נגישות
נגישות

בצהרי היום: איפה תמצאו את העסקיות הטובות בתל אביב?

עסקית צהריים זה המסלול הטוב ביותר לאכול טוב ובמחיר משתלם. מהאסיאתיות הכי מדוברות למסעדות השף הכי לוהטות - קבלו המלצה ל-10 עסקיות צהריים מומלצות במסעדות הכי שוות בתל אביב

עסקיות חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 16/08/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 עצירה קולינרית שווה באמצע היום. לברק במסעדת מסה (צילום: שרית גופן)

ארוחת צהריים עסקית היא אחת הדרכים הכי משתלמות לאכול טוב, לעיתים במסעדות שף נחשקות, ובמחיר נגיש (יחסית) שמספק הזדמנות להיחשף לתפריטים המפתים ועוד באמצע היום. ליקטנו 10 דילים של עסקיות במסעדות מומלצות במיוחד ברחבי תל אביב. גיזרו ושימרו.

חוזרים מחל"ת? כל ההמלצות להפסקת אוכל בעבודה
הבראנצ'ים הכי טובים של תל אביב
10 המוסדות הקולינריים של תל אביב

יפו תל אביב

המסעדה שמוביל השף חיים כהן משלבת בהצלחה כבר שנים חומרי גלם מקומיים איכותיים וטכניקות של מטבח עילי מוקפד. יש בתפריט דגש ים תיכוני רב בהשראת המטבח המקומי, האזורי וגם איטליה, יוון, טורקיה ועוד.

מה הדיל? מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה קלה לבחירה במחיר המנה העיקרית. מ-110 שקלים.
מתי? ארוחה עסקית מוגשת בימים ראשון עד חמישי בשעות 16:30-12:00, בימי שבת יש עסקית והשתייה אינה כלולה.
מה אוכלים? בין המנות הראשונות יש ירקות צלויים בטאבון, על רוטב עגבניות קר שרי תמר וירקות רטטוי; שישברק לבנה וזעתר תרד ברוטב יוגורט חם; סלט יפו עם פאקוס, עגבניות מגי, עלים ירוקים, שמן זעתר; קובנייה בורגול; כבדי עוף צלויים עם פירה תפוחי אדמה ובצלים. בין העיקריות יש חזה עוף ברוטב שמנת פלפלת וברנדי, לצד תפוחי אדמה צלויים (125 שקלים); צלי בקר בבישול ארוך (135 שקלים); פילה לברק עם פסטה קרועה, תרד, אפונה ושעועית בחמאת שום ולימון (165 שקלים); לברק שלם בטאבון עם חמאת עגבניות, שום, מרווה ויין לבן (170 שקלים) ועוד.

יפו תל-אביב - יגאל אלון 98, תל אביב, 053-9440250

 השף חיים כהן במסעדת יפו תל אביב (צילום: ירון ברנר)

לה רפובליקה

מסעדת לה רפובליקה או בשמה המלא - לה רפובליקה דה רוני מוטי היא מסעדה איטלקית אורבנית המבוססת על חומרי גלם טריים ועונתיים שמשתלבים במנות איטלקיות קלאסיות ופופולריות.

מה הדיל? במחיר המנה העיקרית מקבלים מנה ראשונה וכדור גלידה לבחירה, מ-64 שקלים ועד 158 שקלים.
מתי? עסקית צהריים מוגשת בימים שני עד חמישי בשעות 17:00-12:00.
מה אוכלים? ראשונה לבחירה מבין שלוש מנות של סלט קיסר, טרטר שייטל או סלט עגבניות. לעיקרית יש מגוון אופציות בהם פיצה (72-64); פולו רוסטיקו - חצי עוף אפוי בתנור ופטטה פריטי (68 שקלים); ביסטקה - אנטריקוט 300 גרם עם שום קונפי ותוספת לבחירה (158 שקלים); קערת מולים כרשה, יין לבן, חמאה ושמן זית (88 שקלים); דניס שלם על לימונים כבושים, סלט ארוגולה וזיתי טאסוס (108 שקלים); או שלל מנות פסטה קלאסיות בהן רביולי (מ-69 שקלים). לסיום מתוק מקבלים כדור גלידה תוצרת בית.

לה רפובליקה דה רוני מוטי - La Repubblica - מזא"ה 5, תל אביב, 053-9444003
להזמנת שולחן בלה רפובליקה דה רוני מוטי - La Repubblica

 מסעדת לה רפובליקה (צילום: אייל רווח)

מסה

ברחוב הארבעה נמצאת מסעדת השף – Messa. מדובר במטבח עילי עם נגיעות של בישול ביתי. המסעדה מעוצבת לעילא וכל מנה מוגשת בדיוק רב עם מיטב חומרי הגלם ואלו, בין היתר, הסיבות שמדובר באחת העסקיות השוות בעיר.

מה הדיל? עסקית כוללת מנה ראשונה ועיקרית, לחם מטבלים וחליטת השף, מ-98 שקלים עד 144 שקלים.
מתי? העסקית מוגשת בימים ראשון-שישי (כולל) בשעות 12:00-16:15
מה אוכלים? במנות הראשונות הכלולות במחיר העיקרית יש, בין היתר, חסה אייסברג פריכה, ויניגרט חמאת בוטנים, גבינת ברי כמהין וקרמבל בוטנים; עגבניות שטח צלויות, פונדו גבינה, מוצרלה באפלו, בלסמי מתקתק וקרוטונים; רביולי שאלוט מקורמל, פטריות שימג'י, צימוקי עגבנייה, "פטיסייר" גבינה ופקאן מתקתק; קלמרי סגול, רליש כבד אווז, קרם יוזו ופאף קינואה שחורה; "בקלאווה" עגל, קרם קוקוס, בטטה ג'ינג'ר, קינמון, טחינה, סילאן ,פיסטוקים ואגוזים; פטה כבדים וריבת עגבניות שרי ועוד, ללא ספק מבחר הראשונות המרשים בעיר.

בגזרת העיקריות יש מנות כמו קבב דג ים (98 שקלים); פילה דג לברק עם רביולי בצלי שאלוט, פטריות, ארטישוק, עגבניות לחות וקציפת פורצ'יני (134 שקלים); שיפוד נתח קצבים בציר מרלו, בצלים מקורמלים, קרם תפוח אדמה מעושן ודוקסל פטריות (144 שקלים) ועוד.

מסה - MESSA - הארבעה 19, תל אביב, 053-9418828

 פטה כבדים במסעדת מסה (צילום: שרית גופן)

Pomo

פומו היא מסעדה בסגנון בראסרי איטלקי, והשף שחר ברנע בנה בה תפריט בהשראה המטבחים המעניינים של דרום איטלקית, מה שאומר מנות מתובלות, עשירות בשמן זית ועשבי תבלין טריים, פירות ים, דגים ובשר. במסעדה פועל טאבון ותנור פחמים והם משמשים להפקת רוב המנות.

מה הדיל? מנה ראשונה במחיר המנה העיקרית, 174-78 שקלים.
מתי? העסקית מוגשת בימים ראשון עד חמישי בשעות 17:00-12:00.
מה אוכלים? ראשונות לבחירה: סביצ'ה דג ים; סלט פרימוורה; רוסטביף; כרובית ארוסטיטו; חציל קפונטה; סלט עגבניות ובלסמי. מנות עיקריות לבחירה, בין היתר, קרבונרה (82 שקלים); פרוטי דה מרה – פטוצ'יני, שרימפס, קלמרי, מולים, עגבניות יין לבן וציר ים (99 שקלים); המבורגר ומח עצם על בריוש ברוטב דמי גלאס (92 שקלים); דג ים ארביאטה (124 שקלים); פילה סלמון (108 שקלים), ועוד.

פומו - הברזל 11, רמת החייל, תל אביב, 053-9377113

 המבורגר על בריוש במסעדת פומו (צילום: אנטולי מיכאלו)

טאיזו

המסע של השף יובל בן נריה והצוות שלו במדינות דרום-מזרח אסיה לפני כמה שנים הבשיל לאחת המסעדות היציבות, האיכותיות והמבטיחות – טאיזו. גם התפריט בנוי כמסע קולינרי, המתחיל בטעמים רכים ועדינים ששולטים בהם יסודות כמו מים ועץ וממשיך בהדרגה עד לטעמים עמוקים ונועזים של אדמה, ברזל ואש. והכל בחלל מושקע תוך הקפדה על כל פרט ושירות יוצא דופן.

מה הדיל? ראשונה ועיקרית מ-72 עד 172 שקלים.
מתי? עסקית צהריים מוגשת בימים ראשון עד חמישי בשעות 15:30-12:00; עסקית שבת בשעות 15:00-12:00 (תפריט אחר).
מה אוכלים? יש שלוש מנות ראשונות בתפריט הצהריים ללא תוספת תשלום: ירוקים MANKAI - מיקס עלים חרדליים, עשבי תבלין, חמציצים (!), רוטב מנקאי תאילנדי וכדורי אררה; סלט דפי שעועית; ירקות סיניים, היתר בתוספת. בין המנות העיקריות יש בין היתר דאמפלינג שנחיניזי - לחי עגל, מרק בשר, פיסטוק מסאללה, ציר רימונים המוגש כביס על כף; סינטה של פרה מבכירה (148 שקלים); וינדאלו - בשר אונטריב, שמנת חמוצה, עשבי תבלין ולחם פאראטה הודי (97 שקלים); ובאטר צ'יקן (110 שקלים).

טאיזו - Taizu - דרך מנחם בגין 23, תל אביב, 053-7933705

 מסעדת טאיזו (צילום: איליה מלניקוב)

באבא יאגה

מסעדת באבא יאגה הרחוב הירקון מציעה אוכל רוסי ואירופאי עם מנות קלאסיות בדגש על פירות ים, בשר, דגים וכיסונים.

מה הדיל? לאורך כל היום (ולא רק בצהריים) מגישים בבאבא יאגה דיל קומבו למי שמתקשה לבחור רק במנה אחת.
מתי? כל שעות הפעילות.
מה אוכלים? קומבו של פילמני, ורניקי ושתייה – ורניקי שהם כיסוני תפוחי אדמה ביתיים עם בצל מטוגן לצד פילמני - כיסוני בצק ממולאים בבקר וחמאה המוגשים עם שמנת חמוצה ושתייה לבחירה (119 שקלים); צמד מרקים ממבחר של מרקים בסגנון רוסי – בורשט, אוחה (מרק דגים), סוליאנקה – מרק עם בשרים מעושנים, ומרק קר עם מלפפונים (65 שקלים לצמד); ועוד.

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga - הירקון 12, תל אביב, 053-9444039

 עסקית כל היום בבאבא יאגה (צילום: שרית גופן)

לאנטריקוט

לאנטריקוט היא מסעדת בשרים בסגנון צרפתי כשרה המתמחה בבשר איכותי והיא קיימת כבר משנת 2003. המסעדה כשרה למהדרין - שמיטה לחומרא ויש משגיח במקום, הבשרים בהשגחת הרב מחפוד.

מה הדיל? עסקית ב-60 שקלים לסועד או מסלול של עסקית במחיר המנה העיקרית, מ-72 שקלים עד 138 שקלים.
מתי? העסקית מוגשת בימים ראשון עד חמישי בשעות 17:00-12:00; אפשר גם להזמין עסקית טייק אווי.
מה אוכלים? מנה ראשונה לבחירה מתוך סלט ישראלי / סלט ירוק / סלט קיצי / מרק. עיקרית לבחירה מתוך אפשרויות כמו קבבוני אנטרקוט עם קרם חצילים שרופים עם שום ונענע, רסק עגבניות טריות וטחינה לבנה; חזה עוף במילוי עגבניות מיובשות, במרינדת חרדל דיז’ון; שניצל עוף; המבורגר 250 גרם; עראייס ממולא בבשר בקר; פילה מושט בתנור ועוד.

