נגישות
נגישות

עראייס ושלושת הנתחים: פותחים שולחן במסעדת קרנווין

אנטריקוט משויש, נתח קצבים עסיסי וסינטה על העצם, הם רק חלק מהדברים שתוכלו לטעום בארוחת בשרים עשירה ומגוונת במסעדת קרנווין בנתניה, שמציינת בימים אלה שנה להיווסדה

מסעדות במרכז המסעדות של rest
מור אריאל אמסילי
תאריך פרסום: 28/01/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נתח במסעדת קרנווין בנתניה (צילום: דרור ורשבסקי) הכתובת לארוחת בשרים בנתניה. קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)

בימים שבהם אני מתעוררת עם חשק עז לבשר, אי אפשר לעצור אותי. גם אם אדחה את הקץ, גם אם אנסה להסתפק בסלט מלא בתוספות, או אפילו בפסטה עשירה בשמנת - הקרייבינג לסטייק עסיסי לא יפנה את מקומו, עד שאאכיל את המפלצת, דהיינו אותי, בנתח בשר הגון. פעם עוד הייתי טורחת להילחם בזה. מיטלס מנדיי, צמחונות או נמות ועוד כל מיני כאלו - אבל הגעתי למסקנה שהסטייק שגופי דורש פעם בכמה זמן הוא כנראה גזירה שאינני יכולה,או רוצה, להתנגד לה.

מצוידת בקרייבינג לבשר, פקדתי השבוע את מסעדת קרנווין במרכז ביג פולג שבנתניה. מסעדת הבשרים הדרום אמריקאית הזו חוגגת בימים אלו שנה להיווסדה, וזו סיבה מצוינת לבחון אותה ואת הנתחים שיש לה להציע. בקרנווין מיישנים את כל הבשרים ביישון עצמי מ-30 ועד 52 ימים, הכל תלוי בסוג הבשר ובדרישות המיוחדות שלו. כל נתח מטופל בו כאילו היה הבייבי האישי של בני קסי, השף שמאחורי הדלפק. קסי היה השף שלצדו של צחי בוקששתר ברשת בלאק במשך 6 שנים, ומאז הוא ניהל מספר מסעדות ומטבחים, עד שהגיע לבית האמיתי שלו, לקרנווין שבפולג. קסי דואג בעצמו לטפל בבשרים מהרגע שהם מגיעים למסעדה ועד שהם נוחתים לאחר כבוד על הצלחת שלכם, לשם הגיעו לאחר שעברו טיפול מסור ומוקפד.

נתחים מגוונים במחירים נגישים
את הארוחה בקרנווין התחלנו בעראייס - פיתה צלויה על האש, ממולאת בבשר כבש ומוגשת ליד סלט קטן וחריף. מנה ראשונה מעולה ומשביעה במחיר הוגן (27 שקלים). טעמי ונוזלי בשר הכבש נספגים היטב בפיתה הפריכה, ואין צורך ביותר מארבעה רבעים כאלו לזוג סועדים כדי לפתוח את התיאבון לבשרים שעוד יבואו עלינו לטובה. בין לבין הספקנו ליהנות מהעיצוב הכיפי והעכשווי של קרנווין: ישבנו ב"בוט" מזמין במרכז המסעדה, עשוי כולו עץ ומונח על גלגלים דקורטיביים. בחוץ הגשם הרעיש, ועל מסך גדול באמצע קרנווין הוקרן צילום של אח בוער. נשבעת שזה חימם אותי. ואולי זו הידיעה על הבשרים שעומדים להגיע לשולחן היא זו שחיממה אותי. לכו תדעו.

בשר במסעדת קרנווין נתניה (צילום: דרור ורשבסקי) כל הבשרים מיושנים במקום. קרנווין נתניה (צילום: דרור ורשבסק)

התחלנו בנתח קצבים (84 שקלים ל-200 גרם) המלך של הנתחים. הטיפול הנכון בנתח הזה הורגש בכל ביס. בקלות אפשר להפוך נתח קצבים למסטיק שקשה ללעוס אותו, אבל זה של קרנווין היה עסיסי ומוצלח. לידו הוגשו תפוחי אדמה עם טעמי מדורה חזקים וסלט ירוק רענן. אחרי נתח הקצבים הגיע האנטריקוט ששמו "אנגוס שחור" (86 שקלים ל-200 גרם) רך כמו חמאה, במידת עשיה מדויקת (הנחנו לשף כמובן להחליט בעניינים חשובים אלו) ובעסיסיות מושלמת. אחד האנטריקוטים הטעימים שטעמתי בוודאות. אחרון חביב היה הניו יורק סטייל: סינטה משוישת על העצם ומיושנת כ-30 יום. (169 שקלים). סטייק ענק ונהדר עם טעמי בשר חזקים ומיוחדים. לצד הסטייק הענק הזה הגיע מח עצם שרק מזה אפשר להרכיב מנה מושחתת להפליא. מכל שלושת המופלאים הללו, האנטריקוט כבש את ליבי במיוחד. זמן רב לא טעמתי אנטריקוט רך ומוצלח שכזה. בן הזוג התאהב דווקא בסינטה הניו יורקית, ושנינו הסכמנו שהייתה זו ארוחה בשרית כהלכה, בדיוק כזו שהייתי צריכה עם בואו של הקרייבינג לבשר.

החלל של מסעדת קרנווין בנתניה (צילום: דרור ורשבסקי) חלל מזמין שמתכתב עם האוכל. קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)

למסעדת קרנווין אין תעודת כשרות, אך כל חומרי הגלם כשרים. חלק מהקינוחים חלביים, אולם בחרנו דווקא בקינוח פרווה - צ'ורוס, הלא הוא הקינוח הספרדי הידוע המוגש כאן עם רוטב שוקולד ושברי מקרון. סיום לוהט ומתקתק לארוחה קרניבורית ראויה ודשנה. עכשיו נחזור לסלט עד שיתעורר שוב החשק הקרניבורי, ויש לי תחושה שהוא יתעורר ממש בקרוב..

קרנווין - גיבורי ישראל 5, ביג פולג, נתניה, 053-9378610

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
תפריט חדש במסעדת קלמטה ביפו (צילום: אנטולי מיכאלו)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא