נגישות
נגישות

10 מסעדות מומלצות ברמת החייל

ספייסי מיסו במיאזקי של יובל בן נריה, פאי פקאן במסעדת הדסון או פלא יאנג בטייגר לילי? בין אם מדובר בארוחת צהריים או עסקית או ערב משפחתית - אלו הן עשר המסעדות ברמת החייל שאסור לכם לפספס

עסקיות חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 04/09/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שולחן בבוצ'רי דה בלירוצ'ה תל אביב (צילום: עידן גור) מטבח על טהרת ארבעת האלמנטים. שולחן בבוצ'רי דה בלירוצ'ה תל אביב (צילום: עידן גור)

אזור התעשייה וההייטק הסמוך לשכונת רמת החייל הוביל לפריחה יוצאת דופן של מסעדות באזור, וביניהן יש כאלה שבמשך שנים רבות נשארות על המפה - ובגדול. בכתבה שלפניכם ריכזנו את המובילות שבמסעדות ברמת החייל. בין אם אתם מחפשים מסעדה לארוחת צהריים, לחגיגת יום הולדת בערב, או כזו שניתן לארח בה אורחים חשובים מחו"ל – אלו הן עשר המסעדות שבהן ממתינה לכם בוודאות ארוחה מצוינת.

מתעוררים: מאפי בוקר מנצחים בתל אביב
ארוחות הבוקר הטובות בתל אביב

חמישה בראנצ'ים עם טוויסט 
ארוחות עסקיות מומלצות בתל אביב

מיאזאקי
מסעדת מיאזאקי, שבאה לעולם בפברואר 2016, נפתחה על ידי השף היצירתי יובל בן נריה (טאיזו, יא פאן). התפריט של מיאזאקי מציע שלושה סוגי המבורגרים הנצלים על גריל גחלים יפני הנקרא רובטה, ארבע מנות ראמן מענגות, חמישה סוגי תוספות ושני סוגי צ'יפס, כשאת הארוחה הקלילה ניתן ללוות במגוון סוגי בירה כמו בירה אסאי, סינגה, סאפורו וטאיזו. למרות שמדובר במסעדת אוכל רחוב המציעה תפריט קליל באווירה קז'ואלית, מגע הקסמים של בן נריה וההקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, מורגשים בכל ביס ובכל פינה במקום.

טעימות מהתפריט: YAKIBURGER (המבורגר יפני קלאסי בלחמנייה תוצרת בית, חסה אמריקאית, בצל סגול וחמוצים), ספייסי מיסו (מרק עוף ומיסו חריף, אטריות חיטה דקות, מיסו אדום, מחית צ'ילי, ביצה כבושה באפר, בצל ירוק, תירס, פטריות שחורות, שומשום קלוי ושיפוד נתחי פרגית) וצ'יפס אוממי. 
מיאזאקי - ראול וולנברג 20, רמת החייל, תל אביב, 053-9385019

שיפודים במיאזאקי (צילום: באדיבות המקום) השקעה בכל פרט. שיפודים במיאזאקי (צילום: באדיבות המקום)

פומו
מסעדת פומו נפתחה בקיץ הלוהט של 2017 וחיש מהר מיצבה את עצמה כאחת האיטלקיות השוות ביותר בעיר. הבעלים והשף של פומו הוא היועץ הקולינרי שחר ברנע, שבמשך תריסר שנים עסק בעיקר בבניית תפריטים ופתיחת מסעדות עבור מסעדנים אחרים. למעשה פומו היא המסעדה הראשונה שפתח וזאת לאחר שנתיים של עבודה קשה ומחקר מעמיק של המטבח של דרום איטליה. ליבה הפועם של המסעדה הוא תנור ג'וספר איכותי, המעניק למנות השונות ארומה ייחודית וממכרת במיוחד.

טעימות מהתפריט: כרובית ארוסטיטו (יוגורט כבשים, עשבי תיבול לימוניים וצ'ילי), פיצה פפרוני (עגבניות, מוצרלה, צ'וריסו, ארוגולה וצ'ילי) ומילפיי (עלים מקורמלים של בצק עלים בעבודת יד, קרם פטיסייר וניל וקרמל מלוח חם).
פומו - הברזל 11, רמת החייל, תל אביב, 053-9377113

דג ובירה בפומו תל אביב (צילום: באדיבות המקום) ארומה יחודית מדרום איטליה. דג ובירה בפומו תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

שאלוט
שאלוט היא מסעדת שף המציעה תפריט כשר למהדרין, בהנהגתו של השף מיכאל אמייב. בתפריט העשיר והמגוון במיוחד שהרכיב אמייב, תמצאו ערב רב של מנות ממטבחים שונים, החל מחזה ברווז על הגריל עם תבליני פרובנס ברוטב פירות יער, דרך שלל מאפים קווקזיים (צ'ודו, קורזה ובילאשי) וכלה בשניצל וינאי. בתחילת הדרך, היוותה המסעדה אבן שואבת בעיקר לשומרי הכשרות באזור. היום לעומת זאת, גם אלו הנוהגים לערבב חלב עם בשר דרך קבע, גילו את קסמה ומגיעים אליה באופן קבוע לעסקית משתלמת (20% הנחה על כל המנות בתפריט בין 16:00-12:00), ארוחת ערב רומנטית או ארוחה משפחתית של אחר הצוהריים.

טעימות מהתפריט: סביצ'ה סלמון (פרוסות דקות של סלמון טרי בתיבול צ'ילי ורוטב ביתי), שישליק אנטריקוט (סגנון קווקזי, מוגש עם ירקות צלויים על הגריל, צ'ילי חריף, תפו"א בסגנון כפרי ורוטב ביתי) ופחזניות (3 יחידות במילוי קרם וניל, בציפוי שוקולד עם פיסטוק).
שאלוט - shallot - הברזל 3, רמת החייל, תל אביב, 053-9375639

בוצ'רי דה ברילוצ'ה
בדומה לכלכלה של העיר הארגנטינאית המפורסמת, גם המטבח של המסעדה שנקראה על שמה, מבוסס על ארבעה אלמנטים: בשר, יין, שוקולד וגלידה. את היין תקבלו ברגע שבו תיכנסו למסעדה, לאחר מכן תתבקשו לבחור אילו נתחים ברצונכם לסעוד במהלך הארוחה ואת הגלידות המשובחות והשוקולד האיכותי, תפגשו בשלב הקינוחים. בימים ראשון עד חמישי מציעים בבוצ'רי דה ברילוצ'ה ארוחות עסקיות בין השעות 16:00-12:00 הכוללות מנה ראשונה, מנה עיקרית, תוספת לבחירה ושתייה מתפריט העסקיות או הנחה של 15% על מחירי הראשונות, הבשרים במשקל, הקינוחים והיינות מתפריט הערב.

טעימות מהתפריט: פטה כבד (פטה כבדי עוף עם ריבת תפוחים ויין אדום. מוגש עם טוסטונים), מילנזה (שניצל ארגנטינאי משייטל בקר או חזה עוף) ופנקוטה אלפחורס (מקפא שמנת עם דולסה דה לצ'ה, מונח על עוגיית אלפחורס, המונחת על רוטב שוקולד לבן).
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - butchery de bariloche - הברזל 4, רמת החייל, תל אביב, 053-9443212
להזמנת שולחן בבוצ'רי דה ברילוצ'ה - butchery de bariloche

פויו גאנסו בבוצ'רי דה בריצ'ולה (צילום: עידן גור) עסקיות שוות במיוחד. פויו גאנסו בבוצ'רי דה בריצ'ולה (צילום: עידן גור)

טקסס ברביקיו
טקסס ברביקיו היא ממלכת הבשרים המעושנים של רמת החייל. במסעדה הטקסנית מעשנים נתחים מובחרים במשך 14 שעות במעשנת אימתנית. המעשנת נבנתה במיזורי לפי הזמנה במיוחד עבור טקסס ברביקיו, כשגם צוות הטבחים עבר הכשרה מקיפה באחת ממסעדות הברביקיו היותר מפורסמות בטקסס, Bludso's BBQ. למעשה אפילו עצי האלון הבוערים לאיטם במעשנת של טקסס ברביקיו, מיובאים במיוחד מטקסס. לאור כל זה, אין זה פלא שלטקסס ברביקיו עולים לרגל חובבי בשר מעושן מכל רחבי הארץ.   

טעימות מהתפריט: עוף מפורק בתוספת מק אנד צ'יז, בריסקט (חזה בקר) בתוספת תבשיל שעועית ובננה ברד פודינג.
טקסס ברביקיו - Texas BBQ - הברזל 7, רמת החייל, תל אביב, 053-9369071
להזמנת שולחן בטקסס ברביקיו - Texas BBQ

בשר בטקסס ברביקיו תל אביב (צילום: עידן גור) חגיגה מעושנת בממלכת הבשרים. בשר בטקסס ברביקיו תל אביב (צילום: עידן גור)

הדסון
מקדש הבשרים של השף מתן אברהמס, נפתח ברמת החייל ב-2008. בשנים הראשונות הוביל את המסעדה השף עמיר אילן אך החל מ-2011, מתן אברהמס הוא זה שמנצח על צוות הטבחים של המקום וכן זה שחתום על התפריט המוקפד של הדסון. הנתחים המשובחים של הדסון מגיעים מעדרים ישראליים בלבד ומיושנים במקום בשיטת ה-dry aging (יישון יבש). מדי יום מגישים במקום את הנתחים שהגיעו לדרגת היישון האופטימלית בלבד, כשבין השאר מדובר בטומהוק, פורטרהאוס וניו יורק. אם אתם מגיעים בקרוב למסעדה, אל תוותרו על חלונות ניו יורק סינטה - פרוסות סינטה בדרגת מדיום רייר, המוגשות על רוטב טופי יפני.

טעימות מהתפריט: שרימפס בחמאת שום (פטרוזיליה ויין לבן), סלמון בגריל (זיגוג חרדל חריף מתוק) ופאי פקאן (דבש ומייפל, קראמבל פקאן וגלידת חמאה חומה).
הדסון - hudson - הברזל 27, רמת החייל, תל אביב, 053-4294171

סלט קיסר בהדסון תל אביב (צילום: באדיבות המקום) וגם שרימפס בחמאת שום. סלט קיסר בהדסון תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

ג'ויה 
רשת ג'ויה החלה את דרכה ב-2001 בהרצליה ואילו כיום היא מונה בנוסף עוד שלושה סניפים: שניים בתל אביב ואחד בראש פינה. כמו כן כבר בשנה הקרובה צפויה הרשת להתרחב גם לפתח תקווה ורעננה. למרות השנים שחלפו ולמרות שאותה מסעדה שנחשבה בזמנו לפורצת דרך, הפכה לרשת, ג'ויה היא עדיין מילה נרדפת לאוכל איטלקי משובח. בג'ויה רמת החייל מגיש השף המוערך בני אשכנזי עסקיות בשתי רמות מחירים (62 ו-67 שקלים), הכוללות פוקצ'ה, מנה ראשונה לבחירה, עיקרית לבחירה ושתייה לבחירה מתפריט העסקיות. כמו כן חשוב לציין שלצד המנות הבשריות, מנות הדגים ופירות הים, מגישים בג'ויה גם מנות טבעוניות נהדרות, לרבות פיצה מיוחדת עם גבינה טבעונית, בצל, פטריות, תרד, ארטישוק וארוגולה.

טעימות מהתפריט: פולנטה (פורטובלו, ערמונים, אספרגוס, פרמז'ן ושמן כמהין), לזניה ראגו (שכבות דפי פסטה, ראגו בקר, שום, מוצרה ופרמז'אנו בקרם עגבניות) ופנקוטה.
ג'ויה - הברזל 4, רמת החייל, תל אביב, 053-9429695

טייגר לילי
כבר קרוב לשבע שנים שמסעדת טייגר לילי של השף יניר גרין, נחשבת לאחת המסעדות התאילנדיות הטובות ביותר בישראל. עיצוב הפנים הייחודי של המעצב ירון טל מהווה תפאורה הולמת למנות האקזוטיות של גרין, שיכולות תוך ביס אחד להטיס אתכם בחזרה לרחובות בנגקוק. הודות לשימוש בחומרי גלם המיובאים במיוחד מתאילנד ולהקפדה על טכניקות הבישול המסורתיות, המנות של טייגר לילי מתאפיינות בטעמים וניחוחות אותנטיים לחלוטין. אם אתם לא יכולים לצאת מהמשרד, נעדכן שבטייגר לילי מציעים גם שירות משלוחים.

טעימות מהתפריט: פאד טוד קאתייאם (נתחי אווז בטמפורה מוקפצים ברוטב צדפות עם שאלוט, ברוקולי, בצל ירוק, כוסברה וקריספי שום), פלא יאנג (דניס שלם ממולא בכפיר ליים, למון גראס, וגלנגל על הגריל. מוגש לצד סלט פפאיה עם אננס טרי, בצל ירוק, נבטים ושאלוט ברוטב צ'או צ'או פיקנטי) ובננה לוטי (בצק פריך במילוי פרוסות בננה, קוקס קלוי, בוטנים קצוצים, עשוי במחבת על חמאה, מוגש עם חלב מרוכז מעל, קוקוס קלוי ואבקת קוקוס בתוספת סורבה קוקוס מעל).
טייגר לילי - TIGER LILLY - הברזל 32, רמת החייל, תל אביב, 053-8096525
להזמנת שולחן בטייגר לילי - TIGER LILLY

קארי פירות ים בטייגר לילי (צילום: עידן גור) התאילנדית הכי אותנטית בסביבה. קארי פירות ים בטייגר לילי (צילום: עידן גור)

גוצ'ה
גוצ'ה רמת החייל היא אחת משלוש המסעדות של רשת גוצ'ה, המציעה תפריט ים-יבשה הכולל מנות דגים ופירות ים, מנות בשרים ומנות המשלבות בין שני העולמות. מעבר למנות מיוחדות כמו שרימפס ברוטב ג'ינג'ר ודבש או סלט קיסר עם שרימפס, מגישים במקום גם המבורגרים משובחים במיוחד. מדי יום בשעות הצוהריים ניתן ליהנות במקום מארוחות עסקיות הכוללות מנת פתיחה, לחם הבית ושתייה קלה בתוספת של 16 שקלים בלבד למחיר המנה העיקרית ומ-25% הנחה על תפריט היין, הקוקטיילים והקינוחים. בנוסף מדי יום ראשון בערב מציעים במקום 1/2 ק"ג מולים עם תוספת צ'יפס ובירה מהחבית, ב-98 שקלים בלבד.

טעימות מהתפריט: פיש טאקוס (דג פריך, צ'יפוטלה, סלסה ובצל כבוש), מיקס קלמארי (טבעות וראשים) ופסטה שרימפס ובשר סרטנים (בשמנת ועגבניות שמש).
גוצ'ה - הברזל 7, רמת החייל, תל אביב, 053-9439968

שגב אקספרס
בשגב אקספרס שברחוב הברזל, מוכיח השף עתיר הפעלים שגב משה, שגם אוכל שמגיע לשולחן במהירות, יכול להיות מוקפד, טעים, איכותי ומזין. על כך יכולים להעיד המוני הסועדים הגודשים את המקום מדי יום החל משעות הצוהריים, במהלכן מוגשות ארוחות עסקיות שוות במיוחד בשלוש דרגות מחיר (89-72 שקלים). התפריט של שגב אקספרס הוא מהעשירים והמגוונים ביותר בסביבה וכולל בין השאר מגוון מרשים של מנות ללא גלוטן, מנות צמחוניות ומנות טבעוניות למהדרין. כמו כן מדי יום שני מגישים במקום החל מהשעה 18:00, תפריט יווני מוצלח במיוחד הכולל מעדנים כמו כיסוני גירוס, קנלוני יווני ומובן שגם אוזו איכותי.

טעימות מהתפריט: סלט טבחים (שלל ירקות טריים, צמחי תבלין, קרוטונים וגבינת פטה מתובלים בשמן זית, לימון וגרעיני חמנייה), פטה כבד ושזיפים (פטה כבד עוף, חמאה צהובה, ריבת בצל ושזיפים שחורים מוגש בכוס עם אגוזי מלך גרוסים) ומלבי (מלבי לימוני עדין ומרענן, שערות קדאיף, פירות טריים וגרניטה תות).
שגב אקספרס - הברזל 38, רמת החייל, תל אביב, 053-9443115

מנה בשגב אקספרס תל אביב (צילום: באדיבות המקום) תפריט עשיר ללא גלוטן. מנה בשגב אקספרס תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פומו בתל אביב
053-9377113
בוצ'רי דה ברילוצ'ה בתל אביב
053-9443212
הדסון בתל אביב
053-4294171
טייגר לילי  בתל אביב
הזמנת שולחן
053-8096525
שגב אקספרס  בתל אביב
053-9443115

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
איפה אוכלים בשר שבושל בבטן האדמה? בטוסקנה הישראלית