במסלול השני יש מבחר גדול יותר של ראשונות לבחירה בהן פטה כבד עוף, קבבוני אנטרקוט, ניוקי ועוד, ועיקריות כמו המבורגר (72 שקלים); פילה סלמון צלוי  (76 שקלים); פילה דניס צלוי (92 שקלים); אנטריקוט (110-96 שקלים, בהתאם למשקל); צלעות טלה (128 שקלים) ועוד.

לאנטריקוט - אחד העם 28, תל אביב, 053-4294427
להזמנת שולחן בלאנטריקוט

 קרפצ'ו בקר של ל'אנטריקוט (צילום: חיים יוסף)

שצ'ופק

במסעדת הדגים הוותיקה שצ'ופק ציינו כבר 25 שנים של דגים ופירות ים טריים המוגשים באווירה משפחתית ונגישה בסגנון ים תיכוני לא מכופתר.

מה הדיל? עסקית של עיקרית, 10 סוגי סלטים ללא הגבלה, לחם הבית וקפה או תה בסוף הארוחה מ-79 שקלים לסועד.
מתי? מדי יום מ-12:00
מה אוכלים? שצ'ופק היא מהמסעדות של "פותחים שולחן" ועם ההגעה זורמות לשולחן מנות כמו איקרה, דג מלוח, סלק, סלסלת עגבניות, חצילים בעגבניות, טחינה, סלט ירקות, חסה ברוטב ויניגרט ועוד. לעיקרית אפשר לבחור במנות כמו מעורב פירות ים (99 שקלים); דגים טריים במגוון צורות הכנה (מ-92 שקלים למושט); פיש אנד צ'יפס (79 שקלים); שרימפס בחמאה, שום, יין ושמנת (95 שקלים) ועוד מהשלל של הים ויש גם כמה מנות יבשה.

שצ'ופק - בן יהודה 256, תל אביב, 053-9439313

 פירות ים של שצ'ופק (צילום: אמיר דוידוביץ')

ראיסה

בשוק הפשפשים פועל בר האוכל ראיסה ולגמרי נטמעת בנוף המקומי. ראיסה הוא בר אוכל ומציעים בו תפריט שף ים תיכוני עם השפעות של המטבח הצרפתי והספרדי, אך גם היפואי. רוב המנות מבוססות על דגה ופירות ים מהים הסמוך.

מה הדיל? 3 מנות בר בגודל מיוחד ב-58 שקלים.
מתי? העסקית מוגשת בימים ראשון עד חמישי בשעות 17:00-12:00.
מה אוכלים? אותם מנות כמו שמוגשות בערב רק בגודל מוקטן. יש כאן בין היתר סיגר טלה ממולא תבשיל טלה, כרובית, תרד וצנובר; עראייס ממולא פילה דג קצוץ; קבב טלה; סלט חסות עם פרי עונתי וגבינת טולום; קלמארי ועוד.

ראיסה בר אוכל - Raisa bar - רבי יוחנן 8, יפו, תל אביב, 053-9377784
להזמנת שולחן בראיסה בר אוכל - Raisa bar

 מסעדת ראיסה (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טאיזו בתל אביב
053-7933705
מסה בתל אביב
053-7103222
פומו בתל אביב
053-9377113
ראיסה בר אוכל בתל אביב
053-9377784
מסעדת יפו תל-אביב בתל אביב
לה רפובליקה דה רוני מוטי בתל אביב
053-9444003
שצ'ופק  בתל אביב
053-9439313

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
איפה אוכלים בשר שבושל בבטן האדמה? בטוסקנה הישראלית