נגישות
נגישות

מסעדות זולות ושוות: כאן תשבעו בלי לשלם משכנתא

פרויקט מיוחד: מסעדות מומלצות ולא יקרות ברחבי הארץ שלא ידרשו מכם לשבור חסכונות, עם ארוחות משביעות במחיר של עד 50 שקלים לאדם. חלק א׳ בתל אביב, מרכז וירושלים

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 08/03/2023, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז מה הבנו?! לא משנה מי הממשלה המכהנת - ישראל ממשיכה להתייקר! העובדה המעצבנת הזו פוגשת אותנו בכל תחומי החיים, החל מהמצרכים בסופר ועד היציאה למסעדה - בילוי טריוויאלי שהפך להיות עניין של מותרות. אבל אנחנו אנשי בשורה. תמו החיפושים אחר מסעדות זולות. ישנן מסעדות מצוינות, מצפון ועד לדרום שיספקו לכם ארוחה משביעה, דשנה וטעימה, שתעלה לכם עד 50 שקלים לאדם. פרויקט מיוחד.

מסעדות לא יקרות ומומלצות באזור תל אביב

הונג קונג דים סאם – הסינית האותנטית

הונג קונג דים סאם היא פנינה אוריינטלית בלב תל אביב, שלא הרבה מכירים וחבל! המסעדה התל-אביבית שיושבת ברחוב בן יהודה 9 תספק לכם את המרקים הסיניים האותנטיים הכי מפנקים בפחות מ-50 ש״ח, וליתר דיוק – מרק עם ירקות, אטריות וכיסונים במחיר של 41 ש״ח בלבד. בנוסף, במקום מגישים מבחר מרשים של כיסוני דים סאם בשלל צורות, מילויים והגשות, כאשר גם מנות הדים סאם מוצעות במחירים נוחים, שנעים בין 32 – 45 ש״ח.

צילום: שאטרסטוק

הונג קונג דים סאם, בן יהודה  9, תל אביב. להזמנות: 054-2873464

מסעדת אווזי

מסעדת אווזי הוותיקה בשכונת התקווה מגישה מאז שנות השבעים מאכלי גריל, בשרים ודגים במחירים משתלמים. מי שמחפשים ארוחה בשרית הוגנת, ימצאו שלל אופציות משביעות, בין אם אלו שיפודים שמחיריהם נעים בין 28-48 ש״ח, כשלצידם תוכלו להזמין מנות פתיחה כמו כרובית מטוגנת עם טחינה וצנוברים או פטריות חמות – כאלה שנמסות בפה במחיר של - 37 ש"ח.

צילום: שיפודי אווזי

אווזי, אצ״ל 54, שכונת התקווה תל אביב. 053-9443369

צ׳נטרו בשוק לונסקי

כנראה שלא מספיק שמעתם על צ׳נטרו, בר אוכל איטלקי השוכן בהמולת שוק לוינסקי ומספק לא רק אווירה מעולה ואלכוהול משובח, אלא גם אוכל טוב, משביע ומשתלם. כאן תמצאו לא רק מנות פיאטני – צלחות איטלקיות קטנות ומהממות, דגים נאים, גבינות ונקניקים, בצ'נטרו אלו בעיקר הכריכים שהופכים את הבר הזה לכזה השווה ביקור קולינרי. בתוך פוקצ׳ת מחמצת ולצד זיתים מתובלים, תוכלו ליהנות מכריכים בשריים, גבינתיים או טבעוניים, במחירים משתלמים הנעים בין 40 – 45 ש״ח. עצה שלנו? הדייל פיירו, עם מוצרלה, באפאלו, פרמז׳ן, בושה, פסטו, ממרחק ארטישוק, עגבנייה ועלי רוקט – הוא אחד המעולים.

צילום: שאטרסטוק

צ׳נטרו, לוינסקי 30, תל אביב. 050-9774412

מסעדות לא יקרות במרכז הארץ

פילאף – בר אוכל מעולה

פילאף הוא בר אוכל כשר ובשרי המציע אוכל ביתי הכי ישראלי שיש, עם מבחר של מנות בשר ודגים מעולות. מומלצות ביותר הן מנות הכיסונים העשויים ביד ונותנים הרגשה כאילו נוגסים בענן. יש מגוון של כיסונים שמחירם מתחיל מ – 46 ש"ח: הקורזה הקווקזי – כיסונים מבצק דקיק ממולאים בשר וירק טרי או הפירוגי הפולני הקלאסי – כיסונים בצורת חצי ירח ממולאים תפו"א ומוגשים עם בצל.

צילום: שאטרסטוק

pilaf food bar, המנופים 8, הרצליה פיתוח. 053-4277466

איטאלי הקטנה

איטאלי בהוד השרון מציעה מנות פיצה ופסטה במשקל, ועוד מבחר מנות איטלקיות המגיעות היישר מסמטאות רומא, עשויות חומרי גלם טריים ואיכותיים, כולל קמח מיובא. מבחר מנות הפסטה של המקום יספק לכם ארוחה משתלמת במחירים נוחים במיוחד, הנעים בין 34 – 54 ש״ח. לכם נותר רק לבחור את סוג הפסטה שילווה את מבחר הרטבים, ביניהם: אליו אוליו עם שמן זית, שום, פטרוזיליה וצ׳ילי (34 ש״ח), מלנזנה עם רוטב עגבניות, שום, בצל, חצילים, גבינת פטה, אורגנו ופלפל חריף (44 ש״ח). אם מתחשק לכם טאץ׳ בשרי, תוכלו ליהנות מרוזה פפרוני עם רוטב עגבניות, שמנת, בצל, פטריות, שבבי פפרוני ופמרז׳ן (49 ש״ח).

איטאלי, סוקולוב 16, הוד השרון. 053-6130914

גוג׳ו מאכלים אתיופים

אחד המטבחים שכובשים את החיך הישראלי בסערה, הוא המטבח האתיופי. מסעדת גוג׳ו מציעה את מטעמי המטבח האתיופי המסורתי במחירים משתלמים. אל תפספסו את העסקית טעימות, המנה הכי צבעונית בעיר הכוללת: מיסיר קיי וואט – עדשים ברוטב פיקנטי עשיר, מיסיר אליצה – עדשים חצויים ברוטב מעודן, שורו - חומוס טחון בבישול על דיסט (קדרה), דיניץ אליצה – תבשיל תפו"א וגזר וגומן – תבשיל סלק ירוק ובצל אדום בשמן זית, על כל הטוב הזה תשלמו – 42 ש"ח.

צילום: שאטרסטוק

גוג׳ו, טלר 32, רחובות. 053-7933517

מסעדות לכל תקציב בירושלים

יפהל׳ה – תבשילים מבית אמא

בשכונת תלפיות יושבת מסעדת יפהל׳ה, שהוקמה על ידי יפה צבג ומשפחתה ומגישה את כל סוגי המאכלים המזרחיים. מהסירים של יפהל׳ה משתרכים ניחוחות נהדרים במחירים עוד יותר נהדרים. תוכלו להזמין עיקריות במחיר משתלם של 28 ש״ח למנה, כולל קציצות בקר ברוטב, קבב, גולאש, דג מושט ברוטב, ממולאים, שניצל, מפרום ועוד. אם תרצו, תוכלו להוסיף ממבחר התוספות הרחב, שכולל בין היתר, תוספת אורז, מג׳דרה, אורז עם ירקות, תפוח אדמה אפוי או ספגטי במחיר מצחיק של 17 ש״ח בלבד. ביפהל׳ה, מציעים לכם עסקית משתלמת במיוחד: עיקרית ועוד שתי תוספות לבחירתכם ב-42 ש״ח בלבד.

צילום: שאטרסטוק

יפהל׳ה, מעשה חושב 6, ירושלים. 053-7104638

סבתא סנדוויץ׳

מסעדה נוספת בתחום הביתי והחם, היא סבתא סנדוויץ׳, המציעה את כל מה שטוב בתחום הסנדוויצ׳ים ומעבר להם. הסנדווי׳צים המעולים של סבתא מגיעים לרוב במחיר של 35 ש״ח, והם מלאים בתוספות מחומרי גלם מעולים וכמובן, לחם טרי ואיכותי. גם הפסטות של סבתא נעות בין 38 ש"ח – לפסטה ברוטב סלסלה מעגבניות טריות עד ל – 44 ₪ - לפסטה בלקנית מלאה בכל טוב.

סבתא סנדוויץ׳, הלל 28 ירושלים. 053-9366840

פינתי – מסעדת על האש משתלמת

בפינתי, מחכות לכם העיקריות הכי משתלמת בתחום הבשרים הירושלמיים, החל מ–30 ₪ בלבד לסטייק עוף על האש, ועוד מגוון מנות כמו: חזה עוף, ספגטי בולונז, מוסקה, קציצות בשר ברוטב ושווארמה עוף על הפלנצ׳ה. במקום, תוכלו ליהנות גם מסוגי חומוס שונים, כולל חומוס בשר או שקשוקה מעולים, במחירים שנעים בין 32-40 ש"ח, מרקים כיפיים - כולל מרק קובה ב-38 ש״ח, וגם ארוחת בוקר עסקית ב-45 ש״ח עם שקשוקה, סלט, צ׳יפס וכוס מיץ. בקיצור, פינתי היא המסעדה למי שמחפשים ארוחה שלמה, משביעה ובתקציב שפוי.

צילום: שאטרסטוק

פינתי, בית הדפוס 11, ירושלים. 073-7020927

אוכל זול הוא לא מילה גסה, ויש מספיק מסעדות ברחבי הארץ שרוצות להעניק תמורה מכובדת לכסף שלכם, יחד עם חוויית אירוח ושירות נעימה, אדיבה ובאווירה טובה.

לרשימה המלאה של מסעדות מומלצות ולא יקרות ברחבי הארץ לחצו כאן.

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים. 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום