נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

האם ג'רמי וולפלד ("jem") צפה את העתיד כשהחליט לוותר על משרה נוחה בבית הלבן שבוושינגטון, לטובת בישול בירה בארץ הקודש? כשמסתכלים על רשת ג'מס, שהוקמה בשנת 2009 וכבר מונה 14 סניפים בפריסה ארצית, אפשר לנחש כי היו לו, לוולפלד, אינטואיציה חזקה וחזון ברור. בג'מס מעידים כי כשוולפלד לוקח על עצמו משהו, הוא עושה זאת ברצינות גמורה, בקפדנות ובתשומת לב יתרה. ולכן, נראה כי ההצלחה של ג'מס קשורה בשני הדברים גם יחד – בחזון ובעשייה.

וולפלד עלה לישראל בשנת 1999 מתוך ציונות ולאחר שלמד וחקר את תחום בישול הבירות, באוניברסיטאות מובילות בארצות הברית. כשהוא מצויד בדיפלומות וניסיון רב, המשיך לחלום כאן בארץ הקודש, על הקמת מבשלת בירה משלו, בירה משובחת וטרייה, בדיוק כפי שלמד. כדי להוציא את תוכניתו לפועל הוא חבר לדניאל אלון, עו"ד ויזם מניו יורק והדביק אותו ברעיון. למעשה, על כוס בירה, הוחלט על הקמת מפעל לבירה טרייה בישראל. לאחר הקמת מבשלת הבירה, שהיא אגב, מבשלת הבוטיק הכשרה והראשונה בישראל, הוקם פאב שהגיש את הבירות ובהמשך צצו להם סניפים נוספים. השם – ג'מס, הוא הכינוי של וולפלד, שהפך למותג מנצח.

הרצינות, ההתמדה, הנחישות והירידה לפרטים לא הסתיימו עד היום, גם כעת, מקפידים ברשת ג'מס על הטריות ועל איכות הבירה, כמו גם על תפריט האוכל, שכולו תוצרת עצמית. אבל עיקר הדגש הוא לא רק על האוכל, אלא על החוויה כולה, כחלק מכך, עוברים עובדי ג'מס הכשרות והתמחות בבירות על מנת להתאים לכל לקוח את הבירה שלו. ויש ממה לבחור, בג'מס מייצרים כמה וכמה סוגי בירות, בטעמים מעניינים, צבעים משתנים ואלכוהול באחוזים שונים. ג'מס 8.8 למשל, היא בירת אייל בלגי קלאסית, מתוקה ובעלת אפטר טייסט חמצמץ ופירותי. בירה נוספת היא amber ale, אייל אנגלי בצבע ענברי, בעלת מתיקות קלה טעם פירותי. הבירות המיוצרות בג'מס הן טריות וללא חומרים משמרים ומגיעות לאחרון הלקוחות כחודש וחצי לאחר שבושלו.

ג'מס כפר סבא, הוא המקום האולטימטיבי לבילוי ולא משנה על איזה בילוי אנחנו מדברים, הסניף ממקום בחצר השוק ומאופיין תמיד באווירה שמחה, צעירה וכיפית. פרט לבירות ניתן למצוא במקום גם תפריט אוכל מגוון, כולל תפריט עסקי שמוגש בימי חול בין השעות 12:00-16:00. תפריט האוכל כשר וכלל נקניקיות ובורגרים, טבעות בצל, צ'יפס, סלטים ועוד מבחר משובח, הכל תוצרת עצמית ונעשה במקום מדי יום.

בג'מס דוגלים בשירות מקצועי, אישי ובגובה העיניים ומקפידים על אווירה שמחה, קלילה וכיפית. "אנחנו מקבלים בשמחה את כולם לבילוי אצלנו. לא משנה אם מדובר במשפחות, חברים או אנשי עסקים, בין אם מדובר באירוע, מפגש עסקי, בילוי לילי או רומנטי".

ג'מס כפר סבא מתאים לכל בילוי וחללי הישיבה המרובים מאפשרים לקיים בו גם אירועים פרטיים ועסקיים. במקום גם מרפסת מקורה המאפשרת אווירה שמחה בכל עת ומוסיפה חשק לשתיית בירה. בנוסף, ניתן להזמין חדר נפרד לטובת פגישות, אירועים והרצאות, החללים הפרטיים מיועדים לאירועים מכל הסוגים – בריתות, בר מצוות, ימי הולדת, חתונות וגם כנסים עסקיים ואירועי חברה.

צילומים: עוז אוחיון

 

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
5
פחות אהבתי
4
Newsletter Icon