נגישות
נגישות

פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב

פיאנו פיאנו חלבית וכשרה נחתה בנמל תל אביב, עם פסטה טרייה ופוקאצ'ה פריכה מהטאבון, בתיבול בריזה מהים, היא תיקח אתכם עד קווי החוף של איטליה

המלצות קולינריות המסעדות של rest
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כשהשמש שוקעת על העיר תל אביב, ובריזה אחרונה של סוף האביב עוד מלטפת את הלחיים, אנו יודעים שהמקום הנכון לברוח אליו זה הנמל. לאלה מאיתנו שנוסעים ישר לאותה חניה, ובטוחים שיעשו את אותו המסלול כשיצאו מהאוטו, יש לנו הפתעה עבורכם, כי יעד חדש נפתח בנמל, עם אווירה שלווה ותפריט מענג שיוביל אתכם אל מחוזות ציוריים באירופה.

פיאנו פיאנו, רשת מסעדות שנוסדה משנת 2009 על ידי המסעדן אסף לב והשף רועי חנין, מתמחה במטבח איטלקי חם ואיכותי. לאחר שהקימה סניפים מוצלחים ברעננה, חיפה, נתניה, יקנעם, צפת וכפר סבא, עלה הביקוש ופיאנו פיאנו הגיעה כעת למרכז, ובחודש מאי 2023 פתחה את שעריה בנמל תל אביב.

צילום: שאטרסטוק

בשונה מסניפי הרשת האחרים, פיאנו פיאנו בנמל תל אביב היא מסעדה חלבית כשרה (בהשגחת הרב מחפוד), המשלבת טעמים איטלקיים מסורתיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בהם פסטות טריות המיוצרות במקום, סלטים טריים וטאבון לוהט ממנו יוצאות פוקאצ'ות, פיצות ודגי ים עסיסיים המגיעים מדי יום למסעדה עם שחר, על ידי ספקי דגים ותיקים.

אי אפשר שלא להדגיש את מנות הדגים של המסעדה ודרך עשייתן הייחודית בטאבון, שהופכת אותן לטעמי גן עדן. בתפריט אפשר למצוא פילה דניס רך על מצע ניוקי עגבניות, פילה מוסר ים ולברק שלם עשויים בטאבון, וכמובן מנת פיש אנד צ׳יפס פריכה שתשמח ילדים ומבוגרים כאחד.

הלב של פיאנו פיאנו נגלה לנו מיד עם הכניסה למקום. טאבון חרס מסורתי גדול ולוהט, עובד ללא הפסקה ומעניק למנות טעם מעושן וייחודי שמעורר את החושים ומטיס אל על את התיאבון. התיישבנו מול הים ומיד נכנסנו לאווירה. מהתפריט הזמנו פסטה פטוצ'יני פטריות ופוקאצ'ה טריה עם סלט פיאנו הכולל חסה, פרוסות תפוח, שקדים מקורמלים עם ויניגרט דבש וגבינת גורגונזולה. התענגנו על רעננות הפסטה ולא עמדנו בניחוחות שעמדו באוויר אז הזמנו גם פילה מוסר ים מהטאבון, ושתי בירות צוננות. כבר בביס הראשון נוכחנו כי כל מנה היא לא פחות מיצירת אומנות קולינרית.

שמחנו לשמוע כי בימי שישי, פיאנו פיאנו מציעה חווית בראנץ' מפנקת ועשירה במיוחד, הכוללת: מבחר עשיר של גבינות, דגים מעושנים, מטבלים מענגים ולחמים טריים ופריכים. חגיגה של טעמים שבמהרה תיהפך עבורכם למסורת שישי והתחלה מושלמת לסוף השבוע.

למי שרוצה להמשיך את האווירה האיטלקית, המקום מאפשר השכרה לאירועים פרטיים עד 150 אורחים. לחגיגה אינטימית, אירוע חברה או הרמת כוסית חגיגית, עם תפריט מותאם אישית וצוות מקצועי ומחויך, המסעדה תעניק חוויה בלתי נשכחת לאורחים.

אין ספק, שפת הים בנמל תל אביב, היא הרקע האידיאלי ליהנות מתפריט איטלקי מענג, והסניף החדש החלבי והכשר של פיאנו פיאנו, מבטיח הרפתקה קולינרית ברמה גבוהה במיוחד ובהחלט מקיים. המסעדה בנמל נותרה נאמנה למחויבות המותג לאיכות ומצוינות, עם טעמים מענגים, צלילים מרגיעים של גלים ואווירה הקסומה. אז בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית או מפגש עם חברים ובני משפחה, פיאנו פיאנו, היא היעד החדש שלכם בנמל תל אביב.

פיאנו פיאנו, נמל תל אביב, פתוחה בימים א'-ה' בשעות 11:00 עד חצות, שישי משעה 8:00 ועד 16:00  053-6266614

צילום השער: שאטרסטוק

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פיאנו פיאנו בנמל בתל אביב
053-6266614

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח