נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

השילוב של הנוף, המשפחות שמטיילות והירידה לחוף הים הם רגעים מזוקקים של שלווה, ואם כבר הגעתם לאחת מרצועות החוף היפות בארץ, תרשו לעצמכם גם להתפנק במסעדת THE VIEW שבטיילת נתניה – מסעדה שהפכה במהרה לאחת האטרקציות האהובות על תושבי העיר והתיירים, כאחד.

THE VIEW, מסעדת שף כשרה, עם מנות עשירות מנתחי בשר טריים ממשקים מקומיים בארץ. התפריט שלה כולל מנות פתיחה מפנקות, מנות עיקריות לאוהבי הבשר וספיישלים.
כל זאת מגיע לצד תפריט יין משובח, כשגם קוקטיילים מיוחדים וקינוחים בהרכבה אישית מוצעים לכל סועד.

על התפריט האיכותי מנצח השף, נתי ארביב, שנולד וגדל בנתניה. כבר בגיל 16 הוא נכנס לעולם המטבחים באופן מקצועי, אבל תאמינו או לא, הוא מעולם לא עבד בעיר הולדתו, עד שהגיע למסעדת THE VIEW. את רוב שנותיו העביר ארביב בירושלים ובת"א, כאשר לאחרונה 'חזר הביתה' עם המון ידע שצבר במהלך השנים. נראה כי הוא לוקח את המטבח הביתי שלו למקומות אחרים, המגע האישי שלו בין המנות המסורתיות מורגש ומכאן, המחשבות רק יכולות לנדוד.

מה בתפריט?

התפריט מגוון עד מאד, אך בין שלל המנות יש כמה מומלצות במיוחד. בין המנות הראשונות תמצאו את ''בוריקה'' המוגשת עם חלקי פנים. מדובר במנה קלאסית של עליי בצק מטוגן, רק שבמקום ביצה או תפו"א, עליה ממולאים בחלקיי פנים מובחרים. מנה ראשונה נוספת שעושה חיל במסעדה היא ''קרפצ'יו חציל'' המוגשת עם חציל צרוב על הגריל, עטוף בחמאת אגוזים, פסטו שקדים קלויים וגבינת עזים טבעונית הכוללות נגיעות צ'ילי.

המנות העיקריות מגוונות ובין היתר תוכלו להזמין ''טאטאקי דנוור'' הנצרב קלות בגריל עד למידת עשיה נמוכה מאוד, הסטייק מוגש על ממרח דלעת (צ'ירשי) לצד באבאגנוש ונטיפי חרדל אמרנה. מנה נוספת שזכתה לשבחים היא ''שאטובריאן'': 250 גרם פילה בקר מוגש על פולנטה רכה, רוטב יין מלטף ומעל קציפת וישסואז. עוד מנת בשר מרכזית במסעדה היא פרגית המתבשלת במעשנה במשך ארבע שעות על חום נמוך, מוגשת עם קרם לימה חמצמץ ובאק-צ'וי צרוב מעל.

על הבר

מי שאמון על הבר המוצלח במקום הוא סטיבן נעים שנמצא בסצינת הברים כבר כמעט עשור. תפריט הקוקטיילים שהוא בנה למסעדת The View משחק בין שני עולמות בתחום היצירה, מינימליסטי אך מתוחכם או ראוותני עם טוויסט של קלאסיקות. על הבר ניתן למצוא גם קוקטיילים קלאסיים, לצד מנות אוכל טעימות.

כאמור, הקוקטיילים בבר ייחודים ומכילים מרכיבים שדורשים פרקטיקה ודיוק כדי לקבל את התוצר הסופי המושלם. לדוגמה יש את קוקטייל invisible, שמוגש בהשראת קוקטייל קלאסי הנקרא last word . הוא מכיל ‏ג'ין יבש וליקר פירות ומלווה בטעמים של קפה וקקאו - הקוקטייל שקוף ויוצא עם טיפת שמן שומשום שצפה מעליו ועם כמה טיפות אספרסו הצפות בתוכה. קוקטייל נוסף שתמצאו  במסעדה הוא soap & spirit, קוקטייל פשוט בטעמיו אך מדבר בשם עצמו - מבוסס וודקה וליקרים פרחוניים המגיע עם סבון אכיל בטעם מסטיק סלק ופירות יער.

האקס פקטור של הבר בא לידי ביטוי בלבוש המקורי של הברמנים, שמגיעים למקום עם עניבות בולו אמריקאיות ובמנות האוכל המצוינות והעשירות שלא מביישות אף מסעדת שף או בשרים.

קונספט בטעם אחר

בעלי המסעדה הם גם הבעלים של מסעדת היקב - מסעדה איטלקית חלבית בעלת מוניטין של למעלה מעשרים שנה בנתניה. הרצון שלהם להקים את המסעדה החדשה נולד מתוך הצורך לתת מענה לבקשת הקהל שפוקד שנים את המסעדה. אותו קהל ביקש מענה בשרי וכשר ברמה גבוהה, בתוך העיר והנה הוא קיבל, מסעדה טובה שלא נופלת מהרמות הגבוהות של מסעדות השף בת"א.

הרעיון לפתוח מסעדה כזאת עלה כבר לפני מספר שנים אבל הקורונה הביאה לדחייתו. לאחרונה, כעבור הרבה התלבטויות, החליט בעלי המסעדה להיענות לאתגר מתוך אמונה שיש בידיו, ובידי אנשיו, את הכישורים הקולינריים והיכולת לשחזר את ההצלחה של מסעדת הדגל, לכן הוא שם דגש על קונספט המעניק פתרונות לכל סוגי האוכלוסייה – סוג של מקום בילוי באווירה צעירה עם מוזיקה עכשווית.

"רצינו להיות שונים בנוף המקומי". אמר לנו הבעלים והוסיף: "השקענו בעיצוב יוקרתי, הן בפרטים הגדולים והן בקטנים. החל מתאורה ומערכת סאונד איכותית בתוך המסעדה ועד מרפסת מרשימה שפונה לנוף הכחול של הים. על מנת להשלים לקהל את חווית הלקוח הייחודית למקום, נעזרנו במעצב מנוסה והבאנו מחו"ל ריהוט בהתאמה אישית".

האווירה במסעדה מלווה במוזיקה טובה שבוקעת גם בחדרי VIP, אותם אפשר להזמין מראש לאירועים מגוונים, החל מ-12 אורחים ועד 36. מה עוד? בימי חול, החל מהשעה 22:30, ניתן ליהנות מתפריט לילה צעיר, כאשר בעונת הקיץ, בימי שישי, מתקיים ליין מסיבות מלווה ב DJ עם קוקטיילים וספיישלים שונים בין השעות 12:00-17:00.

שעות הפתיחה: א-ה 12:00 עד אחרון המבקרים.
שישי עד 17:00 (יש להתעדכן בשינויים בהתאם לעונה).

THE VIEW, רחוב: גד מכנס 6 נתניה - 09-7404477

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח