נגישות
נגישות

לחם בשר הרצליה: לחגוג על רקע המרינה

חוגגים אירוע ומחפשים לוקיישן מנצח עם אוכל לא מתפשר? מסעדת לחם בשר בהרצליה מזמינה אתכם ללכת על בטוח, ולתת לה לארח ולבשל עבורכם אירוע כמו שצריך. שיהיה במזל טוב

מסעדות במרכז המסעדות של rest
מור אריאל אמסילי
תאריך פרסום: 02/01/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 האולמות הוותיקים מפנים את מקומם לקונספט חדש. מאפה בלחם בשר (צילום: באדיבות המקום)

הטרנד של עריכת אירועים במסעדות ולא באולמות אירועים הולך ומתפשט במחוזותינו. האולמות הקלאסיים עם השנדלירים והמפיות המעוצבות מפנים את מקומם למסעדות טרנדיות ומעודכנות, והאירוע הופך לארוחת ערב מסוגננת ואיכותית.

נכנסים לעולם האירועים
מסעדת לחם בשר הכשרה והמוכרת מהרצליה, נכנסה גם היא למגרש האירועים בתקופה האחרונה. במרפסת הסגורה והמרהיבה של לחם בשר, שצופה ישירות אל היאכטות מעוררות הקנאה במרינה, מקיימים בימים אלו אירועים של עד 150 איש. בין אם מדובר בחתונה קטנה, ברית או אפילו מפגש משפחות של טרום חתונה - בלחם בשר נותנים מענה לכל צרכי האירועים, מקטנים ועד בינוניים. אפשר גם לתפור חבילה המותאמת למידות האירוע שלכם, בשילוב של ספקים חיצוניים שונים כמו תקליטן/ית או מעצב/ת, ואפשר גם להסתפק בשירותי המסעדה עצמה. כסא סנדק לברית למשל, תקבלו כאן בשמחה. בכלל, אירועי בריתות נפוצים בלחם בשר עד מאוד. אך לא רק חתונות ובריתות - אירועים קטנים של החל מ-12 אנשים, מתקבלים בברכה גם הם בלחם בשר. הכל תלוי ברצונותיכם ובגחמותיכם. רק תגידו מה בא לכם לאכול וכמה אנשים אתם מארחים - ובלחם בשר כבר ידאגו לכל השאר, והנוף כזכור- על חשבונם.

הטאבון הוא המרכז
במרכז המסעדה עומד הטאבון המפורסם שלה ששמו כבר יצא למרחקים. הטאבון מפיק פוקאצ'ות בשריות נפלאות, עם ראגו, לחמעג'ון, סיניה טלה - וכל בצק מהביל אפשרי אחר. את מאפי הטאבון ניתן להוסיף לתפריט האירועים, שמכיל מנות ראשונות ללא הגבלה, שתיה קלה ללא הגבלה, ובשרים טריים תוצרת הארץ, כמו האנטריקוט שמככב כאן, הסינטה והטלה. לא תמצאו כאן בופה עם תורים אינסופיים, אלא ארוחה אלגנטית במסעדה עם שירות אישי והגשה פרטנית לכל סועד. המנות הראשונות מוגשות למרכז שולחן, ואילו העיקריות יוגשו לכל סועד וסועד באופן אישי על פי בחירתו. היינות הם ישראליים בלבד, כמו הבשרים, וממשיכים את התמיכה של רשת לחם בשר בתוצרת ישראלית איכותית. הכשרות של לחם בשר הינה מהדרין של הרב מחפוד, מה שמושך לכאן את כל סוגי הקהלים, גם מחמירי הכשרות וגם המקלים. למרות הכשרות, הקינוחים איכותיים ולא תרגישו שהם "פרווה". גם הבשרים, בעיקר אלו המיושנים, עוברים כאן טיפול מוקפד והאוכל כולו עומד בסטנדרטים הגבוהים של כל רשת לחם בשר, שידועה בתפריט העשיר, הכשר והטעים שלה.

נוף למרינה
סיניה טלה, אחת ממנות הדגל של המסעדה, מככבת כאן כמעט בכל שולחן. גם את האנטריקוט תראו לא מעט, ומתי בכלל הייתם באירוע שבו את פני האורחים קיבלה פוקאצ'ה לוהטת מהטאבון שעליה ראגו בקר משובח? ככל הנראה לא לאחרונה. גם לא זכור לי אירוע שבו רגע אחרי החופה יכולתי לחזות במרינה של הרצליה, ולדמיין את עצמי כבעלת אחת היאכטות השוות ששם. בינתיים נתנחם בסטייק משובח או בפוקאצ'ה של לחם בשר. הרי אין כמו שילוב של בשר ולחם כדי לחגוג, בין אם מדובר באירוע ובין אם סתם לחגוג את החיים עצמם.
 לחגוג את החייים עצמם. קינוח בלחם בשר (צילום: באדיבות המקום)


לחם בשר, השונית 2, הרצליה פיתוח, 053-4245741

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לחם בשר בהרצליה
053-4245741

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
תפריט חדש במסעדת קלמטה ביפו (צילום: אנטולי מיכאלו)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא