נגישות
נגישות

בצהרי שישי: העסקיות השוות לסוף השבוע בתל אביב

לפני הים, אחרי הים או ישר מהמיטה בואו לאכול סשימי שקשוקה, ביסלי קלמרי, ברווז ברוטב אויסטרים וטעימות יפניות למרכז השולחן – כל העסקיות הכי שוות לסוף השבוע בתל אביב

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 23/07/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עסקית במסעדת 206 דגים (צילום: אפיק גבאי) מהיום גם בסופ"ש. עסקית במסעדת 206 דגים (צילום: אפיק גבאי)

לאכול במסעדות שף שוות בשישי-שבת ועוד במחיר משתלם? קנינו או ליתר דיוק הזמנו מקום, ויפה שעה אחת קודם. ארוחות עסקיות תמיד היו מקור לקנאה כלפי מי שיכול להגיע למסעדה טובה באמצע השבוע וליהנות מדיל שווה ביחס לארוחת ערב דומה באותה מסעדה. בזכות כמה שפים ומסעדנים בעלי חזון – יש כמה עסקיות צהריים שוות גם בסופי שבוע כך שכבר לא צריך לקנא. מצעד עסקיות סוף שבוע בתל אביב.

מסה

מסעדת מסה המוקפדת והמעוצבת של השף אביב משה תמיד נחשבה יקרה ואיכותית בזכות האוכל האלגנטי המוגש בה. למזלנו הרחיבו בה את העסקית צהריים והיא תקפה גם בימי שישי ובשבת ועוד בטווח שעות נדיב למדי.
מתי: שישי ושבת בשעות 16:45-12:00
כמה: בשישי מ-98 שקלים לעסקית הכוללת מנה ראשונה, עיקרית, לחם מטבלים ומשקה חליטת השף ועד 162 שקלים (תלוי במנה העיקרית), ובשבת 146 שקלים לעסקית צהריים בהרכב דומה.
מה אוכלים: קלמרי סגול עם רליש כבד אווז, קרם יוזו ופאף קינואה שחורה; בקלאווה עגל; קבב דגי ים, חריימה וקוסקוס ביתי; רביולי כמהין וגבינת עיזים; שיפוד נתח קצבים, ציר מרלו, בצלים מקורמלים, קרם תפו"א מעושן ודוקסל פטריות; פילה דג לברק עם טורטליני של חציל מעושן, גבינת עיזים וזעתר, קרם ארטישוק ירושלמי; ועוד. יש אופציות טבעוניות וללא גלוטן.
מסה - MESSA - הארבעה 19, תל אביב, 053-9418828

סשימי שקשוקה במסעדת מסה. (צילום: איליה מלניקוב) אוכל אלגנטי ומשתלם. סשימי שקשוקה במסעדת מסה (צילום: איליה מלניקוב)

קוואטרו

מסעדת קוואטרו, האיטלקית המודרנית והקלילה של השף אביב משה השוכנת מעל מסה, מציעה אף היא מסלול עסקית סוף שבוע, והיא כוללת גם אופציות לצמחונים, טבעונים ולנמנעים מגלוטן. אגב, בשתי המסעדות מציעים משקאות במחירים אטרקטיביים.
מתי: שישי ושבת 16:00-12:00
כמה: 127-72 שקלים לראשונה ועיקרית בשישי, 129 לראשונה ועיקרית בעסקית שבת.
מה אוכלים: לב חציל עם פונדו גבינה ודוקסל פטריות; סלט קפרזה; ביסלי קלמרי; טרטר סלמון; קרפצ'יו שייטל; רצועות פילה בקר; טורטליני כמהין; רביולי גבינות; פיצה כמהין; דג שלם על הגריל; לינגוויני ראגו בשר; ועוד.
קוואטרו - QUATTRO - הארבעה 21, תל אביב, 053-9379355

טורטליני כמהין במסעדת קוואטרו (צילום: איליה מלניקוב) אווירה קלילה עם מנות לכולם. טורטליני כמהין של קוואטרו (צילום: איליה מלניקוב)

קאב קם

בר-המסעדה החדש (יחסית) של יריב מלילי ואשתו לק, בעלי בית תאילנדי הוותיקה והאהובה, מציע חוויית אוכל משותפת ודרינקים משותפת עם חברים או משפחה, מעין פותחים שולחן בסגנון תאילנדי. בימים אלו משיקים במקום תפריט ספיישל המבוסס על הקולינריה התאילנדית המקורית לצהריים של סופי השבוע והוא מוגש במקביל לתפריט הרגיל. אין מסלול של עסקית מובנית אלא מסלול עצמאי מודולרי שממנו אפשר לבחור מהספיישלים המוגשים רק בסופי השבוע.
מתי: שישי ושבת בשעות 16:30-12:00
כמה: 138-32 שקלים למנה מהקטגוריות של נאים, חם, מהים ומהיבשה.
מה אוכלים: אויסטר ג'ילרדו עם ג'ינג'ר, שאלוט וצ'ילי; נתחי דג ים מקומי נאים ונאם פלה פריק; דג ים נא קצוץ גס בתיבול איסן; קלמרי מקומי בלהבות; מולים על הווק עם בזיל תאי, למון גראס וצ'ילי; לברק שלם מטוגן, ערימת עלים טריים ורוטב תמרינדי; נתח אונטריב וחלקי פנים קצוצים עם בזיל תאי, צ'ילי וביצת עין רכה; ועוד.
קאב קם - Kab Kem - לינקולן 11, תל אביב, 053-9386649

פלהמוק קטיאם במסעדת קאב קם (צילום: יונתן בן חיים) פותחים שולחן תאילנדי. פלהמוק קטיאם של קאב קם (צילום: יונתן בן חיים)

TYO

במסעדה היפנית TYO מגישים בשישי ובשבת תפריט עסקית משתלם של המאסטר סושי הבינלאומי יאמה סאן, בדגש על מרקמים, טעמים וטכניקות הכנה מגוונות מהמטבח היפני. התפריט משלב מנעד טעמים (חריף, מתקתק, מלוח ועוד), ים, יבשה, צומח וכך הלאה.
מתי: בשישי בשעות 16:00-12:00 ובשבת בשעות 17:00-12:00
כמה: 90 שקלים למנה ראשונה לבחירה ומנה עיקרית לבחירה; ארוחת ילדים ב-42 שקלים.
מה אוכלים בעסקית: מרק מיסו קלאסי; נאסו מיסו (חציל בגריל במיסו לבן, עגבניות שרי וקארי בטמפורה ובשומשום); סלט אצות ים; אגדשי טופו; סלמון צרוב עם מלפפונים; קומבינציות סושי מגוונות; פילה סלמון; ועוד.
TYO - מונטיפיורי 7, תל אביב, 053-7934176

סלמון צרוב במסעדת TYO (צילום: אמיר מנחם) מנעד טעמים מהמטבח היפני. סלמון צרוב של TYO (צילום: אמיר מנחם)

טאיזו

במסעדת טאיזו האסייתית המדוברת של השף יובל בן נריה מגישים בצהרי שישי ושבת עסקית (שני מסלולים שונים, פירוט בהמשך) המבוססת על הטעמים שליקט השף במסעותיו ברחבי אסיה – הודו, סין, תאילנד, ווייטנאם וקמבודיה תוך מתן הפרשנות האישית שלו.
מתי: בראנץ' שישי מ-11:00, עסקית שבת מ-12:00
כמה: 138 שקלים לסועד בבראנץ' שישי המורכב ממנות למרכז השולחן ובחירה של עיקרית. מ-159 שקלים לסועד בעסקית שבת לשלוש מנות בחירה מקטגוריות שונות.
מה אוכלים: בשישי אפשר לאכול סלט שרימפס, טרטר, סטייק אנד רגז, קארי סרטנים ועוד; בשבת מוגשים סלט דפי שעועית; טרטר דגים; סשימי סלמון; דמפלינג שנחניזי הנודע; ברווז ברוטב אויסטרים; קציצות חומוס; וינדאלו – בשר אונטריב; באטר צ'יקן, פילה לברק; ועוד.
טאיזו - Taizu - דרך מנחם בגין 23, תל אביב, 053-7933705

טרטר טאיזו במסעדת טאיזו (צילום: יפית שמחה) טעימות מרחבי אסיה. טרטר של טאיזו (צילום: יפית שמחה)

משיה

מסעדת משיה של השף יוסי שטרית מציעה את אחת העסקיות השוות בעיר באמצע שבוע. אבל גם למי שיכול להתפנות לקולינריה משובחת רק בשבת יש למה להגיע כי במשיה מבטיחים לפתוח שולחן וגם על הדרך את הלב הרחב.
מתי: שבת בשעות 15:30-12:00
כמה: 142 שקלים לסועד לעסקית שבת הכוללת מגש "פותחים שולחן" משותפות בדגש על מגוון עונתי משתנה ועיקרית אישית לבחירה.
מה אוכלים: אחרי מנות החלוקה למרכז השולחן בוחרים מבין מנות כמו כופתאות מריקוטה טרייה עם דלעת, מנגולד ושמנת חמוצה; מעורב ירושלמי; פילה לברק, מאשוויה מירקות שרופים, כוסברה ופפריקה; "רביולי" מעלי חובזה במילוי קבב שרימפס וקלמרי על הגריל; קציצות לוקוס; טאג'ין בקר; ועוד.
משיה - Mashya - מנדלי מוכר ספרים 5, תל אביב, 053-9379051

206 דגים

מסעדת הדגים ופירות הים הוותיקה בשכונת צהלה בתל אביב, הפועלת כבר יותר משני עשורים, מציעה עסקית גם בסופי שבוע (וגם בשעות הערב באמצע שבוע, שווה לא פחות).
מתי: בשבת מ-12:00
כמה: 159 שקלים לסועד למנה ראשונה, עיקרית וקינוח.
מה אוכלים: מרק דגים ופירות ים; רביולי סלק; קרודו מוסר ים; קינואה שחורה וראשי קלאמרי פריכים; סלמון מאודה עם מיסו אדום וירקות שורש; שרימפס; קלמרי ושרימפס על הפלנצ'ה; פילה לברק צרוב עם ניוקי וחמאת מרווה ובסוף בוחרים קינוח.
206 דגים - משה סנה 54, צפון תל אביב, 053-9444178
להזמנת שולחן ב206 דגים

רביולי סלק במסעדת 206 דגים (צילום: אפיק גבאי) יש מה לאכול בסופ"ש בצהלה. רביולי סלק של מסעדת 206 דגים (צילום: אפיק גבאי)

אוקינאווה

באוקינאווה סושי בר מציעים דיל על התפר שבין בראנץ' לבין לאנץ' תחת הכותרת "השמש העולה". למה על התפר? כי מקבלים הרבה אוכל ביחס למחיר והדגש הוא על נהנתנות. אגב, קוקטיילים ומשקאות מוגשים במחיר מוזל במהלך הלאנץ'-בראנץ'.
מתי: שישי ושבת 15:30-11:00
כמה: 95 שקלים לסועד למנות חלוקה קטנות, עיקרית אישית לבחירה ולחמניות אסייתיות.
מה אוכלים: מנות מושחתות המשלבות חומרי גלם, טכניקות חיתוך והגשה יפניים מינימליסטיים. מתחילים בשש מנות איזקאיה - טעימות יפניות קטנות - המוגשות למרכז השולחן (למשל חצי אבוקדו צלוי עם קרם טופו וסלק; נתחי סלמון נאים בהדרים ואטריות ועוד) ולחמניות אסייתיות מאודות ואז עוברים לבחירה בין מנות עיקריות כמו תפוחי אדמה מדורה, תרד, ביצים עלומות, גבינת ריקוטה, אבקת נורי ורוטב שמנת דיז'ון ויוזו לימוני חלומי; אורז מוקפץ בווק עם קוביות עוף וירקות במעטפת חביתה יפנית בזיגוג דמי גלאס; ועוד.
אוקינאווה - לבונטין 11, תל אביב, 053-9374524

עסקית במסעדת אוקינאווה (צילום: אמיר מנחם) לאנץ' או בראנץ'. עסקית של אוקינאווה (צילום: אמיר מנחם)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מסה בתל אביב
053-7103222
קאב קם תל אביב בתל אביב
053-9386649
TYO בתל אביב
053-7934176
טאיזו בתל אביב
053-7933705
משיה בתל אביב
053-9379051

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח