נגישות
נגישות

סועדים בגבוה: 5 מסעדות שהכי כיף לשבת בהן על הבר

טרנד הישיבה על הבר ממשיך לתפוס תאוצה, וגם בשעות הצהריים יש שמעדיפים לשבת מול הברמן, ולפעמים לזכות בצ'ייסר על חשבון הבית או איזה פינוק אחר. סקרנו 5 מסעדות בארץ שתיהנו לסעוד בהן דווקא על הבר

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 01/04/2018, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לפני שנים, עוד הרבה לפני שישראל הפכה למעצמת פודיז ומאסטר שפים, אף אחד לא רצה להגיע למסעדה ולשבת לאכול על הבר. הוא נתפס בעיני רבים כברירת מחדל, מקום ישיבה שנאלצים לסעוד בו רק כשאין מקום בשולחנות. כיום המצב הפוך, והבר נחשב לסקסי ומבוקש עם המון יתרונות: אפשר לדבר עם הברמנים (שגם מצ'פרים בדרך כלל), לספוג את האווירה ולראות מה הטבחים מכינים במטבח הפתוח. בקיצור - הרבה יותר אקשן ופחות מאמץ לתפוס את העין של המלצרים.
קבלו 5 מסעדות מעולות בירושלים, תל אביב וחיפה, שמציעות בר נוח, רחב ונעים, שיעודד אתכם להמשיך לדרינק נוסף בארוחה ויתן לכם תחושה שעשיתם את הבחירה הנכונה. ברמן, תשמור לנו 2 מקומות.

אחת ולתמיד: המסעדות הטובות ביותר בתל אביב
בעקבות הדרינק המנצח: קוקטיילים מומלצים במסעדות
מעפולה עד מטולה: 13 מסעדות מנצחות בצפון

הסדנא
האחות הצנועה יותר של מסעדת מחניודה שוכנת סמוך למתחם התחנה המעוצב בירושלים. בימי חול המקום פתוח בשעות הערב בלבד, ולצד האווירה הכיפית והלא מתחכמת שמאפיינת את המקום תמצאו גם בר ענק שמתמקד בדיוק במה שחשוב - קוקטיילים מהודקים, ישיבה גבוהה ונוחה, תפריט אוכל נגיש ומגוון, וכמובן ברמנים מקצוענים שידעו בדיוק מתי לגשת.

מה אוכלים: שרימפס בייקון מושחת במידה עם סלסת עגבניות ושמנת (69 שקלים); עראייס עם טחינה וחמוצים ביתיים (54 שקלים); סלט קיסר עם אנשובי ופרמז'ן (52 שקלים); והמבורגר מצוין בגרסת 400 או 200 גרם (58-82 שקלים).

עוד משהו: המקום פתוח גם בסופי שבוע ואם אתם מחפשים לוקיישן עם סטייל לבירה קרירה בשבת בצהריים - זוהי בדיוק הכתובת.
הסדנא - דרך חברון 28 ירושלים, 053-9344990

 ברמנים מושחזים וקוקטיילים בצבעים. הסדנא (צילום: יהב יעקב)

צ'אקרה
מוסד ירושלמי ותיק, חי ובועט, ובדומה למסעדת הסדנא מהפסקה הקודמת - גם כאן פתוח בשישי בערב. בר גדול בצורת פרסה הוא הלב הפועם של המקום ומרכז ההתרחשות. חובה להזמין מקום, ואם מעניין אתכם מה שנעשה במטבח – בקשו את הכיסאות שמשקיפים פנימה. 

מה אוכלים: כרובית עם טחינה, שום ולימון (45 שקלים) שאפשר להתמכר אליה, בוראטה עגבניות, קלמטה ובלסמי (74 שקלים), ציזבורגר בצל מקורמל וצ'יפס (88 שקלים) ונתחי בקר מרמת הגולן בתנור פחמים (54 שקלים ל-100 גרם). והכל כל כך טעים.

עוד משהו: מה שלא תעשו אל תוותרו על קינוחים, אפילו אם זה רק טעימה של גלידת טחינה מתוצרת בית.
צ'אקרה - קינג ג'ורג' ,41 ירושלים. 053-7104476
צ'אקרה. מתוך דף הפייסבוק

TYO 

לאונג' בר-מסעדה יפני שמצליח לשלב אותנטיות בזכות השף יאמה-סאן שמקפיד על כל זנב דג, ואווירה נוצצת שמביאים סלבס שפוקדים את המקום על בסיס קבוע. בר גדול בצורה אמורפית תופס את מרכז החלל, וגם אתם רוצים לשבת לידו, ללגום קוקטייל או סאקה ולראות כל מה שקורה מסביב. 

מה אוכלים: אגדאשי טופו (38 שקלים), טונה פואה גרה - נתחי כבד אווז צלויים על ניגירי טונה וטוביקו שחור (68 שקלים), טטאקי פילה בקר (72שקלים) וכמובן סושי וסשימי שהשף מכין בעמדה סמוך למטבח. 

עוד משהו: תפריט המשלוחים שווה במיוחד, והמנות מגיעות באריזות ממותגות ששומרות על החום והטעם. 
TYO, מונטיפיורי 7 תל אביב, 053-7934176
טאטאקי סלמון ב-tyo. צילום: סטודיו דרור כץ
אונזה
בר-מסעדה ישראלי-לבנטיני שמתפרש על שני צדי הרחוב בסמטה בשוק הפשפשים ועושה שמח לכל הסביבה. למה בכל זאת שווה לשבת בפנים ליד הבר? כדי למצוא פינה שקטה יותר למקרה שתרצו ממש לנהל שיחה, להתעניין בקוקטיילים שהברמנים משקשקים ומדי פעם לקבל צ'ייסר כצ'ופר. 

מה אוכלים: הביצה מהקיטשן מרקט (36 שקלים) שחובה לטעום כדי להבין, טורטליני חציל וקרם פטה (68 שקלים), אונזה בורגר (68 שקלים) עם ביצה רכה ופרמזן.

עוד משהו: בכל יום ראשון מוגש תפריט טורקי עם מזאטים וספיישלים כמו גזיאנטפ קבב (32 שקלים), שווארמה על הפלנצ'ה (68 שקלים) והמבורגר באבאגנוש (68 שקלים).
אונזה, רבי חנינא 3 יפו. 053-6130235
להזמנת שולחן באונזה
אונזה.  צילום: אנטולי מיכאלו

טאטאמי
המוסד החיפאי-אסיאתי עבר לאחרונה למתחם האודיטוריום שבכרמל והתחדש בעיצוב אדריכלי יפני מוקפד. הבר, כמקום המועדף על לקוחות במציאות הקולינרית הנוכחית, הוגדל והורחב כדי לענות על הדרישה הגוברת.   

מה אוכלים: יו ניקו טאטאקי - טאטאקי פילה בקר מושרה בוויניגרט חומץ אורז וסאקה, מוגש עם סלט קטן של מלפפונים, אספרגוס, לימון ואפונת וואסבי פריכה (63 שקלים), פורי צ'אן סטיר- פריי מולים מוקפצים ביוזו, שום וג'ינג'ר עם גזר, סלרי, כרישה מוגש בעיטור תערובת עשבי תבלין (54 שקלים), רצועות שוק אווז ופטריות מוקפצים ברוטב BBQ יפני מעושן עם אטריות ביצים, ירקות, נבטים וטוגראשי (74 שקלים) ועוד מנות שהרכיב היועץ הקולינרי יאיר פיינברג. 

עוד משהו: לפני הארוחה, אחריה או בין המנות, הצטיידו בקוקטייל או כוס יין וצאו לנשום אוויר בגינה הירוקה הצמודה. 
טאטאמי, הנשיא 134 חיפה, 053-6130758 
טאטאמי. צילום: דן פרץ

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מסעדת הסדנא בירושלים
053-9344990
TYO בתל אביב
053-7934176
אונזה בתל אביב
053-6130235
טאטאמי בחיפה
053-6130758

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום