נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מכירים את זה שאתם יושבים בטאפאס בר בברצלונה, מתענגים על קרפצ'יו טרי או על קוקי סאן ז'ק? עכשיו נסו לחבר את החוויה הזו לנוף גלילי עוצר נשימה... השילוב, כצפוי, מושלם ומדויק.

הגענו למסעדת אדלינה שבקיבוץ כברי במהלך סוף השבוע. המלצות מחברים הם שהביאו אותנו לבקר במסעדה הצפונית הממוקמת בגליל המערבי. מבחינתנו זה היה סיום מושלם לסוף שבוע רומנטי. אך גם חברים ובכלל, כל מי שמזדמן לאזור – מומלץ בחום להגיע ולבקר.

המסעדה עצמה שוכנת בבית אבן כפרי. מה שתפס את תשומת ליבנו היו החלונות הגדולים, בעלי מסגרת כחולה, שנתנו לנו תחושה של חיבור חזק בין הטבע והנופים שבחוץ, לבין הפנינה שבה התיישבנו לאכול. התחושה הייתה כאילו אנחנו בכלל לא נמצאים בארץ, מרחק של שעתיים סיעה מהמרכז, אלא בטיול בחו"ל, בטוסקנה הנפלאה.

התחושה הזו ליוותה אותנו גם בקבלת הפנים של הצוות ולאחר שהתיישבנו בשולחן ובחנו את התפריט. אנחנו חובבי פירות ים ושמחנו לגלות מבחר של מנות המכילות פירות ים בתפריט – החל מקוקי סן ז'ק בראשונות והמשך בשרימפס מוקפץ בציר ים, מנת פאייה עם פירות ים ודג ועוד.

חלל המסעדה מוקפד ומשרה אווירה נעימה, חמימה וכפרית במיוחד. עם מגשי ברזל גדולים התלויים לצד הדלפק, תנור טאבון גדול הניצב במרכז המסעדה ומדיף ניחוח של מאפים חמים וטריים. חצר המסעדה פונקה במרפסת עטורת גפן וסביבה עצי זית וגן תבלינים עשיר.

האמת, אם לא היינו רק שנינו בוודאי היינו טועמים עוד ועוד ממנות התפריט, כי הכל היה נהדר. למנות הפתיחה הזמנו קוקי סאן ז'אק עטוף בבייקון על קרם כתום שהיה מצוין, וגם מאפה בשר וחציל אש עם טחינה ויוגורט שלא נפל ממנו.

בן זוגי הזמין למנה עיקרית סינטה ובייקון צלויים בגריל ברוטב ציר עוף ושמנת עם תפוח אדמה אפוי ואני, איך לא, התמקדתי בפאייה מארינארה עם זעפרן, פירות ים וקוביות פילה דג. כל מי שביקש בעבר בברצלונה או בכלל בספרד, נתקל במנת הפאייה. וכאן, חיבור החומרים היה פשוט מוצלח. התעקשתי על מנת הפאייה על אף שנאמר לי כי מדובר במנה ענקית שמתאימה לזוג, את מה שנשאר ארזתי ולקחתי הביתה. את הסעודה ליוותה סנגריה מתוקה וטעימה. היי, אנחנו בספרד, לא נשתה איזו סנגריה?

מה שמיוחד במסעדת אדלינה הוא התפריט. המנות במקום מייצרות שילוב פשוט מצוין בין הטעמים וחומרי הגלם של הגליל לבין המטבח הספרדי. מאין שילוב של תפריט ים תיכוני וספרדי גם יחד. כשחושבים על זה... למען האמת, זה שילוב די מתבקש, אך חשובה ההוצאה לפועל – וכאן הרגשנו שהרווחנו בגדול.

לקינוח הזמין בן זוגי קרמה קטלאנה בניחוח וניל ולימון, אני הזמנתי מנה בסגנון ים תיכוני – כנאפה אדלינה עם גלידת פיסטוק. ההגשה, החשיבה והטעם פשוט השאירו טעם של עוד. החלטנו כבר שם כי בביקורנו הבא לאזור – נחזור שוב, ללא ספק.

מסעדת אדלינה, כך למדנו בביקורנו במקום, היא מהוותיקות באזור, ופועלת כבר כ-20 שנה. הבניין שבו שוכנת המסעדה שימש בעבר כבית התרבות של הקיבוץ. מי שהחליט לקחת על עצמו ולמצות את הפוטנציאל של הבניין הזה, עשה בצדק. שכן, מחלונות המסעדה וכמובן מחוצה לה נשקף נוף גלילי עוצר נשימה וניתן לתצפת משם מראש הנקרה ועד הרי הכרמל. לאדלינה מספר תפריטים והיא מציעה, פרט למנות התפריט גם מסלול טאפסים, ארוחות עסקיות ותפריט בראנץ'. במקום ניתן גם לקיים אירועים עד 150 איש וללא ספק זו בוודאי חוויה בלתי נשכחת.

אדלינה, כברי-הגליל המערבי, 053-9441321

ב'-ה' 10:00-22:00

ו' 10:30-16:00, 18:00-23:00

ש' 10:30-22:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח