נגישות
נגישות

ארוחות בוקר בירושלים - השוות של 2022

ארוחות בוקר בירושלים – איפה מגישים את הארוחות הכי מנחמות, טעימות ושוות? ומי מארוחות הבוקר יהפכו לאייקוניות ב 2022? רכזנו את ארוחות הבוקר לחורף הירושלמי הקר, שיחממו את הלב והידיים.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
אורלי בויום
תאריך פרסום: 02/01/2022, 10:47
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ארוחת בוקר היא הדבר הקולינרי הכי חשוב שיש, היא זו שפותחת את היום והיא זו שתשפיע על מצב הרוח שלנו, הרעב והדרייב שלנו ולכן כדאי לבחור בקפידה את המקום שיגיש לנו את הארוחה הכי מנחמת, משביעה ומעניינת שיש ובמיוחד בימות החורף. הרי זה כבר ידוע שבחורף אנחנו רעבים יותר והגוף שלנו דורש אוכל חם ומנחם ולכן דווקא עכשיו כשהחורף בעיצומו, כדאי להכיר את חמשת ארוחות הבוקר השוות ביותר שיש לירושלים להציע בימות החורף הקרים והגשומים. מארוחות זוגיות המתאימות לשרינג רומנטי בנופים ציוריים, ארוחות אנגליות שיטיסו אתכם לבריטניה, למרות הקורונה, ועד לארוחות בוקר מושחתות ומנחמות, קבלו את ארוחות הבוקר הכובשות והמיוחדות ביותר לשנת 2022 כאלה שמשלבות בין קולינריה משובחת, גורמה, מיקום מעניין וגיוון בלתי נשכח.

נחמן על הבוקר – בוקר של נחמה

אחת מהמסעדות שחובה להכיר בירושלים של 2022 היא מסעדת נחמן, מסעדת יוקרה איטלקית הממוקמת בכיכר המוזיקה שבשכונה היפיפייה נחלת בנימין המהווה מקום מפלט מושלם לחורף הירושלמי הקר. במקום תמצאו מגוון של מנות בוקר מיוחדות ומצוינות העשויות ממיטב חומרי הגלם ובעבודת יד כשכל המאפים והלחמים נאפים בטבון, טריים ומריחים למרחקים. המומלצות ביותר הן: ארוחת בוקר ישראלית כולל זוג ביצים לבחירתכם לצד סלט ירקות מתובל היטב וטרי, מבחר גבינות מגוונות, סלט טונה, קונפיטורת הבית, חמאה משובחת, מאפים תוצרת בית וזיתים (58 ש״ח ליחיד או 102 לזוג) או בוקר יוונית הכוללת מאפה פילו בלתי נשכח במילוי תרד, שפע של גבינות ולט יווני עם זיתי קלמטה יחד עם צזיקי שיביא לכם את יוון לירושלים (62 ש״ח).

למה חורף? ארוחה משובחת ומשביעה שבסיומה תוכלו לשוטט בסמטאות הציוריות של נחלת שבעה וללכת לאיבוד בין החנויות הקטנות והנוסטלגיות של ירושלים.

צילום: מסעדת נחמן, ירושליםצילום: מסעדת נחמן, ירושלים

מסעדת נחמן, כיכר המוזיקה, ירושלים 053-9385901

קפה יהושוע – לבריטים שבינכם

קפה יהושוע נמצא בלב ליבה של רחביה והוא כבר מזמן הפך לבית קפה של הבראנז׳ה הירושלמית ולא בכדי. מעבר לארוחות ואוכל מעולה, מוגשות בו מגוון של ארוחות בוקר מפנקות ומנחמות שישאירו אתכם שבעים ומאושרים מכל הטוב הזה ומוכנים לקור הירושלמי. המומלצת ביותר לימי החורף הקרים היא ׳ארוחת בוקר אנגלית׳ הכוללת נקניקיה אירית, תפוחי אדמה, פטריות, בצל ירוק ועגבנייה מוקפצים בחמאה,2 בייצי עין וקסטן של לחם לבן קלוי (64 ש״ח). זו ארוחה מפוצצת וטעימה להפליא שתשאיר אתכם שבעים עד הערב, לכל הפחות.

למה חורף? כי אין על ארוחת בוקר בריטית להרגיע את הבטן, לחמם מנועים ולהסתובב ברחביה תחת מטריה אחת לאחר שטעמתם אנגליה על הבוקר.

קפה יהושוע 053-9439090

טלביה – גבינות מתחלפות ובריוש בצל הגשם

טלביה היא מסעדת בראסרי צרפתי אירופאית המגישה תפריט עשיר ומגוון של בשר, דגים, פירות ים וארוחות בוקר מפנקות וטעימות שיעוררו את החייך שלכם ויהפכו את הבוקר למושלם. בטלביה מוגשות ארוחות בוקר מרשימות ומפנקות כשבכל מנה מורגש הטאץ׳ של השם ניר לוי שדואג שגם החביתה הפשוטה ביותר תהפוך לגורמה. ארוחות הבוקר מגוונות ומתאימות לקהל הרחב – צמחונים, קרניבורים, זללנים או ׳אוכלי הביס׳, ההמלצה שלנו לימי החורף היא לשלב בין ׳בוקר ישראלי׳ הכולל סלסלת לחמים תוצרת המקום ובה יש שלושה סוגי בריוש ומאפה שמרים, אגוזים, קרמל וקינמון, ביצים לבחירה, סלט ירקות, גבינות , מגוון ממרחים (58 ש״ח) לבין צלחת גבינות מתחלפות (מקומיות ומיובאות) עם אגוזים, פירות וריבה (52 ש״ח). ככה תצאו שבעים ומרוצים מארוחת בוקר אירופאית וטעימה להפליא.

למה חורף? כי זו בדיוק ארוחת הבוקר המנחמת שתכניס לכם חימום לגוף ולנפש עם תחושה של אירופה.

צילום: טלביה, ירושליםצילום: טלביה, ירושלים

טלביה, ירושלים 053-9370856

קפית – ארוחה רומנטית לשרינג חורפי

קפית היא קפה -מסעדה מהוותיקות בסצנה הירושלמית שבעקבות הקורונה צוברת תאוצה וחוזרת להיות במרכז חיי הקולינריה של העיר. התפריט כולל מנות רבות ממיטב המטבח הירושלמי – ישראלי, מזטים מגוונים, פוקצו׳ת ופיצות, פסטות וסוגים רבים ומופלאים של ארוחות בוקר שילוו אתכם שעות רבות – שקשוקות, טוסטים, חביתות וכל מה שרק תרצו. הארוחה המומלצת ביותר היא ׳בוקר פועלים בשניים׳ – ארוחה רומנטית ומיוחדת הכוללת: ביצה מקושקשת עם תפוחי אדמה או ביצי עין על תפו"א מטוגנים עם בצל, עגבניות שרי ובצל ירוק, שמנת חמוצה, גבינת בולגרית, אריסה, זיתים, טונה או סרדינים, טחינה, מטבוחה, חצילים בתחמיץ, ירקות שוק, חלה טרייה, קפה לבחירה וכד לימונדה (129 לזוג).

למה חורף? כי זו הדרך להתחיל את היום עם ארוחת פועלים משביעה המתאימה לשרינג רומנטי שתסגור לכם את הרעב, במקום שמריח אירופה. מבעד לחלונות קפית תוכלו לראות את הגשם והרוח וליהנות מאוכל מנחם וטעים במיוחד ואף לשוטט בעמק רפאים שהוא אחד  מרחובותיה היפים של ירושלים ובמיוחד בחורף.

צילום: קפית, ירושליםצילום: קפית, ירושלים

קפית, ירושלים 053-9438321

מלה ביסטרו – בופה אנרגטי לחורף חם

מדובר בביסטרו ירושלמי מודרני הממוקם בלב ליבה של עין כרם הכפרית והציורית בתוך בניין עתיק ומסתורי שמפלס דרכו ללב הקולינריה שבעיר. במקום יש תפריט עשיר ומגוון בניצוחו של השף אלי מזרחי שיצר לכם מגוון ארוחות בוקר מפתות שיעוררו את תשוקת היום שלכם עם מגוון אפשרויות להתחיל איתן את הבוקר. ממבחר קרואסונים עם מגוון מילויים, שקשוקות עזים ועד לארוחה המומלצת ביותר שהיא בופה הבוקר של המקום. כדאי לכם ליהנות מבופה עשיר של סלטים, גבינות קשות ורכות, מאפים, פירות אקזוטיים, מגוון לחמים הנאפים במקום, ריבות, ביצים לבחירה, מיצים טבעיים וקפה והכל במחיר של 88 ש״ח לסועד.

למה חורף? כי זו ארוחה מגוונת, מעולה, בריאה ומשביעה שתכניס בכם את האנרגיה הנכונה לחורף של עין כרם וכדי לסיים את הארוחה בקצת פעילות גופנית לגוף ולנשמה תוכלו לשוטט בסמטאות עין כרם.

צילום: מלה ביסטרו, עין כרם, ירושליםצילום: מלה ביסטרו, ירושלים

מלה ביסטרו, עין כרם, 053-9424673

אנה – לנוסטלגיים הרעבים שבכם

בבית אנה טיכו שבבירה תמצאו את אנה, מסעדת שף איטלקית שקיימת כבר שנים רבות ומגישה מנות גורמה נפלאות מעשה ידי השף נמרוד נורמן. במקום תמצאו את מיטב המנות האיטלקיות סלטים, פיצות פסטות וכמובן ארוחות בוקר מושקעות ומפנקות במיוחד כמו למשל מנת ביצים עלומות עם פטריות ותרד צלויים וגבינת גרנה פדנה מגורדת, ביצת עין עם תבשיל קפונטה וארוחת הבוקר המומלצת ביותר ארוחת בוקר זוגית הכוללת פוקצ׳ות, קרם פרש, גבינת צאן, רומסקו פלפלים, זיתים, מוצרלה פרסקו, סלט פנצנלה, זוג ביצים לבחירה, זוג מוזלי אישיים, שתי כוסות קפה, שתי כוסות מיץ ובסיומה תרגישו שבעים ומאושרים (75 ש״ח לאדם).

למה חורף? כי מדובר במסעדה רומנטית הנמצאת במבנה היסטורי שנבנה במאה ה-19 ובשילוב ארוחת בוקר גורמה תרגישו משל הגעתם למחוזות אירופה של פעם. האוכל המיוחד, האווירה והקור יתחילו את הבוקר בחמימות ורומנטיקה.

אנה, ירושלים, 053-4274618

לכל ארוחות הבוקר השוות בירושלים

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מסעדת נחמן בירושלים
053-9385901
קפה יהושוע בירושלים
053-9439090
טלביה בירושלים
053-9370856
קפית בירושלים
053-9438321
מלה ביסטרו בירושלים
053-9424673
אנה בירושלים
053-4274618

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון