נגישות
נגישות

בעקבות הדרינק המנצח: קוקטיילים משובחים ברחבי הארץ

תרבות המיקסולוגיה סביבנו ממשיכה להתפתח, וברים רבים ברחבי הארץ מקפידים לחדש ולהגיש תפריטים מסקרנים. איפה תשתו את הקוקטיילים הכי מקוריים ומעניינים? הכל בכתבה הבאה

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 05/06/2018, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בסביבות שנת 2014 החל גל של קוקטיילים מדליקים לשטוף ארצנו הקטנטונת. לא ברור בדיוק מה גרם לישראלים להתאהב מעל הראש דווקא בקוקטיילים, אבל דבר אחד בטוח: מה שהחל כטרנד הפך למגמה שככל הנראה נמצאת כאן כדי להישאר. אז אם גם אתם נמצאים באופן מתמיד בחיפוש אחרי הקוקטייל המושלם הבא, אל תצאו לדרך לפני שתקראו את הכתבה שהכנו במיוחד בשבילכם.

מסעדות שכיף לשבת בהן על הבר
המסעדות האסיאתיות הטובות בארץ
מדריך הברים המלא

וספר קוקטייל בר – חיפה
וספר הוא בין הברים המדוברים ביותר בחיפה. הוא פועל בתוך פאב הנקרא דוברין 7 ומתופעל על ידי מיקסולוגים מקצועיים שמחזיקים בידע אינסופי בתחום הקוקטיילים. כל קוקטייל המוגש בוספר, הוא חוויה ייחודית ומרתקת ובנוסף נמליץ לכם שלא לוותר על הכריכים המושקעים המוגשים במקום. 

לגימות מהתפריט: Strawberry Blonde (טנקרי, אפרול, תות, בזיליקום, לימון ושמפנייה – 45 שקלים), Surf & Turf (פמפרו בלנקו, קואנטרו, בייקון, אננס, מרווה וליים – 45 שקלים), Tour The Bush (בלק בוש, ורמוט מתובל, שארטרז ירוק וביטרס תפוז – 45 שקלים). 
וספר קוקטייל בר, דרך העצמאות 70, חיפה. 053-9387834
 
אימפריאל קראפט קוקטייל בר – תל אביב 
אימפריאל קראפט קוקטייל-בר פועל בליבו של מלון אימפריאל. המקום הוקם על ידי בכירי הברמנים של תל אביב ועושה הרבה כבוד לתרבות המיקסולוגיה המפוארת. התפריט של אימפריאל קראפט קוקטייל בר מבוסס על מטבחי אסיה והמוזיקה המנוגנת במערכת הסאונד האיכותית שבמקום נעה בין ג'אז לרוקנרול. 

לגימות מהתפריט: Bengal (רום כהה מיושן, ליקר תפוזים, אננס ולימון), Puerto Escondido (ג'ין (Bombay Sapphire), טקילה (El Jimador) מסקל (Del Maguey), שקדים, לימון ומלח), Thyme To Kill (ג'ין (Bombay Sapphire), אוזו, ליקר סן ג'רמיין, ריבת מנדרינות, ליים וטימין).
אימפריאל קראפט קוקטייל בר, הירקון 66, תל אביב. 053-2649464
 
אריא – תל אביב 
אריא היא שילוב בין מסעדת שף עדכנית ולאונג' בר אקסקלוסיבי, הפועלת במבנה היסטורי ומתפרסת על פני שתי קומות: המסעדה ממוקמת בקומה העליונה ובר הקוקטיילים ממוקם בקומה התחתונה. מעבר לקוקטיילים המיוחדים ולמנות השף המוגשים במקום, גאוות בר הקוקטיילים התל אביבי המעודכן היא בין היתר על מערכת הסאונד הייחודית ונבחרת ה-DJ's שמנעימים את זמנם של המבלים, מעמדת התקלוט שבמרכז הלאונג'. 

לגימות מהתפריט: Speedy Gonzales (גרסה חדשנית ומקסיקנית לקוקטיל המוסקו מיול המפורסם. טקילה מיושנת, מסקל וסירופ אגבה בשילוב עם ליים, מלפפונים, נענע וג'ינג'ר – 64 שקלים), Mad Watermelon )שילוב של רום אפלטון VX וטקילה דון חוליון בלאנקו עם קונסומה אבטיח, גויאבה, סירופ אגבה, לימון, נענע וטינקטורה של פלפל הבנרו – 62 שקלים), Lady In Red (קוקטייל פרחוני ומעודן הכולל ג'ין טנקרי עם מתיקות של סירופ לבנדר והיביסקוס תוצרת בית, חמיצות של לימון טרי ומעט פרחוניות של ורדים ושושנים – 52 שקלים).
אריא, נחלת בנימין 66, תל אביב. 053-9419213
 אריא
BP – חיפה
במסעדת BP החיפאית מעודדים את תרבות הקוקטיילים הישראלית המתפתחת עם מגוון רחב של קוקטיילים מצוינים, אך לא פחות חשוב מכך: עם מבצע אטרקטיבי של קוקטייל שלישי חינם על כל הזמנה של שני קוקטיילים. המבצע מוצע לסועדים במשך כל ימי השבוע ובכל שעות הפעילות של המקום. מומלץ ביותר!

לגימות מהתפריט: Basil Smash (ג'ין, לימונים, עלי בזיליקום וסאוור – 42 שקלים), Crazy Grape (ואן גוך אסאי, פידג', סאוור וענבים – 44 שקלים), פאי תפוחים (מיץ תפוחים טרי סחוט במקום, רום בהיר, וורמוט מתוק ומקל קינמון – 44 שקלים). 
BP, שדרות ההסתדרות 157, חיפה. 053-9442310 
 bp
סושיאל קלאב – תל אביב
סושיאל קלאב היא מסעדת ביסטרו עדכנית המציעה חווית בילוי שאין שנייה לה: שילוב מנצח בין מטבח עילי איכותי לבין אווירת בר נעימה. התפריט של סושיאל קלאב כולל מבחר מנות ביסטרו קלאסיות עם טוויסט יצירתי ומודרני ותפריט הקוקטיילים של המקום משלים את הארוחה לכדי אירוע בלתי נשכח.

לגימות מהתפריט: Bahama Mamma (בקרדי, קרם קוקוס, מיץ אננס, ליים ואמארו – 49 שקלים), Negroni (בומביי ספייר, קמפרי ומרטיני רוסו – 52 שקלים), Special Apple Martini (פינלנדיה, טיו פפה, שארטרז, תפוחי גרנד סמית, דבש וליים – 52 שקלים). 
סושיאל קלאב, שדרות רוטשילד 45, תל אביב. 053-9439453 
 סושיאל קלאב

Bar Bados– נס ציונה
על המקום: Bar Bados מביא את האווירה השמחה של האיים הקריביים ישירות לפארק המדע קריית וייצמן. מלבד מנות מדליקות כמו כריך קובני, כריך דרום ג'מייקיני וסלט פפאיה טעים במיוחד, מוגש במקום מבחר קוקטיילים קלאסיים, לצד קוקטיילים בהשראת הקריביים. 

לגימות מהתפריט: Rihanna Mix (קוקטייל על בסיס שקדים ופירות טרופיים עם פלחי תפוז מיובשים ורום מסונן. מוגש משוקשק ומעוטר בעלה בזיליקום טרי – 51 שקלים), הנזיר הקובני (רום מתובל, שרטרז ירוק וביטר – 58 שקלים), Caribbean Vibe (קוקטייל על בסיס רום הבית שלנו (סיילור ג'רי), ליקר 43 ופיסקו ריזרב – 53 שקלים). 
Bar Bados, גולדה מאיר 3, נס ציונה. 053-9374814 
 בר בדוס
ריפאבליק – הוד השרון
ריפאבליק היא מסעדת ביסטרו מבית היוצר של הסושיאל קלאב. במרכז חלל המסעדה פועל בר גדול המכיל מגוון עצום של יינות מהיקבים המובילים בעולם ובישראל. בריפאבליק אפשר כמובן לשבת על קוקטיילים בלבד וליהנות מערב משובח, אך אם אתם כבר מגיעים לביקור במקום, עשו לעצמכם טובה ואל תחמיצו את מנת הניוקי פטריות. אתם עוד תודו לנו. 

לגימות מהתפריט: סנגרייה רוזה (אגסים מבושלים ביין רוזה צעיר, הדרים, קינמון ותבלינים. מוגש עם קרח ויין מבעבע – 39 שקלים), מרגריטה צ'ילי קוקוס (טקילה אלחימדור רפוסאדו, שבבי קוקוס ופרוסות צ'ילי, מיץ ליים, ליקר קוואנטרו, נקטר אגבה וכתר מלח ליים – 42 שקלים), מונטה קרלו (פסטיס, רום בקרדי לבן, ליקר סן ג'רמיין, מלפפון, נענע, ליים וסירופ נענע ביתי – 42 שקלים).
ריפאבליק, הנגר 24, הוד השרון. 053-9377427
ריפאבליק

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אריא בתל אביב
053-9419213
בי פי מפרץ חיפה בחיפה
053-9442310
ברבדוס בנס ציונה
053-9374814
ריפאבליק בהוד השרון
053-9377427

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי