נגישות
נגישות

החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה

חומוס הוא אחת המנות שהמשיכו להיות פופולריות גם בתקופת המשבר שפקד את המסעדות, אבל גם חומוס (ופלאפל, סביח, שקשוקה וסלט) כיף לנגב באווירה שמחה ולא רק במשלוחים. סניף אם המושבות של רשת חומוס כספי מתאושש

מסעדות במרכז המסעדות של rest
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 01/04/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 המאמי הישראלי הכי טעים. חומוס כספי, פתח תקווה. צילום: אנטולי מיכאלו

כשאתה בעלים של חומוסייה בלב שכונת מגורים מוקפת בניינים רבי קומות, בתי ספר, גני ילדים וחיי קהילה - או במילים אחרות מעוז של משפחות - זה גם יתרון וגם חסרון. תשאלו את אור כהן, בעלים-שותף יחד עם ניר לוזון בסניף של רשת חומוס כספי בשכונת אם המושבות בפתח תקווה.

"מסעדה חווייתית לא יכולה לעבוד רק עם משלוחים"
"אנחנו עובדים במרכז שכונה נעימה של משפחות שגרות בבניינים, סביבנו גנים, בתי ספר, גני שעשועים וכדומה, כך שאנחנו תחנה קבועה ופופולרית במיוחד בצהריים כשהילדים חוזרים הביתה ולוקחים על הדרך כדורי פלאפל, מלוואח או ג'חנון וגם סביב ארוחת הערב", אומר כהן,

"מצד שני – זה היווה גם קושי בתקופת הקורונה. עברנו את התקופה תוך ירידה משמעותית בתנועה ובהכנסות. כולם היו סגורים בבתים, מערכת החינוך לא פעלה, אנחנו נמצאים בלב שכונת מגורים והיו משלוחים בלבד לפני, תוך כדי ואחרי אבל זה לא מספיק. מסעדה חווייתית כמו שלנו לא יכולה להתבסס רק על משלוחים".

 קציצות פלאפל עם פיתות שעוברות אידוי בסניף. צילום: אנטולי מיכאלו

מה אוכלים תושבי השכונה?

"הכי פופולרי הוא חומוס כספי, עם או בלי גרגירים אבל כמעט תמיד תבוא לצידו מנת פלאפל. בכלל, כל המנות של הרשת, שמונה כבר כ-15 סניפים, הם בדגש על אוכל ישראלי טעים כך שהכל מבוקש, משקשוקה ועד סלטים", אומר כהן.

מה ייחודי אצלכם?

"יש כמה מאפיינים מיוחדים לסניף שלנו, למשל מנת סביח שלא קיימת ביתר הרשת ואצלנו דאגנו להכניס אותה לאחרונה עקב בקשת הלקוחות. זו מנה קלאסית שמתחברת לגמרי לסגנון שלנו ומעניקה מענה לחובבי הסביח באזור", הוא מוסיף, "עוד מייחדת אותנו האווירה בימי שישי בצהריים – אנחנו עושים פה חגיגה עם מוזיקה שמחה, צ'ייסרים של ערק, אוכל והרבה כיף".

קיבלתם חשק לנגב? הזמינו משלוח מחומוס כספי

 הביקוש לאוכל ים תיכוני רק עולה. צילום: אנטולי מיכאלו

בריא, מרענן ובעיקר טרי
הסניף באם המושבות, שפועל כשנתיים וחצי, מתבסס גם על אוכל במשקל לקחת הביתה ועל התאמה לקהלים שונים בדגש על משפחות, כולל אוכל בריא. "בכל משפחה יהיו כמה סגנונות ותמיד נדאג שיהיה מענה גם לשוחרי בריאות עם סלטים רעננים שאנחנו מכינים וגם פתרון לצליאקים עם פלאפל, צ'יפס ופיתות ללא גלוטן. החצילים שלנו בשמן זית ואנחנו אופים אותם בתנור, כך שזה לא מטוגן, והפיתות שלנו ממש מיוחדות, יש לנו תנור שעובד באידוי כך שהפיתות טעימות, בשרניות ורטובות שזה גם מוסיף המון לחוויה בביס!

בכלל, בשנים האחרונות הביקוש לאוכל ים תיכוני נמצא בעלייה מתמדת כי הוא בריא ומאוזן בבסיסו. מנות דגל כמו שקשוקה, טחינה, מסבחה, חומוס, סלטים עם עשבי תיבול וירקות טריים עם שמן זית ולימון וכדומה נחשבים מאכלים בריאים ואיכותיים והם מוגשים אצלנו בשפע", מספר כהן.

איך מתקדמים מכאן לקיץ הקרוב?

"אנחנו עדיין מתאוששים מתקופת הקורונה", הוא אומר, "הייתה לנו ירידה משמעותית והקורונה פגעה בנו כך שעוד לא חזרנו לפעילות שגרתית מבחינת היקפים. אנחנו עדיין נדרשים לאלתורים למשל להוציא שולחנות החוצה למען משפחות עם ילדים ולתחזק את מערך המשלוחים שעדיין מעניק מענה בטוח בעיני רבים. אנחנו ממשיכים בקו שלנו, שכמובן תואם את רוח הרשת כולה – אווירת שוק, אוכל טרי ישראלי כשר וחומרי גלם טובים. מקווים לחזור לפעילות שלפני הקורונה במהרה".

חומוס כספי פתח תקווה - יעל רום 8, פתח תקווה, 03-9470111

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
יוצאים מהסגר? עולם המסעדנות ממשיך להמתין
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא