נגישות
נגישות

חוזרים מחל"ת? ההמלצות שלנו להפסקת אוכל בעבודה

באילו מסעדות אוכלים עובדי אזור התעשייה של כרמיאל בצוהריים, איפה מציעים את העסקיות השוות ביותר ברמת החייל ולאן יוצאים עובדי פארק קיסריה כשהם רוצים לחגוג כמו שצריך? - מהדורה קולינרית של חזרה נעימה לעבודה

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 24/06/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הפסקה קולינרית מפנקת באמצע היום. פריים סושי בר, תל אביב (צילום: באדיבות המקום) הפסקה קולינרית מפנקת באמצע היום. פריים סושי בר, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

לא ברור אם משבר הקורונה כבר מאחורינו, אם גל שני נמצא ממש מעבר לפינה או שהגל הראשון עדיין לא הסתיים. דבר אחד בטוח – רובנו שבנו לעבודה אחרי חופשה ממושכת ושוב עלינו להתמודד עם השאלה המציקה: לאן יוצאים לאכול בצוהריים? אז נכון שתמיד אפשר להזמין משלוח ולסגור עניין. אבל יש משהו מרענן בלצאת מהמשרד, לשבת עם הקולגות במסעדה ראויה לשמה ולשוב לעבודה בכוחות מחודשים. קבלו כמה רעיונות למגוון מסעדות מומלצות, הפועלות בסמוך לאזורי תעשייה ומסחר.

כל ההמלצות לעסקית הבאה שלכם

אזור תעשייה כרמיאל

צמוד לגבולה המזרחי של העיר כרמיאל, תמצאו את פארק התעשייה של העיר, הכולל למעלה מ-200 מפעלים ובתי מלאכה. נכון להיום מועסקים באזור התעשייה כרמיאל למעלה מ-1,500 עובדים ותאמינו או לא, אבל כולם ללא יוצא מן הכלל, צריכים לצאת בשלב מסוים מהעבודה כדי לאכול ארוחת צוהריים. למרבה המזל, במרחק של דקות ספורות מאזור התעשייה ממתינים להם לא מעט בתי עסק שישמחו לסייע להם להשביע את רעבונם, כשבין היתר מדובר בסניף המקומי של רשת קפה קפה. היופי בתפריט האינסופי של קפה קפה, הוא שאפילו הסועד הבררן ביותר בכל אזור התעשייה, לבטח ימצא בו לפחות מנה אחת אם לא שתיים או שלוש, שימצאו חן בעיניו.

ארוחה קלילה באמצע יום עבודה. רשת קפה קפה (צילום: באדיבות המקום) ארוחה קלילה באמצע יום עבודה. רשת קפה קפה (צילום: באדיבות המקום)

אם פסטות, סלטים וטוסטים פחות עושים לכם את זה ובגדול תמיד תתנו עדיפות לכריכי סושי על פני כריכים רגילים, עומדת לכם האפשרות לשבת בהפסקת הצוהריים בסניף המקומי של רשת ג'פניקה ולהזמין איזו קומבינציה משתלמת, מנת ווק קלילה או פשוט ללכת על מספר מנות פתיחה שיכולות להרכיב לכם יופי של ארוחה. ההמלצה שלנו: השילוב המנצח בין סלט עוף ומלפפונים ברוטב חמאת בוטנים וחלב קוקוס (24 שקלים), מנה קטנה של כנפיים בתמרינדי (8 יח' – 19 שקלים) וגיוזה בטטה (5 כיסונים במילוי בטטה וירקות – 26 שקלים).

במרחק של פחות מעשר דקות נסיעה מאזור התעשייה של כרמיאל, תמצאו את הסניף המקומי של רשת בורגרים, השוכן לו לבטח בקניון לב כרמיאל. רעבים בקטנה? לכו על דיל 2 (זוג בורגרים עם תוספת ליד – 45 שקלים). לא אכלתם כבר יומיים? הציעו למישהו לחלוק איתכם את דיל 8: שמיניית בורגרים עם שתי תוספות ליד (142 שקלים). ואם סתם בא לכם לנשנש משהו, לכו על סלט טאבולה עם עדשים שחורות (37 שקלים) או 8 יח' כנפיים במרינדת ברביקיו (21 שקלים).  

קפה קפה - cafe cafe - מעלה כמון 5, כרמיאל, 053-9442102

ג'פניקה - מעלה כמון 5, כרמיאל, 03-7236100

בורגרים - Burgerim - מורד הגיא 100, קניון לב כרמיאל, 053-9419558

קומבינציות משתלמות וצבעוניות. רשת ג'פניקה (צילום: באדיבות המקום) קומבינציות משתלמות וצבעוניות. רשת ג'פניקה (צילום: באדיבות המקום)

פארק קיסריה

כ-8,000 עובדים מועסקים בפארק תעשייה קיסריה (פארק העסקים קיסריה) שממוקם מזרחית ליישוב. בפארק פועלות יותר מ-180 חברות שונות ומעניין לציין כי מדובר בפארק התעשייה היחיד בישראל עם תחנת רכבת משלו. אך האמת היא שכדי ליהנות מארוחת צוהריים משובחת, לא באמת צריך לתפוס רכבת. אפשר פשוט לקפוץ למסעדת קויאה וליהנות מארוחות עסקיות משתלמות במיוחד, הכוללות מנה ראשונה ועיקרית במחירים הנעים בין 99-45 שקלים.

כשרה וקרובה לים התיכון. ארסטו (צילום: באדיבות המקום)                כשרה וקרובה לים התיכון. ארסטו (צילום: באדיבות המקום)

אם תלכו למשל על הארוחה העסקית שעולה 59 שקלים בלבד, תוכלו לבחור לראשונה מנות כמו סלט קצוץ, כנפיים אינדיאניות, סלט קויאה או כבד קצוץ ובשלב העיקריות תצטרכו להתלבט בין כריך עוף, נקניקיות מרגז, המבורגר טבעוני, שניצל קויאה והרשימה עוד ארוכה. מחפשים מקום לא רחוק מהפארק לארוחת ערב חגיגית? שריינו לעצמכם מקום במסעדת ארסטו, האיטלקית הכשרה (חלבית) שמשקיפה על הים התיכון.

השעה חמש בערב ומתחשק לכם לחטוף משהו קטן עם החבר'ה לפני שאתם חוזרים הביתה? זה הזמן לקפוץ לסניף המקומי של שבתאי פיצה ובירה, הממוקם ברחוב תרשיש. ההמלצה שלנו: פיצה מעושנת עם נתחי טונה אדומה בעישון חם עם קונפי שום, בצל סגול ופטרוזיליה (62 שקלים) לצד חצי ליטר גינס מהחבית (34 שקלים). ככה מסיימים יום עבודה!

קויאה - שוהם פארק התעשייה 13, קיסריה, 053-9440605

שבתאי פיצה ובירה - תרשיש 9, קיסריה, *4560

ארסטו - Aresto - קיסריה, 04-6363456

לנשנש עם החברים. שבתאי פיצה ובירה (צילום: באדיבות המקום) לנשנש עם החברים. שבתאי פיצה ובירה (צילום: באדיבות המקום)

אזור תעשייה עבר הירקון, רמת החייל

כשמטיילים היום ברמת החייל, קשה להאמין שאזור התעשייה עבר הירקון, התחיל את דרכו כמתחם שכלל בעיקר מוסכים ובתי מלאכה קטנים. אותו אזור מאובק הפך בשלהי המאה הקודמת למתחם אטרקטיבי במיוחד עבור חברות היי טק רבות מספור, כהמשך לקריית עתידים הממוקמת מעט צפונה ממנו. בניגוד לחלק ניכר מאזורי התעשייה והמסחר במחוזותינו, ברמת החייל תמצאו לא מעט מסעדות מובילות שנהנות מקהל סועדים נאמן שמגיע אליהן מכל רחבי העיר. כמו כן חשוב לציין שבחלק ניכר מהמסעדות שפועלות בסביבה, מציעים ארוחות עסקיות משתלמות ביותר.

ארוחות עסקיות שוות. רק בשר, תל אביב (צילום: באדיבות המקום) ארוחות עסקיות שוות. רק בשר, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

במסעדת רק בשר למשל, בימי חול מציעים שלושה מסלולים של ארוחות עסקיות ב-48, 68 ו-88 שקלים. כל הארוחות העסקיות כוללות מנה ראשונה (לחם, בייבי סלט, גבעת עלי רוקט, אמפנדס, סלט עשבי תיבול, סלט ירקות ישראלי, חציל קלוי, פטריות מוקפצות, קרפצ'יו או פטה כבד), שתייה ותוספת לבחירה (צ'יפס, בטטה או תפו"א אפוי), כשהשוני הוא בעיקרית בלבד. תמורת 48 שקלים למשל, תוכלו להזמין מנות כמו המבורגר 250 גרם ושניצל 200 גרם ותמורת 88 שקלים תוכלו להזמין מנות כמו סטייק סינטה 220 גרם וסטייק אנטריקוט ברילוצ'ה 220 גרם.

ואם כבר הזכרנו את ברילוצ'ה, נציין עוד כי במסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה, מציעים גם כן ארוחות עסקיות משתלמות בשלושה מסלולים (64, 78 ו-128 שקלים). בדומה למסעדת רק בשר, גם הארוחה העסקית של בוצ'רי דה ברילוצ'ה כוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית, תוספת ושתייה קלה אך בנוסף בימים ראשון עד חמישי בין השעות 16:30-12:00, תוכלו ליהנות מהנחה של 15% על כל המנות הראשונות, הבשרים במשקל, הקינוחים והיינות מהתפריט הרגיל.

הנחות גם על הקינוחים. בוצ'רי דה ברילוצ'ה (צילום: באדיבות המקום) הנחות גם על הקינוחים. בוצ'רי דה ברילוצ'ה (צילום: באדיבות המקום)

מעבר לכל זה, תוכלו ליהנות בימי חול בין השעות 17:00-11:30 מ-10% הנחה על כל המנות בתפריט העשיר של מסעדת FRAME.

רק בשר - ראול וולנברג 14, רמת החייל, תל אביב, 053-9424614

בוצ'רי דה ברילוצ'ה - butchery de bariloche - הברזל 4, רמת החייל, תל אביב, 053-9443212
להזמנת שולחן בבוצ'רי דה ברילוצ'ה - butchery de bariloche

פריים סושי בר - Frame - ראול וולנברג 2, רמת החייל, תל אביב, 053-9368746

10 אחוז הנחה  על כל התפריט. פריים סושי בר (צילום: באדיבות המקום) 10 אחוז הנחה  על כל התפריט. פריים סושי בר (צילום: באדיבות המקום)

מתחם הבורסה, רמת גן

מתחם הבורסה ברמת גן אמנם התפתח סביב בורסת היהלומים, אך כיום פועלים בו עסקים בתחומים נוספים רבים כמו הנהלת חשבונות, עריכת דין ומובן שגם היי טק, כי איך אפשר בלי? סך הכול מועסקים במתחם הבורסה כ-30 אלף עובדים ומדי יום עוברים בו כ-15 אלף מבקרים. כפי שאתם מבינים, מדובר בלא מעט פיות שיש להאכיל כך שאין זה פלא שבסביבות המתחם פועלות גם לא מעט מסעדות וזאת כמובן, בלשון המעטה.

אם דגים ופירות ים זה מה שעושה לכם את זה, נמליץ לכם להציץ בתפריט העסקיות של מסעדת פלמידה, שאמנם נפתחה לפני למעלה משני עשורים אך עדיין מצליחה לשמור על רוח צעירה ומזמינה. בפלמידה מציעים חמישה מסלולים של ארוחות עסקיות ב-49, 59, 69, 79 ו-99 שקלים. הזולה ביותר כולל 10 סוגי סלטים, לחם הבית, לימונדה ומנה עיקרית לבחירה (קיש תרד גבינה/קרפצ'יו/גרבלקס/פלאפל דגים/מרק "מריאלה"/סלט פירות ים) והיקרה ביותר כוללת 10 סלטים, לחם הבית, תוספת כוס שתייה קלה או כוס יין ומנה עיקרית לבחירה (באס/דניס/לברק/פורל/סטייק סלמון/שרימפס/קלמארי/סרטנים/מולים). לאלו מכם שנוהגים להסתפק בסלטי פתיחה בלבד, נמליץ להזמין פלטת סלטים עם ריפיל חופשי תמורת 32 שקלים.

דגים ופירות ים בעסקית שווה. פלמידה, רמת גן (צילום: באדיבות המקום) דגים ופירות ים בעסקית שווה. פלמידה, רמת גן (צילום: באדיבות המקום)

אם מה שאתם זקוקים לו כדי להמשיך את היום זה דווקא תפריט בשרי כשר למהדרין, נמליץ לכם להגיע בהקדם למסעדת סומסה. תפריט העסקיות של סומסה כולל מנות ראשונות כמו פטה כבד עוף, סיגר סבתא רשל וסלט עלים והדרים, כשמחיר הארוחה משתנה בהתאם למחיר העיקרית. כמו כן באפשרותכם להזמין במסגרת הארוחה העסקית רק מנה עיקרית ב-59 שקלים בלבד (חזה עוף, סלט עוף, שניצל או המבורגר אנטריקוט).

מסעדת בשרים מומלצת נוספת הפועלת באזור מתחם הבורסה, היא מסעדת מדיום רייר, שנפתחה בשנת 2015. במדיום רייר מתמחים בבשרים מעושנים ובמנות מושקעות שונות שיעלו חיוך על השפתיים של קרניבור במצב רעב מתקדם. בין השאר מדובר בחצי עוף מהמעשנה (עם תפו"א שבור וירקות קלויים – 68 שקלים), שניצל עגל (עם תפו"א שבור וירקות קלויים – 68 שקלים) והמבורגר במשקל 220 גרם (בתוספת רצועות בשר מעושן ובצל מטוגן ברוטב ברביקיו, חסה ועגבנייה טרייה, בתוספת תפו"א שבור – 68 שקלים). עוד נציין שכריכי הבשר המוקפדים של מדיום רייר, הם תוצאה של שיתוף פעולה עם מאפיית הבוטיק דומיניק הסמוכה, שבאה לעולם ב-1997 והפכה זה מכבר למוסד קולינרי מכובד ויש אף שיאמרו, פורץ דרך בנוף המקומי.  

פלמידה - PALAMIDA - היצירה 3, מתחם הבורסה, רמת גן, 053-9440495

{80156440}

מדיום רייר - Medium Rare - החילזון 5, מתחם הבורסה, רמת גן, 053-9383631

דומיניק - תובל 11, מתחם הבורסה, רמת גן, 053-9374801 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח