נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

מחפשים מסעדה באזור רמת אביב' שתעניק לכם אינטימיות לצד אווירה טובה, באחד מלילות הקיץ החמים? שימו פעמיכם לעבר מסעדת דרבי בר דגים, המציעה תפריט מגוון של דגים טריים, במחירים שווים לכל כיס, מנות פתיחה נהדרות וקינוחים שישאירו לכם טעם טוב.

את התחושה הטובה לה זוכים הסועדים במסעדה, מקבלים כבר בכניסה אליה. העובדה כי, דרבי בר דגים, מעוצבת בסגנון קלאסי, עם ריהוט עץ וגוונים כחולים מסביב, מעניקה הרגשה של חופש, על קירות המסעדה מופיעים ציטוטים של הסופר ארנסט המינגווי וה''שוס'' הגדול הוא שבדיוק כמו בבית, אתם יכולים לבקש שיכינו עבורכם את המנה, בדיוק לפי ראות עיניכם.

אם נצלול מעט פנימה, בכל הקשור להכנת המנות כדאי שתדעו כי, את הדגים המוצעים בתפריט אפשר להכין בכמה אפשרויות: על הגריל, מטוגנים, פתוחים, מפולטים, צרובים על האש או בתנור. דבר נוסף שהעניק למסעדת דרבי בר דגים, נקודת זכות, באה לידי ביטוי בחומרי הגלם האיכותיים, שעושים בהם שימוש אנשי הצוות במסעדה, חומרי הגלם הם בעצם מרכז המנה, ללא קישוטים מיוחדים שעלולים לשנות את הטעם או לפגוע בטריות הדג. הדבר מוביל לכך, שבהנהלת המסעדה לא מנסים להמציא את הגלגל או להגיש 'מנות שף', אלא נותנים לדגים, פירות הים והבשר, לתפוס את הבמה הראויה והמתאימה ביותר עבורם.

מבחר הדגים במסעדה הוא גדול מאד וכולל לדוגמה לוקוס, לברק, סלמון, פורל, מושט ודניס. כל הדגים הללו מוצעים בתפריט המנות העיקריות, אבל אחת המנות שיותר גאים בה שם, היא מנת הפתיחה של פלמידה - דג מיוחד שהסועדים מתענגים עליו פעם אחר פעם. אגב, אם אתם מעוניינים בפירות ים תוכלו למצוא גם מנות מפתיעות כמו מולים, קלאמרי, קוקי סאן-ז'אק, שרימפס ואף לבחור בפלטת פירות ים על מצע חמאה שום וציר דגי לוקוס.

אמנם, מרכז המסעדה עוסק בדגים הנהדרים המוצעים לסועדים, אבל גם חובבי הבשר לא נשארים בה מקופחים והאפשרויות מגוונות, החל מאנטריקוט, שיפודי פרגיות או שניצל, כל מנה עיקרית מוגשת עם סלט ירקות ותוספת כמו אורז, צ'יפס וכדומה.

תפריט הקינוחים בדרבי בר דגים, גם כן עשיר ויכול להוות עבורכם אקורד סיום מענג, עד לפעם הבאה. בין שפע הקינוחים של המסעדה תוכלו למצוא מלבי על בסיס שמנת בליווי מי ורדים, קוקוס ושקדים מסוכרים שמכינים במקום, קרם ברולה, קראמבל תפוחים או עוגת ביסקוויטים.

בשורה התחתונה, במסעדת דרבי בר דגים, מקפידים על ארבעה יסודות שייגרמו לכל לקוח ליהנות מחוויה מושלמת: השירות הטוב ביותר, האווירה הנעימה ביותר, המנות הטעימות ביותר וחומרי הגלם הטובים ביותר. "בלי כל אלה אין למסעדה זכות קיום", אומר, מיקי מגן, אחד מבעלי המסעדה ומסכם: "ההקפדה על ארבעת היסודות הללו, הם אלה שהפכו את המסעדה למובילה בתחומה כבר למעלה משני עשורים וזה ניכר כבר בקבלת הפנים בכניסה אליה ומתעצם עם הטעם של הביס הראשון. אנחנו לא מתפשרים על האיכות ולא על הכמות - כל המנות מאופיינות בשפע".

צילומי הכתבה: עידן גור

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
10
פחות אהבתי
3
Newsletter Icon