נגישות
נגישות

עסקיות מומלצות ודילים משתלמים באזור השרון

החל מבשרים מעושנים, דרך פיצות לוהטות מהטאבון ועד מטבחים אסיאתים קלילים שפונים לכולם – שפע של עסקיות ותפריטים משתלמים מחכים לכם מדי יום במסעדות המגוונות של אזור השרון

עסקיות חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 23/10/2018, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

על הפרק הפעם יצאנו לבדוק ארוחות צוהריים במסעדות המגוונות של אזור השרון. כבר מזמן הגענו למסקנה שהאזור חווה יופי של פריחה קולינרית, לצד ביקוש הולך ועולה של אנשי עסקים רעבים, חברים בבילוי והמון משפחות צעירות שמחפשות אוכל טוב. מתלבטים איפה לאכול באמצע היום? קבלו את מצעד הארוחות והדילים המשתלמים שחייבים להכיר בשרון:

7 המלצות למסעדות מעולות בהוד השרון

איפה אוכלים בהרצליה?

עסקיות ערב מפתיעות בתל אביב

אזור התעשייה פולג נתניה

רובינשטיין
מסעדת רובינשטיין חוגגת 11 שנות פעילות ועוד כמה עשורים לפני כן כמעדנייה וקצבייה של משפחת רובינשטיין, בעלת מפעל בשר בוטיק, דור שלישי של קצבים. המסעדה מפורסמת באזור השרון בזכות נתחי בשר מיוחדים ומנות נדיבות.
הדיל: מנה ראשונה, עיקרית ושתייה קלה במחיר העיקרית. כל המנות העיקריות (למעט הפסטות והסלטים) מוגשות עם תוספת לבחירה כמו צ'יפס, פירה תפוחי אדמה ובטטה, ירקות מושחמים בתנור, הום פרייז, תפוח אדמה מדורה, אורז או סלט ירוק. בראשונות לבחירה: סלט, מרק או ספיישל יומי מתחלף. בין העיקריות לבחירה מבחר המבורגרים מיוחדים, כריכי בשר, שניצל, נקניקיות בראוורסט, קבב ביתי, השווארמה של פישר, צלעות מעושנות ברוטב שזיפים ולמון גראס, סטייק לבן, נתחי בשר מיושנים (למשל נתח קצבים מישן 300 גרם, סינטה עגל, פילה עגל ועוד).
כמה: רוב העסקיות במחיר של 86-56 שקלים, עסקיות נתחי בשר 144-93 שקלים, כולל מנה ראשונה, שתייה קלה, עיקרית ולחם הבית.
מתי: ראשון-חמישי 17:00-12:00
איפה: רובינשטיין - גיבורי ישראל 17, נתניה, 053-9442773

המבורגר מקסיקני במסעדת רובינשטיין (צילום: אנטולי מיכאלו) נתחים מובחרים ומנות נדיבות. המבורגר מקסיקני ברובינשטיין (צילום: אנטולי מיכאלו)

מוג'ו
Mojo היא מסעדה אסיאתית ותיקה יחסית, עם אוכל טרי ונגיש משלל המטבחים של המזרח הרחוק.
הדיל: כל המנות העיקריות מוגשות עם מנת פתיחה - ממבחר של מרק מיסו, מרק תירס, גיוזה, סלט ירוק וכדומה, ושתייה קלה (תפוזים, לימונדה, אשכוליות או תה קר) כשמחיר הארוחה נקבע לפי מחיר המנה העיקרית. במנות תמצאו קומבינציית סושי Lunch (12 יחידות); PAPER BEEF - נתחי פילה בקר ברוטב אינדונזי, פטריות שיטאקה ושעועית ירוקה לצד אורז לבן; פאד תאי של אטריות אורז רחבות עם עוף, נבטים, בצל ירוק, ביצה, בוטנים וכוסברה, ועוד.
כמה: 100-58 שקלים לסועד.
מתי: ראשון-חמישי 17:00-12:00
איפה: מוג'ו - גיבורי ישראל 17, נתניה, 053-9442991

מנה במסעדת מוגו (צילום: בן יוסטר) אווירה כיפית ומנות לא מתחכמות. מוג'ו (צילום: בן יוסטר)

מקס ברנר
ברשת מקס ברנר, שלה שני סניפים בשרון (נתניה והרצליה), יש תפריט אוכל חדש, רענן ומשודרג. בין היתר חודשה גם גזרת העסקיות.
הדיל: מנה ראשונה, מנה עיקרית, שתייה וקינוח. במנות: The Brenner Burger; צ'יקן מייפל; ראפ פרגיות על הגריל; וופל בטטה ותרד; וופל טוסט ארבע גבינות ועוד.
כמה: 69-49 שקלים לסועד.
מתי: ראשון-חמישי 17:00-12:00
איפה: מקס ברנר שוקולד בר - המנופים 8, הרצליה פיתוח, 053-9442623; מקס ברנר שוקולד בר נתניה - גיבורי ישראל 17,  053-9442482
להזמנת שולחן במקס ברנר הרצליה / להזמנת שולחן במקס ברנר נתניה

וופל בטטה ותרד של מקס ברנר (צילום: PINKME) תפריט חדש ומרענן. ופל בטטה ותרד של מקס ברנר (צילום: PINKME)

הרצליה פיתוח

טנדורי
המסעדה ההודית הוותיקה (שחוגגת 35 שנים של פעילות, נצח במושגים של מסעדנות ישראלית) של השפית רינה פושקרנה, מציעה לעובדים ולעובדות של הרצליה פיתוח ארוחת בופה משתלמת ועשירה בסגנון אכול כפי יכולתך.
הדיל: אכול כפי יכולתך ממגוון המנות העשיר של מסעדת טנדורי - שני סוגי מרק משתנים (עגבניות, עדשים, ירקות, תרד ועוד), ארבעה סלטים משתנים (למשל סלט ירקות טריים, סלט חסה ועלים ירוקים, סלטי כרוב, סלט סלק ועוד), אורז בסמטי הודי, שלושה תבשילי ירקות משתנים, בהם צ'אנה מסאלה (תבשיל חומוס פיקנטי), אלו גובי, תבשיל ירקות בקוקוס וקארי ועוד, שתי מנות בשריות, כשאחת מהן היא צ'יקן טיקה - שיפוד עוף המוגש לשולחן לוהט היישר מתנור הטנדורי. בנוסף מוגשים שני קינוחים משתנים כמו אלי צ'יקיר, גזר חלווה, סלט פירות ועוד. הארוחה מלווה בלחם נאן חם המוגש לשולחן.
כמה: 76 שקלים לסועד.
מתי: ראשון-חמישי בשעות 16:00-12:00
איפה: טנדורי - משכית 32 הרצליה פיתוח, 053-9442894

צ'יקן טיקה של מסעדת טנדורי (צילום: איתן וכסמן) תמיד טעים ומנחם. צ'יקן טיקה של מסעדת טנדורי (צילום: איתן וכסמן)

חינאווי בוצ'ר שופ
גם בסופ"ש אפשר ליהנות: מידי שישי בצוהריים (ובהדרגה מתפתח לימים ולשעות נוספות) מגיש השף רן דישוני מנות בשר מיוחדות, דגים ופירות ים על הבר של המעדנייה המפורסמת במחירים נגישים.
הדיל: ארוחת צהריים בשישי על הבר עם מנות ראשונות כמו חלת מטיאס (29 שקלים), קוביות סלמון עם איולי בוטנים (39 שקלים), סשימי לברק (39 שקלים), טאטאקי – נתחי ואסיו פרוסות דק בתחמיץ יפני (39 שקלים), עראיס (39 שקלים), מנות עיקריות כמו סינטה (98 שקלים), נתח ואסיו של 250 גרם (75 שקלים), דנבר קאט (98 שקלים), צלעות טלה (98 שקלים) ובקבוקי יין במחיר חנות בתוספת דמי חליצה של 20 שקלים בלבד.
כמה: משתנה לפי מנות.
מתי: שישי 16:00-12:00
איפה: חינאווי בוצ'ר שופ - החושלים 4, הרצליה, 052-4201610

הוד השרון, רמת השרון, רעננה וכפר סבא

רסטובר
אסקייפ רסטו-בר Escape RestoBar במלון פרימה מילניום החדש, ממוקם בלב אזור התעשייה ברעננה קרוב למעוזי היי-טק, משרדים ועסקים רבים, ונמצא בקרבת כביש 4.
הדיל: ארוחת הצהריים העסקית במסעדת המלון כוללת מנה עיקרית, שש מנות טאפאסים המוגשות למרכז השולחן, לחמים ושתייה. המחיר נקבע לפי המנה העיקרית. בין המנות המוגשות למרכז השולחן: סלט חסות מחסה אייסברג, גזר, בטטה קריספית, בוטנים גרוסים ברוטב דבש וויניגרט; סלט כרוב אסייתי ברוטב סויה צ'ילי פיקנטי; וקרפצ'יו חציל בליווי טחינת הר ברכה. בעיקריות תפגשו פפרדלה ארביאטה; פסטה ראגו; רסטרובורגר; קציצות עגל לצד סלט משוויה פיקנטי, טחינה וקרם עגבניות; פרגית בקרם קארי אדום; פילה דג ים אפוי ברוטב שום לימון ושמן זית וקראסט ירוק; ועוד.
כמה: 85-62 שקלים לסועד.
מתי: ראשון-חמישי 16:00-12:00
איפה: אסקייפ רסטו-בר - מלון פרימה מילניום, התדהר 2, רעננה, 053-9375230

כרובית פריכה במסעדת רסטרובר (צילום: ענבל רובין) אוכל מגוון ומיקום נוח במיוחד. כרובית פריכה של רסטובר (צילום: ענבל רובין)

המקדש
היכל הבשרים האיכותיים בניצוחו של השף לירן בלו מציג עסקיות צוהריים משתלמות באזור מזרח כפר סבא המתפתח.
הדיל: מנה ראשונה כלולה במחיר המנה העיקרית, ובנוסף אפשר ליהנות מקינוח בתוספת 25 שקלים וכוס יין ב-20 שקלים. אם אתם רעבים במיוחד, אפשר להזמין בצוהריים את ארוחת הטעימות הזוגית החדשה במחיר של 250 שקלים (במקום 350 שקלים). תפריט הטעימות כולל שתי מנות ראשונות לבחירה מהתפריט, שתי כוסות יין אדום/לבן, פלטת בשרים עם שישה סוגי נתחים לצריבה אישית במשקל 600 גרם, רטבים ותוספות ללא הגבלה. לסיום פלטת קינוחי השף מוגשת למרכז שולחן. בראשונות: חגורת פילה עגל מעושנת בעצי חרוב; קרפצ'יו לשון בקר בעישון קר עם גלידת חרדל; וסלט וייאטנמי עם שוק אווז קונפי מפורק, דלעת מקורמלת וסלרי בוטנים. בין המנות העיקריות: פילה בקר; סטייק פרגית שעושנה שלוש שעות; פרוסות שייטל מעושן קלות; אסאדו מעושן בבישול ארוך לצד רוטב ברביקיו תפוחים ביתי, ועוד הרבה.
כמה: החל מ-72 שקלים לסועד.
מתי: ראשון-חמישי 16:00-12:00
איפה: המקדש - עתיר ידע 4, מתחם אושילנד, אזור התעשייה כפר סבא, 053-9384393

ברזואלה של מסעדת המקדש (צילום: אסף אמברם) בשרים מעולים בפרשנות יצירתית. ברזואלה בניחוח אניס במסעדת המקדש (צילום: אסף אמברם)

דלי אסיאתי
מסעדה אסיאתית מגוונת וטרנדית שמאפשרת ארוחות לכל הרכב או מצב רוח.
הדיל: מנה ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית, מתוך מבחר של מנות נגישות, כמו פאד תאי עוף, בקר סצ'ואן, ספיישל יאקי רול ועוד מגוון מנות נודלס, סושי ומרקים. למנה ראשונה אפשר לבחור סלט, גיוזה, מרק או אגרול. קינוחים ושתייה לא כלולים אך מוצעים במחיר מוזל.
כמה: 89-49 שקלים לסועד. 
מתי: ראשון-חמישי 16:00-12:00
איפה: דלי אסיאתי - הבנים 15, הוד השרון, 053-6130817

נודלס בקר של דלי אסיאתי (צילום: אנטולי מיכאלו) כשמתחשק אסיאתי קליל ובטוח. נודלס בקר של דלי אסיאתי (צילום: אנטולי מיכאלו)

שגב קיטשן גארדן
אחת המסעדות של השף שגב משה, אמנם נמצאת במתחם קניון ירקונים אבל שמה דגש על קונספט של רעננות וטריות, כולל תפאורה עשירה של צמחי תבלין טריים.
הדיל: מבחר מנות סלטים ומנות קטנות מתחלפות מוגשות למרכז השולחן, בהתאם לעונה וליצירתיות השף. בשלב העיקריות בוחרים מנה אישית, בהן פילה דג מאודה בבמבוק; ריזוטו עם תערובת פטריות, כרישה, חמאה וגילופי פרמז'ן; טורטליני בשר עם ציר בקר, פטריות שמפיניון, חמאה וברוקולי ועוד.
כמה: הארוחה העסקית כוללת עיקרית וכוס שתיה בלבד, במחיר המנה העיקרית (84-59 שקלים לסועד). ניתן להוסיף את הסלטים במחיר של 19 שקלים לאדם (או במחיר של 64 שקלים ללא הזמנת מנה עיקרית). יש גם קינוחים ושתייה במחיר מוזל. 
מתי: ראשון-חמישי 16:45-12:00
איפה: שגב קיטשן גארדן - הרקון 2, הוד השרון, 053-9383533

דג מאודה במסעדה שגב קיטשן גארדן (צילום: אנטולי מיכאלו) מנות משתנות וסלטים עשירים. דג מאוד במסעדת שגב קיטשן גארדן (צילום: אנטולי מיכאלו)

ג'קו
סניף של רשת המסעדות הוותיקה מאזור השוק התורכי בחיפה, מציעה מנות בסגנון ובאווירה ים תיכונית משוחררת וחמה.
הדיל: כמיטב המסורת בג'קו מוגשים מבחר סלטים למנה ראשונה, בהם קציפת חציל עם גבינת פטה כבשים, איקרה, דג מלוח, עלי גפן, סלט יווני, כרובית בטחינה ועוד, בליווי לחם הבית. לאחר מכן בוחרים מנה עיקרית מהמבחר, בהן פיש & צ'יפס, פילה בורי, פילה דניס, פילה לברק, שרימפס במבחר רטבים, חריימה, מולים מרינייר בירקות שורש ויין לבן, סרטנים בחמאה שום ויין, פילה סלמון, קלמרי, פסטה פירות ים ועוד. בנוסף מקבלים גם שתייה קלה.
כמה: משלמים רק על העיקרית (85-59 שקלים), וניתן להוסיף שליש בירה מהחבית בתוספת 16 שקלים. 
מתי: ראשון-חמישי 17:00-12:00
איפה: ג'קו מאכלי ים - החרש 8, אזור התעשייה רמת השרון, 053-9379159

ארוחה במסעדת ג'קו מאכלי ים (צילום: אנטולי מיכאלו) מטעמים של ים תיכון. שולחן במסעדת ג'קו מאכלי ים (צילום: באדיבות המקום)

תנועת המושבים

גרציא
המטבח המקומי והכפרי של מיכל גרציאני, בשלנית ומארחת ותיקה ומוערכת, התחדש לאחרונה ושם הרבה דגש על חומרי גלם עונתיים וטריים.
הדיל: עסקית כוללת מנה ראשונה לבחירה, עיקרית ושתייה קלה - במחיר המנה העיקרית. במנות הראשונות: מרק, סלט ירוק, סלט יווני, בטטה קריספית באיולי לימון כבוש, כרובית באיולי, פרחי ארטישוק בשמן זית ולימון, כבד קצוץ של סבתא רונה בליווי חלה, צנונית וחמוצים. במנות העיקריות מוצע פילה סלמון על קריספי פולנטה ובאקצ'וי מאודה; פסטה סרדינים; רביולי גבינות בליווי ארטישוק, אפונים, חמאת לימון ופרמז'ן; כבדי עוף; מוסקה גרציא עם סלט ירוק ועוד.
כמה: 89-61 שקלים לסועד
מתי: ראשון-חמישי 18:00-12:00
איפה: גרציא - קיבוץ העוגן, 053-8093569
להזמנת שולחן במסעדת גרציא

פסטות של מסעדת גרציא (צילום: אפיק גבאי) מטבח מקומי עם נגיעות כפריות. פסטות של גרציא (צילום: אפיק גבאי)

קופינאס
ביסטרו איטלקי-ים תיכוני עם נוסטלגיה של היישוב הכפרי צור משה, משלב מרחבים, פסטורליה ואוכל מגוון לכל המשפחה. במקום מגישים פיצות בעבודת יד שנאפות בטאבון, מאפים ביתיים, מרקים, מבחר פסטותתבשילים מצוינים ועוד.
הדיל: מנה ראשונה מתפריט עסקיות, מנה עיקרית וכוס שתייה במחיר המנה העיקרית. בתפריט: סלמון על פולנטה פטריות, פסטה בולונז, רביולי גבינת עיזים, מגוון פיצות מקוריות, סטייק מינוט ושניצל הבית בליווי פירה.
כמה: החל מ-52 שקלים לסועד
מתי: ראשון-חמישי 16:00-12:00
איפה: קופינאס - השיבולים 3, צור משה, 053-9376406

פילה סלמון של קופינאס (צילום: רוני נחמד) ביסטרו פסטורלי לכל המשפחה. פילה סלמון של קופינאס (צילום: רוני נחמד)

טאיה
מסעדה אסיאתית מודרנית, מעוצבת וקלילה, עם מנות משלל מטבחים אסיאתיים (יפני, תאילנדי, סיני, וייטנאמי ועוד).
הדיל: 15% הנחה על כל התפריט של המסעדה. בין היתר תמצאו מנות כמו ברוקולי ביף בווק, לו-מיין אינדונזי, באזיל ביף עם אורז, באן בורגר, מרקים, מנות סושי מגוונות, ומבחר סלטים בגוון אסיאתי.
כמה: החל מ-29 שקלים למנה ראשונה, מנות ווק מוקפצות ואורז החל מ-51 שקלים, ורול מאקי החל מ-22 שקלים .
מתי: ראשון-חמישי 17:00-12:00
איפה: טאיה - האופה 1, קדימה, 053-6130912
להזמנת שולחן בטאיה

סושי של מסעדת טאיה (צילום: גליה אבירם) קלאסיקות מהמזרח. סושי במסעדת טאיה (צילום: גליה אבירם)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טאיה בקדימה
053-6130912
קופינאס בצור משה
053-9376406
מוג'ו בנתניה
053-9442991
רובינשטיין  בנתניה
053-9442773

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
איפה אוכלים בשר שבושל בבטן האדמה? בטוסקנה הישראלית