נגישות
נגישות

וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון

אם אתם יוצאים לדייט ראשון דווקא בוולנטיין דיי 2024, תרצו למצוא בוודאי מסעדות רומנטיות ליום האהבה הזה, שיתאימו לחגיגה רומנטית בימים חסרי ודאות אלו

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 12/02/2024, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מי מפחד מדייט ראשון? אם דייט ראשון אינו מלחיץ מספיק, נסו לצאת לאחד כזה בוולנטיין דיי, ועוד בשנה בה הכל כל כך חסר וודאות, טעון ומשובש.

גם ככה, דייט ראשון הוא רגע מפחיד בכל מערכת יחסים. למרות המפגש ברחבי הרשת, שיחות הטלפון ואולי אף שיחות וידאו, אתם עומדים לפגוש זה את זו לראשונה, מבלי באמת לדעת האם תזרמו בחיים האמיתיים ולא רק דרך המסכים. האם במבחן מציאות ה – פנים מול פנים – יהיה את הקליק המיוחל או שתזדקקו לחברת אמת שתחלץ אתכם בתירוץ ש"יש לכם שיטפון בבית והחתול ברח עם גונדולה".

כדי לעשות את המקסימום ולבוא מוכנים לדייט הראשון, שאירע מזלו להתרחש דווקא באמצע מלחמה, ואחרי שהתייפייפתם ובחרתם את מיטב הבגדים, הגיע הזמן לבחור את המסעדה הנכונה לדייט, כי אוכל ואווירה הם בסיס לתחילתו של סיפור אהבה. אולי. ריכזנו עבורכם את המסעדות המומלצות לדייט ראשון רומנטי שיעשה לכם טעים ונעים, וכן, לקחנו בחשבון כמה כללים בסיסיים לדייט ראשון – שלא ילכלך, שיעורר תשוקה ושישכיח את כל מה שהוא לא אתם.

אז באיזו מסעדה חובה להתמזמז, איפה תמצאו שרינג זוגי מפתה ואיזו מנה פותחת את צ'אקרות האהבה? לכבוד וולנטיין דיי 2024 בחרנו את מיטב המסעדות הרומנטיות בארץ, מצפון ועד דרום – אלו עם האווירה האינטימית והתאורה המינימליסטית, שפע אלכוהול ויין ושאר נחמות.

מסעדות רומנטיות בצפון

טיביס, לרומנטיקה כפרית וזוגית של קאובויז קרניבורים

טיביס של השף חיים טיבי ורועי כהן היא מסעדת בשרים מהטובות ביותר שקיימות כאן עם  נתחי בשר מעולים, בשרים המעושנים במעשנה המקומית, פסטות תוצרת בית , תפריט יינות עשיר ומנות שיגרמו לכם ללקק את הצלחת בתאווה. מדובר באחת מהמסעדות הרומנטיות והטובות בצפון ובכלל, הממוקמת בחוות עץ כפרית שתחזיר אתכם למערבונים של קלינט איסטווד בליבה של וורד הגליל.

ארוחת וולנטיין  - פולנטת תירס ושימאגי לצד נקניקיות כפריות תוצרת בית עם

100% בשר בקר טרי ותבלינים צלויות בגריל, מוגשות על כרוב מעושן חם, חרדל גרגרים. בעיקריות מומלץ לעשות שרינג מפנק של מנת טורטליני שורט ריב בקר  -

טורטליני ממולא בבשר בקר שבושל שעות עם ירקות שורש ויין אדום, מוגשת עם קוביות דלעת, קישואים, רוטב ציר בשר עשיר, פטרוזיליה ושמן זית על קרם שורשים. וכמובן שאסור לפספס את פילה סטייק 250 גר‘ - נתח בשר אצילי, עבה אך רך ונימוח, ללא שומן, לאוהבי הבשר הרזה. לאחר השלב הקרניבורי מגיע השיא המתוק של הארוחה עם נמסיס שוקולד בלגי - עוגת שוקולד נימוחה, גלידת קרם חלב, קראמבל חמאה ואוכמניות טריות. כל שנותר אחרי הארוחה זה לאהוב את החיים וזה את זה עם צמרמורת נפלאה של ארוחה מושלמת ומוקפדת בטעמיה!

רומנטי לדייט ראשון כי? רואים את הכנרת ואוכלים בשר משובח ועסיסי בבקתת עץ מדהימה.

טיביס. חוות וורד הגליל, כורזים, 053-9368039

ROOTS, כדי שתתחברו לשורשי האוכל והאהבה, במבנה הכי יפה ורומנטי

בלב ליבו של מבנה אבן עתיק ומרשים מהמאה ה-11 נמצאת מסעדת רוטס, מסעדת שף כשרה שללא ספק נחשבת לאחת המסעדות הכי יפות ורומנטיות שיש בארץ. במסעדה תמצאו מטבח לבנטיני כשר עם מנות מעולות של השף אורי ארנולד, כל מנה עשויה ממיטב חומרי הגלם וטומנת בחובה אומאמי אמיתי שיוביל אתכם לאורך כל ארוחת הוולנטיין.

ארוחת וולנטיין - מגש מאזות לשרינג של פתיחת הארוחה עם חומוס בייתי, לאבנה וזעתר, ממרח מחאמרה, זיתים מתובלים, טחינה ופסטו. סיגר טלה לצד עלי גפן כמנות ראשונות, בעיקריות כדי לקחת מסאחן עכואי כאחת ממנות ה- MUST  של המקום - לאפה מתובלת בשמן זית, כרע עוף מפורקת וצלויה עם בצלים מקורמלים, שקדים וצנוברים, ואת בקלאווה טלה המצוינת - מאפה במילוי צוואר טלה, שקדים וצנובר, בציר טלה וטחינה חמימה. בקינוחים לכו על הקלאסיקה של עוגת שוקולד חמה עם גלידה – תמיד טעים, תמיד מנצח!

לא לשכוח בסיום הארוחה להסתובב בסמטאות עכו, לנשום את הים, להתנשק ועל הדרך להוריד כמה קלוריות של רומנטיקה מהג'ינס.

רומנטי לדייט ראשון כי? אתם במבנה אבן עתיק, בסמטאותיה המסתוריות של עכו לועסים בשרים מעולים.

צילום: באדיבות המסעדה

רותס. ויצמן 1, עכו העתיקה, גליל מערבי. 053-7102401

מסעדות רומנטיות במרכז

סיטארה – קדירת פירות ים משובחת עם נוף רומנטי, לזוגות מאוהבים

יש המון מסעדות רומנטיות בתל אביב, אחת מהן, נהדרת במיוחד היא סיטארה שמציגה קדירה עמוסת מולים, יין מחמם לבב ונוף של ים כחול עם שפע של מנות טריות ומשובחות, יש יותר רומנטי מזה? סיטארה, מסעדת דגים מעולה, מספקת לכם את כל זה ועוד עם תפריט עמוס במנות מופלאות של דגים, פירות ים, פסטות טריות, בשרים וגם קינוחים שיגרמו לכם ללעוס את הצלחת בגמר המנה מרוב תענוג. תתאפקו. אתם בדייט ראשון.

ארוחת וולנטיין  – טורטליני כמהין בחמאת מרווה עם קרם פרמז'ן, קלמרי פלאנצ'ה עם זוקיני קריספי, יוגורט מתובל, בצל ושום קונפי, ניוקי צרוב בחמאה חומה וטימין עם חמאת עגבניות, קרם פרש. לשרינג זוגי ורומנטי חובה לקחת את קדירת פירות ים עם שרימפס, קלמרי, מולים, ציר סרטנים, אפונה ירוקה, עשבי תבלין וברוסקטה קלויה. לקינוח אל תוותרו על פבלובה עם פטיסייר תות, שברי מרנג תותים טריים וקרם מסקרפונה, כי מה לעשות שתותים וקצפת זה הכי וולנטיין שיש?

רומנטי לדייט ראשון כי? אתם מול הים, בשקיעה על קדירת מולים ועם תותים בקצפת – חיים דבש ושושנים.

צילום: באדיבות המסעדה

סיטארההרצל רוזנבלום 8, תל אביב, 053-9443447

פר דרייר, בגלל סוגי היין, האפלה והחושניות

אחד המקומות שהכי מתאים "להיזרק" בהם בחשכה ולא להפסיק לגעת הוא פר דרנייר, מסעדת ביסטרו שמגישה מנות מצוינות ומקוריות לצד שפע של סוגי יינות מהארץ והעולם עם אווירה צעירה ואינטימית.

ארוחת וולנטיין -  כבדי עוף קצוצים על הסכין עם חמוצים ועירית לצד אוסובוקו טלה על פרוסת לחם שחור מרוחה בשומן כבש כדי לפתוח את התיאבון. כמנות עיקריות כדאי לקחת פילה בקר עם קרם גזר לבן, אספרגוס, גלייז טלה לצד ספגטי מולים טריים עם יין לבן, חמאת עשבי תיבול, סלרי ובצל, פשוט כי אלו מנות מושלמות שמשדרות תשוקה וסקסיות. לקינוח, קחו את עוגת הגבינה הבסקית עם יין קינוח- ויונייה בציר מאוחר מרמת הגולן.

חשוב לציין שיש כאן בר יינות נדיר בגודלו וטעמיו, לאורך כל הארוחה תדלקו עצמכם ביין בהתאם להמלצת המלצר שיוכל להמליץ לכם לפי מה שבא לכם באותו רגע. המקום הנכון לשתות, להשתכר ולהתנשק כמה שיותר!

רומנטי לדייט ראשון כי? יש כאן אוכל גורמה, מרפסת אפלולית ואת כל היין שבעולם.
פר דרנייר. בת עמי 7, תל אביב, tel:053-9439833

צפון אברקסס – לשרינג הכי משובח וסקסי שיש

צפון אברקסס היא מסעדה אינטימית ומדליקה של השף אייל שני המציגה תפריט מגוון ונשכני המורכב מחומרי גלם טריים, מקומיים ועונתיים. התשוקה עוברת בכל ביס וביס של נתחים מובחרים שעושים חשק לחיות, לאהוב ולשרוץ כאן כל החיים (כמובן, אם יש תקציב).

ארוחת וולנטיין- תוכלו להרכיב כאן ארוחת שרינג מושחתת ומעולה ממיטב סרטי הרומנטיקה שראיתם הכוללת: גבינת קרו מבורגון שנשפכת על ברוסקטה עטופה ירקות עצים, סוכריות תינוקות קישואים מלוטשים בשמן זית ומלח ים, קלמארי מלא בפוקצ'ה ששותה לו מהמחבת את פרפום העגבניות לצד שיפוד סרטנים כחולים. בנתחים המופלאים שיש למקום להציע מומלץ לחלוק פילה קוניאק פפר סטייק ואסאדו פרה נמס עטוף בדבש ופלפל שחור. לקינוח, בראד פודינג עם קוקטייל מרגריטה בוערת שתבעיר בכם את כל מה שאולי קצת כבה.

רומנטי לדייט ראשון כי? מסעדה אינטימית לשרינג זוגי במיוחד עם אוכל גורמה מושחת.

צפון אברקסס. לילינבלום 40, תל אביב,  053-9383020

מסעדות רומנטיות בירושלים וסביבתה

MALA BISTRO, שילוב מושלם של שקיעה מדהימה וברסארי מפנק

מסעדות רומנטיות בירושלים יש המון אבל בקומת הגג של ביסטרו של MALA יש את הנוף הכי יפה שפגשתם עם נופיה הקסומים של עין כרם והרי ירושלים וכוס יין ביד, זה וולנטיין די! בתפריט תמצאו מנות מוקפדות וטעימות של בשרים, דגים, סלטים לצד שפע של יינות מיקבי בוטיק ישראלים.

ארוחת וולנטיין- בראשונות, כדאי לקחת רביולי גבינה כחולה ודבש וקערת מולים שחורים שיארגנו לכם רכות מלטפת בלב ובנשמה. בעיקריות, מומלץ לקחת נתח קצבים עם פולנטה וביצת עין ואת שוק האווז קונפי עם אורז בר ופירות מיובשים – שילוב מנצח בין מתוק למלוח. בקינוחים כדאי לתקלט בין  מוס השוקולד למתיקות ואת גלידת הטחינה לגיוון ולחשק, פשוט כי היא מושלמת!

רומנטי לדייט ראשון כי? אתם על גג העולם על רקע נופי ירושלים ואוכל מוש...

מילה ביסטרו. המעיין 15, עין כרם, 053-5495116

צילום: באדיבות המסעדה

לוצ'נה, בגלל המיקום, האווירה והאיטלקית שתטיס אתכם לרומא

במבנה עתיק בשכונת ממילא היפיפייה תמצאו את לוצ'נה, אחת המסעדות הכי רומנטיות של 2024, מסעדה איטלקית של השף אבירם דותן עם אווירה אינטימית ואוכל בלתי נשכח.

ארוחת וולנטיין – מומלץ להתחיל עם סיגר שקדים וצלחת גבינות קשות – כי גבינות זה הכי רומנטי שיש, בעיקריות, כדאי לזלול קרפטי פורצ'יני ממולא בפטריות יער ברוטב סויה, סילאן ומסקרפונה ואת הניוקי ערמונים עם פטריות, שמנת וגבינת פקורינו.

רומנטי לדייט ראשון כי? המבנה העתיק יוצר את כל האווירה בשילוב אוכל איטלקי קרמי שממסי את הלב והנפש.

לוצ'נה. ממילא 8, שדרות אלרוב ממילא, ירושלים, 053-9419222

מסעדת טלביה, לשפע של מזמוזים עם אוכל טעים

אחת המסעדות היותר רומנטיות ואינטימיות שיש כאן היא מסעדת טלביה שבתיאטרון ירושלים. השולחנות האינטימיים, התאורה המינימליסטית והמנות היצירתיות והמפתיעות, טלביה היא המקום המושלם למזמוזים, נשיקות וכל מה שיתחיל את האינטימיות ביניכם. תוכלו להגניב אחד לשני כל מה שתרצו בחסות החשיכה והחושניות שזועקת כאן מכל מקום.

ארוחת וולנטיין – תתחילו בקלמארי עטוף בזעתר עם טרטר שייטל, במנות העיקריות שווה לעשות שרינג עם מנת צלעות חזיר בבירה ופירה לצד חצי ברווז צלוי ברוטב יין ותפוזים וכרוב אפוי. בעולם הקינוחים הכי כדאי לגשת לוויטרינה המתחלפת ופשוט לבחור עוגה טעימה המכל הטוב הזה. וכמובן לשתות כמה שיותר מתפריט האלכוהול שבמקום כדי לחמם את האווירה.

רומנטי לדייט ראשון כי? יש כאן כוכים חמימים שמתאימים להתגפפות מינימליסטית ומעלה.

טלביהשופן 5, ירושלים, 053-9370856

מסעדות רומנטיות בדרום

ג'אספר – קוקטיילים ואווירה לזוגות שמעריכים יוקרה ואיכות

ג'אספר הוא בר קוקטיילים שתפור על רומנטיקה ואהבה וממוקם בעיר הכי דרומית שיש, אילת. יש בו אינסוף קוקטיילים שעושים שמח ותפריט אוכל מגוון הכולל מנות חלביות ודגים נאים ומושלמים עם מרפסת מפוארת ועיצוב מושקע ויוקרתי ובמיוחד לוולנטיין, החל משעה 20:30 יתקלט במקום די. ג'י שירקיד אתכם בין מנה למנה.

ארוחת וולנטיין - ברי ברולה המעולה - גבינת ברי צלויה מקורמלת, אגוזים מתובלים, ריבת עגבניות ביתית וקרקר דגנים, קפרזה באפלו כמו באיטליה - עגבניות טריות, קרעי מוצרלה באפולו טרייה, עלי בזיליקום רעננים, צנוברים קלויים קריספ עגבניות ולאבנה, גיוזה שיטאקי ושיפוד מוסר ים, לצד רביולי ריקוטה ופיסטוק. ולקינוח, אסור לוותר על גביע ההפתעות הרומנטי שיש בו מתיקות שמדליקה את כל החושים- מרנג איטלקי, קרם פטיסייר, פירות אדומים מתוקים-חמצמצים וסורבה פירות.

רומנטי לדייט ראשון כי? זה הבר קוקטיילים בין הגדולים בארץ עם מיליון קוקטיילים מיוחדים שמרכיביהם מבושלים במקום, שיבשמו אתכם בדרך הכי נכונה שיש. וכמובן עיצוב המקום שלכבוד יום האהבה יתקשט בבלונים, ורדים וצוות מלצרים מחופשים לשפנפנים וקופידונים – יש יותר מזה?

ג'אספר. קאמפן 7, אילת, 053-9386250

כרמים – בגלל הנדנדה, השקיעה וארוחת שף מפתיעה

מסעדות רומנטיות בדרום זה כרמים,  מסעדה משובחת שהוקמה ב- 2002 במושב סגולה ע"י השף סהר רפאל בה תמצאו שילוב בין המטבח הצרפתי הקלאסי למטבח הים תיכוני ישראלי, כשכל מנה יותר טעימה מהשנייה. בתפריט תמצאו גם בשרים מנתחים שעוברים יישון על- ידי השף, מבחר יינות ישראליים עשיר וקינוחים נפלאים עם אווירה כפרית ורגועה שתכניס אתכם למוזה של התאהבות.

ארוחת וולנטיין – כדאי להתחיל עם פטה כבד וריבת בצל לצד פירות ים המוגשים במחבת לוהטת. במנות העיקריות, שווה לאכול יחדיו את הניוקי עם פילה בקר וגבינה כחולה ואת אחד מהנתחים המשובחים שמוצעים בתפריט כמו פריים ריב, אנטרקוט, פילה בקר לתאוות בשרים מושלמת. בתחום הקינוחים יש שני קינוחים שיגרמו לכם לפרפור לבבי, שערות קדאיף קריספיות עם קרם שוקולד לבן ורוטב פירות יער חמצמץ ופאי יוזו לימון עם מרנג שוויצרי רך, מרמלדת פטל ותות.

רומנטי לדייט ראשון כי? תוכלו לצפות בשקיעה במושב כשאתם מתנדנדים בנדנדת החצר הזוגית.

כרמים. שדרות האיכרים 70, סגולה. 053-9442804

קורסר -שרינג בשרי מלא תשוקה ומושלם על רקע הגלים והים

מסעדה רומנטית נוספת שמביאה לכם את השילוב המושלם בין מרינה לסטייק עסיסי ונפלא היא קורסר, ביסטרו שכולו אהבה ומטבח אקלקטי שמציע מנות מגוונות ומדליקות.

ארוחת וולנטין – מרק קצ'וקה המיוחד שיפתח את הארוחה וייחמם אתכם בקרירות החורף עם שרימפס, קלמארי, מולים, אמנון ורוטב עגבניות פיקנטי לצד פסטה בקר  - פסטה עם נתחי פילה בקר, עגבניות מיובשות ופרמז'ן. במנות העיקריות אל תוותרו על מיקס בשרים לשרינג מושלם של אנטרקוט 500 גרם, צלעות טלה, פרגית, נקניקיות בקר מוגש עם שתי תוספות לבחירתכם. וחשוב לציין כי במסעדה יש מרחב מוגן שבמידה ויש אזעקה תוכלו להתחבק בו על רקע אכילת הסטייק...

רומנטי לדייט ראשון כי? אתם ממש על שפת הים הסוער זוללים ארוחת בשרים כמו שני קרניבורים משוגעים בחוף, שומרים רגעים בלב, שותים את הנוף (ע"ע עומר אדם).

צילום: באדיבות המסעדה

קורסר. אוניון 1, אשדוד, 053-5495125

וולנטיין בסניפי ג'מס-  טעימות בירה, אפלוליות ואוכל שעושה חשק

ג'מס היא לא בחירה שגרתית לוולנטיין, בהכרח, אבל היא מביאה את הקומבינציה המושלמת של אוכל, אווירה ושתיית בירה מעולה תוצרת המקום – שילוב סקסי בו תגמרו את הערב מאוהבים יותר, שבעים יותר ומאושרים עד השמיים.

ארוחת וולנטיין – בראשונות, כדאי לקחת ברוסקטה פטריות וקרם ערמונים לצד סלקים צלויים והדרים, למנות עיקריות מומלץ לקחת נקניקיות דיאבלו חריפות מבשר אנטרקוט ואת מנת הכבש ופלפלים חריפי.  הכי חשוב זה לקחת את מגש טעימות הבירה עם מיטב סוגיה הבירה שיש כדי לחמם את האווירה והלב.

רומנטי לדייט ראשון כי? אפלולי, צפוף, אווירה של ציידי דייטים, מקום שכאילו נולד כדי להתנשק בו ולאהוב...

ג'מס מודיעין. החרט 1, ישפרו סנטר. 053-9377520

ג'מס רחובות. הלל וחנן אופנהיימר 2, פארק המדע רחובות.  053-8007484

ג'מס כפר סבא. גבורי ישראל 2, כפר סבא. 053-937241

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
רותס בעכו
053-7102401
סיטארה בתל אביב
053-9443447
בראסרי  בירושלים
053-5495116
לוצ'נה בירושלים
הזמנת שולחן
053-9419222
קורסר Corsar באשדוד
053-5495125

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!