נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הכרם בנתניה (צילום: באדיבות המקום) לא מוותרים על החלום. הנוף מאולם הכרם בנתניה (צילום: באדיבות המקום)

כשהתחתנו, אי שם בחיים אחרים ובעולם ישן בהרבה, רצינו אירוע קטן ואינטימי. שנינו לא אוהבים אירועים בומבסטיים ורצינו משהו ייחודי ואישי. לא היה פשוט למצוא מקום כזה - שיכיל מעט אורחים, שלא יהיה מסעדה רגילה, ושיהיו בו את כל צרכי האירועים. אה, ושהים ישתקף מהחופה. מדובר היה במשימה לא פשוטה. במקום אחד היה אוכל משגע אבל בלי ים, ובמקום אחר היה נוף מופלא אבל סטייקים עצובים.

הכרם בנתניה הוא בדיוק השילוב הנכון בין כל החלומות - אולם לאירועי בוטיק אינטימיים של 80-200 איש שעונה על כל הצרכים שחיפשנו אז, כשעוד היינו אופטימיים ורזים. הכרם משקיף אל חוף הים של נתניה, וכבר כמעט עשור נותן מענה לכל תושבי האזור שחשקה נפשם באירועים אינטימיים, ולאו דווקא חתונות. תמצאו כאן חגיגות ימי הולדת, בריתות ובר מצוות, ואפילו שבתות חתן לא מעטות. הקהל הצרפתי מאוהב במקום כבר שנים רבות, והשפה הצרפתית שגורה בכרם חדשות לבקרים. ניתן לארח כאן גם בערבי שישי, ומאכלי העדות מככבים פה בשבתות. קוסקוס, פקלה וטבחה - אם זה נשמע לכם כמו קללות אז אתם כנראה מעדה אחרת וכדאי לכם בהחלט להכיר. ריחות הסירים המהבילים של הכרם מגיעים עד הכיכר המרכזית הסמוכה. נראה שאני חייבת למצוא איזו שבת חתן להתגנב אליה, להעמיס לי קוסקוס עם טבחה (תבשיל בקר ושעועית אדום ומטריף), להביט בגלים שממול וללמוד צרפתית.

שולחן באולם הכרם בנתניה (צילום: באדיבות המקום) חלל משופץ ושולחן עץ מרשימים. הכרם בנתניה (צילום: באדיבות המקום)

עד שאקבל הזמנה חלומית שכזו, אסתפק בלספר לכם כי עמדות קבלת הפנים העשירות של הכרם מכילות סושי, שווארמה, בשר בפריסה ועוד הפתעות. כיאה לאירוע בוטיק, האירוח הינו בהגשה בלבד ולא בבופה, כך שלא תצטרכו לעמוד בתור אפילו דקה בשביל לשבוע. חניון חינמי לאורחים יחכה למטה, מהחלונות הענקיים נשקף נוף הגלים - וכמובן הדובדבן שבקצפת: האוכל. אנטריקוטים זורמים כאן כמו מים, פרגיות ואסאדו כמה שרק תצליחו להכיל, יין של יקב טפרברג זורם כאן כמו.. ובכן, כמו יין. הדגים כאן הם טריים בלבד, את הסלטים מכינים מדי יום במקום, ולאורחים נשאר רק לבוא רעבים.

לכרם משגיח כשרות צמוד, מה שלא מורגש בכלל בפטיפורים הצרפתיים שמוגשים כקינוח, ולו היו קושרים לכם את העיניים - הייתם חושבים ככל הנראה שמדובר בקינוח חלבי לכל דבר. במסגרת הפינוקים שמספק הכרם תוכלו לקבל כאן חבילה מלאה של תאורה, הגברה וכל מה שרק חשקה נפשכם בתכנון אירוע הבוטיק המושלם שלכם. לאחרונה גם סיימו כאן שיפוץ מקיף: השולחנות הפכו לשולחנות עץ מרשימים, אפילו מפות כבר אין צורך להניח עליהם. המפיות הן מפשתן, ולאורחים שלכם באמת לא נשאר לעשות דבר מלבד אולי למלא את הסכום בצ'ק.

אז בין אם אתם מתכננים אירוע מושקע בקרוב, או התמזל מזלכם להיות מוזמנים מן המניין, הכרם בנתניה ממתין לכם עם שיק אירופאי, אוכל בלתי נשכח וכל המרכיבים הנכונים. אנחנו ממתינים להזדמנות.

הכרם אירועים: גד מכנס 6, נתניה 053-9443749

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הכרם אירועים בנתניה
053-9443749

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
תפריט חדש במסעדת קלמטה ביפו (צילום: אנטולי מיכאלו)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא