נגישות
טלפון המסעדה053-9442991 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

מסעדת מוג'ו בא.ת פולג בנתניה מגישה אוכל אסיאתי וסושי. מוג'ו פתוחה בשבת ואיננה כשרה. ניתן להזמין קייטרינג הביתה (הנעשה לנגד עיניי האורחים, בבית!). מוג'ו (MOJO) מציעה הרבה יותר מסושי. בעצם, מוג'ו מציעה וייב מדליק, אוכל מעולה ואנשים מעניינים סביבכם,... שהגיעו כמוכם להעביר ערב בלתי נשכח. לכן, המוטו של מוג'ו: Food & People, Vibe. תרגישו אהובים, תיהנו מאוכל שחבל על הזמן, תתענגו על קוקטייל או יין משובח. בקיצור - תיהנו מבילוי מושלם. התפריט הורכב על ידי בכירי השפים בישראל ובעולם. הכל טרי, חומרי הגלם מעולים. וכאמור, אם רק תרצו - מוג'ו אצלכם בבית! עוד

מאפיינים נוספים

• הצג חברים קודם
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
לאוהבי האסיאתי - חובה לאכול במסעדה הזאת!!!
02/02/19

אחד המקומות הטובים ביותר לאוכל אסיאתי. בטעות שאלה אותי המארחת אם אני מעוניין לשבת בבר החדש... שהם פתחו בשם NEXT DOOR ומשם הכל היסטוריה. התיישבתי בבר השף והאוכל שהוגש היה כל כך טעים, מיוחד, שונה, חדשני ומוצג בצורה יפייפיה. השף התאילנדי , MR. BIA פשוט עושה את הארוחה לטעימה יותר וכייפית יותר. השירות האדיב שקיבלתי מהמלצרים השונים הצליח להעלים את חוסר המקצועיות שלהם. השף מפנק אותך בכל מיני מנות שלא הזמנת וכמובן על חשבון הבית והאווירה פשוט קסומה. המחיר שפוי לחלוטין והוגן. אחרי שאכלתי במקומות המובילים בתל אביב, אין ספק שהמסעדה הזאת מתחרה קשה שלהם. ממליץ בחיוב.

אבנר 20 ביקורות
מאכזב מאוד
18/01/19

בתור אחת שמנסה לתת למוג'ו הזדמנות נוספת פעם אחרי פעם, היום זה עבר כל גבול. לפני כשבועיים... היינו בארוחת צהריים, קבלת הפנים של המארחת לא הייתה מדהימה, המון זמן עד שהיא מוצאת לנו פתרון כי היינו "מזדמנים", לא מציעה בינתיים איזה שהוא משהו לשתות שלפחות ההמתנה תהיה בנעימים, אגב לא מפריע לנו לחכות, לא התלוננו לרגע על זמן ההמתנה אבל יש דרך לארח אנשים, בכל זאת בחרנו במסעדה הזאת להעביר את ארוחת הצהריים שלנו. כשהיא הולכת חוזרת הולכת וחוזרת ולבסוף מושיבה אותנו בשולחן. האוכל היה בסדר גמור והשירות בינוני, כל דבר גרר המתנה ארוכה, מרימים ידיים ואין מי שיראה אותנו. המלצרים כנראה היו בזמן החלפת משמרת, מניחים קיסמים ומגבונים ומבחינתם סיימו את העבודה. אנחנו לא קטנוניים ודי עסוקים בשלנו אבל הרגיש מאוד מזלזל. יצאנו בהרגשה של אכלנו צהריים ופה זה נגמר. לא לקחנו קשה ואמרנו שיכול להיות שהיה יום קשה ואכן זה קורה לכולנו. **היום** התקשרתי להזמין TA, ביצעתי את ההזמנה דרך הטלפון ואמרתי שאבוא לאסוף. הזמנו סלט עוף, מרק ושני רולים והבחורה מהצד השני של הקו שאלה כמה נהיה ואמרתי שאנחנו 2 ומסרה לי שזה ייקח בין - 20-25 דקות. מעולה! הגענו לאסוף את המשלוח בזמן, קיבלה אותנו המארחת, ההרגשה הייתה שאנחנו מפריעים לה, כששאלנו מה קורה עם ההזמנה, הסתכלה עלינו ולא הבינה מה אנחנו רוצים רק לפני 10 דק' עשו את ההזמנה, כמובן שהיא לא מציעה שתייה וכמו שכבר אמרתי, אנחנו מפריעים לה. לאחר 50 דק, קיבלנו את האוכל, איזה כיף. לקחתי את השקית ונסענו לדרכנו. מגיעים ואיזה הפתעה, אין סכום. היה מאוד מאכזב, לא היינו בבית ולכן גם לא היה לנו מאיפה להביא סכום. מוג'ו יקרים האוכל טעים אבל חבל שהשירות, האדיבות והנימוס כלפי האורחים כל כך הורס לכם.

danauzan95 מבקר מתחיל
מאוכזבים
12/08/18

המקום מאוד אסטטי ומושקע, האווירה בפנים היתה פחות נעימה לנו היתה לנו חוויה פחות נעימה וזה... היה מאכזב כי קיבלנו ביקורת ממש טובה על המסעדה. ישבנו על הבר בפנים פחות היינו מרוצים מהשירות שניתן. הזמנו סושי, היה טעים אך הרגשנו ששילמנו יקר באופן יחסי על המנה שהוגשה.

ZOHAR 6 ביקורות
הביקור הנוכחי הרס את הרושם המעולה שהיה
2.75
29/07/18

הגענו 4 מבוגרים לארוחת ערב אחרי ששניים מאיתנו ביקרו בעבר וממש נהנו. הפעם החוויה היתה נחמדה... אבל לא טובה ברמות של הפעם הקודמת. הזמנו לראשונות רול חם של טונה אדומה וסלמון שהיה טעים מאוד (54 ש"ח), וצאפטי פרגיות שהיה חביב אבל לא יותר מזה (62 ש"ח). לעיקריות הזמנו את המנה האהובה עלינו קוסמוי שהיתה אחלה ואת מנת הסובה כמהין שהייתה סתתמית לחלוטין ומנת שרימפס קארי שהיתה חמודה . בקינוחים הזמנו קרם ברולה שחיכינו לו יותר מ 35 דקות, יאמר לזכות המקום שהם לא חייבו אותנו עליו וגם נתנו קינוח נוסף (של מעין קוקילידות, תאמת לא היה טעים) לצערינו זה הרס את הרשם הקודם שהיה לנו

קרן 169 ביקורות
מאכזב. שירות איטי ולא מפנק.
3.75
28/07/18

היינו משפחה של שבעה אנשים. הזמנו מקום לשעה 20:30, הגענו ב20:40 והשולחן לא היה מוכן ונאלצנו... להמתין עוד כעשרים דקות לשולחן. הושיבו אותנו בשולחן לא מתאים לשבעה אנשים, ביקשנו לעבור והסכימו. השירות היה מאאאאאוד איטי, החל מלקיחת ההזמנה ועד לשלב הפינוי שולחן שלא התבצע. לבסוף לאחר ישיבה של שעתיים וחצי (לא תכננו לחכות כל כך הרבה) הזמנו קינוחים. לאחר המתנה של מעל עשרים דקות שהמנות לא הגיעו החלטנו לשלם ולא לחכות לקינוח. הכלים המלוכלכים עדיין היו על השולחן כשעזבנו...

נטע מבקר מתחיל

אווירה יוקרתית
הצג עוד חוויות

כתבות שנכתבו על המסעדה

המבורגר בבי פי (צילום: באדיבות המקום)
ג'קו מאכלי ים (צילום: אנטולי מיכאלו)
מנת פד קפאו של צ'אנג' בה (צילום: באדיבות המקום)