נגישות
נגישות

האג'נדה שלנו: בית קפה, מסעדה חלבית וסושי בר

מה קורה כאשר מטבח איטלקי ויפני נכנסים לבר? מסעדת ''אג'נדה'' הוותיקה והכשרה בקיסריה, מוכיחה פעם אחר פעם את התשובה: מדובר בחוויה קולינרית מובהקת.

מסעדות בצפון המסעדות של rest
מגזין rest
מגזין rest
תאריך פרסום: 14/05/2023, 10:27
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בתחנת הדלק, בכניסה לקיסריה, ממש בירידה מכביש החוף, תמצאו מסעדה כשרה המשלבת בין בית קפה למסעדה איטלקית ויפנית – ממש אג'נדה. מקום שמתאים לפגישות עסקים במהלך כל שעות היום וארוחות ערב משפחתיות או עם חברים. התרשמנו כי אנשי הצוות המקצועיים, במסעדה המדוברת, עושים את השילוב בין המטבח האיטלקי ליפני בהצלחה כבר שנים רבות והגיע הזמן שגם אתם תחוו זאת.

נצא לדרך עם האווירה שיש במסעדה. העיצוב הוא חמים, חלל הישיבה הפנימי מרווח, עם פינות ישיבה וספות מפנקות. מה עוד? הבר שנמצא במרכז המסעדה עושה מהר מאד חשק לקפה איכותי על הבוקר, לבירה צוננת או כוס יין בשעות הערב. אגב, אם תבחרו לשבת במרפסת תוכלו לתפוס את נוף הים והדיונות שלפניו, כך שמכל נקודה באג'נדה, תהיו מרוצים.

צילום: אג'נדה

אחרי שהתמקמתם, אפשר להמשיך אל המאכלים מהמטבח האיטלקי שמציע לסועדים תפריט מגוון של ארוחות בוקר, פסטות (פטוצ'יני, ניוקי בטטה, לזניה, ספגטי), כריכים (ג'בטה סולומון, חלומי, אומלט), סלטים (טונה, ירוק, יווני, בוליווארד) ודגים. מצד שני, אם אתם חפצים במאכלים יפנים, תוכלו למצוא בתפריט מנות אותנטיות מהמזרח הרחוק, מנות הכוללות ניחוחות מקוריים כמו מרקים (מיסו, אטריות סובה, אגדאשי טופו) סשימי (אי-טן מורי, ני-טן מורי), רולים (סלמון סקין, מידורי, טמפורה, נוריקו ועוד), הוסו מאקי וקונוסים עם דגים טריים.

צילום: אג'נדה

צילום: אג'נדה

לאחר שקיבלתם הצצה לאפשרויות המאכלים, תרשו לנו להעניק לכם את ההמלצה שלנו, אז עוד לפני שאתם בוחרים מה להזמין, תפסו מקום טוב על הבר. הזמינו למנה ראשונה סלט ניג׳י, המורכב מאטריות שעועית עם קוביות סשימי. לאחר מכן לכו על אחד מהרולים המיוחדים שמציעים במסעדה, כמו ''הראג'וקו רול'' המורכב מסלמון פאנקו, טטאקי ואספרגוס או מנת פסטה ברוטב שמנת פטריות או פיצה מעולה. לקינוח אנו ממליצים על עוגת הגבינה – קינוח שכולו משאיר טעם של עוד.

צילום: אג'נדה

מדובר כאמור רק בהמלצה על רגל אחת, זאת מאחר שבתפריט תוכלו למצוא מנות שעונות על מגוון רחב של טעמים וסגנונות. כמו כן, באג’נדה תוכלו ליהנות גם מארוחות עסקיות מגוונות, קפה משובח ועוד שלל קינוחים נהדרים. אגב, אם יצא לכם להגיע לאג'נדה'' בין ערביים, אז אל תחמיצו את ה- Happy Hour המוצע במקום בימים ראשון עד חמישי בין השעות 17:00-19:00.

בשורה התחתונה, המסעדה מתאימה לכלל האוכלוסייה ואפשר למצוא בה פתרונות לכל מטרה. החל מאירועים שמחים מכל סגנון (עד 35 מוזמנים), ארוחה רומנטית ועד פגישות עסקים. השרות המקצועי, המהיר והאוכל המגוון, לצד המוזיקה יעניקו לכם את החוויה שאליה שאפתם להגיע. שיהיה בתיאבון.

אג'נדה, קיסריה 053-9444000

שעות פעילות: 

א'-ד' 07:00-00:00

ה' 07:00-01:00

ו' 07:00-עד שעתיים לפני כניסת השבת

ש' שעתיים אחרי צאת השבת-01:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של מגזין rest

מרסט באהבה
השבוע (23-29.1) בסצנה הקולינרית
חם בסצנה הקולינרית 7.1
חם בסצנה הקולינרית
חם בסצנה הקולינרית
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי