נגישות
נגישות

"מאמו" האילתית משיטה אל עבר חוויה קולינרית ים תיכונית  

מסעדת השף "מאמו" נפתחה באביב האחרון, ועם פתיחתה העשירה את אילת בשיק ובטעם. מיקומה בעיר מפתיע כמעט כמו הבשורה על מסעדת שף באילת, שכן היא שוכנת הרחק מהאזור המתויר. אל מול הים האדום, שף אוהד לוי עושה כבוד למטבח הים תיכוני עם תפריט בסגנון sharing. אז עם מי אתם תחלקו?

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 10/11/2022, 9:37
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המסעדה האילתית נפתחה אמנם רק לפני מספר חודשים, אך שף אוהד לוי מלהטט במטבחים כבר מגיל 16. "הייתי שייט תחרותי, ובכדי לממן את האימונים הייתי חייב לעבוד וכך הגעתי למטבח בפעם הראשונה", הוא מספר לנו. מה שהתחיל לגמרי במקרה, הפך לתשוקה אדירה שהובילה אותו עד למטבחיהן של המסעדות התל אביביות האייקוניות. אחרי מסע קולינארי מעשיר ומלמד, נפתחה המסעדה שמייצגת אותו ומשקפת את חזונו: "מאמו".

אירוח באווירה ביתית, טעמים ודיוק של מסעדה

תשכחו מכל שאתם מכירים, יודעים וחושבים על מסעדות שף: מסעדת "מאמו" האילתית של שף אוהד לוי היא המון דברים, רק לא מסעדת שף מעונבת. "אנחנו רואים בלקוחות שלנו חברים שמגיעים להתארח אצלנו", מספר לנו שף לוי. "האווירה אצלנו במסעדה חופשית, שמחה, מקפיצה וסופר דינמית, כאשר הסועדים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהתפאורה והקצב של המקום". כששף לוי מדבר על תפאורה וקצב, הוא מדבר בעיקר על האווירה התוססת והקלילה שמכתיבה את טמפו המסעדה. ב"מאמו" האווירה אולי משוחררת, וניתן אף לחוות אותה מבחוץ דרך החלונות הגבוהים-שקופים, אך בכל הקשור לאוכל, לדרינקים ולשירות, ישנו סטנדרט ברור ובלתי מתפשר: רק הטוב ביותר.

צילום: איתמר גינסבורג

"מאמו": חוויה בחסות האדמה, היבשה והים ובסגנון ים תיכוני

כיאה למסעדה השואפת להעניק חוויה של "אירוח בסלון", ב"מאמו" תמצאו תפריט Sharing המבוסס על מנות בגודל ראשונה וביניים. גודלן של המנות כמו גם מחירן הנוח, נועדו לעודד את הסועדים ליהנות ממניפת טעמים עשירה ככל הניתן. את הבחירה שלא להיצמד לתפריטים הבנויים מסקשנים של ראשונות, ביניים ועיקריות, מסביר לנו אוהד: "ממש כפי שבסלון הביתי אוכלים אחד מהשני – בצורה שיתופית וחווייתית, כך גם אצלנו במסעדה".

צילום: איתמר גינסבורג

"מאמו" מאופיינת בקו ים תיכוני מובהק, כאשר הדגש הוא על חומרי גלם משובחים המסופקים על ידי ספקים מקומיים. את ההשראה לתפריט שאב שף אוהד לוי בעיקר מחופי ספרד, וזו תורגמה למנות ססגוניות וטריות כדוגמת טוסטדה אנשובי (24 שקלים) מאנשובי ספרדי, פלפלים חריפים ובצל כבוש, וגם מנת שרימפס במחבת של מישה (67 שקלים) בסגנון אליו אוליו תעטוף אתכם באווירת ים תיכון. כפי שאתם מבינים, תפריט המסעדה שופע במנות העשויות מאוצרות ים, כאשר את אחת מהן הגיש שף לוי באודישן ל"המסעדה הבאה": כיסוני דג קצוץ (68 שקלים) בציר של לוקוס עם עגבניות שרופות, פלפלי צ'ומא מעושנים ומנגולד. בנוסף, התפריט כולל גם מנות על טהרת הירקות כדוגמת סלט ענבים (47 שקלים) על בסיס עלים ירוקים, פקאנים מטוגנים וסילאן, המתאימות לטבעוניים שבחבורה, אך לא רק להם.

צילום: איתמר גינסבורג

"מאמו", אגמונים 10, אילת

ימים ושעות פתיחה: ראשון עד חמישי – 19:00-אחרון הלקוחות

שישי ושבת – 18:00 עד אחרון הלקוחות

טלפון: 053-7276342

*מסעדת "מאמו" מונגשת לנכים, וכוללת שירותי נכים וחניה

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מאמו באילת
053-7276342

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום