נגישות
נגישות

עם סושי אגדי וקוקטייל אקזוטי - טאיפיי בפסגות חדשות

חשק למסע קולינרי מעורר חושים ברחובות אסיה ושמועות על תפריט סושי חדש, הובילו אותנו למסעדת טאיפיי, במרכז הכרמל. יצאנו נפעמים ומצאנו הרבה סיבות לחזור

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בספר נרניה - האריה, המכשפה וארון הבגדים, דלת נסתרת שימשה מעבר לממלכה קסומה ופלאית של ריגוש ופנטזיה. באופן מפתיע, באחת הנקודות המפורסמות והשוקקות ביותר בחיפה, בנקודת התצפית של הגנים הבהאים על טיילת לואי, נמצאת דלת קסמים כזו ממש, דרכה חוצים גבולות גסטרונומיים מענגים.

כבר בכניסה למסעדת טאיפיי אנחנו מבינים שעברנו לממלכת המזרח הרחוק, עם מראה יוצא דופן וניחוחות מפתים והבטחה להרפתקה קולינרית. הן בעיצוב הייחודי והן בתפריט, ניכר שהמסעדה מפליאה לשלב טעמים ומרקמים חדשניים עם מסורות עתיקות, בדיוק מושלם ומסקרן.

 צילום: נתי חדד

המסעדה עברה למיקומה הנוכחי לפני ארבע שנים, היכן שפעלה בעבר מסעדת טוקאי גלי ים המיתולוגית. שני השפים, בעלי ניסיון של עשרות שנים ותשוקה לגסטרונומיה האסייתית, אצרו תפריט מענג הפונה לקהל מגוון הכולל תושבים מקומיים וכן קבוצות גדולות של תיירים ומבקרים מכל רחבי אסיה, כולל הפיליפינים, קוריאה, אינדונזיה, מלזיה ואפילו דרום אמריקה.

את האופרציה מנהל באדיבות אין קץ, צוות מיומן אדיב ומחויך, והודות להם האורחים מקבלים תחושה ביתית ומזמינה. מיד כשהתיישבנו הופקד בידינו תפריט עשיר של מטעמי המטבח הסיני, הווייטנאמי והתאילנדי, עם לא פחות מ- 150 מנות הכוללות: פירות ים, דגים טריים ובשרים.

גולת הכותרת הוא תפריט הסושי החדש שהשיקה המסעדה לאחרונה, עם הצטרפות המאסטרו - הסושי מן לאקי, המוערך והמוכר היטב לחובבי המעדן האסייתי. בתפריט מוצעות קומבינציות מרהיבות ומפתות של סושי המוכן על המקום, עם חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר.

 צילום: נתי חדד

הזמנו קומבינציה זוגי טאיפיי הכולל 26 יחידות סושי עם מבחר סוגי דגים טריים, וקומבינציה צמחוני. קיבלנו מגשי סושי מרהיבים ביופיים ומענגים בטעמיהם. אין ספק כי טאיפיי מעלה את הרף בתחום. עם שנים של ניסיון ומומחיות, לאקי מביא את המיומנות והתשוקה שלו ללא תחרות לקדמת הבמה, ותחת ידיו כל גליל סושי עדין הופך ליצירת אמנות שמרגשת ומנעימה את החך.

המסירות של טאיפיי לספק חווית אוכל מקיפה, חורגת מעבר למטבח המענג. המסעדה השיקה בנוסף גם תפריט אלכוהול חדש, הכולל מגוון קוקטיילים חדשים ואקזוטיים מבית SPICEHAUS. התלבטנו בין קוקטייל ובין סינגל ובסופו של דבר בחרנו בקוקטייל ספייסי מרגריטה פסיפלורה. היתה זו בחירה מעולה, כאשר כל לגימה לקחה אותנו למסע חושי, משתלבת בהרמוניה מושלמת עם הטעמים התוססים שפיארו את הצלחות.

צילום: נתי חדד

כשהתעניינו, המסעדה אישרה כי היא מבצעת משלוחים ובקרוב ייכנס שירות וולט גם לסושי. בנוסף, במקום ניתן לערוך אירועים פרטיים לכ-80 סועדים.

לסיכום, ברגע שנכנסים למרפסת החדשה של טאיפיי, המשקיפה על הגנים הבהאים, עוברים לעולם שבו מזרח פוגש מערב, והגבולות הקולינריים מיטשטשים. כשהשמש שוקעת ואורות העיר מתעוררים לחיים, עם תפריט הסושי וקוקטייל טוב, הבילוי בטאיפיי לערב בלתי נשכח.

 

טאיפיי חיפה, יפה נוף 108, חיפה. שעות פתיחה: כל השבוע 12:00-22:30 טל': 053-9428613

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח