נגישות
נגישות

קרניבורים, זה בשבילכם: 12 מסעדות הבשר הטובות בארץ

נתחים מעולים בהדסון תל אביב, אסאדו ברוטב ברביקיו בלימוזין רמת ישי או שיפוד פילה עגל מובחר במו ומו מרחובות? אם כבר בחרתם לצאת לארוחת בשרים איכותית אז כדאי שתבחרו נכון - כל מסעדות הבשר שחובה להכיר ברחבי הארץ

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 30/04/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יש לכם קרייבינג רציני לסטייק איכותי? נמצאים בצפון הרחוק ומתחשק לכם להתפנק עם איזה נתח רציני באמת? מעוניינים לחגוג יום הולדת לבן משפחה שהוא במקרה גם קרניבור מושבע? הגעתם למקום הנכון: בכתבה שלפניכם ריכזנו 12 מסעדות בשרים שנחשבות לטובות ביותר בישראל ונושאות עימן הרבה מוניטין.

מסעדות דגים מומלצות ברחבי הארץ
המסעדות הכשרות הכי טובות בארץ
גורמה לקטנטנים: מסעדות מומלצות לארוחה עם הילדים

לימוזין

חכם סיני זקן אמר פעם שאם אתם קרניבורים אמיתיים וטרם יצא לכם לאכול בלימוזין, סימן שאתם לא קרניבורים אמיתיים. לימוזין החלה את דרכה ב-1998, כשבגלגולה הראשון פעלה כאטליז בוטיק. אחרי ארבע שנים, החליטו קברניטי המקום להרחיב את הפעילות שלהם והקימו את מסעדת לימוזין בצמוד לאטליז ובמקביל פתחו חברת קייטרינג איכותית. מאז ועד היום, צמד הבוקרים שהפכו למסעדנים, אמיר טלמור ורמי גינת, מגדלים, מיישנים ומגישים את נתחי הבשר הטובים ביותר שכסף יכול לקנות בישראל.
אסור לפספס: ההמלצה שלנו היא לשאול את המלצר אם יש במקרה נתח מיוחד או מנת ספיישל. אם אין, לכו על 400 גרם של אסאדו ברוטב ברביקיו או סטייק סינטה במשקל 450 גרם. זאת כמובן כל עוד אין לכם תכניות מיוחדות להמשך היום.
לימוזין, רמת ישי, 053-9442366

לימוזין (צילום: באדיבות המקום) ביקור חובה. לימוזין (צילום: באדיבות המקום)

הדסון

את המפתחות למסעדת הדסון התל אביבית, קיבל השף מתן אברהמס (אודאון) מהשף עמיר אילן (דיקסי), בשנת 2011. לפני העברת השרביט, אברהמס תפס במקום את עמדת הסו-שף וכבר אז הדסון הייתה מסעדה נהדרת. כיום לעומת זאת, הדסון היא פשוט הרבה יותר מכך. הנתחים המובחרים שעולים על הגריל של הדסון, הם נתחים טריים בלבד שמקורם בבקר ישראלי. כל הנתחים עוברים יישון במקום ומדי יום מוגשים לסועדים הנתחים שהגיעו לדרגת היישון האופטימאלית בלבד.
אסור לפספס: ביפבורגר קצבים הוא המבורגר המיוצר מנתחי הסטייקים של הדסון ולעניות דעתנו מדובר באחד מההמבורגרים הטובים ביותר בתל אביב.
הדסון, הברזל 27, תל אביב, 053-4294171

הדסון (צילום: באדיבות המקום)אל תפספסו את הביף בורגר. הדסון (צילום: באדיבות המקום)

מו ומו
לפני קרוב לשלושה וחצי עשורים, נפתחה ברחובות קצביית בוטיק משפחתית שהפכה לשם דבר בעיר. בשלב מסוים החליטו קברניטי האטליז לפנק את הלקוחות במטעמים שהתקינו מתוצרת הקצבייה וב-1994 באה לעולם מסעדת מו ומו. מאז שנפתחה המסעדה, המקום השתנה מאוד בעקבות שיפוץ נרחב שבוצע במבנה. התפריט גם כן עבר מתיחת פנים והשתדרג במהלך הזמן, אך דבר אחד לא השתנה – מו ומו היא עדיין ממסעדות הבשרים הטובות ביותר בישראל ופחות או יותר היחידה שמצדיקה נסיעה מיוחדת לרחובות.
אסור לפספס: התחילו את הארוחה בנקניקיות מו ומו המוגשות על נזיד שעועית, המשיכו עם שיפוד פילה עגל המוגש על רוטב שמנת פלפל וקנחו בקרם פטיסייר עם פירות יער.
מו ומו, הרצל 177, רחובות. 053-9443464
להזמנת שולחן במו ומו

מו ומו (צילום: באדיבות המקום)פנינה מיוחדת ברחובות. מו ומו (צילום: באדיבות המקום)

אלבמה

עד כה עסקנו במסעדות שגאוותן על הנתחים המשובחים שהן מגישות. באלבמה הנתחים גם כן משובחים, אך גאוות המקום היא על טכניקות העישון והצלייה המסורתיות. התפריט של אלבמה פשוט כמעט כמו העיצוב של המקום וכולל שבעה נתחים עיקריים: כבד אווז, פילה בקר, שייטל, סינטה, נתח קצבים, אסאדו וצוואר חזיר. מלבד החבורה המכובדת מגישים במקום מספר פתיחים מצוינים, בדגש על תבשיל השעועית והבשר והלחם החם והממכר. מלבד זאת בהזמנה מראש תוכלו להתענג על כתף או צלעות טלה, עוף שלם ופיקניה. ואם כבר מדברים על הזמנה מראש, נמליץ לכם שלא להגיע למקום מבלי לברר אם יש מקום פנוי: נכון להיום מדובר באחת המסעדות העמוסות ביותר בארץ.
אסור לפספס: בואו רעבים במיוחד ולכו על ארוחת טעימות הכוללת שבעה סוגי בשרים ומבחר פתיחים. רק אל תשכחו להביא את השתייה החריפה מהבית.
אלבמה, פנקס דוד 47, נתניה. 053-4362880

מרינדו עין גב

בחווה המרשימה של מרינדו, מטפחים בנוסף לעגלות איכותיות, גם כ-500 כבשים מזנים מובחרים וכ-3000 טלאים. החווה הוקמה ב-2003 על ידי איתמר קנדליק ורועי תבור ובתחילת 2018, התבשרנו כי החווה של השניים נבחרה לאחד המשקים החקלאיים המובילים בישראל (במסגרת הוועדה החקלאית השנתית של קבוצת משוב). החווה המצליחה, שמספקת את כל תצרוכת הבשר של מפעל הבשר מרינדו, היא המרכיב המרכזי באימפריה של מרינדו, הכוללת בנוסף גם כרם גפנים בן עשרה דונם (כ-7000 בקבוקים מדי שנה), כרם זיתים בן עשרה דונם (כ-2000 ליטר שמן זית מדי שנה) ומספר מעדניות, קצביות ומסעדות ברחבי הארץ. בסניף המקורי של מרינדו, שנפתח ב-2011 מגישים עם המון אהבה מבחר מנות טלה, עוף ובקר ובירה מצוינת, המיוצרת במיוחד עבור מרינדו, בשיתוף פעולה עם מבשלת הגולן.
אסור לפספס: במרינדו מגישים נקניקיית טלה פיקנטית מיוחדת במינה (העונה לשם מגולגלת), סטייק פורטרהאוס אגדי ומרק בוקרים סמיך וטוב של קטניות, המוגש במהלך החורף.
מרינדו, עין גב, 053-9443542
להזמנת שולחן במרינדו

מרינדו עין גב (צילום: באדיבות המקום)המון בשר. מרינדו עין גב (צילום: באדיבות המקום)

מיטשוס

מיטשוס היא רשת המונה נכון להיום שני סניפים, האחד בקצרין והשני בשדה אליעזר. את הסניף הראשון (סניף קצרין) הקימו חגי שלום ורעייתו שיפי ב-2006, בתקופה שבה גישת ה-Farm to Table עדיין הייתה בחיתוליה במחוזותינו. חגי הוא מומחה לגידול וטיפוח בקר ושיפי היא השפית שאחראית על איכות המנות המוגשות במסעדה. במיטשוס מפקחים על כל שרשרת הייצור, החל מבחירת העגלים שגדלים ברמת הגולן, דרך מעקב אחרי הגידול של העגלים וכלה ביישון וצליית הנתחים המובחרים. ההקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת כמובן בכל ביס וביס ולנו נותר רק לקוות שהסניף הבא של הרשת, ייפתח קצת יותר קרוב לאזור המרכז.
אסור לפספס: רעבים מאוד? לכו על נתח מיטשוס במשקל 1.2 ק"ג. לא כל כך רעבים? הזמינו נתח מיטשוס במשקל 1.2 ק"ג וחלקו אותו עם חבר או שניים.
מיטשוס, קצרין, 053-9366385

מקום של בשר

מקום של בשר הוא מקדש בשרים תל אביבי שנפתח לפני קצת יותר מעשור בנווה צדק הציורית. את המסעדה המצליחה עם השם המושלם, הקים השף והמסעדן ניני נוף (MOCHE), אחרי 12 שנים שבהן עבד ברשת ג'ירף. את ההשראה למקום של בשר, שאב נוף ממסעדת פיטר לוגר הניו יורקית. אמנם בפיטר לוגר לא מגישים עד כמה שידוע לנו נתחים שגדלו בארץ הקודש, אך הסטייל המוקפד, האווירה הניו יורקית ומובן שגם איכות הנתחים המיושנים במקום, עושים הרבה מאוד כבוד למסעדה המפורסמת.
אסור לפספס: נתח קצבים לראשונה, פורטרהאוס לעיקרית ותפריט טבעוני להמשך השבוע.
מקום של בשר, שבזי 64, תל אביב, 053-9444023

מקום של בשר (צילום: באדיבות המקום) סטייל מוקפד והרבה כבוד לסטייק. מקום של בשר (צילום: באדיבות המקום)

הטחנה

כבר יותר מעשור וחצי שלא ניתן להרכיב רשימה של מסעדות בשרים מובילות, מבלי לכלול בה את מסעדת הטחנה, שמגישה נתחים מובחרים מעגלות סימנטל ושרולה (שבעל המקום מגדל בעדר הפרטי שלו). עד היום לא ברור לנו מה מופלא יותר במסעדה המרשימה: העיצוב המוקפד שזורק אתכם למערב הפרוע, העובדה שהצוות מאוהב בעבודה שלו (וזה ניכר) או הנתחים המובחרים. מה שכן, ברור לנו לגמרי מה אנחנו פחות אוהבים במקום – את העובדה שהוא ממוקם במטולה הרחוקה. יחד עם זאת, יש משהו נחמד בכך שצריך לבלות מספר שעות ברכב לפני שמגיעים למקום המצוין הזה, במהלכן ניתן למדט ולהכין את הגוף והנפש לארוחה שמצדיקה לגמרי את הנסיעה הארוכה, גם אם אין צימר בתמונה.
אסור לפספס: שיפוד הקצבים של הטחנה הוא לא פחות מאגדה על שיפוד.
הטחנה, הראשונים 1, מטולה, 053-9440904

הטחנה (צילום: באדיבות המקום) אגדה על שיפוד. הטחנה (צילום: באדיבות המקום)

סטקיית הבוקרים
סטקיית הבוקרים הוקמה ב-1996 ואם טרם יצא לכם לפצח בוטנים ולהשליך את הקליפות על הרצפה, נמליץ לכם להגיע למקום בהקדם. במסעדה הבשרים החיפאית הוותיקה, שכבר יותר משני עשורים מהווה אבן שואבת לקרניבורים מכל רחבי הארץ, אפשר ליהנות מצלעות טלה פרימיום, מנתחים מעדרי רמת הגולן ומארגנטינה ומקבב רומני נדיר באיכותו. בסיום הארוחה תוכלו להתענג על אותו קרם בוואריה משובח ונוסטלגי ברוטב שוקולד חם ואגוזים, שמגישים במקום מאז הפתיחה.
אסור לפספס: בסטקיית הבוקרים מגישים סטייקבורגר מצוין במשקל 350 גרם, המיוצר מנתחי אנטריקוט, סינטה ופילה עגל.
סטקיית הבוקרים, קדושי יאסי 1, חיפה. 053-4294059

סטקיית הבוקרים (צילום: באדיבות המקום) להרגיש כמו קאובוי אמיתי. סטקיית הבוקרים (צילום: באדיבות המקום)

טיבי'ס

את מסעדת טיבי'ס שבחוות ורד הגליל, הקימו חיים טיבי השף המהולל, ורועי כהן שותפו העסקי. מאחורי טיבי יש קריירה עשירה בכל טוב בתחום הקולינריה: כבר לאחר השחרור מצה"ל הוא פתח מעדניית גורמה בצפת (בון אפטיט), בגיל 23 הקים בראש פינה את מסעדת אורוות הברון (היה זה בשנת 1994) וב-1999 קיבל לידיו את המפתח למטבח של מסעדת מוסקט, במלון מצפה הימים. אחרי קרוב לעשור וחצי במוסקט, נפרד טיבי לשלום מהמסעדה שנחשבה בתקופתו לאחת הטובות בישראל, וב-2013 באה לעולם מסעדת טיבי'ס. בטיבי'ס טיבי מביא את כל הניסיון שצבר במהלך הקריירה שלו ישירות לצלחות של הסועדים עם מנות גליליות אותנטיות והרבה מאוד בשרים משובחים.
אסור לפספס: מנת הברווז המעושן בקרמל מנדרין ויין אדום היא מסוג המנות שמדגימות היטב את הכישרון ואת מגע הקסם של טיבי, והראמפ סטייק הוא דוגמה מצוינת לאיכות הבשר המוגש במקום.
טיבי'ס, ורד הגליל. 053-9368039

בישיקיו

גם באזור מודיעין תוכלו לאכול בשר ובשפע. מסעדת בישיקיו במשמר איילון הלכה על קונספט קבוע וייחודי של ארוחות שחיתות על טהרת הבשר בשיטת אכול כפי יכולתך ובמחיר קבוע של 225 שקלים לסועד, כאשר גם הבירות והיין שמוגשים בנדיבות כלולים במחיר. במסעדה שצוברת פופולריות מיום ליום, תוכלו להתענג על מבחר נתחים מגוון כמו צלעות כבש וכבד אווז ושילובים מנצחים של מדליון כבד אווז על פילה בקר לצד בירות מיוחדות שמיוצרות במבשלה המשפחתית ממש במקום.
אסור לפספס: מנת הנקניקיות עגל עם שקדים וצנוברים בתוספת שומן כבש. מנה שבולטת לתפארת בתוך שלל הבשרים שמקפים מכל עבר. ראו הומלצתם.
בישיקיו - BishiQ - האלון 26, משמר איילון, 053-9369663
להזמנת שולחן בבישיקיו - BishiQ

בשר במסעדת בישיקיו משמר העמק (צילום: באדיבות המקום) שחיתות בשרית. בישיקיו (צילום: באדיבות המקום)
מיט בר

את הרשימה האקסקלוסיבית בחרנו לסיים עם מוסד ותיק ומפורסם, שיחגוג בקרוב את שנתו ה-25. סיפורו של מיט בר מתחיל ב-1994, כשנתיים אחרי שהאחים שרון ושי שלומי, חזרו לתל אביב מטיול ארוך בתאילנד ופתחו את הצ'יקן באגט באבן גבירול. האחים שלומי הקימו את מסעדת מיט בר, בחלל שבו פעלה עד אז מסעדת שמאלץ עליה השלום בשיתוף פעולה עם האחים בדר, שמאז יצאו מהתמונה. במהלך השנים פתחו האחים עסקים נוספים כשבין היתר מדובר במסעדת מדזו ההרצליינית שנפתחה בשנת 2000 ונמצאה בבעלותם שמונה שנים, בסניף ההרצלייני של מיט בר, שנפתח ב-2008 ובפאב המצליח נקסט דור (נפתח ב-2010), הצמוד למיט בר שבשדרות ח"ן. היום, אחרי כמעט רבע מאה מהיום שבו פתחו את הדלתות של מיט בר לראשונה, המקום הוותיק מהווה מופת של מסעדנות איכותית וצירוף המילים "מיט בר", מעביר רטט של עונג בכל קרניבור אמיתי.
אסור לפספס: התחילו את הארוחה עם הקרפצ'יו המיתולוגי ולאחר מכן פשוט שאלו את הצוות על הנתחים המומלצים של היום. מדובר במתכון בטוח לארוחה מושלמת.
מיט בר, שדרות ח"ן 52, תל אביב. 053-9443569

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לימוזין ברמת ישי
053-9442366
הדסון בתל אביב
053-4294171
מו ומו הבשריה ברחובות
053-9443464
מרינדו בעין גב
053-9443542
מקום של בשר בתל אביב
053-9444023
סטקיית הבוקרים בחיפה
053-4294059
בישיקיו במשמר איילון
053-9369663

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית