נגישות
נגישות

רייז אנד שיין: ארוחות הבוקר הכי טובות בתל אביב

הבופה העשיר של משייה, המסע הקולינרי של ניטן תאי, הטבעונית של אנסטסיה והקלאסיקות האמריקאיות של נולה - 16 אפשרויות מומלצות במיוחד לארוחות בוקר מושלמות בעיר ללא הפסקה

ארוחות בוקר חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 07/07/2018, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בראנץ' חדש במסעדת קלארו (צילום: שני בריל) הארוחה הכי חשובה ביום. בראנץ' חדש של קלארו (צילום: שני בריל.)

ארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה של היום. היא זו שתשבור את צום הלילה (break fast) ותמלא את המצברים להמשך היום. אספנו עבורכם את האופציות הכי שוות לבוקר של כיף בתל אביב, בין אם אתם רק צריכים לרדת למטה בכפכפים או שהתמזל מזלכם למצוא חנייה ממש בפתח המסעדה. אל תשכחו להזמין מקום מראש, מדובר בלוקיישנים נחשקים ומבוקשים.

נבחרת הבראנצ'ים הכי טובים בתל אביב
אחת ולתמיד: מסעדות החובה של תל אביב
איפה תמצאו את העסקיות הטובות בתל אביב?

קפה 65

בקומת הכניסה של מלון 65 בלב שדרות רוטשילד ממוקם Café 65 והשיחוק הוא מרפסת הצופה על השדרה. בית הקפה מציע מידי יום מזנון ארוחת בוקר מוקפד ותפריט אורבני עדכני וזה לגמרי אחד המזנונים המדוברים בעיר. במזנון האלגנטי תמצאו סלטים טריים, גבינות, דגים טריים וכבושים, עמדת סביח, פינת בריאות, לחמים ולחמניות, מאפי בוקר מלוחים ומתוקים, עוגות שמרים ומיצים טריים. בהזמנה לשולחן, מוזמנים האורחים לבחור מנה חמה אישית, למשל שקשוקה ירוקה עם מנגולד, תרד ויוגורט עיזים; טוסט קרואסון גאודה עם חמאת שקדים, תרד וביצת עין; פרנץ' טוסט מבריוש לצד קונפיטורת פירות יער, אגס ביין ושמנת מוקצפת. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום (מ-6:30 בבוקר!) ומחירה 115 שקלים לסועד.
לא לפספס: טוסט קרואסון גאודה עם חמאת שקדים, תרד וביצת עין וחופשה בפריז מעולם לא נראתה קרובה יותר.

קפה 65 - שדרות רוטשילד 65, 053-9385830,

בנדיקט

המסעדה התל אביבית שהפכה לרשת סניפים מגישה ארוחות בוקר מסביב לשעון. מה שהחל באוקטובר 2006 ברחוב בן יהודה הפך להצלחה מסחררת. בנדיקט נקראת על שם מנת הדגל שלה אגס בנדיקט - ביצים עלומות על חלת בריוש עם רוטב הולנדז, ושלל תוספות כמו תרד, סלמון מעושן או בייקון. כיום יש ברשת הרבה מנות בהשראת ארוחות בוקר בכל רחבי העולם לצד קוקטיילים, מאפים ומתוקים כמו פרנץ' טוסט ופנקייקים ממכרים. החידוש האחרון ברוח התקופה הוא  ארוחת בוקר טבעונית חדשה - בוקר מצרי-טבעוני שבמסגרתה מגישים פלאפל עשבי תיבול על טחינת ספירולינה לצד סלסת עגבניות, פטריות פורטובלו, פלפל חריף מטוגן, פטרוזיליה, בצל, סומק, קצח ופלפל חריף (65 שקלים).
לא לפספס: אגז בנדיקט מוצרלה - שתי ביצים עלומות על מוצרלה ועגבנייה טרייה, פלפל חריף, לחם דרום אפריקאי קלוי, בזיליקום, רוטב הולנדז וזיגוג בלסמי, מוגש עם שתייה (69 שקלים).

בנדיקט - בן יהודה 171 (פינת ז'בוטינסקי) 03-6868657 / רוטשילד 29, 03-6056632 / שרונה מרקט - קלמן מגן 3, 03-5107507

בוקר מצרי טבעוני במסעדת בנדיקט (צילום: שרית גופן) פלאפל על הבוקר. בוקר מצרי-טבעוני של בנדיקט (צילום: שרית גופן)

משיה

הבופה של משיה, מסעדת השף של יוסי שטרית במלון ברחוב מנדלי, הוא ללא ספק אחד המדוברים והמוקפדים בעיר. אפשר למצוא במשיה בופה עשיר של גבינות משובחות, דגים מלוחים, סלטים, זיתים, מאפים ועוד. בנוסף לשפע שמוגש בוחר כל סועד מנת ביצים מהתפריט, למשל פריטטה, שקשוקה לבנה או אדומה, פרנץ' טוסט מושחת, משיה בנדיקט ועוד (98-88 שקלים לסועד למסלול).
לא לפספס: פריטטה עם גבינות בוטיק, חוביזה וכרובית, מנה שכנראה לא יצא לכם לאכול עד היום לארוחת בוקר (98 שקלים).

משיה - מנדלי מוכר ספרים 5, 053-9379051

קלארו

ארוחת הבוקר במסעדת קלארו ("ברור / שקוף" בספרדית) של השף רן שמואלי במתחם שרונה היא מה שמכונה במחוזותינו farm to table. בתפריט הבראנץ' הזוגי מקבלים ביצים, מוזלי, סלט ירוק, פרוסות פורל ורדרד כבוש, זיתים, לחמים ומאפים, בורקס ביתי, מיץ, קפה (178 שקלים לזוג) ואופציות שדרוג כמו הרינג או בייקון. אופציה נוספת היא להזמין בנפרד את מנות הביצים ולקבל למרכז שולחן הרינג, כבד חצוץ עם חלה או סלט השוק עם פטה או סביח.

לא לפספס: הטוסט הכי מושחת בעיר, עם גאודה שינקן וציפוי קורנפלקס (58 שקלים) או אספרגוס בנדיקט - קולי פטרוזיליה, אספרגוסים חלוטים, ביצה עלומה, רוטב הולנדז ופרושוטו צוואר (68 שקלים).

קלארו - claro - אלוף דוד אלעזר 30, מתחם שרונה, תל אביב, 053-9365741
להזמנת שולחן בקלארו - claro

בראנץ' חדש במסעדת קלארו (צילום: שני בריל) farm to table. הבראנץ' החדש של קלארו (צילום: שני בריל)

נולה

נולה, המסעדה שבה הכל מתחיל (ונגמר) במאפים המעולים, מצליחה להגשים לנו את החלום האמריקאי, לפחות זה הקולינרי. במקום מגישים שלל ארוחות בוקר מושחתות למדי כמו באמריקה - ארוחת בוקר עם האש בראון ובייקון, קפה בצד, עם בלוברי מאפין, בטעם נוסטלגי של דמויות שראינו פעם בטלוויזיה. למי שכמויות הקלוריות שמגיעות עם האמריקניזציה קשות לעיכול, יש גם בוקר בריאות על בסיס חביתת חלבונים. ארוחות הבוקר מוגשות לאורך כל שעות הפעילות.
לא לפספס: האוס ספיישל הכולל האש בראון, שתי ביצי עין, גבינות, פטריות ובצלים מקורמלים או בלאקסטון ביסקיט - עוגייה ענקית עם סלמון, בייקון, ביצה עלומה ועגבנייה צלויה על הגריל (66-62 שקלים לארוחה עם אופציה למימוזה, בלאדי מרי או קוקטייל הבית ב-12 שקלים בלבד).

נולה - דיזנגוף 197, 03-5230527

בושוויק

מסעדת בושוויק השוכנת במלון הבוטיק פבריק בנחלת בנימין מציעה בראנץ' חדש בכל השבוע. מה שפועל בערב כבר הקוקטיילים טרנדי (מקבוצת ברי הקוקטיילים אימפריאל) מרחיב את שעות פעילותו במתכונת של all day bar- from coffee till cocktail. תפריט הבראנץ' החדש משלב השפעות של ברוקלין עם לב תל אביב. הארוחה העשירה מורכבת משלל צלחות קטנות לפתיחת שולחן כמו סלט ביצים עם עירית וצלפים; סלמון מעושן, שמנת ושמיר; פלפלי פדרון מעושנים ודואה; סלקים עם יוגורט כבשים וחזרת; זוקיני צרוב וגבינה בולגרית; ברזאולה עם שמן זית (מ-15 שקלים לצלחת עד 59 שקלים ל-5 צלחות). לעיקרית אפשר לבחור בין חצי אבוקדו אפוי, ביצה רכה, סלמון מעושן לצד סלטון מלפפונים (38 שקלים); דלעת צלויה עם תרד, קייל, ערמונים וקרם פרש (44 שקלים); בריוש צלוי עם מקושקשת, פרמז'ן מגורד וביצי סלמון (46 שקלים); זוג נקניקיות עם קרם לימה, בצל סגול ושום קונפי (54 שקלים) או סטייק&אגז (55 שקלים). בנוסף מגישים בבושוויק מתוקים בהם וופל בלגי עם קצפת, קרמל קוקוס ופירות (42 שקלים).
לא לפספס: ברד פודינג מלוח עם גבינת עיזים, תרד וקייל (58 שקלים) – תענוג בפה.

בושוויק - נחלת בנימין 28, 03-5678006

בראנץ' במסעדת בושוויק (צילום: roshian uandmoloko) all day bar- from coffee till cocktail. בראנץ' בבושוויק (צילום: roshian uandmoloko)

הוטל מונטיפיורי

כל המסעדות של קבוצת R2M ראויות להיכלל בכל כתבה על ארוחות בוקר שוות מכיוון שבאמת מדובר באמנות האירוח המשובח בכל אחת ואחת מהן. לצד הקופי בר, בראסרי, דליקטסן, הרצל 16 והבייקרי שבקבוצה אין ספק כי הוטל מונטיפיורי מספקת את המפלט האולטימטיבי הישר לחיקה של אירופה התרבותית. הכל כאן מעודן ובשיק – הקוקטיילים, המיצים, השירות, הכלים וכמובן האוכל. אז מה תקבלו ליד הביצים? גבינות מובחרות, סלמון מעושן, ז'מבון, קונפיטורת פירות טריים ופנקייק אוורירי. לבחירתכם עומדים כמה מסלולים כמו בוקר קונטיננטלי (68 שקלים), בוקר מונטיפיורי (86 שקלים) והבוקר הזוגי (189 שקלים לזוג).
לא לפספס: ארוחת בוקר זוגית ומפנקת שכוללת את כל הדברים הטובים בחיים כמו ביצה עלומה, ז'מבון, סלמון מעושן וגבינות בוטיק (189 שקלים). אפשר לשדרג עם מוזלי על בסיס יוגורט יווני משובח (39 שקלים).

הוטל מונטיפיורי - מונטיפיורי 36, 053-9379613

פר דרייר

מסעדת Par Derriere מציעה ארוחת בוקר בגינה סודית רומנטית על גבול יפו ותל אביב, מאחורי תיאטרון גשר. ארוחת הבוקר העשירה מוגשת בכל ימות השבוע, ולאחרונה היא שודרגה וכוללת מגוון מתבלים ומנות קטנות כמו סלמון, טחינה, צזיקי סלט עגבניות לצד ביצים לבחירה, לחמים ושתייה חמה (65 שקלים). יש אפשרות של שקשוקה עם נקניקיית צ'וריסו; קרואסון קפרזה עם מוצרלה, עגבניות, ארוגולה, בזיליקום ובלסמי (34 שקלים); קרואסון ממולא בייקון טלה, ביצה עלומה ורוטב גבינות (34 שקלים) או רק קפה ומאפה. במסעדה מוגשות גם ארוחות בראנץ', צהריים וערב בסגנון צרפתי-ישראלי.
לא לפספס: קרואסון עם סלמון גרבלקס, איולי, בצל ירוק וארוגולה (34 שקלים).

פר דרייר - Par Derriere, בת עמי 7, 053-9439833

ארוחת בוקר במסעדת פר דרייר (צילום: Ovlac) לפתוח את הבוקר עם חיוך. ארוחת בוקר של פר דרייר (צילום: Ovlac)

מאנטה ריי

מאנטה ריי היא מסעדת חופים אמיתית. היא נמצאת מרחק צעדים מהים והאוכל בה עקבי, מהודק ונאמן למקורות – הים. ארוחות הבוקר כוללות מנות ביצים כמו פריטטת תפוח אדמה ובצל, אומלט כרישה, אגז בנדיקט עם האם או עם סלמון (50-39 שקלים למנה) ושורת מאזטים מפנקים למרכז שולחן (24-20 שקלים לאחד) כמו סביצ'ה בורי בלימון, איקרה או פלפלים קלויים ופטה, וגם מבחר נאה של קוקטיילים ומיצים מצוינים. בריזה של ים, אוכל טרי וקוקטייל על הבוקר - לא צריך יותר מזה.
לא לפספס: מקושקשת עם שרימפס ואספרגוס על חלה קלויה ולצד סלט קטן (50 שקלים).

מאנטה ריי - יחזקאל קויפמן 7, 053-4247717

אלנה

ארוחות הבוקר והבראנץ' של מסעדת אלנה, הממוקמת בקומת הכניסה של מלון הנורמן, כבר הפכו לשם דבר בזכות השילוב בין ההדר של המלון לבין האוכל המוקפד של השף ברק אהרוני. ארוחת הבוקר של אלנה מורכבת ממנות בופה המוגשות על בר המסעדה, בהן סלמון מעושן, מטיאס הולנדי, מאפים ולחמי מחמצת, קיש גבינות, סלטים, גבינות מקומיות, פירות, יוגורט בקר, צ'יה פודינג וגרנולה בעבודת יד. כל סועד בוחר מנה חמה מתפריט של ביצים נוסח בנדיקט - ביצים עלומות, בייקון והאם על מאפין ביתי ורוטב הולנדז; ביצים בנוסח פלורנטין - ביצים עלומות ותרד מאודה על מאפין והולנדז; שקשוקה; אומלט פטריות, עגבניות, עשבי תבלין, האם, בצל או גבינה; ביצי חופש מקושקשת, רכות או ביצת עין; או פרנץ' טוסט של ברק פירות טריים וקרם פרש. 135 שקלים לסועד כולל שתייה.
לא לפספס: ביצים נוסח רויאל - ביצים עלומות וסלמון נורווגי מעושן על מאפין ביתי והולנדז, והבחירה באמת לא קלה.

אלנה - נחמני 25 תל-אביב, 053-9380353

ארוחת בוקר במסעדת אלנה (צילום: דיוויד לופטוס) בופה במלון נורמן. ארוחת בוקר במסעדת אלנה (צילום: דיוויד לופטוס)

בלו סקיי

המסעדה הכשרה של השף מאיר אדוני במלון קרלטון ממוקמת בקומה 15 ומתהדרת בנוף מושלם לים. הבראנץ' הים תיכוני של בלו סקיי (135 שקלים לסועד) מציע מנות למרכז השולחן, ומנה חמה לבחירה מבין אפשרויות אקזוטיות כמו סינייה בר ים וחציל קלוי או טוסט חצי חלה, אבוקדו חרוך, גרבלקס, ביצים עלומות, הולנדז. בין המזאטים תמצאו טרטר דג, מסבחה פטריות יער צלויות, כנאפה דלעת ועוד טאפאסים מעולים שלא יהיה לגם שום ספק שאתם בארוחת בוקר במסעדת יוקרה. מה גם שזה פתרון מעולה למי שמחפש ארוחה כשרה ומוקפדת. הבראנץ' מוגש בימי שישי בלבד בשעות 15:00-10:00.
לא לפספס: כל עוד זו העונה - נקטרינה צלויה, ריקוטה טרייה, צנוברים קלויים, ויניגרט דבש וזעפרן.

בלו סקיי -  אליעזר פרי 10, 053-7104483

ניטן תאי

בראנץ' שהוא מסע קולינרי בין המטבחים של דרום-מזרח אסיה אבל מבלי לוותר על פחמימות בסגנון צרפתי הוא לא חלום רחוק אלא הבראנץ' החדש יחסית של מסעדת ניטן תאי. מידי שישי-שבת מוגש במסעדה בראנץ' של טעמים אסייתיים מובהקים לצד מנות פיוז'ן של מזרח-מערב, מאפים וגבינות מהמטבח הצרפתי. יש גם נגיעות ישראליות כמו זיתים וטחינה. מקבלים לשולחן מגש עשיר עם מנות של רול סייגון צמחוני, ברוסקטה דגים מעושנים, פפאיה עדשים שחורות וחסה, פורי סלמון לימון כבוש, מאפים מתנור האבן של הבק-דור, ממרחים ומטבלים. מקבלים גם קוקטייל ושתייה חמה לכל סועד. את העיקרית בוחרים מתפריט, בהן ביצים בנוסח תאילנדי; מנת שרימפס, אספרגוס, ביצה רכה וחלה; ביצים עלומות עם רוטב הולנדז ומיסו כמהין; סטייק אנד אגס עם טוגראשי, יוזו, ואבוקדו ועוד. וכל זה ב-90 שקלים לסועד.
לא לפספס: פנקייק הום מייד ממאפיית הבק-דור הסמוכה, המוגשים עם סילאן, תותים ושמנת. קלאסי ומשובח.

ניטן תאי - הארבעה 21, 077-9969093

בראנץ' במסעדת ניטן תאי (צילום: דרור עינב) נגיעות מכל העולמות. בראנץ' של ניטן תאי (צילום: דרור עינב)

שיין

בית הקפה הוותיק שיין הוא מה שמכונה בית קפה שכונתי עם קהל קבוע ונאמן. בפינה אסטרטגית בלב תל אביב, קרובה מספיק להמולת העיר ושקטה מספיק כדי שתצליחו להירגע ולתפוס שקט, מגישים פה ארוחות בוקר בהרכבים שונים עד 17:00, אז קחו את הזמן. תוכלו לבחור בין ביצים בצורות עשייה שונות, פריטטות, כריכים, מאפים ומוזלי טרי וגם מנות מורכבות יותר כמו טוסט האם וגאודה (41 שקלים) או קרוק מאדם (49 שקלים).
לא לפספס: מומלץ לפתוח את הבוקר עם פריטטת בייקון עם עגבניות שרי, בצל ופרמז'ן לצד סלט ירקות, גבינת שמנת, קוטג', גאודה, סלט טונה, לחם, חמאה וריבה, קפה ומיץ סחוט (64 שקלים).

שיין - שלמה המלך 38, 053-9381400

אנסטסיה

מסעדת אנסטסיה הטבעונית מוכיחה שחביתת חומוס, שייק ירוק או שקשוקה טבעונית יכולים להיות יופי של ארוחת בוקר – בריאה, מזינה, טרנדית וגם מצפונית. לארוחת בוקר מציעים באנסטסיה מסלול של פותחים שולחן עם ממרחי הבית - איולי חמניות, פסטו, לאבנה טבעונית, טחינה כורכום, ממרח עגבניות מיובשות וחמאת אגוזי לוז; סלט ירקות; חביתת חומוס ותירס עם חלב שקדים, עשבי תיבול ובצל (או מקושקשת טופו עם תרד ובצל סגול בתוספת תשלום סמלית); ולחמי הבית / לחם ללא גלוטן / קרקרים raw ושתיה קרה או חמה וכל זה ב-54 שקלים. התפריט עשיר במנות row food, מנות ללא גלוטן, סופר פודס, ירקות ופירות טריים ועוד.
לא לפספס: שקשוקה מכדורי פולנטה רכים וטופו ברוטב עגבניות בבישול ארוך עם תרד ושום לצד ממרחים ולחם (56 שקלים).

אנסטסיה - פרישמן 54, 053-7933720

ארוחת בוקר בקפה אנסטסיה (צילום: אסף קרלה) טרנדית וטבעונית. ארוחת בוקר של קפה אנסטסיה (צילום: אסף קרלה)

פארוק בשוק

לצד התזזיתיות התל אביבית יש לנו גם המלצה למי שבוחר להתחיל את היום ביפו הנינוחה והרגועה יותר. פארוק בשוק בלב שוק הפשפשים ביפו הוא מקום עם אופי אקלקטי ועם אופציות גם לצמחונים ולטבעונים. ארוחת הבוקר המובנת כוללת ביצים לבחירה, חמישה מטבלים, לחם לבחירה, סלט ירקות קצוץ ושתייה חמה או קרה לבחירה (מ-56 שקלים לסועד). עם זאת התפריט כולל גם אופציות יצירתיות אחרות ברוח השוק, למשל בורקס פתוח עם גבינת עזים, טפנד זעתר, ביצה עלומה וקרם עגבניות (32 שקלים) או מסבחה עם תבשיל פול ירוק ועגבניות חריפות עם טחינה ולימון כבוש (42 שקלים).
לא לפספס: ארוחת בוקר של שקשוקה שוק עם ירוקי העונה, עגבניות שרי צהובות, סלט ערבי, מטבלים ועוד (56 שקלים).

פארוק בשוק - רבי נחמן 6, שוק הפשפשים, יפו, 053-9367445

לה רפובליקה

מסעדת לה רפובליקה - מסעדה איטלקית אורבנית - נותנת יופי של פייט על קטגוריית ארוחת הבוקר השווה בתל אביב. היא אמנם מוגשת רק בשישי ובשבת אך האווירה והטעמים האיטלקיים הם סיבה טובה להגיע. בלה ריפובליקה תמצאו ארוחות בוקר מ-48 שקלים לסועד (קונטיננטלית משודרגת) עד לארוחות בוקר זוגית עשירה המכילה מבחר לחמים ומאפים בעבודת יד, ביצים, קונפיטוריה שמכינים במקום, זיתים, יוגורט עם גרנולת הבית, סלט פנצנלה, סלט עשבי תיבול, גבינת שמנת, אמנטל, סלמי איטלקי, דג כבוש, סלמון, שתייה חמה ומיץ הדרים (148 שקלים לזוג). יש גם מנות בודדות ולא במסגרת ארוחה מובנת.
לא לפספס: אנטרקוט וביצת עין לצד קוביות תפוחי אדמה (68 שקלים) – שחיתות טעימה.

לה רפובליקה - מזא"ה 3, 053-9444003

ארוחת בוקר במסעדת לה רפובליקה (צילום: אייל רווח) איטלקית על הבוקר. ארוחת בוקר של לה רפובליקה (צילום: אייל רווח)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הוטל מונטיפיורי בתל אביב
053-9379613
שיין בתל אביב
03-5276186
משיה בתל אביב
053-9379051
קלארו    בתל אביב
053-9365741
קפה אנסטסיה בתל אביב
053-7933720
מאנטה ריי בתל אביב
053-4247717

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022