נגישות
נגישות

איפה אוכלים בשר שבושל בבטן האדמה? בטוסקנה הישראלית

במרחק 30 דקות נסיעה בלבד מתל אביב, שוכן לו כפר זמר. על פסגת ההר, מחכים לכם במסעדת אג'אויד וחוות אלבואדי, עם אוכל ערבי אותנטי, שעשוי ממרכיבים טבעיים בלבד

המלצות קולינריות המסעדות של rest
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מה היא טוסקנה של ישראל? תלוי את מי שואלים. אחת המועמדות לגמר היא ללא ספק המסעדה הטורקית מסעדת אג'אויד וחוות אלבואדי. על פסגת הר, עם נוף שמשקיף על מישור החוף ועם עצי זיתים רבים מסביב, שוכנת לה מסעדה עם אוכל ערבי אותנטי ונוף מרהיב, שכשתכנסו אליה – תרגישו בחו"ל.

המסעדה, שהוקמה ב-2015, נמצאת בכפר הערבי זמר, מרחק נסיעה של 30 דקות בלבד מתל אביב, צמוד ליישוב בת חפר. למגיעים מדרום מדובר בחמש דקות נסיעה ממחלף נתניה בכביש 6, ולמגיעים מצפון מדובר בחמש דקות נסיעה ממחלף באקה של כביש 6 – ואתם במסעדה.

"היישוב מאוד יפה עם נוף מרהיב. הטוסקנה של המדינה. כפר קטן שפרוש על שטח ענק, עם גבעות ירוקות, מישור ובכלל הרבה ירוק, ולא צפוף", מספר מחמד, בעלי המסעדה, שהוסיף שמרבית לקוחותיו, כ-75%, הם יהודים – ורק כרבע הם מהאוכלוסייה הערבית. "ישראלים מגיעים אלינו למסעדה מכל קצוות הארץ – מדימונה ואילת ועד צפת וטבריה, באים במיוחד בשביל האוכל והנוף", מוסיף הבעלים.

החווה בנויה על פסגת ההר, באמצע הכפר, כשאפשר לראות את כל מישור החוף מהמסעדה, עד הים, חדרה ונתניה, ומסביב למסעדה הכל עצי זיתים. המבנים במקום עשויים מעץ ואבן טבעית. במקום יש גם מסעדה, גם בית קפה, גם אולם אירועים וגם חוות סוסים. יש מקום למאות אנשים במסעדה, והחניה במקום חינם. המקום פתוח מהשעה תשע בבוקר ועד אחרון הלקוחות, בכל ימות השנה.

המסעדה מתמחה באוכל ערבי אותנטי, המיוצר בשיטות אותנטיות ועם מרכיבים טבעיים בלבד שגדלים בחווה. כך, המסעדה משתמשת בחומרי גלם טבעיים בלבד, ואין כלום מתועש במטבח ובחווה. הכל מיוצר במקום. אחת ממנות הדגל של המסעדה היא בשר כבש שמבושל בבורות בבטן האדמה. יתר המאכלים במסעדה מבושלים בטאבון ובנוסף יש דגים, בשרים על הגריל וכל שאר המנות שאנשים אוהבים, כמו חומוס כמובן.

במסעדה גם מציעים ארוחת בוקר נהדרת, שכולה מבושלת על אש גלויה מול הלקוחות, על עצים. חוויה שמאוד מתאימה לזוגות ולמשפחות. ואם כבר עוסקים בבילוי נהדר למשפחות ולזוגות, אז כדאי שתדעו שללקוחות המסעדה יש אפשרות לרכב על הסוסים בחווה במחיר מצחיק: 20 שקל בלבד. המסעדה ממוקמת קרוב לאטרקציה נוספת: פארק אוטופיה בקיבוץ בחן.

לכבוד קוראי "זאפ רסט", מחמד, בעלי המסעדה, מבטיח: "כל לקוח שיגיע למסעדה ויהיה מעוניין לקבל מתכונים – יקבל כל מתכון שהוא רק ירצה. השף שלנו ייתן לו את המתכון, גם אם אין לנו מנה כזו בתפריט". שווה!

לסיום, כראוי למסעדה שאחת ממנות הדגל שלה היא בשר כבש, קיבלנו מהשף ארבעה טיפים חשובים להכנת בשר כבש טוב ומלא טעמים בבית, בעצמכם:

  1. עם בשר כבש, בכל מקרה של הכנה – על הגריל, בבישול ארוך, וכו' – יש לקנות בשר כבש טרי ולשמור אותו במקרר כשלושה ימים, ורק לאחר מכן להשתמש בו! כך, הבשר יקבל רקמות אחרות, ויהיה רך כמו מסטיק. זה עובד גם עם סטייק אנטריקוט.
  2. מתבלים את הבשר במלח ופלפל שחור וזהו.
  3. עוטפים את בשר הכבש בנייר אפייה, עוטפים את הכל בנייר כסף מעל, ומכניסים לתנור לשלוש שעות על 180 עד 200 מעלות. מעדן. בתיאבון.
  4. חשוב: לבשל את הבשר עם העצמות.

מסעדת אג'אויד מתמחה בבישול בשרים בלב האדמה-מבשלים עוף ובשרים אחרים, עם אורז איכותי ומתובל. השיטה הייחודית נותנת לבשר טעם ייחודי ומקורי. אנו מזמינים אתכם להנות מארוחה עשירה ומיוחדת במינה.

מסעדת אג'אויד, כביר א-סיכה, זמר. טלפון: 053-4275279

אתר אינטרנט: https://www.ajoid.co.il/

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח