נגישות
נגישות

פסח 2019: איפה אוכלים בחול המועד?

נמנעים מחמץ ומחפשים מסעדה שווה לארוחה בחול המועד? לפניכם כמה הצעות שוות במיוחד למסעדות כשרות לפסח, וגם כמה מנות מיוחדות שהצטרפו לתפריטים הקבועים כדי שכולם יוכלו ליהנות

חגים וימים מיוחדים חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 08/04/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 תפריטים מיוחדים כשרים לחג. פלטת בשר של מסעדת מדיטה בירושלים (צילום: אסף קרלה)

פסח הוא חג שנודע במגבלות שלו - פתאום מסעדה אהובה סגורה, מנות מועדפות יוצאות מהתפריט או עוברות שינויים, ובכלל יש תחושה לעיתים שאין כל כך מה לאכול. במקום לשכנע את עצמכם שאכן כך הדבר ולספור אחורה לרגע בו תוכלו לחזור לחמץ הנכסף, נצלו את חול המועד וצאו לבקר במסעדה שתוכיח לכם שאפשר לאכול היטב גם בלי. מקומות רבים משקיעים במנות מיוחדות מפתיעות במיוחד, וחלקם אף עשו הכל כדי להשאיר את המנות הקבועות כמה שיותר קרובות למקור מבלי שתחושו שינוי משמעותי. מחפשים מסעדות ומנות כשרות לפסח? בכתבה לפניכם איגדנו מבחר הצעות למסעדות כשרות לפסח, לצד מסעדות לא כשרות שהוסיפו לתפריטי החג מנות נטולות חמץ. צאו לאכול ושיהיה חג שמח וכשר.

תל אביב והמרכז

המבורג
מסעדות המבורג בתל אביב וברחובות יהיו פעילות בחג ויציעו לצד המנות הרגילות גם המבורגרים מיוחדים בלחמניות כשרות לפסח. לצד יתר המנות הקבועות יוגשו גם מנות ספיישל לחג בהשראת הפסח כמו סלט סינטה ושאר ירקות (חסה, גווקאמולה, עגבניות שרי, ביצה קשה, פרמז'ן ונתחי סינטה עסיסיים), לחמניות מקמח מצה ואפילו תוספות יצירתיות של חרוסת ושל מרור על ההמבורגר. בנוסף יוגש תפריט מיוחד לילדים: המבורגר / שניצל / נאגטס עוף בליווי צ'יפס, שתייה, קינוח ומתנה.
Hamburg תל אביב – הרברט סמואל 76, תל אביב 1-700-507-073 / Hamburg  רחובות - המדע 1 פארק המדע 

אווה סאפי
באווה סאפי המרוקאית תוכלו לחגוג את חול המועד עם תפריט אותנטי ועשיר באפשרויות כשרות לפסח. מוזמנים להתחיל עם מגש סלטים מרוקאים לצד לחמניות כשרות לחג (סלט סלק מסורתי, קרם חצילים, גזר מרוקאי, פלפל חריף ועוד – 49 שקלים); בנבחרת הראשונות והעיקריות תוכלו לפתוח שולחן עם המטבוחה של סוליקה (14 שקלים); קציצות ירק על מסבחת עדשים (39 שקלים) קציצות דגים פיקנטיות מדניס ומוסר ים, פלפל שאטה וכוסברה טרייה (52 שקלים) והמון מנות בשר מסורתיות בהן טאג'ין צלי כתף (112 שקלים); שקדי עגל בתבלינים פיקנטיים (138 שקלים ) ועוד. כל מנות הטאג'ין יוגשו לצד אורז.
אווה סאפי – השחר 8, נווה צדק תל אביב 053-6112129

קלואליס
להעביר את היום עם האוכל המושקע (והכשר) של ויקטור גלוגר נשמע כמו מתכון לחג שמח ונעים במיוחד. לאורך חול המועד יגישו במסעדת קלואליס תפריט מיוחד ויוקרתי ובו סלט שוק (58 שקלים); גראבדלקס ביתי של השף (64 שקלים) וקרפצ'יו פילה בקר (78 שקלים). במנות העיקריות שנרקחו במיוחד לחג תמצאו עוף בגריל עם קרם אפונת גינה ותרד, פיח חצילים וסלק אפוי (118 שקלים); אנטריקוט מיושן ברוטב קברנה סוביניון מח עצם ו וצ'יפס בטיגון משולש (250 ועוד). כל המנות מוגשות לשולחן עם סלסלת מצות, איולי עגבניות וזיתים.
קלואליס - מלון הילטון תל אביב, רחוב הירקון 205 תל אביב, 053-9444012
להזמנת שולחן במסעדת קלואליס הכשרה

פריים
כל זמן הוא זמן טוב לארוחה אסיאתית - מסעדת FRAME CHEF & SUSHI BAR תציע לאורך חול המועד תפריט ידידותי לפסח שיוגש לצד התפריט הרגיל והלא כשר. בין המנות שיוגשו לשומרי הכשרות: רולים של סושי כשר לפסח, פילה מוסר ים עם ירקות מוקפצים, מנות בתוך לחמניות כשרות לפסח ועוד.
פריים רמת החייל - ראול ולנברג 2, תל אביב, 053-9368746

פילה מוסר במסעדת פריים (צילום: באדיבות יחצ) פסח אסיאתי. פילה מוסר במסעדה פריים (צילום: באדיבות יחצ)

לניס
הפאב הוותיק בפלורנטין הרחיב לאחרונה את שעות הפעילות ופועל החל משעות הצהריים ועד לאחרון הלקוחות. לכבוד החג הקרוב יציעו במקום גם תפריט גמיש ללקוחות השומרים כשרות, לצד התפריט הרגיל והלא כשר. נמנעי החמץ יוכלו ליהנות מהמבורגר פלוס - 220 גרם של קציצה הום-מייד המוגשת עם חזה אווז צרוב על הפלנצ'ה, צ'דר ובצל קריספי בלחמניה מפנקת כשרה לחג לצד תוספת לבחירה (72 שקלים); פיצה מבצק ביתי וכשר שמוכן במקום, עם צ'דר, פטריות פורטובלו ועלי רוקט (48 שקלים); כריך קורנביף עם רצועות קורנביף צלויות בלחם כשר ותוספת לבחירה (53 שקלים).
לניס - חיים ויטאל 7 תל אביב, 053-7933514

אברטו
במסעדת אברטו בגדרה יציעו בחול המועד תפריט עסקיות צהריים ומנות ספיישל לחג שיצטרפו לתפריט הרגיל במהלך הערבים. בשעות 16:00-12:00 יוגש באברטו תפריט עסקיות צהריים עם מבחר מנות מיוחדות המותאמות לשומרי כשרות בחג (אם כי יש בשר וחלב) כולל לחם כשר לפסח. בין המנות של עסקית במחיר המנה העיקרית אפשר למצוא כבד עוף עם פרי עונתי, קרם פולנטה ורוטב יין פורט (83 שקלים); סופריטו שקדי טלהֿ לצד תבשיל תפוחי אדמה, כרובית, בצל ירוק וסגול, ציר בקר, כוסברה וטחינה (85 שקלים); המבורגר נתח קצבים 220 גרם בלחמניה כשרה לפסח לצד פוטטוס (89 שקלים); עוף מפורק מעצמות על תבשיל גרגירי חומוס, ארטישוק, עגבניות גריל וציר עוף (87 שקלים); וסלמון בלקני על תפוח אדמה קונפי, שמנת חמוצה, זיתי טאסוס מיובשים וסלסה ורדה (123 שקלים).
ABERTO - שכביץ 5, גדרה, 053-9374768

מנה באברטו (צילום: אנטולי מיכאלו) עסקיות כשרות לחג. מנה במסעדת אברטו בגדרה (צילום: אנטולי מיכאלו)

בנדיקט
ומה עם ארוחת בוקר טובה ללא חמץ? מסעדות בנדיקט יוסיפו לאורך חול המועד 2 ספיישלים נטולי חמץ שיוגשו לצד התפריט הקבוע של הרשת. אחת מהאפשרויות היא מנת פסח קלאסית ואהובה – המצה בריי. המנה תוגש בגרסה מלוחה לצד ממרחים, חרוסת ותוספות, שתיה וסלט קצוץ. חוץ ממנה שומרי הכשרות יוכלו גם להזמין אגז בנדיקט על לחמנייה כשרה לחג, עם רוטב הולנדייז, תוספת משתנה, סלט ירוק ושתיה לבחירה. הספיישלים יוגשו בכל סניפי בנדיקט.
בנדיקט – לכל הסניפים

אתניקה
במסעדת אתניקה הכשרה שבהרצליה יתאימו את התפריט לטובת שומרי הכשרות ויציעו מגוון מנות נטולות חמץ. לצד מנות ראשונות קלילות כמו חומוס, פלאפל, וסלטים, יציעו באתניקה גם עיקריות כמו שניצל מטוגן בפרורי מצות (69 שקלים); שווארמה הודו בליווי טחינה וסלסת עגבניות (79 שקלים); המבורגר בלחמניית פרנה כשרה לחג (69 שקלים) ועוד מגוון מנות דגים. יש גם שירות משלוחים שיפעל מדי יום עד 17:00.
אתניקה – אריה שנקל 7, הרצליה פיתוח 053-9443411
להזמנת שולחן במסעדת אתניקה

ירושלים

מדיטה
חול המועד זאת הזדמנות נהדרת להגיע לביקור בעיר הקודש וליהנות על הדרך ממסעדה טובה ולא מתפשרת. בביסטרו הים תיכוני בניצוחו של שף מוטי אוחנה, יגישו לסועדים מנות כשרות לפסח בהשגחת הרבנות ירושלים. התפריט שנרקח במיוחד יציע מנות כמו סלט ים תיכוני (56 שקלים), סלט אנדיב עם פירות העונה (58 שקלים), פטה כבדי עוף וכבד אווז עם ריבת עגבניות שרי ושומר (64 שקלים), לברק אפוי בתנור עם ירקות צלויים ויין לבן (130 שקלים), אסאדו עגל עם צ'ימיצ'ורי וירקות מדורה (125 שקלים), ועוד מגוון מנות בקר וסטייקים. למי שמתקשה להחליט בין שלל המנות תוגש ארוחת טעימות ב-280 שקלים לסועד.
מדיטה - דרך חברון 101, 053-7933470
להזמנת שולחן במסעדת מדיטה

כינור בכיכר
אפשרות נוספת לארוחה טובה בבירה מחכה לכם במסעדת כינור בכיכר בכיכר המוזיקה שבנחלת שבעה. לאורך החג תציע המסעדה ארוחה בסגנון בופה וללא קטניות. ניתן להגיע לבופה צוהריים (160 שקלים למבוגר, 120 לילדים עד גיל 12) או לבופה ערב (190 שקלים למבוגר, 130 לילדים עד גיל 12). בין המנות שמחכות לכם: 3 סוגי תבשילים משתנים, פרגיות, חזה עוף, דגים, חמישה סוגי סלטים ונקניקיות לילדים. לנוסף למזנון הפתוח ניתן יהיה להזמין מנות בשר בנפרד, כמו סטייק אנטריקוט (156 שקלים); פילה בקר (178 שקלים); צלעות טלה (182 שקלים) ועוד.
כינור בכיכר - מעבר בית הכנסת 8, כיכר המוזיקה ירושלים 053-4276671 
להזמנת שולחן בכינור בכיכר

תמול שלשום
תמול שלשום, המוסד הירושלמי ובית הקפה המיתולוגי (שהפך כבר מזמן למוסד תרבות), יפעל במהלך חול המועד ויגיש תפריט פסח, לצד מנות צמחוניות ומנות ללא גלוטן שמוגשות במקום לאורך כל השנה. בין שלל המנות בתפריט לפסח יוגשו בוראטה עם עלים טריים עגבניות, זיתים ממרח עשבים ועלי בזיליקום (60 שקלים), סלט סלק צלוי עם גבינה בשלה (59 שקלים), מלנזנה א-לה פרמזנה – מאפה של שכבות חצילים ברוטב נפוליטנה וגבינות (55 שקלים), פורל מקומי שלם במעטפה על מצע של זוקיני, כרישה, תרד וניוקי, ברוטב שמנת ושקדים (128 שקלים) ועוד שלל קינוחים.
תמול שלשום - יואל משה סלומון 5, ירושלים, 053-9443129

מנה במסעדת תמול שלשום (צילום: אתי נמיר) סלטים טריים כל השנה. סלק צלוי וגבינה בשלה בתמול שלשום (צילום: אתי נמיר)

רופטופ, ממילא
מסעדת רופטופ של מלון ממילא היוקרתי תפעל גם בליל הסדר (בהזמנה מראש) וגם לאורך חול המועד בשעות הערב בלבד. בתפריט הכשר לחג של השף קובי תמצאו סשימי סלמון והדרים (72 שקלים); טרטר בקר עם עם פטריות שימג'י מוחמצות, ביצת שליו ומח עצם צלוי (68 שקלים); כבד אווז בגריל פחמים עם כרוב צלוי וצ'ימיצ'ורי (86 שקלים), ועוף אורגני מתובל עם קרם דלועים, זוקיני צלוי (94 שקלים) ועוד.
רופטופ - מלון ממילא, שדרות ממילא, ירושלים, 053-6130223

הפי פיש
גם מסעדת הפי פיש החלבית במלון ממילא תפעל במהלך חול המועד כרגיל, ותגיש כבר משעות הצהריים תפריט כשר לפסח עם מנות מגוונות פרי יצירתו של השף קובי בכר. בין המנות: שווארמה דגים עם יוגורט, סלט עגבניות בצל מוחמץ וחציל פריך (72 שקלים); סביצ'ה דג ים (54 שקלים); פיצות כשרות לפסח (62-56 שקלים); דגים כמו מושט, פורל, פילה סלמון, דניס, לברק ובייבי לוקוס לצד תוספות לבחירה (132-83 שקלים) ועוד.
הפי פיש - המלך שלמה 14, ירושלים, 053-937946 

סקאלה
מסעדת סקאלה הכשרה במלון מצודת דוד תפעל במהלך חול המועד פסח ותציע תפריט כשר לחג של השף אבי תורג'מן. בין המנות: עלי כרוב ממולאים בשר קצוץ, מוגש עם רוטב עגבניות חמוץ מתוק (36 שקלים); חזה בקר צלוי ביין אדום ובצלצלי שאלוט עם פירה תפוח אדמה (95 שקלים); שווארמת עגל על חסה פריכה עם איולי שום קונפי (55 שקלים) ועוד.
סקאלה - מלון "מצודת דוד", המלך דוד 7, ירושלים, 053-9438396

פיצ'ונקה
מסעדת פיצ'ונקה בכניסה למושב נס הרים בהרי ירושלים תהיה פתוחה בחול המועד ותגיד תפריט כשר וכיפי במיוחד, ללא חשש קטניות. יש במסעדה מרפסת ישיבה חיצונית פונה לנוף או חלל פנימי נעים, וכדי לשדרג את החוויה המשפחתית עוד קצת, יוצב בחצר המקום גם מתנפח ענק לילדים. המסעדה תציע לאורך החג תפריט בשרי עשיר ומגוון, כולל לחמים כשרים לפסח שנעשים באפייה במקום. במנות: פטה כבד עם ברוסקטה כשרה לחג (52 שקלים); המבורגר בלחמניה כשרה (82 שקלים); מיני סטייקים ובשרים (מ-82 שקלים); קינוחים כשרים לפסח (מ-28 שקלים) ועוד.
פיצ'ונקה - מושב נס הרים, 053-9385969

צפון

סטקיית הבוקרים
מסעדת הבוקרים הוותיקה בחיפה מתמחה ביישון ובצליית בשרים, ובמהלך הפסח תציע ארוחות בשרים וסלטים במקום וגם אוכל שאפשר לקחת הביתה (כשר ולא כשר). שלל המטעמים יוגשו לצד לחמניות כשרות לפסח, מצות וגם פיתות רגילות לא כשרות לפסח. אם אתם במצברוח לנתח גדול תוכלו למצוא במקום אנטרקוט על עצם (מ-500 גרם עד 1,400 גרם שמכינים על גריל פחמים אותנטי), במקביל יימכר אוכל מוכן לקחת, למשל מנות חומוס וטחינה עם מגוון תוספות (מ-25 שקלים); כדורי פלאפל מסורתיים וטחינה מתובלת (24 שקלים); טבעות בצל פריכות (22 שקלים); כבד עוף קצוץ קלאסי ובצל קלוי (30 שקלים); סטייק אנטרקוט מיושן מרמת הגולן (179 שקלים לק"ג); סינטה (169 שקלים לק"ג); פילה (230 שקלים לק"ג); צלעות טלה פרימיום (159 שקלים לק"ג) ועוד.
סטקיית הבוקרים - STEAK HOUSE, קדושי יאסי 1, חיפה, 053-4294059

כל הארץ 

רשת מקס ברנר
רשת מקס ברנר מציגה לחג את המנות המסורתיות והשוקולדיות שלה במהדורה כשרה לפסח. מתחשק לכם להתפנק? תוכלו ליהנות בחול המועד מסופלה שוקולד המוגש עם גלידת קרם וניל, שוט של שוקולד קר ושייקר של שוקולד חם (49 שקלים) או מאנצ'י - שכבות של קרם שקדים, קרם חמאת בוטנים, טופי עטוף בשכבה של גנאש שוקולד חלב, כדור גלידת שוקולד חלב, קצפת עם שברי שוקולד חלב ומבחנה של שוקולד לבן (49 שקלים). המנות הן גם נטולות גלוטן כך שהן מתאימות גם למי שנמנע לאורך כל השנה.
רשת מקס ברנר - לכל הסניפים

קינוח כשר לפסח במקס ברנר (צילום: באדיבות יחצ) לא מוותרים על חטאים מתוקים. מאנצ'י כשר לפסח במקס ברנר (צילום: באדיבות יח"צ)

Wok A Way
רשת אוכל הרחוב האסיאתית Wok A Way המציעה כל השנה מנות בהרכבה עצמית תציע תפריט כשר לפסח עם המנות האהובות בגרסה כשרה. הסועדים יוכלו לבחור את בסיס המנה - אורז לבן / אורז מלא / אטריות אורז / אטריות שבבי אורז, בחירת תוספת ירקות / בשר / עוף ורוטב. לצידן יוצעו מנות מובנות כמו המנה הירוקה - אטריות אורז, רצועות עוף, שעועית ירוקה, אפונה, בצל ירוק ובזיליקום, ברוטב קארי ירוק, קרם קוקוס וכוסברה (44 שקלים); וספייסי רייס - רצועות בקר, בצל סגול ובצל ירוק, פטריות שמפניון, צ'ילי חריף, ביצה, רוטב צ'זה ושומשום (46 שקלים).
Wok A Way - לכל הסניפים

רשת כספי
ברשת מסעדות כספי, המזוהה עם אוכל ישראלי טרי, פתוחים גם בפסח ומציעים מנות כשרות לפסח ואפילו לאפות. סלטים טריים (35-18 שקלים), שקשוקה, חומוס (מ-31 שקלים), פלאפל ירוק ואפילו בורקס כשר לפסח יחכו לסועדים בכל סניפי הרשת, למעט נאות אפקה, כפר סבא וגבעת שמואל שיהיו סגורים במהלך פסח.
רשת כספי – לכל הסניפים

רשת קפה קפה
לקראת חג החירות תציע רשת בתי הקפה "קפה קפה" תפריט כשר לפסח המבוסס על מנות הדגל של הרשת - כולל תפריט המותאם לאוכלי קטניות ותפריט ללא חשש קטניות. בין המנות שיככבו בחג ברשת: שקשוקת הבית עם לחם כשר לפסח וסלט ישראלי קצוץ; ניוקי רוזה; פילה מוסר צלוי עם תוספת לבחירה; מחבת בלאדי - לבבות חציל קלוי, סלסת עגבניות, טחינה, ביצה קשה ועשבי תיבול; סופלה שוקולד ועוד. התפריט הכשר לפסח מוגש במרבית סניפי רשת "קפה קפה" ברחבי הארץ ויתכנו הבדלים במנות בין הסניפים בהתאם לסוג הכשרות. 
קפה קפה - לכל הסניפים

שקשוקה ברשת קפה קפה (צילום: סטודיו קפה קפה) מנגבים את השקשוקה עם לחם כשר לפסח. קפה קפה (צילום: סטודיו קפה קפה)

רשת לחם ארז
רשת לחם ארז שכה מזוהה עם לחם ופחמימות טעימות, מציעה תפריט פסח מיוחד (אך ללא תעודת כשרות לפסח). התפריט כולל פסטות, דגים, פיצות, ברוסקטות, כריכים, סלטים, קינוחים ועוד בגרסתם הכשרה לחג. בין המנות הבולטות בתפריט שקשוקה קלאסית עם לחם כשר לפסח (או מצות) לצד טחינה מתובלת, זיתים וסלט (54 שקלים); פריקסנדוויץ' (49 שקלים); סלט מה שבשוק (56 שקלים); ברוסקטה גוואקמולי כשרה לפסח (34 שקלים); פסטה כשרה לפסח עם רוטב לבחירה (52 שקלים) ועוד. סניפי לחם ארז שיפעלו במהלך החג ויגישו את התפריט הכשר לפסח: כפר סבא, נהריה, נתניה, קריית ביאליק, מוריה ונאות אפקה בתל אביב. שאר הסניפים יהיו סגורים במהלך החג.
לחם ארז - לכל הסניפים

רשת נגיסה
גם רשת המסעדות האסיאתיות תתאים עצמה לחג ותגיש תפריט כשר ומגוון: סלט מיאזאקי עם נתחי עוף או דג לבן, פרי עונתי, ירקות ובוטנים (49 שקלים); פילה מיסטו עם דניס נתחי דג דניס בטמפורה ברוטב קארי אדום וחלב קוקוס, קרם בטטה וג'ינג'ר (64 שקלים); דרגון רול סלמון (48 שקלים); פוטומאקי נורי עם דניס, טונה, סלמון ואספרגוס בציפוי טמפורה, וללא אורז (58 שקלים) ועוד. הסניפים בגבעת שמואל ולוד יהיו סגורים בפסח
רשת נגיסה – לכל הסניפים

דגים טריים ברשת נגיסה (צילום: בן יוסטר) דגים ורולים לכל דורש. רשת נגיסה (צילום: בן יוסטר)

פרש קיטשן
רשת בתי הקפה פרש קיטשן, שעושה שימוש בחומרי גלם טריים, צבעוניים ועונתיים, תגיש במהלך פסח תפריט כשר הכולל את מנות הדגל בגרסה כשרה לחג. בין המנות שיוגשו: שקשוקה אדומה בתוספת לחם כשר לפסח, טחינה, סלט וזיתים (62 שקלים); סלט סלמון מוקפץ עם נתחי סלמון צרובים ברוטב אסיאתי וסלט שעועית ירוקה עם אטריות שעועית, בוטנים וכוסברה (66 שקלים); כריך טוניסאי בלחמניה כשרה לצד סלט אישי (54 שקלים); קיש כפרי עם סלט (64 שקלים) וכן מבחר קינוחים כשרים כמו עוגת גבינה קפוצ'ינו, סופלה שוקולד חם ועוד.
פרש קיטשן – לכל הסניפים

רשת רובן
ברשת הכריכים הייחודית מבטיחים שגם במהלך הפסח לא תרגישו כמעט בשום הבדל בכריכי הבשר, זאת למרות שכל הסניפים יהיו כשרים. התפריט של רובן לאורך החג יכלול מנות ראשונות, מנות עיקריות בשריות והמבורגרים. במנות: קורנבורגר - 280 גרם תערובת של בקר עם קורנדביף מעושן קצוץ (62 שקלים); bbq chicken- חזה עוף בסו ויד ומרינדה (בישול ארוך בטמפרטורה נמוכה ומדויקת המבטיחה עסיסיות) מוגש על פולנטה עם פטריות ורוטב ציר בקר (64 שקלים); ושורטריב בקר - 500 גרם של אסאדו על העצם מעושן לילה שלם בגלייז של ברביקיו וציר בקר (115 שקלים).
רשת רובן - לכל הסניפים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
שמחה רבה, המסעדה היהודית באה הביתה
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!