נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פטריקס באר שבע, פועל בעיר הדרומית וכבר מזמן הפך למוסד של ממש. מדובר במסעדה-בר כשרה הגדולה בישראל, כשעל המטבח מנצח השף אבי נעמני-לוקסמבורג, אז לא בכדי, המנות נדיבות, ייחודיות ועשירות, עשויות כולן חומרי גלם טבעיים, מובחרים ואיכותיים.

בעלי המקום מספרים כי הגיעו לעיר במטרה להקים מקום ייחודי, שטרם נראה כמותו. ואכן העיצוב היוקרתי מזמין כמעט לכל דבר – בין אם זה בילוי אינטימי או חגיגת אירוע - חוויית בילוי קולינרית יוצאת דופן.

התפריט כולל מבחר גדול של מנות ראשון, בהן מגוון ירקות שוק (69 שקלים), פטריות בטריאקי (59 שקלים), כרובית בטחינה ושקדים (41 שקלים), חציל בטחינה (42 שקלים ועם תוספת 15 שקלים לצ'ילי בקר). כמובן, לא רק ירקות תמצאו במנות הפתיחה – גם קרפצ'יו סינטה המוגש עם קונפי שום, עלי מיקרו וטוסטונים (63 שקלים), כפניים גריל ברוטב סצו'אן או ברוטב ברביקיו (49 שקלים), נקניקיה בתפוח אדמה (45 שקלים) עראייס פתוח על הגדריל במילוי סלסת עגבניות, טחינה ירוקה ועלי רוקט (67 שקלים), סיגר פטה כבד (49 שקלים).

למי שמבקש נשנושים לצד האלכוהול, מומלץ לטעום מטטאקי פילה רך וטרי שמגיע בליווי שום קונפי, בלסמי מצומצם ונגיעות פלפל חריף (86 שקלים). ניתן גם לנשנש טבעות בצל (39 שקלים), שעועית קראנצ'י בטמפורה המוגשת לצד איולי לימון (41 שקלים). בפטריקס מציעים צ'יפס במגוון צורות וטעמים – החל מהום פרייס – קוביות תפוח אדמה בקרמל צ'ילי (39), או צ'יפס אורגינל (36 שקלים), צ'יפס גריל שאפשר להזמין גם בחריפות (37 שקלים), צ'יפס בטטה (38 שקלים) או גם וגם – צ'יפס תפוח אדמה ובטטה (38 שקלים). גם בגזרת הנאצ'וס תוכלו לגוון – לבחור בנאצ'וס רגיל, המוגש עם סלסלת גבניות מהגריל וצ'ילי ירוק (34 שקלים), נאצ'וס צ'ילי, נאצ'וס המוגש עם תבשיל בשר בקר, ירקות שורש ויין אדום (47 שקלים).

כמסעדת שף מובילה, תפריט המנות העיקריות הוא מגוון וזמין – המבורגר שאליו תוכלו להוסיף כבד אווז, או כל תוספת אחרת שתחפצו בה (בתשלום). בפטריקס קוראים להמבורגר "250 גרם של אושר" ולא לחינם. התפריט מבטיח מתכון ביתי בעל מרכיב סודי שנטחן במקום מנתחים טריים ומובחרים והטעם מנצח. לטבעונים שביננו יש גם גרסה טבעונית להמבורגר, קציצת ההמבורגר הטבעוני הטובה בעולם  רדיפיין מיט, המוגש בליווי צ'יפס (78 שקלים). עוד בתפריט אנטריקוט אזול, 380 גרם (לפני צלייה) של הנתח המשובח בעולם (179 שקלים), או סינטה נברסקה, 250 גרם סינטה מובחרת על הגריל, בתוספת פירה קטיפתי (169 שקלים), מדליוני הדרקון – מדליוני פילה בקר טריים, מזן הבקר היקר ביותר בשוק, מוגש עם פירה ורוטב יין אדום (189 שקלים). חגיגה של ממש, היא פלטת הבשרים הגדולה (399 שקלים) המוגשת על פלטת ברזל רותחת לצג ירקות קלויים. לטבעונים, לצמחונים ובכלל למי שאינו חפץ במנת בשר, מציע התפריט פיצה טבעונית, עם גבינה טבעונית, רוטב עגבניות ובזיליקום (59 שקלים) ופיצה צמחונית עם קוביות סלמון (67 שקלים).

העובדה שהפטרקיס הוא גם בר מוכר ואהוב, באה לידי ביטוי באלכוהול המשובח, במבחר העצום של הבירות (לא פחות מ-25 סוגי בירות מהחבית ועוד מבחר בקבוקים מכל העולם), מגוון היינות הטובים מהארץ ומהעולם וכן בקוקטיילים המשמחים – שניתן להתאים לכל אירוע, ארוחה או מסיבה, מרביתם זכו לשמות מהאגדות: אליס בארץ הפלאות, אוזו מטקסה, מיץ אשכוליות, מין לימון, רוטן שקלים (51 שקלים), רובין הוד, ג'ים בין תפוח, רוטן אפרסק, מיץ לימון ומיץ תפוחים (51 שקלים), הנזל וגרטל – פסואה, רוטן אבטיח, רוטן ורדים, סטולי לימון, מיץ לימון וחמוציות (54 שקלים), החתול במגפיים, נגריטה ספייס, רוטן שקדים, מיץ לימון, ייגרמייסטר, מיץ אננס (51 שקלים), עוץ לי גוץ לי – ג'ין, ייגרמייסטר, רוטן אלדרפלאוור ומיץ לימון (54 שקלים).

הפטרקיס, פרט להיותו מסעדה ובר, הוא מקום אידיאלי לאירועים שונים. העובדה שהוא מונה שלושה מתחמי ענק - מסעדה, מתחם וי.אי פי ומתחם גינה – מאפשרת להכיל כ-300 מקומות ישיבה. בעלי המקום דאגו לאבזר את המתחם במסכי הקרנה וטלוויזיה עצומים, מערכות סאונד מהמתקדמות בעולם והכל כדי להתאים את המקום לכל סוגי האירועים – ליינים מיוחדים, הופעות סטנדאפ, אירועי ספורט, אירועים סגורים, אירוע מצווה וגם חתונות.

החלל הגדול, האוכל המשובח ומגוון האלכוהול, לצד הציוד והשירות מאפשרים לקיים כל אירוע בפטריקס – פסטיבלים, הופעות מוסיקה וסטנדאפ, אירועי ספורט, ערבי קונספט ואירועים פרטיים – אירועי חברה, חתונות, אירועי מצווה ובריתות. במקום מתקיימים פסטיבלי ענק כמו פסטיבל הבירה, ערבי טברנה עם הופעות של מיטב הזמרים היוונים ובימי שני מופיעים במקום מיטב האומנים המובילים והמצחיקים בישראל בסטנדאפ אינטימי של עד 150 איש.

פטריקס, החיטה 1 באר שבע053-8007518

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פטריקס בבאר שבע
053-8007518

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת