נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 עכשיו גם עם בשר מעושן בתפריט. רוזה גוש עציון (צילום: באדיבות המקור)

מסעדת רוזה בגוש עציון, השוכנת בתוך מבנה עתיק ויפהפה של מצודת עציון, חוגגת בקרוב חמש שנים להיווסדה. לאחרונה ולרגל המאורע התהדרה המסעדה בתפריט חדש, העונה לשם Rosa smokehouse, שמוצע מעתה לצד התפריט הותיק והמוכר. התפריט החדש מתבסס אך ורק על שלוש המעשנות החדשות, כולן תוצרת חברת טרייגר האמריקאית המתמחה במעשנות איכותיות.

המעשנות עובדות על בערה של שבבי עץ בלבד, ללא כל חשמל, וכל נתח זוכה כאן לטיפול מיוחד של שעות ארוכות. שני הנתחים שזכו לתואר כוכבי המעשנה ברוזה הם הבריסקט והאסאדו. שניהם זוכים לעישון של 14-18 שעות, כשהבריסקט נסגר לפני כן עם תערובת תבלינים, ואילו האסאדו נכנס למעשנה כמו שהוא, אך בעת שהוא נהנה שם - דואגים למשוח מעליו בירה ויין.

ג'ו המעשן
בתפריט החדש תמצאו מלבד האסאדו והבריסקט, גם קטגוריה בשם "שגעת השף", שם מסתתרות הפתעות יומיות מתחדשות, מבית מדרשו של השף ג'ו גוזלן שאוהב להפתיע במעשנה ומחוצה לה. ג'ו עלה מצרפת לפני עשור, ויתר שם על מסעדה מכוכבת במישלן, והגיע ישירות לרוזה גוש עציון כדי להפליא במטעמיו. מעכשיו אימרו גם ג'ו המעשן - לא סיגריות, אלא בשר. מנת הדגל של התפריט החדש שרקמו כאן, היא פלטת המעושנים, שכוללת חמישה סוגי בשר. מלבד האסאדו והבריסקט המפורסמים, תמצאו על הפלטה גם קורדון בלו (בגרסתו הכשרה כמובן), רול סינטה מעושן ולחמניות באו עם אסאדו מפורק. (275 שקלים לפלטה זוגית לאמיצים ורעבים, שמכילה כקילוגרם בשר). רוזה נהנית כבר שנים מקהל לקוחות קבוע מגוש עציון, אך מספרים לנו כי מאז ימי המעשנה פוקדים את רוזה לקוחות חדשים, גם כאלו שאינם מתגוררים בגוש, ואשר מעידים כי שמעו על הנתחים המעושנים וחייבים לנסותם. אם חייבים - אז חייבים. למי שעדיין מתעקש על התפריט הרגיל, ומסרב להתנסות בנפלאות המעשנה (יש כאלו?) מנות הדגל הקבועות של הרוזה לא השתנו - פרגיות בעשבי תיבול עם אורז ירוק, פוקאצ'ה קבב, פטוצ'יני אנטריקוט ועוד. ובל נשכח כי לכל ארוחת בשרים מעושנים, יש סיום מתוק. באגף הקינוחים מככב פאי הלימון שמכינים כאן במקום (ברור שפרווה, הסירו דאגה מליבכם) גם לסועדים הקטנטנים דואגים ברוזה, ועבורם ישנן ארוחות ילדים מיוחדות.

 המנות הקבועות לא השתנו. סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)

רוזה, צומת גוש עציון, 053-9378819

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
רוזה בצומת גוש עציון
053-9378819

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
תפריט חדש במסעדת קלמטה ביפו (צילום: אנטולי מיכאלו)
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם