נגישות
נגישות

אין קורונה בחצר: ארוחות בוקר באוויר הפתוח

רחוק מהקורונה, קרוב לקיבה – זה מה שאנחנו בוחרים לארוחת הבוקר שלנו. אם כך, הנה כמה מסעדות ובתי קפה שמגישים ארוחות שבאות טוב בבוקר, עד לשולחן שלכם באוויר הפתוח, מבלי חשש להדבקה. קצת זמן פינוק של תחילת יום, בנחת ובאווירה טובה וטעימה

ארוחות בוקר המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 24/08/2021, 7:28 תאריך עדכון: 08/12/2021, 11:42
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שני דברים שחשובים לנו בחיים האלו ובתקופה האחרונה, הראשון הוא לפתוח את היום עם ארוחת בוקר מפנקת שתטען אותנו ליום שלם, השני הוא לשמור על הבריאות שלנו בכך שאנחנו בוחרים להתרחק מהתקהלויות ומקומות סגורים ככל הניתן. הנה הדרך לעשות זאת ביחד: לצאת לאכול ארוחת בוקר באוויר הפתוח.

אספנו כמה חצרות, מסעדות עם מקומות ישיבה חיצוניים ובתי קפה שמשקיפים לרחוב, כאלו שיפתחו לכם את היום בנעימים, בטעימים וברוגע. אז שיהיה לבריאות ובתיאבון. כאן אין קורונה, רק אוכל טוב ואוויר פתוח!

איפה שולה? בחצר!
אוכלים באוויר הפתוח:
במסעדת שולה בחצר יש אווירה של נחת, הזמן עוצר והקיבה ממשיכה לעבוד. החצר השקטה והמסודרת של שולה משאירה אותנו ריקים מדאגות קורונה ופנויים מאה אחוז להעמיס לבטן ארוחת בוקר טובה.
מה אוכלים כאן? אצל שולה בחצר אוכלים הכל, שפע ירקות לפתיח: סטייק כרוב, טרטר סלקים, סביצ'ה דגים, צלחת חריפים ומנות פתיחה שוות במיוחד שעושות לנו חשק לא להשאיר מקום לעיקרית. בתפריט העיקריות המעולה יש מנות שבאות בול לבוקר וכאלו שכבר באווירת צהריים, סלטים משביעים וגם פיצות טובות מהטאבון.
בקיצור, פינוק אמיתי זה כאן אצל שולה.
שולה בחצר, כפר אז"ר

קפה כמו בטוסקנה
אוכלים באוויר הפתוח:
שולחנות האוכל החיצוניים של קפה טוסקנה מקושטים במפות לבנות מפוארות, על רקע מבני אבן קסומים, ועלולים לגרום לכם לרגע לשכוח שאתם בהרצליה ולרגיש בטוסקנה. האוויר זורם והאווירה מרגיעה וטובה.
מה אוכלים כאן? לארוחת הבוקר לשמה התכנסנו תוכלו להזמין  קפה, מאפה, כריכים ונשנושים שמוגשים עד השעה 12:30, יש גם ברוסקטות, בורקסים, ארוחת בוקר ישראלית, מספר סוגי שקשוקות, קרואסון מלוח מטריף, כריכונים או כריכי פנינים עם ממרחים ותוספות משובחות ועוד. בנוסף לכך ישנן גם ארוחות צהריים מעולות, פסטות, פיצות ועוד.
קפה טוסקנה, הרצליה

פרדיסו במתחם שרונה
אוכלים באוויר הפתוח:
במתחם שרונה כבר הייתם? מתחם מהמם וקסום, כולו צבוע מסעדות באוויר הפתוח, אוכל מעולה, אווירה נעימה וסיבה טובה לפתוח את היום עם מנת בוקר מפנקת, מבלי לחשוש מהקורונה. תעשו לעצמכם טובה, תתמסרו לאווירה ותיהנו גם מאיזו כוס בירה, יין או אפילו קוקטייל שבא טוב על הבוקר.
מה אוכלים כאן? את אורחות הבוקר תוכלו להזמין עד השעה 14:00, ליחיד או לזוג. הארוחות סופר מגוונות ומפנקות וכוללות ביצים לבחירתכם, שתייה קלה, מיצים סחוטים ושתייה חמה לבחירתכם, לחם בריא, מפנק או ללא גלוטן, סלט מרענן, מטבלים בריאים וטובים, ריבה, חמאה ואפשרות למטבלים נוספים מעבר לכלולים במחיר.
לא רק ארוחות בוקר אם תגיעו אחרי 14:00, או אם סתם תרצו משהו אחר, יש גם כריכים, טוסטים, סמבוסק, שקשוקה מסוגים שונים, מנות פתיחה טעימות, מאזטים, סלטים, פיצות, דגים ועוד.
פרדסו, תל אביב

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שולה בחצר בכפר אז"ר
053-2417461
פרדיסו paradiso בתל אביב
053-9367592

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022