נגישות
נגישות

בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי

ארוחת בוקר כבר הפכה למושג שלא תלוי בזמן ובשעון. קרואסונים, שקשוקות וממרחים באים בטוב בכל שלב ביום. קבלו את ההמלצות של ארוחות בוקר בטייק אווי שנשארות טריות ומפנקות לאורך כל היום

ארוחות בוקר חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 05/11/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

השנה האחרונה שיבשה לכולם את לוח הזמנים כך שבוקר נמהל בצהריים שנמהל בערב וכך הלאה. גם העובדה שרבים בחופשה, עובדים מהבית, בחל"ת ועם הילדים מובילה להגדרת זמנים יותר גמישה ודינמית שלא לומר ערבוביה שלמה.

בפועל, אנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם בוחרים לאכול ארוחת בוקר לאו דווקא בבוקר. לעיתים זה נובע משיקולי טעם שכן ארוחת בוקר היא אחת הארוחות המפנקות והאופטימיות שאפשר לבקש בצלחת, אז למה לא לחוות אותה בכל שעה, ולמה לא להתפנק על חביתות, גבינות ומאפים דווקא לקראת ערב? הנה רשימת מסעדות ובתי קפה שבהם אפשר לאסוף בטייק אווי ארוחת בוקר גם הרבה אחרי שהבוקר מסתיים. בתיאבון:

ארוחות בוקר מומלצות בטייק אווי
טייק אווי צהריים: בראנצ'ים שווים במסעדות

 ארוחות בוקר בבוקריה. צילום: לירון מימן

בוקריה

המוטו של בוקריה בפתח תקווה הוא בוקר כל היום ואכן לאורך כל שעות היום והערב אפשר להזמין ולאסוף ארוחת בוקר מפנקת בשלל סגנונות. מה למשל? מארז הכולל ממרחים / מטבלים (פטה פסטו, בייבי מוצרלה עם עגבניות מיובשות, חציל קלוי, ממרח ארטישוק, גבינת שמנת, סלט טונה,  גוואקמולי, סלט ביצים), שני בייגל אמריקאי ושתי מיני חלות, מאפים מתוקים ומלוחים, שני סלטים אישיים, שלושה פנקייק בוקריה, שני קרואסון חביתה עם גבינת שמנת, חביתה וירקות, שני קפה קר ושני מיץ תפוזים סחוט (239 שקלים).

לרגל המצב אפשר לאסוף (בהזמנה של שלוש שעות מראש) את כל הפאן הזה בסלסלה או בארגז וליהנות בבית או בחיק הטבע מארוחה בריאה, טרייה ומאוזנת.

בוקריה - דרך יצחק רבין 17, Y סנטר פתח תקווה, 0539385192 

 דג מלוח של גרציא. צילום: שיר טל

גרציא

בבית הקפה הפסטורלי גרציא קפה ותוצרת בקיבוץ העוגן בעמק חפר אפשר לאסוף ארוחת בוקר מפנקת שתוציא אתכם מהשגרה הקולינרית. יש אפילו מדשאות ממש בסמוך להתפנק עליהן עם האוכל.

בין היתר מציעים בגרציא בוקר שחיתות של בריוש עם גבינת עיזים, ארטישוק ומנגולד, ביצת עין וקריספי בייקון (58 שקלים); סלמון הולנדייז - חלת בריוש, גבינת שמנת, גרבדלקס, ביצים עלומות ורוטב הולנדייז (54 שקלים); שקשוקה עם וחינה, זיתים, חלה וסלט (52 שקלים); קרואסון Ham & Cheese (42 שקלים); 1,2,3, דג מלוח עם גרבלקס, מטיאס, איקרה ועוד (78-42 שקלים); וגם מסלול של ארוחת בוקר קלאסית עם ביצים לבחירה, סלט, לחמים, גבינות, ממרחים ושתייה (69 שקלים).

ביסטרו גרציא קפה ותוצרת - העוגן, 0538093569

 דייסת בוקר של ביתא קפה. צילום: שרית גופן

ביתא קפה

ברשת ביתא קפה שחרתה על דגלה בריאות וטריות מאמינים בארוחות בוקר. יש ארוחות בוקר של אמצע שבוע ויש של סוף שבוע (תפריטים שונים) וכן המגוון נרחב כך שכל אחת ואחד ימצאו משהו למלא בו את הבטן ואת הנשמה לאורך כל היום.

בתפריט יש בוקר ביתא ליחיד או לזוג עם ביצים (אפשר חביתת חלבונים), ירקות, לחם, ממרחים ושתייה (58 שקלים ליחיד, 98 שקלים לזוג); דייסת שיבולת שועל עם תוספות (46 שקלים); בוקר שוק עם שקשוקה (58 שקלים); בוקר בלקני עם מאפה גבינות צאן לצד כוס איירן (42 שקלים) ועוד. בסופי שבוע אפשר לאסוף ארוחת בוקר בסגנון יווני עם סרדינים, צזיקי ומנות ים תיכוניות נוספות במסגרת בוקר ים (66 שקלים).

ביתא קפה - כל הסניפים 

 וופל בר, מודיעין. צילום: אורן חסידים

וופל בר

במסעדת וופל בר במודיעין מציעים תפריט ארוחות בוקר בדגש על טעמים מתוקים של ופל בלגי, פנקייק או קרפ צרפתי, לצד מנות סטנדרטיות מלוחות כמו שקשוקה, טוסט, קרפ מלוח וכמובן ארוחת בוקר של ביצים, סלט, ממרחים, לחם, גבינות, שתייה עם סיום מתוק של פנקייק או כדור גלידה (62 שקלים ליחיד, 110 שקלים לזוג). תפריט ארוחות בוקר מוגש כל היום כך שאפשר להזמין ולאסוף לטיול או לפיקניק.

וופל בר מודיעין - שד' מנחם בגין 21, מודיעין והסביבה, 0539378429

 מארז קפה של ארקפה. צילום: נמרוד סונדרס

ארקפה

רשת Arcaffe הוותיקה והמוכרת מציעה בכל רחבי הארץ משקאות קפה ותה לצד מאפים, כריכים, סלטים, פיצות ועוד. ארוחת בוקר מפנקת הכוללת ביצים, מאפים, ממרחים, סלטים, קפה איטלקי, סלמון ועוד (69 שקלים ליחיד, 125 שקלים לזוג); דיל של קפה ומאפה או כריך ומאפה (42-23 שקלים); לצד כריכי בוקר, פוקצ'ות, פלוטים עם מילויים שונים, טוסטים ועוד אופציות המבוססות על פחמימות טריות ומנחמות.

ארקפה - Arcaffe - הרקיע 1, קיסריה, 0539381171

לצד ארקפה חשוב לציין את הרשתות דוגמת ביגה, קפה קפה, לנדוור, גרג ואחרות המתמחות בארוחות חלביות (לרוב כשרות ברוב הסניפים) כשגולת הכותרת שלהן היא ארוחת הבוקר על סוגיה וגווניה.

רשת ביגה - כל הסניפים 

רשת גרג - כל הסניפים 

רשת לנדוור - כל הסניפים 

 לולו אנד קו. צילום: ספיר כוסה

Lulu & co

מה יותר בוקר בסרטים ובסדרות אמריקאיים מאשר דגני בוקר? אז במהלך הקורונה נפתחה בתל אביב בר דגני הבוקר הראשון בישראל וכעת הוא פועל במתכונת טייק אווי ומשלוחים. מאחורי המיזם עומד איש העסקים ומוביל הרשת עומרי בן נתן, המוכר מריאליטיז והוא החליט שדגני בוקר מסוגים שונים ומגוונים יהיו שידוך מעולה לגלידות שמנת ולשלל תוספות כמו בוטנים מקורמלים, סוכריות צבעוניות, רוטב קרמל מלוח, רוטב פטל, רוטב תות, חמאת בוטנים ועוד.

כך למשל אפשר לקחת ולאכול בשדרות רוטשילד גלידה עם טריקס ופרוטי פאבלס או עם פרוסטיס וריזס פאפס, כריות, סיני מיני'ז, צ'יריוס וגם קורנפלקס רגיל עם חלב (אריזה משפחתית של חצי ק"ג 63 שקלים, 1 ק"ג 95  שקלים; פיינט גלידה 330 מ"ל לקחת 40 שקלים). בנוסף, אפשר לקחת הביתה קופסת קורנפלקס אישית עם 3 סוגי דגנים לבחירה וטופינג ורוטב אחד לבחירה ב-16 שקלים.

לולו אנד קו LULU&CO - שד' רוטשילד 37, תל אביב, 035528282 

סביח בפלאפל איצקו

רבים נוטים לחשוב שסביח מתאים רק לצהריים או לערב אבל האמת היא שסביח היא מנת בוקר מיתולוגית וקלאסית בקרב יהודי עיראק, במיוחד בשבתות. לפי הסברה הרווחת, בשל שמירת השבת הכינו המשפחות היהודיות את כל המרכיבים לסביח כבר בשישי כך שבשבת רק הרכיבו את המנה ללא צורך בבישול או טיגון. המילה סביח ככל הנראה נובעת מהמילה סבח (בוקר). יש כאלו שטוענים שאלו ראשי תיבות של סלט, ביצה, ירק, חציל.

כך או כך מדובר במנה בוקר שתחזיק אתכם חדים לאורך שעות רבות. בפלאפל איצקו בחריש אפשר להעמיס לדרך אפשר לקבל מנה של סביח בפיתה כולל חציל מטוגן, ביצה קשה, סלטים, טחינה (17 שקלים). מחיר משתלם לאחת הארוחות הכי משתלמות ומשביעות שיש, ולא משנה אם זה בוקר, צהריים או ערב.

פלאפל איצקו - אודם 6, חריש, 0538311445

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בוקריה בפתח תקווה
053-9385192
וופל בר במודיעין והסביבה
053-9378429
ביתא קפה בתל אביב
1-700-700937
ביתא קפה בהרצליה
053-7103003
ארקפה בהרצליה
053-9442579
פלאפל איצקו בחריש
053-8311445

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
יוצאים מהסגר? עולם המסעדנות ממשיך להמתין
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022