נגישות
נגישות

שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה

בין הסגרים ולקראת החגים בחנו את האסייתיות שהפכו את השנה האחרונה (טוב, קצת יותר) לפיקנטית ולוהטת במיוחד, כי אין על אוכל אסייתי לשמח לבב אנוש

חדשות האוכל המסעדות של rest
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 30/08/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בין סגר לסגר, בין משלוח ל-TA, הסושי והמוקפצים היו לנחמה עבור רבים ומבודדים. אז היום כשמדברים על אולי סגר רביעי וחגי תשרי בפתח, קבלו את רשימת המסעדות האסייתיות שעשו לנו את השנה שהייתה. אחד הז'אנרים שעובדים מעולה במשלוח הוא אוכל אסייתי – מסושי ועד מנות ווק, ממרקים ועד כיסונים. זה אפילו אוכל שאם נשאר ממנו (איך זה הגיוני?) אפשר לרוב לחמם למחרת ולאכול בכיף.

אז אם גם אתם ראיתם אינספור סרטים וסדרות שבהם מזמינים אוכל אסייתי לנשנש בכיף עם חברים או מול המסך – אנחנו פה כדי לתת לכם את המיטב המקומי.

מסעדות אסייתיות בכל הארץ

 מעשה ידי רובוט. דאישו, ראש פינה. צילום: באדיבות המקום

אקזוטיות תחת תו ירוק

נכון, השנה וחצי האחרונות היו בום רציני לכל עולם המסעדנות. עברנו מלדבר על הגשה חווייתית למגבלות, תו ירוק, תו סגול, ריחוק חברתי, כפפות (שחורות בעיקר) והרבה זהירות. את המקום הכיפי של האוכל תפסה לא אחת החרדה. אבל אוכל חייבים לאכול גם כשמבודדים, חרדים ודואגים, ואין כמו מנות אסייתיות מלאות מרקמים, צבעים וטעמים לעשות זאת.

ממרס 2020 המשלוחים נמצאים בעלייה מתמדת. גם אחרי הסגרים וביניהם, כשהמסעדות כבר פועלות במתכונת כזו או אחרת, יש עדנה למשלוחים ולא נראה שהם הולכים להיעלם בקרוב. חשוב לזכור שלצד המסעדות שהצליחו לשרוד ואף להתפתח, יש את אלו שהקורונה הייתה עבורם מכת מוות. לרוב כאלו שלא הסתגלו מהר לשינויים ולא הצליחו "להמציא את עצמן מחדש". משלוחים היוו ללא ספק קרש הצלה – הם הזכירו ללקוחות את הטעמים, שימרו את המותג בתודעה, סיפקו לשפים אפשרות ליצירתיות קצת אחרת והיו לאלטרנטיבה.

כמובן שעם החזרה לסוג של שגרה – רבים חזרו לפקוד את המסעדות האהובות, אולי אפילו ברעבתנות רבה מבעבר. ניסיון להשיג מקום פנוי במסעדה נתקל לא אחת בתשובה כי הכל מלא עד סוף השבוע הבא / עוד חודש / סוף הרבעון.

אז מי עשה לנו את השנה האחרונה למעניינת, מלאת טעמים וגם קצת חריפה ואקזוטית? מצעד האסייתיות מצפון עד דרום.

צפון

דאישו

מסעדת דאישו במתחם שופינה בראש פינה היא לא רק אסייתית מעודכנת, היא גם חדשנית ואנחנו מתכוונים לחדשנות טכנולוגית. מה חדשני בסושי, מאכל שכבר קיים מאות שנים? אז תדעו שיש בדאישו סושי רובוט שמכין את הרול הכי מדויק שיש. כן רובוט סושי מכין רולים כמעט ללא מגע יד אדם, ואם זה לא חדשני וגם נקי לאור הקורונה – אנחנו לא יודעים מה כן.  מה עוד חדש? לטובת תושבי האזור והמטיילים הרבים שפוקדים את הצפון בחודשים האחרונים לא מפסיקים לחדש. "לקראת חגי תשרי הקרבים הכנסנו מנות חדשות ומיוחדות לתפריט, נמשיך עם שירות המשלוחים וכמובן את האפשרות לT.A- גם בחגים", מספר עומר מויאל בעל מסעדת דאישו.

בתפריט מככבות מנות כיסונים כמו דים סאם וגיוזה, סלטים צבעוניים, מנות באו – לחמניות מאודות מלאות בשר / עוף / דג / פטריות / כרובית, מוקפצים מכל הז'אנרים וכמובן סושי. יש רולים קלאסיים ויש כאלו אם טוויסט בעלילה למשל רול הוט צ'יז או רול הוט מוצרלה.

דאישו ראש פינה - Daisho - התפוח 1, ראש פינה, 0536114425 

סמוראיו - סושי בר

לא בטוח ששמתם לב אבל עפולה מתעוררת קולינרית. יש בה הרבה מעבר לאכול רחוב של שווארמה-פלאפל (וגרעינים). אחת המובילות של הסצנה המקומית היא מסעדת סמוראיו - סושי בר. זו מסעדה אסייתית כשרה שמתמחה בהכנת סושי המותאם גם לחיך הישראלי. לצד רולים מגוונים אפשר למצוא במסעדה, במקום או במשלוח, מוקפצים בווק עם בשר, עוף, טופו וירקות, מיני שיפודים, מרקים, סלטים ועוד. יש דגש גדול על ביחד ולכן אגף שלם בתפריט מוקדש לקומבינציות ולמגשי סושי מסיבה. אנחנו כבר לגמרי מדמיינים את המשפחה יושבת סביב מגש סושי באחד החגים הקרובים. גם לטיולים בעמק יזרעאל, עמק המעיינות והאזור קלאסי לאסוף קומבינציה או מגש סושי לצד כמה מנות מוקפצים וליהנות מאוכל אסייתי בטבע.

לא רק סושי יש בסמוראי כמובן, יש קריצה למטבחים אסייתיים נוספים למשל פאני פורי, סצ'ואן פיקנטי, פאד-תאי וכמובן באו ממולא כל טוב.

סמוראיו - סושי בר - Samurai Sushi Bar - הנשיא ויצמן 25, עפולה, 0539383818
להזמנת שולחן בסמוראיו - סושי בר - Samurai Sushi Bar

 תאילנד בלב תל אביב. טייגר לילי. צילום: דניאל לילה

מרכז

טייגר לילי

טייגר לילי היא רשת של שתי מסעדות תאילנדיות אותנטיות בניצוחו של השף יניר גרין. הן כבר פועלות כמה שנים בשני לוקיישנים – ברמת החייל ובשרונה מרקט – ומביאות את הטעמים של תאילנד גם כשכל הגבולות סגורים ומסע לתאילנד נראה כמו חלום רחוק. ההשראה היא אוכל רחוב מחבלי הארץ השונים של תאילנד. בהחלט היו ימים בשנה וחצי האחרונות שאוכל תאילנדי בארץ היה הדבר הכי קרוב לדבר האמיתי...

"במהלך החודשים הראשונים של הקורונה, בהם אסור היה להושיב אורחים במסעדה, היינו מוכנים עם מערך משלוחים משומן, פעלנו במלוא המרץ והצלחנו להגיע למחזורים נכבדים באמצעות משלוחים (בעיקר) ובטייק אווי. עם זאת, הסגרים ואי הוודאות בתקופות שבין הסגרים אפשרו לנו להיחשף לקהלים חדשים", מספר גרין, "אבל כל סבב נוסף של התפרצות המגיפה מפחיד יותר. בשבועיים האחרונים, מאז שהתחילו להזכיר את האפשרות לסגר נוסף, אנו מרגישים ירידה משמעותית בהגעת אורחים למסעדות. בנוסף, הסועדים במסעדה ברמת החייל הם כאלה העובדים בסביבה שבתקופה האחרונה רבים מהם עובדים מהבית. לצערי, אחרי חודש יולי אופטימי ומוצלח מאוד, תקופת החגים מהווה נעלם גדול. אני חושש שאחרי חודש אוגוסט הקשה גם בספטמבר צפויה לנו תקופה קשה. אני יודע שכך גם מרגישים חברי המסעדנים. בימים אלה אני עובד על חידוש וריענון התפריט ומקווה להגיש אותו לאורחים שלנו לקראת החגים. אך לסיכום - מצבנו במסעדות טייגר לילי בסדר ואנחנו לא מתלוננים".

אז מה אפשר לאכול בטייגר לילי? מנות המבוססות על מטבח מסורתי תאילנדי לצד מטבח מודרני תאילנדי. בהחלט יש גם כזה. למשל יש לביבות שרימפס, שיפודים ברוטב סאטה, שיפודים ברוטב קארי תאילנדי השונה לגמרי מזה ההודי, מיני בשרים כולל בשר לבן או צדפות בשלל שילובים של טעמים ותבלינים כולל אטריות טריות שמכינים במקום, סלטים רעננים ואותנטיים, מרקים עשירים, מנות דגים בשלל צורות הכנה כפי שמקובל לאורך החופים של תאילנד וכמובן המון מוקפצים.

טייגר לילי - TIGER LILLY - הברזל 32, רמת החייל, תל אביב, 0538096525 

 קומבינציות בראש העין. קאן קאי. צילום: בדרור כץ

קאן-קאי סושי ומטבח אסייתי

לפני כשנתיים נפתחה מסעדת קאן-קאי בראש העין. כן, מסעדה אסייתית בראש העין לטובת תושבי האזור. מדובר בסושי בר ובמסעדה אסייתית ותיקה ופופולרית שפעלה בעבר בקיבוץ עינת ועברה למשכנה החדש תוך שמירה על הקו שאפיין אותה לצד חידושים. המציאות קצת טרפה את הכללים ופחות משנה אחרי המעבר – נכנסה לחיינו בסערה הקורונה ושינתה את כללי המשחק. מזל שנשאר אוכל מנחם לרומם את הנפש.

קאן-קאי נוסדה על ידי המסעדנית והאמנית הדר אכרם כבר ב-2007 ופעלה שנים כמסעדה אינטימית בקיבוץ. הדר אף הייתה בין הראשונים שעבדו בארץ עם סושי, בדוכן מזון נייד שהיה בבעלותה, עוד לפני שהמושג פוד טראק כבש בסעדה כל חלקה טובה. ממש הקדימה את זמנה. לאחר שהדר הקימה את קאן-קאי, תוך כדי תהליך ארוך של התמקצעות בסושי, היא הרחיבה את היריעה גם לכיוון המטבח האסייתי החם.

בתפריט אפשר למצוא מנות סושי (קומבינציות מ-52 שקלים!), מגשי אירוח של סושי, נודלס ואטריות אורז מוקפצים, מנות באו, מרקים, מנות ראשונות מגוונות מכנפיים דרך קימצ'י וסלט פפאיה ועד אגרול, ועוד. אבל לא פחות מהאוכל הטעים והמרשים שווה להתעכב על הכלים המיוחדים שבהם מוגשות המנות – יצירות אמנות בפני עצמן. לצד מנות עם בקר, עוף ודגים תוכלו למצוא שורה של מנות לצמחונים ולטבעונים או כאלו שאפשר להסב בקלות כך שמדובר במענה מעולה למי שנמנע ממוצרים מהחי.

קאן-קאי סושי ומטבח אסייאתי - משה דיין 2, ראש העין, 0539440367
להזמנת שולחן בקאן-קאי סושי ומטבח אסייאתי

 פס סושי לנשים בהריון. נאומי. צילום: רן רנבי

 נאומי

יהוד היא עוד יעד שמתפתח קולינרית ובכיוון סופר חיובי. אחת ההבטחות שגם מקיימות היא מסעדת נאומי - מסעדה אסייתית שבה מציעים מנות כמו סושי, סלטים ומוקפצים עם שימוש בחומרי גלם מגוונים ועונתיים בהם ירקות, עוף, בקר, דגים, פירות ים, טופו ועוד. נאומי  מחברת בין תאילנד, וייטנאם, סין ויפן כולל נגיעות קוריאניות והודיות. היתרון, בין היתר, הוא שירות משלוחים נרחב ומפנק הכולל את יישובי האזור בהם יהוד, נווה מונסון, סביון, פתח תקווה, אור יהודה, שוהם, קריית אונו ויישובי הסביבה. בנאומי מוכנים לכל עונות השנה עם מנות שמתאימות לכל מזג אוויר, ממרקים מהבילים בחורף שהם ארוחה שלמה בפני עצמה (ראמן או טום יאם) ועד מנות קיציות קלילות כמו נאמס וייטנאמי שהם רולים לא מטוגנים, צבעוניים וקלילים דרך סלט גלאס עם אטריות שעשוית דקיקות ושקופות ועד כמובן הסושי. יש לא מעט מנות ווק בתפריט משלל מטבחי אסיה בהם כאלו שטעמים הודיים ארומטיים, בטעמים תאילנדיים ועוד.

עוד ייחוד של נאומי הוא פס סושי נפרד לנשים בהריון. בנאומי מייצרים מחומרי הגלם האיכותיים והטריים שיש להם ממילא מנות בטוחות לנים בהריון תוך ההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. לצד הרולים הקלאסיים אפשר להרכיב רולים בגרסאות צמחוניות או עם דגים אפויים.

וכדי להעניק קונטרה למענה להריוניות – שימו לב לתפריט הקוקטיילים המפנק והצבעוני שיש בנאומי, לצד סאקה מסורתי כמובן.

נאומי - naomi - מוהליבר 2, יהוד, 0539349770
להזמנת שולחן בנאומי - naomi

אוריגמי סושי

אוריגמי סושי נושא הבטחה לסושי אירופאי אך בעצם מדובר במפגש בין מזרח למערב. מצד אחד הטעמים וחומרי הגלם האסייתיים (דגים נאים, טוביקו, אצות, טופו, צלופח) ומצד שני הגשה מוקפדת בסגנון קלאסי שבאות לידי ביטוי בעיצוב וגם בשילובי הטעמים (כמו למשל רול עם גבינת שמנת פילדלפיה). במסעדה מקפידים במיוחד גם על השירות עצמו, כולל בגזרת המשלוחים שהפכה לחוויה קולינרית בפני עצמה. ואם נתמצת למילה אחת – פיוז'ן.

ייחוד נוסף – לא תמצאו באוריגמי מוקפצים או מנות אחרות שהן לא תחת ההגדרה של סושי (טוב יש מרק מיסו אבל זה לגמרי חלק מהמסורת היפנית). הרולים נושאים שמות עוצמתיים כמו סמוראי, טוקיו, גיישה, דרקון ועוד והם צבעוניים ואסתטיים להפליא. יש כמובן קומבינציות ומגשי סושי מסיבה מפנקים וססגוניים. אם אתם ממש זקוקים לפינוק – לכו על מנות הגונקנים המלכותיים, מדובר ביצירת אמנות אכילה – מעין כדורונים ממולאים, צורת הגשה שונה לסושי המוכר והידוע. המשלוחים מגיעים לכל יישובי האזור בהם ראשן לציון, חולון, בת ים, רמלה, לוד ועוד (בהתאם לסכום ההזמנה) אך זה בהחלט לוקיישן טוב לחגוג בו אירוע מרגש כי מגיע לנו לחגוג אחרי תקופה לא משהו.

אוריגמי סושי - משה בקר 11, ראשון לציון, 0539380558
להזמנת שולחן באוריגמי סושי

Kura sushibar

סושי וים? בהחלט. איכשהו התקבע אצלנו החיבור של ים עם אוכל מטוגן ואף מרושל, מקסימום סלט יווני, פלטת טוגנים או אבטיח. אבל מי אמר שאי אפשר לצרוך קולינריה מוקפדת ואיכותית גם בקו הראשון לים התיכון? מסעדת קורה סושי בר נמצאת מול חוף מרינה בבת ים. את השקיעות הכי יפות אפשר לראות מהמסעדה כך שיש לה פן רומנטי ולא רק קולינרי. בנוסף לאוכל – במקום, בטייק אווי או במשלוחים – נערכות מידי שבוע ב-Kura סושי בר מסיבות מגניבות ותוססות. הקוקטיילים והסושי מתערבבים בריקודים ובמוזיקה והשמחה רבה. זה מה שאומר שהשלם עולה על סך חלקיו.

בתפריט אפשר למצוא מנות על טהרת הדגים הטריים על שלל חיתוכים וצורות הגשה כמו טטקי טונה אדומה, טרטר סלמון או טונה; מיני גיוזות; רולים עם שמות כמו ברוס לי, פביולס וקוקו, קטגוריה של רולים אפויים, שיש להם דרישה עקב המצב, בהם אחד עם השם המתבקש covid 19. יש אפילו קומבינציה של רולים אפויים למי שמעדיף את הז'אנר. יש גם מנות באו במילוי בשר או עוף, פאד תאי בשלל סגנונות ושילובים ומנות עיקריות של דגים (סלמון, מוסר ים, דניס) לצד פרגית. אין רגע משעמם זה בטוח.

קורה סושי - kurasushibar - דרך בן גוריון 136, בת ים, 0536275816
להזמנת שולחן בקורה סושי - kurasushibar

מאקוטו MAKOTO

השף אביב משה השיק את מסעדת מאקוטו האסייתית המודרנית במיקום שמזוהה איתו כבר שנים – רחוב הארבעה 21. אחרי יותר משנה של שקט יחסי משיק משה את המיזם החדש שלו – שילוב של מסעדת פיין דיינינג עם קלילות אסייתית צבעונית. משה והמסעדן איציק המל עומדים מאחורי המיזם שנולד לאחר "השקט והמחשבה העמוקה" של תקופת הקורונה.

התפריט מורכב ממנות עונתיות בהשראת המטבחים של אסיה, בהם יפן, תאילנד וסין. בין היתר מוגשים כאן קרפצ'יו טונה עם סויה, שמן שומשום, קרם אמרנה וטוויל מיסו; טטאקי בקר עם פטריות שיטאקה, רוטב בוניטו וקריספי שום; רול סלמון פנקו עם אבוקדו, קנפיו, מעטפת סלמון צרוב, טריאקי ובוטנים; רול מיקס שרימפס טונה עם שרימפס בטמפורה ומעטפת טונה ואבוקדו; נתחי דנבר צרובים עם ויניגרט סאטה, פטריות שיטאקי, רוטב בוניטו ופרחי דבש (!) ועוד מנות ססגוניות ומורכבות בסגנון פיוז'ן.

את המנות אפשר לאכול על בר ענקי ומעוצב שסביבו 40 מקומות ועמדת סושי גדולה, שבה הכל נעשה מול עיני הסועדים, או בחללים אחרים בהם גם חדר פרטי גדול.

מאקוטו - MAKOTO - הארבעה 21, תל אביב, 0534261397
להזמנת שולחן במאקוטו - MAKOTO

 סושי כשר בגבעת ברנר. קיושי סושי בר. צילום: שרית גופן

דרום

קיושי

בכניסה לגבעת ברנר פועלת מזה כמה שנים מסעדת סושי לא גדולה, כשרה, ומוקפדת בשם KIYOSHI – Sushi & Bar (קיושי סושי בר). הבשורה אומנם נמצאת בחלק הדרומי של הארץ אבל התפתחה במרכז. מי שהקים את המסעדה הם שי אטיאס, יזם קולינרי ומי שעמד מאחורי ההקמה וההצלחה של סושי בר בזל המיתולוגי בתל אביב, ועדי מלמד, המומחה למטבח אסייתי והכנת הסושי לצד נאור מלכה האחראי על הבר.

הרעיון של היזמים היה לפתוח מסעדה עם מנות אסייתיות בגרסתן הכשרה ובמיקום לא צפוי. "בשנים האחרונות עסקנו בפיתוח מנות אסייתיות וסושי כדי לתת מענה ברמה הכי גבוהה שיש מבחינת חומרי גלם ומבחינת הטריות והאיכות ובגרסה כשרה. קיושי מעניקה חוויה קולינרית שונה וייחודית בנוף המסעדות הקיים באזור הזה עם מגוון רב של מנות מכל הקשת האסייתית - מוקפצים, סלטים, סושי, מרקים, מנות פתיחה חמות או קרות, והכל ברמת חומרי הגלם הטובים והטריים ביותר", אומרים השלושה שבתקופת הקורונה התמקצעו במשלוחים לכל יישובי הסביבה לצד הגשה במסעדה, כשהמצב איפשר זאת.

אחד הקונספטים המעולים שפותחו בקיושו, עוד לפני הקורונה אך מתאימה בדיוק לתקופה, הן מנות בנטו – ארוחה שלמה בקופסת אוכל יפנית שלה חוקים משלה. יש בבנטו תמהיל מאוזן של צבעים, ערכים תזונתיים וסגנונות. תמיד יהיו דגים, בשר או חלבון אחר, ירקות בכמה צבעים וסוגי הכנה וחיתוך (מאודה, טרי, אפוי וכך הלאה). דמיינו סגר או בידוד עם משלוח של בטו צבעוני ומפנק – אין נפלא מזה. יש כמובן מנות סושי, קערות פוקי בול, סלטים, מרקים, מוקפצים ועוד.

קיושי סושי בר - גבעת ברנר, 0534273314
להזמנת שולחן בקיושי סושי בר

חוף מיה – MIA BEACH

סושי באילת? בהחלט. לאחרונה נוספה לסצינת המסעדות של אילת מסעדת חוף מיה, שכבר זכתה בקהל אוהדים נאמן ובהמלצות מפה לפה, גם ובעיקר של אילתים. חוף מיה שוכן במיקום מעולה, צמוד לאזור המלונות השוקק ויש בו מנעד של מנות שמתאימות לאקלים החם – מנות קלילות וקרירות. תפריט הסושי הקליל מציע רולים צבעוניים על הצלחת. לצד תפריט הסושי העשיר מוגשים ב-mia beach סלטים, פסטות, כריכים, נשנושים ומנות עיקריות כמו דגים, המבורגר סוסו, שניצל, פיש אנד צ'יפס ועוד מעדנים שמתאימים לפני או אחרי הים.

חוף מיה - mia beach - דרך פעמי השלום 8, אילת, 0539348502 

כל הארץ

רשת Nagisa סושי בר

נגיסה בכפר סבא היה הסניף הראשון של רשת נגיסה שמונה היום כ-11 סניפים ברחבי הארץ, בדגש על המרכז והשרון אך יש גם סניפים בצפון. הסניף המיתולוגי והראשון ברשת התווה את הדרך לאלו שבא אחריו והרעיון הוא חוויה צבעונית שמתאימה לסוגים רבים של אנשים. שכל אחד ימצא את עצמו כמו שאומרים. המנות נדיבות, המבחר גדול ויש כל הזמן חידושים למשל מסלולי טעימות, ערבי סושי ומשחקים שונים. הרשת שלוקחת את עצמה ברצינות בכל הנוגע לאוכל דווקא משתעשעת עם ימים מיוחדים בלוח השנה (ט"ו באב, יום האבוקדו, יום האימוג'י ועוד) ומציעה ספיישלים אקטואליים למשל לרגל טורניר היורו או האולימפיאדה. כמעט בכל רגע נתון אפשר ליהנות מאיזו פעילות מקוונת שמפעילה הרשת, ככה כדי לשדר שיש הרבה fun סביב האוכל האסייתי.

בתפריט, המציע מנעד רחב של מנות, אפשר למצוא אגרול וספרינגרול, סלטים עם עוף או דג או רק ירקות, מיני מרקים, מיני מוקפצים, סלמון אפוי או חזה עוף אפוי – שניהם בנגיעות אסייתיות מבחינת הטעמים, וגולת הכותרת – המון סוגי של סושי במגוון צורות הגשה, ממאקי דרך סנדוויץ' סושי ועד סושי בול (קערת של סושי "מפורק"). גם מגשי מסיבה יש כי החגים בפתח ואין דרך יותר טובה מאשר להתחיל שנה חדשה עם המשפחה על מגש סושי טוב. שנהיה לראש ולא לזנב?

נגיסה סושי בר - NAGISA - התע"ש 14, סביר סנטר, כפר סבא, 0539344987
וסניפים נוספים בארץ

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קומראן בתל אביב
053-4261397
חוף מיה באילת
053-9348502
טייגר לילי  בתל אביב
הזמנת שולחן
053-8096525
סמוראיו - סושי בר בעפולה
04-6593322
נאומי ביהוד
053-9349770
קורה סושי בבת ים
053-6275816
אוריגמי סושי בראשון לציון
053-9380558
נגיסה סושי בר כפר סבא בכפר סבא
053-9344987

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
יוצאים מהסגר? עולם המסעדנות ממשיך להמתין
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