נגישות
נגישות

פיצ'ונקה: אוכל מהטאבון בלוקיישן עוצר נשימה

המסעדה הפסטורלית בנס הרים מוכיחה שלא צריך לוותר על אוכל איכותי וחוויה מהודקת כדי ליהנות מלוקיישן מרהיב - הלכנו לראות מה התחדש שם לכבוד חגיגות העשור

מסעדות בירושלים המסעדות של rest
מור אריאל אמסילי
תאריך פרסום: 03/02/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שיפוד בשרים במסעדת פיצונקה (צילום: באדיבות המקום) עשור של נוף וטעמים. שיפוד בשרים בפיצ'ונקה (צילום: באדיבות המקום)

מסעדת פיצ'ונקה בנס הרים תחגוג השנה יום הולדת 10. כבר כמעט עשור שהמסעדה הזו, הממוקמת על צלע הר ומתהדרת בנוף משגע של הרי ירושלים, מאכילה את תושבי האזור, כמו גם כאלו מהמרכז שמגיעים אליה במיוחד בגלל ששמעו על הנוף המדהים והאוכל המשובח.

זוגות מהמרכז מגיעים עד לפיצ'ונקה ולא רק כדי לאכול בה, אלא גם כדי להתחתן בה. המסעדה עורכת אירועים מכל הסוגים החל מ-20 איש ועד 400, כשמרבית האירועים נערכים בגן הפתוח והמרשים. החופה אגב, תתרחש על צלע הר מרהיבה, מה שמבטיח לוקיישן מרשים ומרגש ואת העובדה שהאורחים שלכם לא ישכחו את האירוע כל כך מהר. המסעדה עובדת עם חברת ההפקה "ניצוצות", שיכולה להפיק כל אירוע מא' ועד ת', כולל אספקת בעלי מקצוע, עיצוב חופה, תקליטן, צלם- וכל מה שדרוש לאירוע מושלם.

מסעדת פיצונקה נס הרים (צילום: באדיבות המקום) יש גם אירועים. מסעדת פיצ'ונקה (צילום: באדיבות המקום)

לא מפסיקים להתחדש
על המסעדה אחראים מראשון ימיה שני המייסדים גל אייזנברג וכפיר כהנא, שמשתדלים לחדש ולרגש כאן כל הזמן - להמציא מנות חדשות, לארגן אירועים מפתיעים ולא לקפוא על השמרים. דוגמא לריגוש חדש לרגל חגיגות העשור, הוא התחרות עליה הכריזו לאחרונה בפיצ'ונקה ושמה "אתגר ההמבורגר": עשרה ברי מזל שיקבלו את כמות התיוגים הגדולה ביותר בפייסבוק, יזכו לעלות לשלב הגמר של התחרות, אשר בה יתבקשו לסיים בתוך 20 דקות קילו המבורגר ורבע קילו צ'יפס. נשמע כמו משימה בלתי אפשרית? לא למאות האמיצים שמנסים להתקבל לתחרות השווה. המנצח השבע יזכה בזוג כרטיסים לאירופה. למי שפחות מסוגל לחסל כמויות כאלו, יש בתפריט של פיצ'ונקה המון הפתעות אחרות. לאחרונה התווספו מנות חדשות לאלו המוכרות, כמו מנת דניס בטאבון על תפוחי אדמה מדורה, סיגרים מבשר טרי של עגל וכבש, מעורב עם טוויסט וסיניה - תבשיל כבש עם טחינה שזוכה לבלות גם הוא בטאבון.

החלל במסעדת פיצ'ונקה (צילום: באדיבות המקום) המון חידושים לקראת חגיגות העשור. פיצ'ונקה (צילום: באדיבות המקום)

את מנות הדגל של פיצ'ונקה לא העזו להחליף כאן, אל דאגה. הקורדון בלו – חזה עוף ממולא חזה אווז ופטריות (בגרסה הכשרה כמובן) ימשיך לככב כמו גם ההמבורגרים הידועים והדגים. הטאבון המפורסם של פיצ'ונקה ממוקם בכניסה למסעדה והריחות המופלאים שהוא מפיק יכולים להטריף את הדעת בקלות. הפוקאצ'ה שיוצאת מהטאבון הזה בכל כמה דקות כבר קנתה לה שם בכל האזור, וגם הקלצונה ממולא הבשר הוא שם דבר.

פוקצה בפיצונקה נס הרים (צילום: באדיבות המקום) מלא הפתעות מהטאבון. פוקאצ'ה בפיצ'ונקה (צילום: באדיבות המקום)

פיצ'ונקה כשרה כמובן, מה שלא מורגש למשל בקינוחים המפורסמים שלה, כמו אגרול התפוחים וכמו הפיצ'נקולדה: מגדל הבנוי מעוגיית טויל שוקולד, חלבה, קרם נוגט ואגוזי לוז מסוכרים. ושום זכר לטעמי "פרווה" של פעם. המסעדה מתגאה גם במנות רבות נטולות גלוטן, במנות צמחוניות וטבעוניות, וכמובן בבשר טרי המטופל כאן במקום, ומלבד עיסוי תאילנדי - הבשר מקבל כאן את מיטב הטיפולים שבשר טרי דורש. אז בין אם בנוף של הרי ירושלים חשקה נפשכם, ובין אם אתם בענייני אתגר המבורגר או פוקאצ'ה לוהטת מהטאבון, נראה שפיצ'ונקה היא המקום הלוהט של החורף הקפוא הזה. לכו לבקר.

פיצ'ונקה - נס הרים, 053-9385969

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
תפריט חדש במסעדת קלמטה ביפו (צילום: אנטולי מיכאלו)
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם