נגישות
נגישות

Say cheers: תרימו לבר הקוקטיילים החדש באילת

מול המצלמה מנחים אתכם לחייך "צ'יז". ומול הקוקטיילים של "טיילר"? חלה עליכם חובת "צ'ירז"! אז בין הכנת תמציות לגיבוש ערבי קונספט, תפסנו לשיחה את אולג גליבוב, שפתח עם שותפו דניאל גור בר קוקטיילים באילת שכל שעה בו היא happy hour. לא נופתע אם בר הקוקטיילים האילתי שנפתח רק לפני ארבעה חודשים, יהפוך את העיר הדרומית מחמה ללוהטת...

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 20/10/2022, 8:44
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"הרעיון לפתוח בר קוקטיילים באילת עלה בסך הכל לפני שנה", מספר לנו אולג גליבוב, הבעלים של TYLER (בתרגום מאנגלית עתיקה: שומר סף של מסבאה). "אני ודניאל גור השותף שלי, הכרנו לפני כארבע שנים במקום העבודה הקודם שלנו. מאוחר יותר, במהלך תקופת הקורונה, הפעלתי בר קוקטיילים לאירועים ובשלב מסוים דניאל חבר אליי. הכימיה המצוינת בינינו והרצון המשותף להעמיק את העשייה בתחום, הולידו את הרעיון לפתוח מקום שמקדש את תרבות הקוקטיילים".

"טיילר קוקטייל בר" נפתח בחודש יוני האחרון, ומעבר לקוקטיילים עכשוויים וקלאסיים, מגישים בו דבר נוסף: חוויית אירוח. הבר מעוצב בקו אינדוסטריאלי – עם המון בטון וברזל, אך באותה הנשימה נוכח בו מינימליזם עיצובי כובש. הישיבה במקום הינה "ישיבת בר קלאסית" – על הבר עצמו ומסביב לשולחנות גבוהים, כאשר המוסיקה המתנגנת ברקע משלימה את אווירת הקוקטייל האלגנטית שהשותפים הצעירים שאפו ליצור.

צילום: טיילר קוקטייל בר

מ"וייבים ירוקים" ועד סופר בול: הקוקטיילים של TYLER

ב"טיילר קוקטייל בר" מגישים עשרה קוקטיילים (42-46 שקלים) – חלקם קלאסיים, מוכרים ואהובים, וחלקם עכשוויים-טרנדים. כולם, ללא יוצא מן הכלל, מבוססים על תמציות, מחיות וסירופים המוכנים במקום ובכל יום מחדש. בין היתר, מוגשים בבר האילתי החדש Green vibes (43 שקלים) – קוקטייל על בסיס ג'ין, תה ירוק, נענע, בזיליקום ואקוופאבה, Sail away (44 שקלים) – על בסיס רום, ליקר בננה, אננס, פסיפלורה, ליים וגויאבה, וגם Super bowl (45 שקלים) על בסיס ליקר עשבי קינמון, וויסקי אמריקאי, ג'ינג'ר ותפוז.

את חוויית שתיית הקוקטייל שלכם תוכל לשדרג בקלות עם מנת צד כדוגמת נאצ'וס עם גוואקמולי (29 שקלים), סלט קיסר (30 שקלים) או פלטת גבינות זוגית (59 שקלים) הכוללת שלושה סוגי גבינות: גאודה, צ'דר וקשקבל, ואלו מוגשות לצד פסטו איטלקי וטוסטונים. אלו שרוצים לחזק את מתיקות הקוקטייל אפילו יותר, מוזמנים לעשות זאת עם פופקורן קרמל (12 שקלים).

צילום: טיילר קוקטייל בר

צ'ירז אילת: חוויית קוקטייל קונספטואלית

אולג ודניאל לא מאיישים אך ורק את הפוזיציה הנוחה של בעלי המקום, אלא שהם מנהלים-עובדים פעילים בו. את שעות הצוהריים הם מעבירים בהכנות, והחל מתשע בערב עם פתיחת הדלתות, הם מערבבים, משקשקים ומגישים משקאות ללקוחותיהם. "בחרנו להיות מעורבים גם באירוח לקוחותינו מתוך מטרה להעניק לכל אחד חוויה אישית, נכונה ומדויקת", מסביר לנו אולג. החוויה המדויקת אותם שואפים להעניק השותפים המשקים את האילתים ב"טיפה" של שמחה, באה לידי ביטוי גם ביצירת ערבי קונספט.ביום רביעי נערך במקום ערב "טיקי" שמוגשים במהלכו קוקטיילים קריביים, בימים חמישי ושישי מתארח DJ הבית שמעשיר את חוויית הקוקטייל במוסיקת רקע קצבית, ואת סוף השבוע ב"טיילר קוקטייל בר" חותמים בערב היפ הופ וג'אז. אז מה אתם שותים?

צילום: טיילר קוקטייל בר

"טיילר קוקטייל בר", דרך יותם 5, אילת

ימים ושעות פתיחה: שני עד שבת – 21:00-02:00

טלפון: 053-7931686

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום