נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בלי טעם של פספוס: כמעט כל מסעדה מתחזקת עסקית צהריים משתלמת, אבל למי יש זמן לאכול במסעדה באמצע יום העבודה? כדי שלא תחושו מקופחים ומקופחות ליקטנו עבורכם עסקיות ערב מומלצות במיוחד ברחבי תל אביב.

העסקיות הכי שוות בתל אביב
איפה אוכלים ברחוב הארבעה?
10 מסעדות מומלצות ברמת בחייל

יאסו

המסעדה היוונית השמחה של השף אביב משה מגישה עסקית ערב חדשה בחלל המעוצב והמחודש של המסעדה, שמציעה גם נוף מהפנט לכל רצועת החוף של תל אביב. העסקית כוללת לחם פרנה ומתבלים, מנה ראשונה ומנה עיקרית לבחירה ב-98 שקלים לסועד. הדיל תקף בימים ראשון עד חמישי בשעות 21:00-19:00. בין היתר אפשר לאכול ביאסו ראשונות כמו ארטישוק צעיר צלוי על הפלאנצ'ה המוגש על פונדו גבינה כחולה, גבינת פטה, עגבניות צלויות ואגוזי מלך קלויים; קלמרי צרוב על קרם עגבניות מיובשות, קישואים חרוכים, עלי נענע, אורגנו ופטה של המאירי; רול לחמעג'ון עם בשר טלה ועגל; מחבת עגבניות של יאסו - עגבניות שרי ועגבניות שטח חרוכות על מחבת פלדה מזוגגת בקרמל טימין, פונדו גבינה כחולה, בלסמי מיושן, מוצרלה בופאלו, קריספי בזיליקום. בגזרת העיקריות אפשר לבחור מנות כמו ריזוטו פטריות המבוסס תערובת פטריות יער וכמהין, יין לבן, שום, חמאה, פרמז'ן, עגבניות שרי לחות וקרוטונים; סופלקי פרגית בתיבול "ראס אל יאסו", צזיקי וטחינה שחורה; קבב קצבים עשוי עגל וטלה, טחינה שחורה, ירקות שרופים בגריל, בצל סומק, נענע, רוקט, פלפל חריף, סילאן וקרעים של פרנה צלויה.
יאסו, הירקון 105, תל אביב, 053-8095195

יאסו (צילום: איליה מלינקוב)שמחה יוונית בצלחת. יאסו (צילום: איליה מלינקוב)

206 דגים

מסעדת 206 דגים הוותיקה מציעה עסקיות ערב משתלמות תוך הוספת מנות חדשות. יש שני מסלולי עסקית ערב לבחירה, תלוי בשעה שבה אתם רעבים: המסלול של עסקית לפנות ערב כולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח ב-110 שקלים לסועד והדיל תקף בימים ראשון עד חמישי עד 17:00, והמסלול השני מאפשר להזמין מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח ב-159 שקלים לסועד בימים ראשון עד שבת החל מהשעה 17:00. מה תוכלו לאכול? מנות כמו קינואה שחורה וראשי קלמארי פריכים, סלט טונה נא, קרודו מוסר ים, רביולי סלק, קבב דגים, טונה עטופה באצות ושומשום, פטוצ'יני תרד בשמן זית, פילה מוסר ים אפוי עם קינואה וירקות מאודים, אורז בר ופירות ים ועוד.
206 דגים, משה סנה 54, צהלה, תל אביב, 053-9444178
להזמנת שולחן ב-206 דגים

206 דגים (צילום: אפיק גבאי)שני מסלולים משתלמים. 206 דגים (צילום: אפיק גבאי)

דלידה

דלידה היא מסעדת שוק קלילה וכיפית, מעין חמארה מודרנית, שבה מזרח פוגש מערב (יוון, בולגריה, איטליה, ספרד וצרפת) בעיקר בצלחת. האווירה לא מחייבת והאוכל יצירתי ומושפע משוק לוינסקי הסמוך. הדיל שהופך את כל החוויה לשווה במיוחד הוא Happy hour של 50% על כל תפריט האוכל הרגיל (לא העונתי ולא על שתייה וקינוחים) בימים ראשון עד חמישי בשעות 19:00-17:00. התפריט נחלק למנות קטנות, בינוניות וגדולות. במסגרת הדיל תשלמו על מנות קטנות כמו ברולה פלפלים חריפים ופטה 14 שקלים בלבד, שני קבבים עסיסיים ב-14 שקלים או סלט עשבים טריים ושבבי סלמון 14 שקלים. בגזרת הבינוניות והגדולות אפשר ליהנות מקרפצ'ו דג ים ב-26 שקלים בלבד, סלט זוקיני נא במחיר זהה או מנת הדגל – "סטייק" בריוש ומח עצם ברוטב של קרם ארטישוק ירושלמי ב-36 שקלים, סמבוסק זנב שור ב-46 שקלים או פפרדלה פירות ים בקצת פחות מ-60 שקלים. שווה ביותר. אם הגעתם בסוף שבוע או מאוחר יותר תוכלו לבחור במסלול של ארוחת טעימות – מועבט – לארבעה סועדים ויותר ב-169 שקלים לסועד כולל אלכוהול.
דלידה, זבולון 7, תל אביב, 053-7104610
להזמנת שולחן בדלידה

דלידה (צילום: באדיבות המקום)גם בעסקית - מזרח פוגש מערב בצלחת. דלידה (צילום: באדיבות המקום)

ביר גארדן

גם לביר גארדן (בתל אביב ובכפר סבא) יש תפריט Happy hour המציע בימים ראשון עד חמישי מגוון מנות אוכל ב-50% הנחה בשעות 20:00-18:00. אפשר לאכול לצד בירה צוננת במסגרת הדיל מנות פרעצל חם מתנור אבן עם קרם פרש, עגבניות מרוסקות וחריף ב-16 שקלים, ברוסקטות ארטישוק - שלושה טוסטונים אפויים עם פרמז'ן ושום על ממרח ארטישוק, צנונית ופטרוזיליה ב-18 שקלים, סלט פנצנלה עם מוצרלה די בופאלו ב-21 שקלים, המבורגר בלחמניית בריוש ב-27 שקלים.
ביר גארדן מתחם שרונה, אלוף אלברט מנדלר 3, תל אביב, 053-7933469

ביר גארדן (צילום: אנטולי מיכאלו)אל תשכחו להזמין בירה. ביר גארדן (צילום: אנטולי מיכאלו)

טייגר לילי

שני הסניפים של המסעדה התאילנדית טייגר לילי מציעות תפריט עסקית ערב בימי ראשון בערב תחת הכותרת Happy Sunday. בערבי ראשון בטייגר לילי בסניף שרונה מרקט וברמת החיי"ל אפשר ליהנות ממנה, עיקרית ומיני קינוח ב-100 שקלים בלבד לסועד. בנוסף, אפשר להזמין את כל הקינוחים במחיר של 20 שקלים בלבד, לתגבור החלק המתוק של תחילת השבוע. בין המנות המוצעות פופייט קונג – משולשי וונטון פריכים במילוי שרימפס וכוסברה מוגש עם רוטב פלפלים ירוקים חריפים; שלושה שיפודי עוף ברוטב קארי תאילנדי, חלב קוקוס ובוטנים; מיני ספריבס - צלעות חציר מוקפצות עם ירקות וירוקים ברוטב צדפות, סויה שחורה, שום ופלפלים מוחמצים; סום טאם - סלט פפאיה ירוקה חריף עם עגבניות שרי ובוטנים; יאם גאי - סלט עוף צלוי עם ירקות; יאם פאד תאי רום מיט - פירות ים בווק עם אטריות אורז דקיקות; פאננג פלא - נתחי דג בחלב קוקוס, קארי אדום עם שעועית ירוקה, שאלוט, בצל ירוק וקריספי בזיליקום, בתוספת אורז מאודה; פאד קא פאו - בקר קצוץ/לבן קצוץ/עוף קצוץ, ברוטב צדפות עם ירקות, בתוספת אורז מאודה וביצת עין; פאד תאי - אטריות אורז דקות עם ביצה, עוף/בקר/שרימפס/טופו וירקות; גאנג מסמאן נאה - תבשיל חלב קוקוס בקארי מסמאן תאילנדי עם נתחי סינטה/עוף/טופו ותפוחי אדמה; גאי יאנג - ירך עוף בסגנון תאילנדי עשוי על הגריל עם אורז קלוי טחון. מוגש על ירקות מאודים בתוספת אורז מאודה; מרק טום יאם ועוד.
טייגר לילי רמת החיי"ל – הברזל 32, תל אביב, 053-8096525; טייגר לילי שרונה מרקט – קלמן מגן 3, תל אביב, 053-9380556.
להזמנת שולחן בטייגר לילי רמת החייל
להזמנת שולחן בטייגר לילי שרונה מרקט

טייגר לילי (צילום: דניאל לילה)ערב תאילנדי משתלם. טייגר לילי (צילום: דניאל לילה)

תפריט ערב בבראון

אמנם מסלול הערב של ביסטרו בראון של שפית מיכל לוי לא בדיוק עסקית קונבנציונלית מבחינת תמחור, אבל מדובר במסלול קבוע מראש שבו ידוע כמה משלמים על הארוחה ומה היא כוללת. המנות בארוחה מתבססות על גידול שדה הנלווים לבשר ולדגים. מכיוון שחומרי הגלם עונתיים, התפריט משתנה כמעט מדי יום. הדיל כולל ארוחה מפנקת בת שש מנות לזוג עם פתיח של לחמים ומטבלים, שתייה קלה, יינות/קוקטיילים לבחירה לכל אחד מבני הזוג ושתייה חמה. לשולחן מוגשות שלוש מנות ראשונות ושתי מנות עיקריות לבחירה. בין המנות פטה כבד מוגש עם קונפיטורת אגסים, ריבת בצל, ג'ל יין ומיני בריוש; סביצ'ה דג ים (משתנה לפי העונה); פטריות צלויות על עלי ארוגולה ופרמז'ן; סלט חם של קינואה עם פרוסות בצל לבן, גזר, קישואים, שמיר ופטרוזיליה, המוגש בתוך דלעת ערמונים; ספגטי פוטנסקה עם נתחי דג ים עגבניות, צלפים, שום, צ'ילי, יין לבן ופטרוזיליה; פילה לברק אפוי במילוי תרד, שום בתנור אבן, עם חמאת מרווה, לימון ויין לבן, מוגש עם פירה; נתח קצבים במחבת עם לקט פטריות יער ופרחי ברוקולי, מוגש על סלט עלי אורוגולה; פפרדלה ראגו טלה ברוטב עגבניות, אורגנו ומרווה, מוגש עם פרוסות פרמז'ן. התפריט הזוגי מוגש בימים ראשון עד שבת מהשעה 18:00 ומחירו 450 שקלים לזוג.
בראון, ניסים אלוני 10 , מתחם G, תל אביב, 053-9344955

בראון (צילום: אנטולי מיכאלו)ארוחה יקרה אבל מפנקת. בראון (צילום: אנטולי מיכאלו)

דיינינגס - מלון נורמן

קוקטיילים, סושי, שמפניה, אויסטרים והשקיעה מהמרפסת זה המיקס שמציעים בתפריט בין הערביים החדש במסעדת דיינינגס הפועלת במלון נורמן. המסעדה מגישה מנות המשלבות בין המטבח היפני לבין חומרי גלם וטכניקות עכשוויות ובמסגרת תפריט לפנות הערב החדש, המוגש בשעות 20:00-18:00 בימים ראשון עד חמישי, מוצעים מגוון קוקטיילים, שמפניה בכוסות, רולים של סושי, אויסטרים ועוד בתמחור זול יותר בהשוואה לערב. מה אפשר לאכול? חמישה אויסטר ג'ילארדו (עם רטבי פטל-טוסאזו, יוזו ושום ופונזו) ב-100 שקלים, רול סושי של ספייסי טונה ושומשום עם פלפל שישימי ב-55 שקלים, רול סלמון יוזו וחלפיניו ב-52 שקלים, רול ספייסי סלמון ויאקי מיסו ב-52 שקלים, רול ילוטייל פריך ומיונז חלפיניו ב-50 שקלים, מנת כבד אווז צרוב במחבת עם עירית וסויה מתוקה ב-64 שקלים, ירקות צרובים בוויניגרט כמהין ב-40 שקלים, קוקטיילים, שמפנייה וסאקה מ-30 שקלים לדרינק.
דיינינגס, נחמני 25, תל אביב, 053-9369215

נורמן (צילום: אנטולי מיכאלו)עסקית לאור השקיעה. נורמן (צילום: אנטולי מיכאלו)

מוזס

רעבים ממש מאוחר? רשת מוזס מציעה תפריט לייט נייט מ-23:00 עם מנות כמו מוזס קלאסי, כ-150 גרם בשר בקר, ב-29 שקלים; מוזס קלאסי + תוספת לבחירה (צ'יפס, פירה, תפוח אדממה אפוי, סלט או אורז) ב-45 שקלים; המבורגר טבעוני בלחמניית בריאות, טחינה, אייסברג, עגבנייה, בצל סגול וארוגולה + תוספת לבחירה ב-45 שקלים ; קריספי צ'יקן סנדוויץ' המוגש עם איולי לימון, סרירצ'ה וקולסלאו + תוספת לבחירה ב-45 שקלים; ארטבורגר העשוי בשר בקר וטלה, אייסברג ומטבל פלפלים + תוספת לבחירה ב-55 שקלים; קורנביף בורגר עם חרדל דיז'ון, גבינת צ'דר, פלפלים קלויים ומלפפון חמוץ ב-65 שקלים. בנוסף מוצע בשעות הלילה המאוחרות גם תפריט קוקטיילים במחיר מיוחד של 19 שקלים לכל אחד.
מוזס רמת החיי"ל, הברזל 26, תל אביב, 053-9442843; מוזס רוטשילד, שדרות רוטשילד, תל אביב, 053-7104407

מוזס (צילום: רונן מלחן)לילה טוב באמת. מוזס (צילום: רונן מלחן)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דלידה בתל אביב
053-7104610
טייגר לילי  בתל אביב
הזמנת שולחן
053-8096525
טייגר לילי בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9380556
בראון בתל אביב
053-9344955
מוזס  בתל אביב
053-9442843

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
איפה אוכלים בשר שבושל בבטן האדמה? בטוסקנה הישראלית