נגישות
נגישות

ארוחות ליל הסדר 2019 במסעדות ובבתי מלון ברחבי הארץ

מחפשים מסעדה שתארח את כל המשפחה לארוחת סדר מסורתית? בכתבה הבאה תמצאו שלל אפשרויות לארוחות פסח מושקעות במסעדות שיהיו פתוחות בליל הסדר, וגם בכמה מלונות ברחבי הארץ

חגים וימים מיוחדים חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 02/04/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פטה כבד במסעדת בראסרי (צילום: אפיק גבאי) השנה חוגגים בחוץ. פטה כבד במסעדת בראסרי עין כרם (צילום: אפיק גבאי)

עם כל האהבה והחדווה המשפחתית ששוטפת את לבבות עם ישראל בחג האביב, חייבים להודות בכמה אמיתות כואבות שמגיעות כעסקת חבילה עם ליל הסדר החגיגי: הניקיונות, עריכת השולחן, פינוי הספות למרפסת בסלון, ערימות הכלים, ועוד לא הגענו בכלל לגיבוש התפריט והבישולים המקדימים שצריך להתחיל כמה ימים קודם. מסעדות רבות ברחבי הארץ מבינות לליבנו, ומחליטות בצעד מבורך לפתוח את שעריהן ולערוך עבור המעוניינים ארוחת ערב מהודרת ומושקעת, שבנויה לרב מתפריטים מיוחדים ומספקת אפשרויות בחירה לסועד כך שכל אחד יוכל למצוא למה להתחבר. לצידן יש כמובן גם את בתי המלון השונים, שפתוחים מן הסתם עבור אורחי המקום, אך מאפשרים גם כניסה של סועדים מבחוץ. אז אילו מסעדות פתוחות בליל הסדר 2019? כל הפרטים לפניכם, רק תדאגו לשריין מקומות מספיק זמן מראש.

הכתבה מתעדכנת מדי יום, מומלץ להמשיך לעקוב.

תל אביב

אינדירה
כמדי שנה תערוך מסעדה אינדירה הוותיקה סדר פסח חגיגי וקליל, מבלי לוותר על טעמים ותבלינים ארומטיים מהמטבח ההודי האהוב. הארוחה תחל בצלחת הברכות המסורתית ומנת פתיח של מרק עגבניות או עדשים, אחריו יוגש כבד קצוץ מלווה במבחר סלטים, ומשם תוכלו להמשיך למנת הדג שתגיע בגרסת הגפילטעפיש המוכרת, או חריימה חריף. בשלב העיקריות יוגשו פלטות של מיקס בשרים בתיבול הודי, אורז ביריאני עם ירקות והתבשיל ההודי המפורסם אלו גובי. לקינוח יוצע פרפה גלידה במבחר טעמים והארוחה תלווה ביין הבית ושתיה קלה ללא הגבלה.
איפה:
אינדירה – שאול המלך 4, תל אביב, 053-9441101
מתי: ערב חג, ה-19 באפריל
כמה: 299 שקלים לסועד, 249 שקלים לילדים בגיל 2-5

ביסטרו מלון רוטשילד
בביסטרו של מלון רוטשילד בתל אביב יערכו ארוחת חג בשני סבבים: סבב ראשון בין השעות 18:00 - 20:00, אליו ניתן להזמין גם מקום לילדים, וסבב שני שיתקיים בין השעות 21:00 - 23:00 - למבוגרים בלבד. הארוחה תפתח בקוקטייל שילווה בכמה נשנושים, אחריו יוגשו למרכז שולחן מגוון מנות כמו פאני פורי, טרטר סלמון, ביצה רכה עם בייקון טלה ועוד. בשלב הראשונות תוזמנו לבחור אחת מתוך ארבע אפשרויות, בהן קרפצ'יו דג ים, רביולי סלק ולשון בקר בבישול ארוך, וכך גם בשלב העיקריות בו יוצעו פילה פארידה לצד טורטליני, סטייק אונטריב עם פירה תפוחי אדמה, קנלוני ברווז ברוטב בשמל או ריזוטו צמחוני עם דלורית מקורמלת ועגבניות. ניתן למסור מבעוד מועד הגבלות או רגישויות – ולקבל תפריט מותאם.
איפה: ביסטרו רוטשילד - שדרות רוטשילד 96, תל אביב 053-7103230 / להזמנת שולחן בביסטרו רוטשילד 
מתי: ערב החג, ה-19 באפריל, סבב ראשון: 18:00-20:00 (עם ילדים), סבב שני: 21:00-23:00 (ללא ילדים).
כמה: 450 שקלים לסועד, 225 שקלים לילד

איב
במסעדה ואולם האירועים איב שביד חרוצים, כבר מנוסים בארוחות גדולות ואירוח של משפחות, כנסים ושמחות. גם בערב ליל הסדר תפעל המסעדה הכשרה ותערוך ארוחה מסורתית בנוכחות רב, וצלחת עם כלל הברכות הנהוגות לפסח. כל הכיבוד והשתייה בסעודה יוגשו ללא הגבלה, ורגישים לגלוטן, צמחוניים וטבעוניים יוכלו להודיע מראש ולקבל מנות מותאמות. המחיר כולל שירות וחניון צמוד לנוחיות הסועדים.
איפה: איב – יד חרוצים 15, תל אביב, 050-2333320
מתי: ערב החג, ה-19 באפריל, החל מ-19:30
כמה: 250 שקלים לסועד, 130 שקלים לילד

ירושלים

אדום
מסעדת אדום הוותיקה ממתחם הרכבת תערוך בערב החג ארוחה מפוארת שתוגש בשני סבבים. השפים מוטי דוד ויותם כהן יגישו לסועדים סעודה שכוללת מנת פתיחה, מנה ראשונה ועיקרית (הכל לבחירה מתוך התפריט) בלווי שתיה קרה וחמה. במנות הפתיחה תוכלו לבחור בין מרק עוף, גפילטע פיש או בייבי שרימפס קניידלך, בשלב הראשונות יוצעו מנות כמו קרפצ'יו, סביצ'ה, פרפה כבד עוף על עוגת דבש ומלח וקערת מולים, ולעיקריות תוזמנו לבחור בין פילה דג על ריזוטו, אנטריקוט על פירה בצל מקורמל ושום קונפי, ירקות שורש ביין אדום ,אוסובוקו טלה ועוד. בתום הארוחה תוגש עוגת מצות מיוחדת לסיומת מתוקה.
איפה: אדום - כיכר דוד רמז, מתחם התחנה, ירושלים 053-4275330 
מתי: ערב החג, ה-19 באפריל, סבב ראשון: 19:00, סבב שני 21:00
כמה: 345 שקלים לסועד

מנה במסעדת אדום (צילום: אפרת ליכטנשטט) ערב חג בסטייל של מסעדת שף. מנה במסעדת אדום (צילום: אפרת ליכטנשטט)

מלון לאונרדו פלאזה
עוד ארוחה יוקרתית במיוחד תוגש בערב החג במלון לאונרדו פלאזה שבעיר. השף שלום קדוש יגיש בערב החגיגי תפריט עשיר במיוחד שיכלול קערת סדר מסורתית ומצות שמורות, ומבחר מנות שניתן יהיה לבחור מתוך התפריט שגובש במיוחד. תוכלו להתחיל עם פילה דג בר ים מעל קונפי של עגבניות, ארטישוק ולימון כבוש ברוטב בויאבז, או עם קרפצ'יו של חציל בלאדי בגריל עם טחינה של אגוזי לוז וסילאן. בשלב הביניים יוגש מרק צח עם כופתאות או מרק גזר ודלעת, ולאחר מכן בשלב העיקריות יוצעו צלעות טלה במרינדה של שמן זית , שום ורוזמנרין, או עופיון ללא עצמות במילוי בשר עגל וערמונים. גם הילדים לא יקופחו, ויוכלו ליהנות ממנה מיוחדת של שניצל ביתי מלווה בפשטידת תפוחי אדמה. הארוחה תסתיים בקינוח ושתיה חמה לבחירת הסועד. בנוסף כדאי לדעת שמסעדת המלון פרימוורה, תפעל לאורך חול המועד ותציע תפריט כשר לפסח.
איפה: מלון לאונרדו פלאזה ירושלים, 02-6298678
מתי: ערב החג, ה-19 באפריל
כמה: 1100 שקלים לסועד

בראסרי עין כרם
השפית לירז שדה ממסעדת בראסרי בעין כרם, תבשל לסועדים תפריט ספיישל לבחירה שיוגש בשני סבבים ויכלול ראשונה, עיקרית, כוס יין, שתיה חמה, ומים מינרליים ללא הגבלה. אם יתחשק לכם ערב חג באווירה הפסטורלית של עין כרם תוכלו ליהנות מראשונות כמו קרפצ'יו פילה בקר עם וינגרט זעתר ופרמז'ן, סביצ'ה מוסר ים, מרק קניידלך מסורתי או פטה כבד, ובשלב העיקריות לבחור בין 250 גרם של פילה עגל, פילה לוקוס על ריזוטו ים תיכוני, שוק אווז קונפי עם אורז פרא ופירות יבשים, אוסבקו טלה עם פירה או פסטה פפרדלה עם שרימפס.
איפה: בראסרי עין כרם – המעיין 15, ירושלים, 053-5495116
מתי: ערב החג, ה-19 באפריל, סבב ראשון: 19:00, סבב שני: 21:00
כמה: 365 שקלים לסועד

קרפציו במסעדת בראסרי עין כרם (צילום: אפיק גבאי) בפסטורליה של שכונת עין כרם. קרפצ'יו בבראסרי בירושלים (צילום: אפיק גבאי)

מלון מצודת דוד
גם במלון היוקרתי מצודת דוד יקיימו ליל סדר כמיטב המסורת - על מרכז השולחנות יוצבו צלחות סדר ובמזנון יוגשו מיטב סממני החג (מרור, חרוסת, זרוע עוף ,ביצה קשה ועוד). הארוחה תחל במנות גפילטעפיש קלאסיות ודגים מלווים בחזרת – אותם יניחו על מרכז השולחן, ולאחר מכן תינתן בחירה בין המנות הראשונות, בהן פילה בר ים צרוב עם טימין בר, קומפוט מנגולד וארטישוק עם סלסה חמה של עגבניות קונפי, או חזה ברווז בעישון תה יסמין ,דבש, קרם בטטה ושוקולד מריר. בשלב הביניים יוגש מרק לריענון החך, ומשם תמשיך הארוחה לעיקרית לבחירת הסועד, בהן אנטרקוט ביין פורט לצד פירה שורשים וירקות ירוקים או אוסובוקו טלה צלוי, לימון כבוש ופלפלים יבשים לצד פירה שורשים וירקות ירוקים. סלט אישי יוצע לצד המנות וקינוח מהודר יומח על השולחנות בתום הערב. חוץ מערב החג, יקיים המלון גם ארוחת צוהריים ביום למחרת.
איפה: מלון מצודת דוד, 02-6212121
מתי: ערב החג, ה-19 באפריל
כמה: 1100 שקלים לסועד בערב החג ו-600 שקלים לסועד לארוחת צוהריים ב-20 באפריל

מלון ממילא ומסעדת רופטופ
עוד אפשרות לערב חג באווירה ירושלמית ונעימה מחכה לכם במלון ממילא, או במסעדת המלון רופטופ – שגם תהיה פתוחה לאורך הערב. במלון עצמו יתקיים ליל סדר חגיגי ומושפק עם תפריט עשיר של השף קובי בכר המשלב בופה פתוח והגשה פרטנית של עיקריות לבחירה. חוץ מצלחת ברכות ומצות שמורות תיהנו משפע של סלטים בתחילת הארוחה, מרקים ומנות פתיחה מגוונות שיוגשו בבופה: גפילטעפיש עם חזרת ביתית, מנת טונה אדומה צרובה, סלט אבוקדו, מנה של לשון עגל ועוד רבות. לראשונות יוגשו מנות כמו סלמון עם חרדל ועשבי תיבול,ירקות שורש צלויים ומוח עגל, ובשלב העיקריות תוזמנו לבחור מנה אחת מהתפריט עם מנות כמו צלעות טלה, חזה עוף אורגני, מיני ירקות ממולאים ועוד. במקביל לערב החג המסורתי גם מסעדת המלון רופטופ תפתח בערב החג, ותציע למבקרים תפריט ספיישלים מיוחד של מנות קרות, בהן טרטר דג ים על קרפצ'יו חציל (72 שקלים); טרטר בקר עם שאלוט וביצת שליו (68 שקלים); וסשימי סלמון והדרים עם סלט פומלות, (72 שקלים). חובה לשריין מקומות מראש.
איפה: מלון ממילא / מסעדת רופטופ – המלך שלמה 11, ירושלים 053-6130223
מתי: ערב החג, ה-19 באפריל
כמה: ארוחה במלון ממילא - 1100 שקלים לסועד, מסעדת רופטופ - משתנה לפי מנות

ליל הסדר במלון ממילא ירושלים (צילום: אנטולי מיכאלו) מנות מושקעות של שף המלון קובי בכר. לילה הסדר במלון ממילא (צילום: אנטולי מיכאלו)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ביסטרו מלון רוטשילד בתל אביב
053-7103230
איב בתל אביב
053-4294202
בראסרי  בירושלים
053-5495116
אדום בירושלים
053-7103142

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית
מחכים לניסים – סופגניות מיוחדות שיעשו לכם את חנוכה
מתגייסים עבורם - מסעדות עם הטבות מיוחדות לחיילים
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?