נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חגיגות האוקטוברפסט (Oktoberfest, פסטיבל אוקטובר בגרמנית) בארץ תפסו בשנים האחרונות תאוצה, משל היינו חלק בלתי נפרד מבוואריה. אין מה לומר, אנחנו אוהבים חגיגות ואוהבים נקניקיות וגם בירה. אז איפה אפשר להשתתף בארץ בחגיגה טובה? הנה סקירה, פנו מקום.

5 מסעדות שכיף לשבת בהן על הבר
מסעדות הבשר הטובות בארץ
הקוקטיילים המומלצים ברחבי הארץ

ביירן מרקט

ברשת ביירן מרקט, המונה שישה סניפים ברחבי הארץ ומכנה את עצמה מסעדת רחוב בווארית, מציינים את האוקטוברפסט עם שליש של פאולנר בשקל אחד בלבד בהזמנת ארוחה של נקניקייה ותוספת בתאריכים 1-7 באוקטובר. הנקניקיות המגוונות של הרשת נעשות כולן על ידי השף עופר בן אור ואביו שגיא בן אור, שניהם מומחים לבישול גרמני קלאסי. מלבד נקניקיות יש בתפריט מנות בוואריות כמו המבורגר ביירן, כריכי שניצלים מיוחדים, מגוון ארוחות ילדים ועוד. לרשת סניפים בשוק שרונה, ובקניון עזריאלי בתל אביב, בסינמה סיטי ובמתחם הרובע בראשון לציון, בסינמה סיטי נתניה ולב המפרץ בחיפה.
ביירן מרקט - לכל הסניפים

בירה ונקניקייה בביירן מרקט (צילום: שי בן אפריים)בוואריה זה כאן. אוקטוברפסט בביירן מרקט (צילום: שי בן אפריים)

lager & ale

רשת הברים הלונדונית לאגר אנד אייל, שעשתה לא מזמן עלייה לארץ, מציעה בירה במחירים של לונדון (כארבעה פאונד לכוס בירה) במשך כל השנה, אולם במהלך האוקטוברפסט יציינו במקום בבירה חינם, לא פחות. הרשת מציינת את האוקטוברפסט, הנמשך 16 ימים, בין התאריכים 22 בספטמבר עד 7 באוקטובר, בשתיית בירה חינם פעמיים ביום, מתוך מבחר של 15 בירות מהחבית ובשעות 15:00-14:00 ו-21:00-20:00. במתחם ענק עם שולחנות וספסלי עץ במתחם שרונה בתל אביב יגישו גם מנות המבוססות על אוכל רחוב מרחבי העולם עמו צלחת נקניקים (38 שקלים), צלחת גבינות (38 שקלים), כריכים (38-22 שקלים) ועוד נשנושים. 
lager & ale, דוד אלעזר 27, שרונה, תל אביב, 050-3585358

ביר גארדן

לרגל פסטיבל הבירה האוקטוברפסט יציינו בקבוצת הביר גארדן המקורי את המסורת הבווארית עם תפריט מיוחד ופעילויות לכל המשפחה. בסניף הכפר סבאי יחגגו במשך שלושה ימים, בתאריכים 9-11 באוקטובר בשעות 22:00-17:00 עם מגוון פעילויות לכל המשפחה בשיתוף עם מתחם G. בנוסף, במהלך חגיגות האוקטוברפסט, יתווספו תפריט בירות מיוחד ותפריט אוכל מיוחד לתפריטים הקיימים, מידי יום החל מהשעה 20:00. הבירות יוגשו בכוסות מיוחדות במגוון גדלים: חצי ליטר, ליטר, שני ליטרים וברז שולחני של שלושה ליטר שמתאים לחלוקה עם כל השולחן. בין הבירות שיוגשו במהלך האוקטוברפסט: בראופאקט - בירת חיטה גרמנית לא מסוננת בעלת 6% אלכוהול (58 שקלים לליטר); פסטביר - בירת לאגר עונתית שמבושלת במיוחד לפסטיבלי הבירה של הסתיו ובייחוד לאוקטוברפסט, בעלת 5.8% אלכוהול (58 שקלים לליטר). בין המנות שיוגשו: שקשוקה נקניקיות חריפות (48 שקלים), קרוקט תפוח אדמה - כדורי פירה מטוגנים עם רוטב בשמל צ'דר אנגלי (32 שקלים), נקניקיית ריבת בצל וצ'דר (42 שקלים), פיצה ירוקים עם קרם תרד ואספרגוס, תערובת גבינות רכות ועשבי תבלין (52 שקלים) ועוד.

ביר גארדן, ויצמן 207, מתחם G, כפר סבא, 053-9378762

בירה ופרצל של ביר גרדן כפר סבא (צילום: אנטולי מיכאלו)השילוב המושלם. בירה ופרצל של ביר גרדן כפר סבא (צילום: אנטולי מיכאלו)

אברהם הוסטל ירושלים

חגיגת אוקטוברפסט תתקיים באכסניית אברהם הוסטל ירושלים – בלאונג' ובבר של המתחם. ב-3 באוקטובר משעה 20:00 יוגשו כל בירות הבית: הרצל, שפירא והבירות הפלסטיניות טייבה ושפרד'ס לצד אוכל גרמני אותנטי כמו נקניקיות בקר בסגנון גרמני לצד פרעצל חם, בליווי מוזיקה ומבצעי שתייה אטרקטיביים. הכניסה חינם לכולם. 
אברהם הוסטל, הנביאים 67, ירושלים, 02-6502200

הבר של אברהם הוסטל

חגיגת אוקטוברפסט בווארית תתקיים גם בסניף הצעיר והתל אביב: בבר של אכסניית אברהם הוסטל בתל אביב. החגיגה תתקיים ב-6 באוקטובר מהשעה 18:00 וייערכו במסגרתה תחרות שתייה מסורתית, תוגש בירת פאולנר המיוצרת במיוחד לאוקטוברפסט, יוגשו נקניקיות בראטוורסט אותנטיות והכל בליווי מוזיקה ותפאורה בדיוק כמו בפסטיבל המקורי בבוואריה, כולל משחקי שתייה ושלל תחרויות. ועוד משהו, צפוי להיות קהל רב Made in Germany שישתתף בחגיגות. הכניסה חופשית לכולם. 
אברהם הוסטל בר, לבונטין 21, תל אביב, 053-9378657

בירות באברהם הוסטל תל אביב (צילום: יח"צ)לחיים. חגיגות אוקטוברפסט באברהם הוסטל תל אביב (צילום: יח"צ)

מוזס

ברשת מוזס מציינים את פסטיבל האוקטוברפסט בחגיגת בירות ובמהלך אוקטובר יציעו לסועדים בירה בשלושה שקלים בלבד, כן 3 שקלים, לצד תפריט עסקיות הצהריים בימים ראשון-חמישי בשעות 17:00-12:00. רשת מוזס, בעלת 11 הסניפים (שלושה מהם כשרים), תציע עסקית של מנה ראשונה לבחירה, עיקרית לבחירה ממבחר המנות העיקריות שבתפריט, תוספת ושתיה לבחירה, ובנוסף בירה קרלסברג/טובורג מהחבית בכוס בגודל 250 מ"ל בשלושה שקלים. אגב, בתום החגיגות המחיר יעלה לשישה שקלים בלבד. 
מוזס - לכל הסניפים

נינה

במסעדת נינה, מסעדה בסגנון ים-תיכוני באווירה פלורנטינאית, חוגגים במבצע מיוחד לפסטיבל האוקטוברפסט. המבצע יתקיים בתאריכים 22 בספטמבר עד 7 באוקטובר, כולל, בין היתר, קינוח מלבי בחינם בהזמנת מנת אוקטוברפסט + בירה לבחירה. מנת האוקטוברפסט היא ספיישל בתפריט - נקניקיות עגל צלויות, פירה עם ירקות קלויים, כרוב כבוש וחרדל חלק (59 שקלים). 
נינה, הרצל 77, תל אביב, 053-7932931

מנת אוקטוברפסט של נינה (צילום: אפיק גבאי)מוכנים לחגיגה. מנת אוקטוברפסט של נינה (צילום: אפיק גבאי)

לניס בר

בלניס בר הוותיק והשכונתי בפלורנטין יתקיים מבצע לאורך כל חודש אוקטובר, הכולל שליש פאולנר ב-50% הנחה (במחיר של 12 שקלים) בהזמנת מנה עיקרית. כמו כן במסגרת החגיגות יציעו במקום ליטר פאולנר ב-55 שקלים (במקום ב-65 שקלים) ובנוסף יחולקו מתנות ללקוחות הבר בחסות בירה פאולנר.
לניס, חיים ויטל 7 תל אביב, 053-7933514

אפטר דארק

בפאב האפטר דארק שבעיר התחתית בחיפה, הידוע ב-30 ברזי הבירות שיש בו, מתוכננת חגיגת אוקטוברפסט גדולה בשיתוף שלוש מבשלות בירה גרמניות, בעלות רישיון מיוחד לייצר את הבירה המיועדת לאוקטוברפסט ובמחיר מיוחד: ארדינגר (49 שקלים לשני שלישים), לוונבראו (39 שקלים לשני שלישים) ושפאטן (39 שקלים לשני שלישים). החגיגות יתקיימו בתאריכים המקוריים של האוקטוברפסט בגרמניה – 4.10-20.9, ובנוסף לבירות, יוצעו מאכלים ברוח בוואריה, כמו שוואינהקסה מעושן ומבושל בבירה לצד כופתאה קלאסית (95 שקלים), חצי עוף בגריל על אדי בירה עם תוספת פירה הבית (30 שקלים); שוקרוט - תבשיל בשר מעושן ונקניקיות בכרוב ובירה (75 שקלים), מנות של נקניקיות הבית בייצור עצמי, שטרודל ברוטב פירות יער וגלידת וניל (35 שקלים) ועוד. במהלך החגיגות יתקיימו במקום הופעות חיות של הרכבים מוזיקליים מקומיים.
אפטר דארק, יפו 30 חיפה, 053-5216076

מנת נקניקיות ובירה של אפטר דארק חיפה (צילום: עלא זעאתרה)יש גם נקניקיות תוצרת בית. אפטר דארק חיפה (צילום: עלא זעאתרה)

מייקס פלייס

את חגיגות האוקטוברפסט מציינים ברשת הפאבים מייקס פלייס – סניפים בטיילת תל אביב, שרונה (כשר) תל אביב, הרצליה, ירושלים (כשר) ואילת - עם תפריט מיוחד לאורך חודש החגיגות, בירות גרמניות והופעות שמתקיימות ברשת מידי יום. בין המנות הבוואריות בהשראת האוקטוברפסט שיוגשו במהלך החודש אפשר למצוא פרצל מסורתי עם רוטב גבינה ובירה, שלישיית נקניקיות עם חמוצים ביתיים (56 שקלים), נקניקיות מינכן מוגשות על כרוב מבושל בבירה ועוד. בירת פאולנר פסט וחיטה תימכר ב-65 שקלים לליטר.
רשת מייקס פלייס - לכל הסניפים

מנת נקניקיות של מייקס פלייס (צילום: גליה אבירם)מנות מסורתיות ובירה גרמנית. מייקס פלייס (צילום: גליה אבירם)

אושימרקט

שוק הקולינריה אושימרקט בכפר סבא משיק גינת בירה לרגל חגיגות האוקטוברפסט. גינת הבירה תפעל בתאריכים 23 בספטמבר עד 7 באוקטובר ויוגשו בה מבחר בירות מהחבית, מתשעה שקלים לכוס, בהזמנת מנה לבחירה מכל אחד ממסעדות ומדוכני השוק. בין המנות שיוגשו: פיש אנד צ'יפס (59 שקלים) ופיש בורגר (49 שקלים) מבר דגים; המבורגר 200 גרם מבשר בקר מובחר ותוספת (59 שקלים) וכנפיים קריספיות ברוטב צ'ילי ושום או טריאקי ושמשום (29 שקלים) בשוק על הגריל; פיצות (58-42 שקלים) בטוסקנה; מיני קאסדיה, בוריטו ונאצ'וס בדוכן מקסיקנו; קלמרי או שרימפס מטוגן בטמפורה (38 שקלים), יקיטורי סלמון עם חמוצים יפניים (38 שקלים) בסושי מן; נקניקיות איכותיות בלחמנייה או תפוח אדמה מדורה עם מבחר תוספות ועוד במשאית האוכל שבמקום ועוד. המתחם יעוצב עם שולחנות וספסלי עץ, ואת החגיגה ילוו הופעות חיות. 
אושימרקט, עתיר ידע 4, א.ת כפר סבא, 053-9419707

בירות באושילנד (צילום: אסף אמברם)כל המתחם חוגג. בירות באושימרקט (צילום: אסף אמברם)

פסטיבל בירה באגמון מרקט

בשוק האוכל החדש אגמון מרקט במתחם גליליון עורכים את פסטיבל הבירה בירה בשוק בתאריכים 25-28 בספטמבר בשעות 22:00-17:00. במסגרת הפסטיבל יוצעו בירות ממבשלות שונות, בהן ווינשטפן, הגיבור, מלכה, נגב, לף, ליפמנס ועוד, וכן תושק בירה חדשה של מבשלת בזלת - בירת IPA חזקה וטרייה. בנוסף יתקיימו הופעות חיות של תיאטרון דוואי, להקת B-SIDE, להקת אומהגומה והעבריות מדימונה, להקת ריטלין, להקת קטיפה שחורה ו-DJ הניג אילן.
אגמון מרקט, מתחם גליליון, כביש 90 (סמוך לאגמון החולה), 04-8377770

פסטיבל בירה בים האדום

פסטיבל הבירה באילת חוזר בפעם השישית עם יותר מ-40 מותגי בירות מהארץ ומהעולם בשדרה מלאה ברזים כולל בירות מיוחדות, בהן בירה עם נענע, בירה עם דבש, בירה מג'מייקה ועוד. מידי ערב בתאריכים 24-27 בספטמבר תתקיים הופעה, בין המופיעים: מוקי, דודו טסה, חנן בן ארי, התבלינים והיהודים. הפסטיבל ייערך מול קניון מול הים באילת והכניסה חינם.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מוזס  בתל אביב
053-9442843
לניס  בתל אביב
053-7933514
מייקס פלייס טיילת בתל אביב
053-9444122
אושימרקט - מתחם מסעדות בכפר סבא
053-9419707

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי