נגישות
נגישות

בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב

שפע של בשרים ושוקולדים משובחים, גלידות ארגנטינאיות ואפילו קוקטייל מוחיטו על שם מרדונה, מציעה מסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה, ומגלה - ארגנטינה זה כאן, ובגדול.

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

שכונת רמת החייל בתל אביב, ידועה כמרכז עסקים תוסס ומאופיינת במבחר קולינרי עשיר, שנועד לספק מענה מהיר לאלפי העובדים והמבקרים באזור מדי יום. אז הצבנו לעצמנו אתגר, לגלות מסעדה שמעניקה לסועדים חוויה מיוחדת ושונה, כזו שמשאירה אימפקט אמיתי ונשארת לאורך זמן.

אל תהיו במתח, גילינו כזה מקום: בוצ'רי דה ברילוצ'ה ומתברר שהיא הרבה מעבר למסעדה. מיד בכניסה מבינים שמדובר במעבר קסום, מרחוב הברזל ההומה והאורבני בישראל, אל לב העיירה הארגנטינאית הציורית ברילוצ'ה, אשר למרגלות הרי האנדים בפטגוניה.

 החל בעיצוב, השופע חמימות ויוקרה מתוחכמת ואלגנטית ומאופיין בקווי הארכיטקטורה השוויצרית ובתי העץ של ברילוצ'ה, דרך התפריט העשיר בבשרים ושוקולדים משובחים ועד האווירה המחשמלת, המסעדה משלבת את כל מה שיש לעיירה הארגנטינאית להציע: שפע של טעמים, מורשת קולינרית מגוונת, וחמימות אינסופית שעושה חשק להישאר ולהתמסר לווייב הדרום אמריקאי.

כבר כמה שנים, מסעדת בוצ'רי דה ברלוצ'ה, משמשת יעד מבוקש לאירועים עם טוויסט ארגנטינאי. בין אם מדובר באירוע פרטי, הרמת כוסית חגיגית, או אירוע חברה עד 120 איש, המסעדה לוקחת אתכם למסע קולינרי ותרבותי שנע בין העיירה הקסומה ברילוצ'ה, לתל אביב הנמרצת, עם חיבור של כל הטוב שבהן.

התפריט הוא תענוג לקרניבורים ולאניני טעם בכלל וכאן המקום לדבר קצת על הבשר המוגש במקום. במסעדה נבחרים בקפידה נתחי הבשר ממיטב מגדלי הבקר והטלה בישראל, כאשר עובדים בעיקר עם נתחים של פרות מבכירות, המאופיינים ב"שיוש" גבוה וטעמים עשירים וכן מייבאים בשר מארגנטינה מפרות מזן בלאק אנגוס. את נתחי הבשר מיישנים למשך 28-40 ימים במקררי היישון של המסעדה, בשיטת "היישון היבש", אשר מעניקה לבשר רכות וטעמי יישון ייחודיים.

מה שהופכת את החוויה למיוחדת ומרגשת במיוחד היא האפשרות שמציעה בוצ'רי דה ברילוצ'ה לסועדים לקחת חלק בתהליך הכנת הארוחה שלהם. המלצרים מלווים את הסועדים לקצבייה הפועלת במקום, שם בוחרים את הנתח המושלם מבין נתחי הבשר שהגיעו לרמת היישון האופטימלית והם מוגשים על פריז'אדה (גריל ארגנטינאי קטן) לשולחן ולצידם תוספות משתנות וצ'ימיצ'ורי.

ואמנם, עם מגוון מנות מענגות שתוכננו ונוצרו בתשוקה ובדיוק רב, האותנטיות הארגנטינאית מהדהדת בכל ביס. למנות ראשונות מציעה המסעדה מבחר מהמטבח הדרום אמריקאי, עשוי בתבונה עם טוויסט מודרני, למשל: טרטר פילה בקר על קרפצ'יו אבוקדו וביצת שליו, כבד אווז על קדאיף ברוטב שוקולד, סיגרים עם אסאדו ושקדי עגל ועוד מנות שעוררו לנו את בלוטות הטעם.

אחרי התלבטות ממושכת והמלצה שקיבלנו, פתחנו עם אמפנדס ממולאים בשר, זיתים וביצה, וופל רוסיני - מדליוני פילה בקר וכבד אווז על וופל בלגי עם ריבת תפוחים (מעלף!). למנות עיקריות מציעה המסעדה מבחר עשיר במיוחד של בשרים משובחים, בהם: אנטריקוט ישראלי, ארגנטינאי, ואמריקאי, פילה ריב, פורטר האוס עד 1 ק"ג, נתח קצבים, שקדי עגל, כבד אווז, קציצות טלה, טי בון סטייק, פיקאניה, צלעות טלה, נקניקיות צ'וריסו, נקניקיית רוקפור ועוד.

אנו הזמנו את האנטריקוט הארגנטינאי בלאק אנגוס, צלעות טלה ונקניקיות צ'וריסוס עסיסיות וקיבלנו עדות חיה לכבוד שעושה בוצ'רי דה ברילוצ'ה לבשר איכותי ולגודל המנות הנדיב. להשלמת החוויה, לגמנו מוחיטו פסיפלורה וליצ'י על שם "מראדונה", הכדורגלן הארגנטינאי האגדי וקוקטייל "בואנוס מיול", שליוו את הארוחה בשילוב מושלם של עדינות, תשוקה, ולהט.

לצד קוקטיילים ייחודיים ואיכותיים שפותחו במיוחד לחיך הישראלי אנין הטעם, מציעה המסעדה גם תפריט יינות בציר מהיקבים המפורסמים של דרום אמריקה, שנבחרו בקפידה, על מנת להשלים את החוויה הקולינרית של המקום.

בתפריט הקינוחים נשארים בארגנטינה, עם מבחר שוקולדים משובחים המיובאים מברילוצ'ה והגלידה ארגנטינאית משגעת, שילוב שהוא הגדרה של גן עדן גסטרונומי. אפשר להזמין עוד שלל פינוקים מהמטבח הארגנטינאי, כמו: אצבעות צ'ורוס בקינמון וסוכר, אלפחורס ועוגת טרסלצ'ס - עוגת גבינה ארגנטינאית עם רוטב חלב, רוטב תות וטוויל פטל.

אין ספק, בוצ'רי דה ברילוצ'ה, במהותה, היא יותר ממסעדה. מדובר במסע, חוויה תרבותית, קולינרית ארגנטינאית. בתחכום אלגנטי וחומרי גלם מהמשובחים ביותר שנראו, תוך שמירה נאמנה לשורשי המטבח הארגנטינאי האותנטי, מספקת המסעדה חוויה מענגת ומהדהדת למי שמחפש הרפתקה קולינרית ברמה גבוהה, שתישאר לשנים.

שעות פתיחה א' - ש' 12:00-23:00

צילומים: עוז אוחיון

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
23
פחות אהבתי
9
Newsletter Icon