נגישות
נגישות

בוקר זוגי מושלם בגינה של ג'ונסי גרדנר

גינה לא צפויה באמצע הרחוב ההומה, אוכל טרי ועשיר בטעמים ותוספות מעולות שהופכות את הטוב למצוין – ביקרנו במסעדת גונסי גרנדר החדשה בתל אביב, ומצאנו אי של שקט ושלוה

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
מור אריאל אמסילי
תאריך פרסום: 21/10/2018, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

צלחת ארוחת בוקר בגונסי גרדנר (צילום: באדיבות המקום) אירוח מהלב. ארוחת בוקר בג'ונסי גרדנר (צילום: באדיבות המקום)

"כשמשקים את הצמחים הם אומרים תודה". המשפט הזה כתוב מאחורי התפריט של מסעדת ג'ונסי גרדנר החדשה בנחלת בנימין, והוא אומר הכל. המשפט הזה מספר, למשל, על תרבות האירוח של בעל הבית, שמתנהל כאילו באתם לבקר בגינה הפרטית שלו. ומה פתאום גינה בלב תל אביב, אתם בטח שואלים? ועוד בנחלת בנימין ההומה, מטר משוק הכרמל? אז זהו, שג'ונסי החליט שגם בלב הבלגן התל אביבי צריך אי של שקט ושלווה.

להזמנת שולחן בג'ונסי גרדנר

לעוד ארוחות בוקר מומלצות בתל אביב

מאפי הבוקר הטובים בתל אביב

כשתיכנסו אל בית הקפה הקטן שבנחלת בנימין, לא תחשדו בכלום. תחשבו שהגעתם לעוד בית קפה תל אביבי שמוכר מאפים משובחים וסוחט מיצים. אך אם רק תשכילו לעבור אל הגינה שמאחור, תרגישו כאילו אתם בממלכת נרניה. לא תפגשו שם פאונים וגמדים, אבל ארוחת בוקר משובחת ועשירה דווקא כן.

ג'ונסי גרדנר מגיש ארוחת בוקר גם לבית המלון הסמוך והנחשב פולי האוס, ובהתאם גם הפרודוקטים שמרכיבים את התפריט כולם נודפים ניחוחות של FINE: החל מהלחמים המשובחים, ועד הפנכות המעניינות שמכילות שלל הפתעות. לא קל לרגש אותנו בתחום ארוחות הבוקר. בכל יום שישי אנחנו דוגמים אחת אחרת, בתל אביב ומחוצה לה, וכמעט תמיד אנחנו מרגישים דז'ה וו. הנה שוב מגישים לנו את אותה גברת בשינוי אדרת. כל מה שדרוש לנו זה טוויסט קטן, משהו מעבר לביצה והסלט הרגילים. אין צורך ביותר מטוויסט, מזרזיף, ממשהו קצת שונה - כדי להפוך את ארוחת הבוקר שלנו למוצלחת.

גונסי גרדנר בנחלת בנימין (צילום: באדיבות המקום) טעים ועשיר. ג'ונסי גרדנר 0צילום: באדיבות המקום)

תחת הכותרת "הבוקר עולה על נחלת בנימין", תמצאו בג'ונסי גרדנר אפשרויות מגוונות לארוחות בוקר. מאחר שמוזלי, קוואקר ושקשוקה כבר יצאו לנו מהאף, בחרנו בארוחה שאפילו הכותרת שלה היתה מבטיחה: "בוקר זוגי מושלם" (170 שקלים). הבסיס הינו, כרגיל, שתי ביצים לבחירה לכל אחד (תוספת של בצל מקורמל ועשבי תיבול ללא תשלום, שאר התוספות ב-8 שקלים), סלט ירקות עשיר, צבעוני וטרי שנחתך זה עתה (ולא פשוט לעבור אצלנו את מבחן הסלט), טחינה, גבינת שמנת, זיתים, סלט טונה, חמוצים, חמאה, ריבה ומיני מוזלי, מיץ סחוט במקום וקפה לכל אחד. את כל אלו ליוותה סלסלת לחמים מהממת בגודלה וביופייה: 3 סוגי לחמים ולחמנייה אחת ממזרית, כל אחד מהם התחרה מול רעהו על הטריות והפריכות. עד כאן - טעים ועשיר, אך סטנדרטי.

מה שנותן את הטוויסט שחיפשנו ומבדל את ארוחת הבוקר מאחיותיה השכנות, הוא בהחלט אגף התוספות משמחות - מדובר ב-3 צלחות לא קטנות כלל, ולהלן פירוט מדוקדק: צלחת דגים כבושים, שכללה סלמון ומטיאס עם שמנת חמוצה, בצל וסומק (הבוקר הזה בטוח יהיה טוב); צלחת גבינות עם פטה, ברי אגוזים, מוצרלה, צהובה ופירות העונה (הבוקר הזה כבר מהמם) ולבסוף צלחת אנטיפסטי עם שלל ירקות צלויים ברוטב מטורף של בלסמי ואגוזי מלך (ועכשיו הבוקר הזה הוא באמת "בוקר זוגי מושלם" כמו שהובטח בתפריט).

טעמנו גם גרניטה עם שוקולד מריר ואספרסו בבלנדר (25 שקלים) - וואוו. שלוק מהגרניטה, ולאחר מכן ביס בלחם הכפרי ועליו פיסת סלמון וחתיכת ברי אגוזים- מה בעצם צריך עוד האדם בחייו? טוב נו. יש עוד כמה דברים קטנים. נניח שנת צהריים, או שקט ושלווה, ובריאות. אבל בתחום ארוחות הבוקר, בשילוב הגינה המפנקת בלב העיר ההומה- בהחלט לא צריך דבר מעבר לארוחה הזוגית של ג'ונסי גרדנר.

ג'ונסי גרדנר - נחלת בנימין 3, תל אביב, 053-9377559
להזמנת שולחן בג'ונסי גרדנר

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?