נגישות
נגישות

פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת

שיטוט בטיילת, בין המלונות ומקומות הבילוי, לא יוביל אתכם לשם, אבל אם אתם מכירים מישהו באילת שרוצה בטובתכם, תגיעו למקום הכי מיוחד שיש, ביקור מענג בפורטונה כולא פיצה.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 24/05/2023, 9:31 תאריך עדכון: 24/05/2023, 10:41
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עמוק באילת, בשכונה שלווה הרחק מהמרכז הסואן והמלונות השוקקים, שוכנת פנינה נסתרת שכבשה את לבם ובלוטות הטעם של אלה המחפשים חווית אוכל אחרת, מיוחדת ומרעננת. פורטונה כולא פיצה, מסעדה יוצאת דופן, שהוקמה בשנת 2020 הישר לסערת הסגרים, צלחה אותם בהצלחה והפכה במהרה לחלקת גן עדן נסתרת, המציעה פיוז'ן מענג של אווירת שוק מרגיעה עם אוכל איטלקי מוקפד ותפריט יין עשיר ומפתה.

אדי, בעל המקום, עם למעלה מ- 25 שנות ניסיון בתחום המסעדנות, מגלה לנו קצת מאחורי הקלעים: "בשנים האחרונות זיהינו שעלה הביקוש לבר מסעדה אחר, שבו אפשר לבלות ברוגע, לאכול פיצה נפוליטנית איכותית עם אלכוהול טוב, הרחק מהמרכז".

צילום: הדר יעקב

לא פשוט למצוא את המקום.

"נכון" אדי מאשר. "מי שרוצה מפלט מאזור המרכז ההומה והמסעדות המתויירות, צריך הכוונה מדויקת מאחד המקומיים או מישהו שמבין עניין, אחרת לעולם לא יידע שבתוך שכונת מגורים שקטה נמצא מבוקשו".

ואכן נוכחנו שמדובר במקום מיוחד. מיד כשנכנסנו לפורטונה כולא פיצה, התעטפנו בצלילי ג'אז מלטפים וניחוחות פיצה טאבון שלא השאירה אותנו אדישים והעירה לנו את בלוטות הטעם. התיישבנו לאורך הבר המעוצב, אשר בקצהו טאבון לוהט ב- 450 מעלות וממנו יוצאות פיצות מבעבעות ומגרות. ברקע התחלף הג'אז במנגינות ערביות מלאות נשמה, המושמעות בדיוק בווליום הנכון כדי להכניס אותנו לאווירה. במהרה קיבלנו כוס יין משובח וביקשנו המלצות למנות מיוחדות שנועדו לסועדים רעבים במיוחד.

התפריט בפורטונה כולל מבחר מרשים של מנות ראשונות ובהן: קרפצ'יו, רוסטביף, תפו"א צלויים באש מדורה, וסלט קיסר שהפך לשם דבר ובמיוחד עבורו עולים לרגל התושבים ומבקרים בעיר. למנות עיקריות יש מבחר פיצות מהטאבון, פסטות טריות, ריזוטו גן עדן, וניוקי עם חמאה ומרווה, הכל מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, בהם שמן זית האיכותי בארץ.

צילום: הדר יעקב

סמכנו על המלצת השף והזמנו פיצה פורטונה לבנה, עם שמן זית איכותי, גבינה, צ'ילי ואורגנו טרי. עם הביס הראשון הבנו שגילינו את השילוב האולטימטיבי: פיצה על נייר וכוס יין משובח ביד השניה. בגזרת הפסטות, התענגנו על מנת פרפרדלה ציידים, עם בשר ריבס, מפורק מבושל בטאבון כל הלילה וסלט קיסר מרענן ומלא בטעמים שהצדיק את המוניטין שלו.

המסעדה מתגאה גם במבחר מרשים של יינות מוקפדים, המעלה בכמה רמות את הארוחה ויותר מכל מעיד על הבנת הצרכים של הקהל, משפחות ויחידים אשר מעוניינים בחוויית בילוי אחרת, רוצים להתענג על האוכל שלהם, ליהנות מחברתם של חברים ובני משפחה, ולשקוע באווירה המרגיעה החודרת לאוויר.

צילום: הדר יעקב

בעיר הידועה באנרגיה השוקקת שלה ובאטרקציות התיירותיות שלה, פורטונה כולא פיצה מציעה הפוגה מהכאוס, כמו לגלות מעבר סודי לעולם של תענוגות קולינריים חבויים. מי שמעוניין בבילוי אחר, ימצא כאן חוויה ייחודית, אוכל טוב, מוזיקה נהדרת ואווירה כיפית, מבטיחים שתצאו בחשק לעוד.

פורטונה כולא פיצה, האלמוגים 15 אילת. שעות פתיחה: ימים א'-שבת, 17:00 עד חצות

 053-6239124

צילום השער: הדר יעקב

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום