נגישות
נגישות

פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?

פיצה שמנמנה עמוסה בגבינה נמסה או המבורגר עסיסי? למה לא שניהם? ליקטנו פיצריות והמבורגריות בכל הארץ כדי להגיש לכם את המדריך לביס הכי מושחת

המלצות קולינריות המסעדות של rest
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 05/09/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חירפנו את נפשנו וטיילנו למענכם בין מושחת למושחת הרבה יותר. אז אם זה צ'יזי ונוטף – זה כאן, אם זה ג'וסי – גם תמצאו אותו ממש כאן. היינו בכמה פיצריות וכמה מסעדות המבורגר שלא עושות חשבון לקלוריות. תכינו את המפיות, מתחילים.

מסעדות המבורגר מומלצות בכל הארץ

 יש פיצה בירושלים. ברדק. צילום: באדיבות המקום

ברדק - Bardak פיצה בר ובירה

ברדק היא מסעדת פיצה ירושלמית, הנמצאת מול גן הפעמון (יש סניף ירושלמי נוסף בשוק מחנה יהודה וסניף בפתח תקווה). מה זה אומר פיצה ירושלמית? היא בנויה לתלפיות ופועל בחלל מזמין. האווירה במסעדה היא צעירה ותוססת והאוכל מוגש על דלפקי עץ, כיסאות ושולחנות מעץ פלוס בונוס רציני - חלונות רחבים המאפשרים הצצה לרחוב הירושלמי ולתחנת הרוח וימין משה. הכי ירושלים שיש.

התפריט הוא תפריט איטלקי קלאסי עם מגוון רחב של פיצות שף עם תוספות ושילובים לא שגרתיים, ועם שמות המעניקים כבוד לשכונות של ירושלים. יש אגף שלם של פיצות עם דגים (כן, גם לדגים יש מקום בירושלים), פיצות חריפות אש ומנות מושחתות ומפנקות נוספות. יש גם סלטים עם שמות של גנים בירושלים (הפעמון, הוורדים וכך הלאה) אבל בשחיתות עסקינן. לא מושחת מספיק? אז לקינוח יש פיצת שוקולד בשם צ’וקובר.

ברדק - פיצה בר ובירה - Bardak - קרן היסוד 38, ירושלים, 0539378209 

boom burger

בום בורגר בטבריה מציע קולינריה עדכנית ומושחתת, כיאה למי שנופש או מחפש להתפנק מול הכנרת. התפריט כולל המבורגר אנגוס, המבורגר טלה, המבורגר אנטרקוט, טבעות בצל, שניצלונים, צ'יפס רגיל וצ'יפס בטטה. יש אפילו סלט מושחת – סלט הום פרייז. הכל מוגש עסיסי, מפנק ומעוטר ברטבים שמוסיפים ספייס לכל החוויה. אז מי אמר שבטבריה אוכלים רק דגים? לכו על מנות שהן בום.

בום בורגר- boom burger - יוחנן בן זכאי 7, טבריה, 0536389826
להזמנת שולחן בבום בורגר- boom burger

 יש גם המבורגרים! אלקפונה. צילום: דרור ורשבסקי.

אל קפונה

לפעמים לא צריך ללכת רחוק או לחפש פרשן כדי להבין מה מוגש במסעדה – שמה הולך לפניה. כבר מהשם אל קאפונה EL CAPONE אפשר להבין ששחיתות קולינרית זה כאן. בר-מסעדה באר שבעי שמציע מגוון פינוקים שכיף לשתות ולאכול ולהשאיר את ייסורי המצפון מחוץ לדלת. יש כאן קוקטיילים מגניבים, מנות המבורגרים מבשר אנגוס ופיצות שוות עם שרימפס ושלל תוספות מפנקות. "בקיצור חגיגה - תציצו בתפריט ופשוט תבואו, נדאג לסגור לכם פינה", מבטיחים באל קאפונה בר וזו כבר הצעה שאי אפשר לסרב לה.

הכי מושחתים שיש? יש המבורגר של 1,000 גרם (!). זו לא טעות, מדובר בערמה של המבורגרים זה על זה למיטיבי לסת. אך אל דאגה, יש גם מנות המבורגר של 200 גרם, 400 גרם, 600 גרם ועוד. לא מספיק מושחת? לכו על נפוליון בורגר 200 גרם עם 60 גרם גבינת קממבר עטופה בפירורי פנקו ומטוגנת בשמן עמוק, אפשר לצד מיקס מטוגנים ו/או הקרמה נוספת של גבינת צ'דר.

אלקפונה פיצה & בורגר בר - al capona pizza & burger bar - חנה סנש 16, באר שבע, 0536110166 

בורגר פלייס - Burger Place

בורגר פלייס הוא המקום לקולינריה גבוהה. אנחנו מתכוונים הלכה למעשה – קולינריה מפנקת וכיפית במג'דל שמס הנישא בגולן. לצדד קבבים, נקניקיות ובשרים נוספים יש בבורגר פלייס קטגוריה שלמה של המבורגרים שמנמנים מבשר מקומי שגדל לא הרחק מהמסעדה.
השמועות העסיסיות על ההמבורגרים השווים במחירים זולים הגיעו עד למרכז ובורגר פלייס הפכה להיות נקודת עצירה חובה כשמבקרים בצפון ובחרמון. כמה שווה? בבורגר פלייס תוכלו ליהנות מהמבורגר משובח מ-30 שקלים בלבד, בלי דילים מיוחדים או עסקיות בשעות לא נוחות. את ההמבורגרים מכינים במקום מבשר טרי (בקר, טלה או עוף) עם מבחר של 12 תוספות שונות. אף אחד לא יהיה רעב במהלך הטיול או הנופש ברמה.

בורגר פלייס - Burger Place - מג'דל שמס, 0539346031
להזמנת שולחן בבורגר פלייס - Burger Place

סוואג - SWAG

סוואג הוא מקום של אווירה ושל אוכל מפנק ומושקע (וכן, גם מושחת) במיקום די מפתיע – בשדרות. מסעדת סוואג היא ההוכחה שאפשר להגיש אוכל כייפי ועסיסי שהוא גם כשר, במילים אחרות: לא חייבים גבינה על הבשר כדי להיות מושחת. יש קולקציית המבורגרים מושחתים, כמו המבורגר עם כבד אווז נימוח, ולצידם מנות כמו באו ממולא בשר מפורק בבישול ארוך, ארנצ'יני מטוגן ממולא בשר, סיגר בשר מטוגן ואפילו סלט עם נתחי בשר אנטרקוט. המסעדה מתאפיינת באווירה צעירה ותוססת שמלווים באלכוהול משמח ובקינוחים מושחתים לא פחות.

swag - ההסתדרות 1, שדרות, 0543947799

 למטיילים הרעבים. הסמטה. צילום: באדיבות המקום

הַסִּמְטָה

מסעדת הַסִּמְטָה במטולה (כן, ככה עם ניקוד מלא) היא אולי מסעדת ההמבורגרים הצפונית ביותר בגליל העליון. ברחוב הראשונים הפסטורלי פועלת המבורגריה קטנה שמקפידה על הפרטים הקטנים, מה שאומר שמכינים במקום כמעט הכל, מהלחמנייה הרכה והאוורירית, דרך הרטבים ועד הקציצה העסיסית המושחתת והמפנקת. בניגוד להמבורגרים אחרים – בסמטה מכינים קציצות בשר דקות ועסיסיות, מעין סליידרים, כך הבשר נצלה באופן אחיד ומקבל עיטוף של רטבים ותוספות מכל הכיוונים. אך אל דאגה, יש גם המבורגרים רגילים שמנמנים ועבי בשר למשל מבשר ואגיו בגידול מקומי. תוכלו להשחית יותר את החוויה עם הוספת חזה אווז מעושן, בצל מקורמל או צ'דר נמס. מצפון תיפתח השחיתות.

הַסִּמְטָה - הראשונים 17, מטולה, 0536294585 

הולי בורגר - Holy Burger

מסעדת הולי בורגר בגורן שבגליל המערבי היא אופציה מפנקת להמבורגרים שיוצאים ממעשנה והם בעלי טעמים עמוקים וגליליים. אם אתם מבלים במושב גורן או מטיילים בסביבה – זו אופציית חובה מפנקת פלוס. בהולי בורגר מתמחים בהכנת המבורגר אנטרקוט מהמעשנה המגיע בשני גדלים, בהתאם למידת הרעב (או הגיל). על ההמבורגר אפשר להוסיף פינוקים כמו גווקמולי, ביצת עין, חזה אווז, בצל מטוגן ועוד. הולי בורגר, כפי שאפשר להבין מהשם, הוא מקום כשר. אם השחיתות של האנטרקוט מהמעשנה לא שכנע אתכם אז דעו שיש גם חזה עוף בבצק בירה, סלופי המורכב מבשר בקר קצוץ וחזה אווז מעושן בבצל מטוגן, קבבוני טלה, פוטטוס ועוד.

הולי בורגר- Holy Burger - גורן, 0535273478
להזמנת שולחן בהולי בורגר- Holy Burger

 כולנו אל המשולש. פאפי צ'ולו פיצה. צילום: באדיבות המקום

פאפי צ'ולו פיצה - Papi Chulo Pizza

אין כמו פיצה חמה ומפנקת כדי לסגור יום (או להתחיל, אנחנו לא שופטים). פאפי צ'ולו בלב תל אביב היא בדיוק מה שהלב רוצה. השם בתרגום חופשי הוא אבא מגניב ואת הפיצות מכינים מחומרי גלם איכותיים ומושקעים שמבטיחים חוויה קולינרית מנחמת כי לא יכול לצאת משהו שלילי משילוב של בצק, רוטב עשיר וגבינה נמסה. והכל כאן בשפע, כי אולי אבא מגניב אבל אמא מעמיסה. יש כאן הרבה שמחת חיים מתפרצת עם מוזיקה כיפית ותפריט יין מדויק.

את הפיצות מכינים כאן בסגנון נפוליטני, מה שאומר פיצות דקיקות במרכז ובעלות שוליים עבים, על בסיס בצק שתופח כמה ימים(!). התוספות הן מקור אמיתי לשחיתות קולינרית בדמות בייקון, שרימפס, קונפי סלמון, שלל גבינות ועוד. יש גם שניצל עגל עסיסי, ארנצ'יני, קפרזה בטמפורה ועוד פינוקי חך.

פאפי צ'ולו פיצה - Papi Chulo Pizza - שד' דוד המלך 1, תל אביב, 0534254711
להזמנת שולחן בפאפי צ'ולו פיצה - Papi Chulo Pizza

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
יוצאים מהסגר? עולם המסעדנות ממשיך להמתין
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח