מסעדה מעולה שווה מיקןם מדהים
אוכל ממש טעים
שרות מצויין יחס מעולה בקיצור מגיעים לחיפה זה המקום.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
daphnay
מבקר מתחיל
גרוע מאוד!שירות משפיל
1.0
25/07/25
זו לא פעם ראשונה שלי במסעדה, היינו כל המשפחה 10אנשים והחלטנו לעשות את ארוחת השישי שלנו במסעדה.
הגענו למסעדה בשעה 17:30 ונאמר לנו שהמקום שמור לנו עד 19:30.
השירות כבר בתחילה היה גרוע,... המנות הוגשו באיחור רב, כאשר המלצרית מתנצלת ומבטיחה לפצות בקינוחים.
בשעה 19:00 עדין הגישו מנה עיקרית שנשכחה…
בשעה 19:20 הגיע המנהל עם חשבון וביקש שנשלם וניצא מבלי שנקבל את מנות הקינוח והשתייה החמה שהזמנו עוד בשעה 19:00.
הוא השפיל אותנו לעיני אורחים בטענה שזמננו עבר ועלינו לקום ולצאת.
יחס משפיל!
שירות גרוע!
לצערי, כך לא מנהלים מסעדה!
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
ershan.stas
מבקר מתחיל
פיצרייה שבחוץ על הפנים.
1.5
16/07/22
הזמנתי פיצה מה איטליאנו שבקומת קרקע.
נאמר 20 דק' להמתין ואקבל sms.
לאחר 30 דק לא קיבלתי sms ונציג אמר להמתין להודעה
לאחר 40 דקות שוב שאלתי אותו מה קורה? לאחר בדיקה הוא נזכר שהפיצה... מוכנה מזמן והייתה בצד והוא שכח ממנה.
בסוף הפיצה הייתה קרה ולא ממש טעימה כתוצאה מכך.
לא בטוח שאחזור לשם...
עוד פרטים
עזר לי(5)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Nika
2 ביקורות
יחס מזלזל מצד המארחים
2.8
18/09/21
היינו היום, המסעדה נחמדה, קצת רועשת, אבל כנראה שזה לא יפריע לרוב האנשים. המנות גדולות, האוכל טעים, אבל לא מגיע לרמת חוויה קולינרית. המנות מגיעות ממש מהר והמלצריות ממש אדיבות
עוד בהזמנת...מקום בקשנו לשבת ליד החלון (ויש הרבה), אמרו שלא מבטיחים, אמרנו טוב, נגיע ונבקש ואפילו נחכה אם צריך וכמה שצריך. כשהגענו ביקשנו מספר פעמים בנימוס והמארחים לא היו מעוניינים לדאוג לזה, לא שמו על הבקשה. התפנו מספר שולחנות עם נוף בזמן שעוד לא התיישבנו וסירבו להושיב אותנו שם, הושיבו אנשים שבאו אחרינו, גם לא דאגו להעביר אותנו בזמן הארוחה כשביקשנו וניגשנו מספר פעמים. ממש יחס מזלזל, כנראה שרצו להשאיר מקומות עם נוף ללקוחות קבועים או עמידים יותר, זאת היתה התחושה. לא נחזור בחיים ולא נמליץ
עוד פרטים
עזר לי(3)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
pikasso03
מבקר מתחיל
ממליצה מאד על המסעדה!
5.0
11/08/21
חזרנו עכשיו מאירוע משפחתי, האוכל היה מצוין, טרי, טעים, נראה טוב. המלצרים היו נחמדים מאד, מקצועניים ואדיבים. בסך הכל אווירה מאד טובה, כבר הרבה זמן שלא חוויתי שירות ואווירה טובה במקום... אחד! בהחלט חוויה מיוחדת, מקווה לחזור שוב וממליצה מאד!