נגישות
נגישות

שיפודי אילת: סטייק האוס אמיתי בעיר הדרומית

המוסד הוותיק שיפודי אילת באייסמול שינה את פניו, והפך לסטייק האוס איכותי ולא מתפשר שמגיש תפריט מושחז, בשר משובח וחוויה נהדרת לתושבים ולתיירים

מסעדות באילת המסעדות של rest
מור אריאל אמסילי
תאריך פרסום: 03/02/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סלטי פתיחה בשיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום) מוכרת היטב בעיר. שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)

אילתים ותיקים יודעים לספר כי מסעדת שיפודי אילת שבאייסמול עברה לאחרונה מתיחת פנים. המסעדה הידועה נרכשה לפני כשנה וחצי ע"י היזמים שרון פחימה (השף) ואלירן סיבוני (יזם), שעשו בה "מהפיכה במטבח"- אבל לבדם. ללא אסף גרניט, ללא תוכניות טלויזיה, רק שניהם והרבה סבלנות, נחישות וכוחות נפש - כדי להפוך את המותג הוותיק משיפודיה - לסטייק האוס אמיתי.

כחלק מהשינוי, עובדים שני היזמים על בקרת האיכות של טיב האוכל ושל השירות. הכנת החומוס בשיפודי אילת, למשל, נראית כאן כמו הכנות תרופה בבית מרקחת. ההקפדה על המינון, על חומרי הגלם ועל הטעם ניכרת בכל ביס, ובכל יום מכינים כאן חומוס טרי ומשובח. גם הסלטים נקצצים מדי בוקר מחדש, ולקבב המשובח כבר יצא שם בכל אילת. סלטי הפתיחה פינו את מקומם למנות פתיחה אלגנטיות כמו למשל סיגר מרוקאי ממולא בטלה וכבדים, עראייס וקרפצ'יו בקר. מי שיתעקש עדיין על מבחר סלטים ימצא אותם כאן, כשהם טריים ומזמינים. גם המנות העיקריות לא מזכירות שיפודיה, אלא סטייק-האוס מעשי ידי שף: כל מנה יוצאת כשהיא מצולחתת ע"י השף, מלווה בתוספת ומדיפה ריחות מהבילים של מסעדת שף איכותית. הבשר הינו תוצרת הארץ בלבד, והמנות המככבות הן כמובן הקבב המפורסם, כמו גם השיפודים מכל הסוגים, סטייק אנטריקוט, כבד אווז ופילה מניון.

עראייס בשיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום) לא רק סלטי פתיחה. עראייס בשיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)

לא מפסיקים לחדש
פחימה וסיבוני לא מפסיקים את המהפיכה שלהם במטבח, ושוקדים כל הזמן על חידושים בשיפודי אילת. השניים מתכננים בקרוב, למשל, להכניס לתפריט גם פיצות בשריות, שכבר נוסו ע"י מיטיבי לסת וזכו להצלחה אדירה. בעיקר מדובר כאן על פיצת כבד האווז, שנראה שהולכת להיות להיט היסטרי. בשיפודי אילת יש גם מנות רבות נטולות גלוטן, ומדי יום שישי בצהריים מתקיימת כאן חפלה עם פתיחת שולחן כמיטב המסורת: מבשלים כאן דגים מזרחיים על פי מתכון מסורתי וסודי שעובר כבר 15 שנה במסעדות של שני היזמים. הדג הוא תמיד סלמון טרי טרי, והרוטב... הו, הרוטב. נראה אתכם מגלים את המתכון הסודי. בכור הגרעיני נזהרים פחות עם הסודות מאשר בשיפודי אילת. לצד תבשיל הדגים המסורתי נשפך כאן אוזו כמו מים, המוזיקה אוריינטלית והאווירה היא של חפלת חברים מושלמת לצהרי שישי. פתיחת שנ"צ לתפארת.

טריפ אדווייזר, אתר התיירות הידוע ביותר בעולם, כבר עמד על טיבה של המהפיכה שעברה על שיפודי אילת, והציב אותה במקום הראשון מבין כל המסעדות באילת. תמצאו כאן לא מעט אילתים שסועדים מדי יום, כאשר הם למעשה אלו אשר הפיצו את הבשורה על המסעדה ששינתה את פניה ללא הכר, והפכה משווארמיה למסעדת שף שמגישה סטייקים, קבבים- ואת החומוס הכי טוב באילת, והכל בסטייל ובמחירים נוחים.

אז בפעם הבאה שאתם באילת ומתחשק לכם לבקר במסעדה אמיתית בלי קשקושים - תנו קפיצה לאייסמול, ולפני השופינג או אחריו תנגסו בקבב עסיסי או בסיגר המפורסם, ותבינו גם אתם על מה המהומה.
שיפודי אילת - קאמפן 8, אילת, 053-7104432

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שיפודי אילת באילת
053-7104432

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
תפריט חדש במסעדת קלמטה ביפו (צילום: אנטולי מיכאלו)
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
רובינזון קרוזינג – פז רובינזון טועם את אילת
קרניבורים, על הצ'ורוסקריה של קאזה דו ברזיל שמעתם?