נגישות
נגישות

קרנבל בשרים ססגוני כל השנה: 'ברזיל הקטנה'

רק המחשבה על נתח טומהוק גורמת לכם לרייר, לא הייתם מתנגדים לנתח פיקאניה על הבוקר, ואתם רוחשים כבוד לאזור לימוזין בצרפת? אז רק למקרה שלא ידעתם, דעו: אתם קרניבורים. ככאלו, תשמחו לדעת שבזמן שהקרנבל בברזיל אורך כארבעה ימים בלבד, "ברזיל הקטנה" שבאילת חוגגת קרנבל בשרים כל השנה.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת REST PRO
מערכת REST PRO
תאריך פרסום: 27/10/2022, 9:10 תאריך עדכון: 27/10/2022, 10:41
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"ברזיל הקטנה" - מסעדת בשרים באילת, כבר לא כל כך קטנה, ולאחרונה חגגה יום הולדת עגול – 20 שנות פעילות המבושמות בניחוח צליית בשרים איכותיים. מסעדת הבשרים שנצמדה במשך שנים לקונספט השיפוד הרץ, מציעה כיום חוויית אירוח עדכנית ומרעננת המבוססת על תפריט פתוח, המאפשרת לכל סועד להרכיב לעצמו את הארוחה המושלמת עבורו. בין היתר, מציע התפריט שלל אופציות צמחוניות ונטולות גלוטן. אופייה הברזילאי של המסעדה בא לידי ביטוי בעיקר על הצלחת, אך גם בעיצוב הביתי-חמים, באווירה הצבעונית והשמחה ואפילו במוסיקה המתנגנת במקום.

צילום: ברזיל הקטנה

האירוח של אילת, הטעם של ברזיל

מסעדת הבשרים הברזילאית באילת מצטיינת בטיפול מוקפד וצלייה מדויקת של הנתחים, וישמחו בה לבחור אתכם ועבורכם את הנתח המושלם. ואיך זה עובד? אתם תציינו בפני המלצר איזה נתח מתחשק לכם לאכול – עם/בלי עצם, אחוז שומן, משקל מועדף וכיוצא בזה, ובהתאם יוצגו בפניכם נתחים טריים ההולמים את העדפותיכם. את החגיגה הברזילאית האכילה שלכם תוכלו לפתוח כמובן עם מגוון ראשונות, ביניהן פז'ואדה (41 שקלים) – תבשיל ברזילאי של שעועית שחורה ובשר מעושן וגם עם נקניקיית צ'וריסוס (56 שקלים) במשקל 240 גרם.

צילום: ברזיל הקטנה

גריל הבשרים כולל בין היתר אנטרקוט ישראלי המוגש בשני משקלים – 300 ו-400 גרם (189 / 229 שקלים), וגם ראמפ סטייק במשקלים 300 ו-400 גרם (119/139 שקלים). בנוסף, תוכלו לחגוג את ברזיל עם מגוון נתחים על העצם המתומחרים לפי 100 גרם, ביניהם: פורטר האוס, ניו יורק, פריים ריב, טומהוק ועוד. הזוגות שבחבורה יותר ממוזמנים ליהנות מדיל זוגי בעלות 399 שקלים שכולל מנה ראשונה לבחירה לסועד, מנה עיקרית לסועד ויין / בירה. הדיל תקף בימים ראשון עד רביעי בכל שעות היום, ובימים חמישי עד שבת עד השעה 17:00.

צילום: ברזיל הקטנה

חוויה אש: הקצב והטעם של ברזיל גם אצלכם בבית

ומה אם היו אומרים לכם שהאיכות והטעם של "ברזיל הקטנה" – מסעדת בשרים באילת, יוכלו לככב גם על שולחן האוכל הביתי שלכם? מתוך המסעדה האילתית פועלת גם קצבית בוטיק, ממנה תוכלו לרכוש שפע בשרים לפי משקל. ומאחר שכבר הזכרנו את הבית, דעו כי מגוון מטעמיה של הברזילאית האילתית מגיעים עד פתח הדלת: בתפריט המשלוחים החדש של המסעדה תמצאו את הקלאסיקות האהובות של המקום, ובנוסף גם כריכי בשר מושחתים ומיוחדים שיגרמו לכם לפצוח בסמבה. אז למקרה שתהיתם, הפרשנות של "ברזיל הקטנה" לכריכים היא לחמניית בריוש/ ג'בטה לבנה לבחירתכם במילוי שלל נתחי בשר כגון אנטריקוט, אסאדו, פילה בקר, צו'ריפאן, ואיך לא – גם המבורגר.

צילום: ברזיל הקטנה

"ברזיל הקטנה", אילות 3, אילת

טלפון: 053-7356761

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של מערכת REST PRO

בירה מליגה אחרת
אכלו אותה?
פרח המדבר
סוגרים שנה
כל מסעדה והכלי שלה
ממלכת החלב של טרה
שם המשחק: מה עומד מאחורי שמות המסעדות
כוכב עולה: המטבח הערבי
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח