נגישות
נגישות
טלפון ראשי 055-4318727 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בתל אביב

לוסי בתל אביב
תל אביב
מסעדה אתיופית
הזמן שולחן
מי ומי הסטקיה בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
רשל בנמל ת"א בתל אביב
תל אביב
מסעדה מרוקאית, כשר למהדרין
Thai Street Food בתל אביב
תל אביב
מסעדה תאילנדית
M25 בתל אביב
M25
תל אביב
מסעדת בשרים

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על אווה סאפי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Dekel Pinker - תמונה
Dekel Pinker 3 ביקורות
זוועה של מסעדה
1.0
15/02/23

הגענו קיבלו אותנו למרות שלא הזמנו מקום ביום האהבה הדבר היחידי שהיה טוב הזמנו מנות בשר ופשוט לא ידעו להכין את המידת עשייה שביקשנו החזרנו את המנות מספר פעמים בסוף התייאשנו ובסוף לא אכלנו... אפילו קינוח לא אכלנו שזה היה כולל בדיל רק רצינו ללכת ביקשנו חשבון ובשיא חוצפתם הוצאו לנו חשבון של 1350 שקל על מה וגם חייבו אותנו לשים טיפ 10% גועל נפש של מסעדה ביקשנו מנהל אפילו הוא לא בא ושיאיו החוצה שאל איך היה אמרנו לו זוועה זה אפילו לא עניין אותו פשוט לא להתקרב למסעדה הזאת שירות זוועה ואוכל מזעזע חבל על כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
sapirbar33 - תמונה
sapirbar33 2 ביקורות
אהבנו
5.0
20/09/22

אוכל טעים!!!! שירות מצוין ואווירה!!! מומלץ ביותר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכלג - תמונה
מיכלג מבקר מתחיל
אירוח מושלם כיד המלך
5.0
06/05/22

ממליצה לכל מי שמחפשת מקום ברמה של 5 כוכבים!!!!! אין עליכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
sapir4296 - תמונה
sapir4296 מבקר מתחיל
מאכזב
1.5
25/03/22

הגענו למסעדה מספר דק׳ לפני השעה שנקבעה, מאחר וכשהזמנו מקום נעשתה לנו הקדמה רצינית על כך שהשולחן לא ישמר מעבר ל15 דקות, ובנוסף היה עלינו למסור פרטי אשראי מלאים לצורך פיקדון בסך 50 שח... במקרה ולא נגיע. הגענו בזמן. איך אפשר שלא ? (ואף חנינו בחניה בתשלום מלא ולא בחניון המוסדר של המסעדה רק כדי לא לאחר). למארחות לא היה מקום להשיב אותנו למרות שהזמנו מראש, לאחר 50 דקות המתנה למקום (שבמהלכן אורחים טובים ראו שאנחנו עומדים מעל חצי שעה ליד הדלת, נתנו לנו 2 כסאות לשבת כדי שלא נעמוד). מיותר לציין, שעד שכבר התיישבנו וחשבנו שמעכשיו הכל ישתפר .. נאלצתי לקום אחרי 15 דקות ולבקש תפריט, ציפינו שלאחר החוויה שהתחילה בצורה לא נעימה, לפחות ישימו דגש לתת לנו שירות. לפני שהתיישבנו, המארחת אמרה לנו שתמסור את זה למנהל שידע מהכל. זה כמובן לא קרה. אף אחד לא ניגש/ לא התייחס ולא הביע איזשהו עיניין על המתנה של כמעט שעה. היינו בסך הכל זוג, לא מסובך. בקיצור - מאכזב מאוד ולא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shira - תמונה
shira 2 ביקורות
יחס מאכזב ללקוחות
1.0
26/02/22

חגגנו אתמול יום הולדת באווה סאפי. הזמנו מקום ל16 איש מעל חודש מראש, תפריט אירועים סגור- 220 שקל לאדם+15 אחוז שירות. הגענו למקום וגילינו שפיצלו אותנו לשני שולחנות של 8, אחד מאחורי השני,... בלי הרבה יכולת לתקשר אחד עם השני במהלך הערב. ניסיתי לדבר בהיגיון אל המארחות ולהסביר שלא נאמר לי בשום שלב שנהיה מפוצלים, שאנשים באו מרחוק כדי לחגוג ביחד ושזה סידור ישיבה לא הגיוני, ניסיתי במקומן למצוא פתרונות יצירתיים לחיבור השולחנות, ונתקלתי באפס רצון לבוא לקראתינו מצד המסעדה, סירבו לקבל כל הצעת סידור אחרת או למצוא לנו מקום אחר. מביך שככה מסעדה מתנהגת ללקוחות שבאו לחגוג אירוע וסגרו על תפריט אירועים ואף שילמו מקדמה. בדיעבד התברר שמנהל המקום נכח במסעדה כל הזמן ולא טרח לבוא ולראות מה הבעיה כשניסיתי במשך 20 דקות להסביר למארחת שהזמנו שולחן ל16. ולא שני שולחנות נפרדים ל8. נאלצנו להתפצל וזה ביאס לנו את כל האירוע. מאוד מתסכל היחס הזה, מאוד מתסכל שיש מסעדות שמסתכלות על הלקוחות שלהם ככסף בלבד והחוויה האישית שלהם לא מעניינת אותם בכלל. גם האוכל ממוצע. לא ממליצה בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

29
מומלץ לארוחה עם חברים
13
מומלץ לארוחה משפחתית
7
אווירה יוקרתית
6
מנות נדיבות
4
אווירה רגועה
3
אווירה רומנטית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 054-2533348

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה