נגישות
נגישות

הייתה באילת לפני כולן ועדיין כאן: "פדרו"

רק מסעדה אחת יכולה להחזיק בתואר "המסעדה הראשונה שנפתחה באילת". זו שהייתה שם לפני כולן ודלתותיה עדיין פתוחות, היא מסעדת הבשרים "פדרו".

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 01/12/2022, 7:39 תאריך עדכון: 01/12/2022, 11:06
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כבר 25 שנים שדרור הרוש עושה מסעדנות; לפני כ-4 שנים הוא הפך לבעליה של המסעדה האילתית הוותיקה "פדרו". "הסיפור של המסעדה וההיסטוריה הקולינארית העשירה שלה, הם אלו שגרמו לי בין היתר לרכוש אותה", הוא משתף אותנו נרגש. כשדרור מדבר על סיפורה של המסעדה, הוא מדבר בעיקר על העובדה כי היא הראשונה שנפתחה בעיר אילת. "המסעדה קיימת כבר כ-69 שנים. היא החלה את דרכה כמסעדה צרפתית שאירחה לאורך השנים אנשי רוח, פוליטיקאים וידוענים אחרים". את שמה הנוכחי – "פדרו", העניקו לה לפני כ-37 שנים ולשם זה היא עונה מאז ועד היום.

מאז 2018 המסעדה בבעלותו של דרור, ולאחרונה היא אף עברה מתיחת פנים. בין היתר, המקום שודרג עם בר הכולל כ-25 מקומות ישיבה. הבר המרכזי מספק חוויה אדירה לסועדים משתי סיבות: האחת היא נוכחותו של שף גרמן ממש במרכזו, והשנייה היא העובדה שמוגשים בו לא פחות מ-80 סוגי יינות. "אנחנו משתדלים לתת במה ליקבי בוטיק קטנים, ואף ניתן אצלנו דגש ליינות ישראלים בלבד", מספר לנו דרור.

צילום: פדרו

"פדרו": קונספט קולינארי העטוף בתוכן אומנותי

העיצוב החמים וכך גם מבנה המסעדה בעצמו, משווים ל"פדרו" – מסעדת בשרים באילת, מראה ואווירה של בית, כאשר בחלקה החיצוני גינה יפיפייה המעוטרת בתבלינים, צמחי תה, פרחים ואפילו מפל מים. התמחותה של המסעדה האילתית הייתה מאז ומתמיד בבשרים, אך כיום התפריט מגוון הרבה יותר וכולל מגוון אופציות כדוגמת סלטים, פסטות ודגים, כאשר הדגש הוא על חומרי גלם מקומיים – החל מירקות אורגניים מהערבה ועד בשרים מהגולן. גם השכנים ממצרים מוסרים דרישת שלום, וזאת עם אספקת דגים טריים למסעדה. על רקיחת המטעמים ב"פדרו" אחראים שני שפים, שבמקרה גם בני זוג: מאיה האחראית על האכלת הסועדים המתארחים בחלל המסעדה, ואילו גרמן הוא השף המנצח על הבר.

צילום: פדרו

בכל יום שני נערך במקום "ערב קצבים", המאפשר לחובבי הבשר המושבעים ליהנות מתפריט של 10-12 נתחים המתומחרים לפי קילו. כך, כל לקוח ראשי לבנות לעצמו את פלטת הבשרים המושלמת עבורו, וליהנות ממחיר אטרקטיבי שעשוי להגיע ל-30-50% פחות מהעלות שבתפריט הקבוע. ב"פדרו" לא מקפחים את חובבי הים, ובכל יום רביעי נערך "ערב דייגים" המוצע במודל תמחור זהה.

במטרה להעשיר את האווירה וחוויית הלקוחות, בחרו במסעדה האילתית לתבל את האווירה עם תוכן אומנותי. לא משנה באיזה יום בשבוע תגיעו להתארח ב"פדרו", ארוחתכם תלווה במוסיקה המתנגנת LIVE במקום. ביום שני למשל מתארח נגן גיטרה ספרדי, ביום רביעי נגן בוזוקי יווני ובחמישי מוסיקת ג'אז.

צילום: פדרו

"פדרו", שדרות יעלים 38, אילת

שני עד שישי – 18:00-23:00

שבת – 14:00-23:00

טלפון: 053-9372327

לאתר מסעדת "פדרו" האילתית >>

לכל המסעדות באילת >>

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום