נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9379613 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בתל אביב

ארנסטו בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
מסעדת בוברסא- ביסטרו ים תיכוני בתל אביב
הזמן שולחן
אלברט בראסרי בתל אביב
תל אביב
מסעדה צרפתית
הזמן שולחן
BBB  בי בי בי רמת החייל תל אביב בתל אביב
תל אביב
מסעדת המבורגרים
הזמן שולחן
ד"ר שקשוקה בתל אביב
תל אביב
מסעדה טריפוליטאית, כשר
פרונטו בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

7 ביקורות וחוות דעת על הוטל מונטיפיורי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
תמי - תמונה
תמי מבקר מתחיל
כגודל הציפיה כך גודל האכזבה.
3.3
21/08/20

היינו היום במסעדה, לרגל יום הולדתו ה-70 של בעלי. מזה הרבה זמן שרצינו לחוות את האכילה במסעדת מלון מונטיפיורי. היינו 6 אנשים. הבן שלי הגיע כרבע שעה לפנינו, ישב וביקש מים. המים הגיעו כרבע... שעה לאחר הגעתנו!!! וזה לאחר שביקשנו כמה וכמה פעמים. המלצרית מזגה לנו מים, ועל השולחן היתה שלולית. את הכוס שלי הניחה על ובאמצע השלולית. באמצע הארוחה , הביאה שוב קנקן מים, ושוב היתה שלולית באמצע השולחן. בעלי ובני הזמינו ארוחת בוקר לשניים. התעדבנו ליד השולחן בסביבות 15:10, הלחמניה והחמאה הגיעו בערך כשלושת שעה אחרי, וגם אז ללא צלחות!!! איך מגישים לסועד לחם/לחמניה עם חמאה, וללא צלחת? געסתי ביקשה מנה ראשונה, טוטליני, נדמה לי, לאחר כעשר דקות נאמר לה שאין את המנה. ננתנו לה תפריט חדש לבחירת מנה ראשונה, והמלצרית הגיע כרבע שעה לאחר מכן לשאול אם רוצה מנה אחרת במקום. השרות היה ממש ממש גרוע. האוכל , חלק מהמנות היו טעימות מאוד. פילה הסלמון שאני הסמנתי היה ממש טפל וסתמי. איטריות השעועית היו בסדר. לא יותר מזה. ארוחת הבוקר היתה בסדר. עכדיו נעבור רגע לשרותים. מזמן לא הייתי בשרותים כל כך מזוהמים ומוזנחים. בנגלה ראדונה שרותי הנשים היו פשוט בלתי ניתנים לשימוש. הלכתי לשרותי הנכים, היה פחות או יותר בסדר. המנקה השאירה על הכיור בשרותי הנשים, את האסלון, חומר הניקוי. למה? גם השרותים ניו אכזבה גדולה. בסביבות השעה 17:00, התחלפה המשמרת, ולקינוחים כבר קיבלנו מלצרית יעלה יותר. רק בגללה השארנו תשר. תמיד אנחנו נותנים לפחות 15%, הפעם השארנו רק 12%, וגם זה לא היה בחסד ולא בזכות. חבל. הוטל מונטיפיורי, אותנו הפסדת. גם לא נמליץ. רותי ברודו, כדאי שתבדקי מה קורה במסעדה שלך, עפ"י הקריטריונים לפחות שאת דורשת בתכנית MKR

עוד פרטים
הוספת תגובה
.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
המסעדה הכי טובה בישראל
5.0
01/02/19

המסעדה הזאת שנמצאת בלובי של מלון מונטיפיורי ברחוב מונטיפיורי שבתל אביב הינה המסעדה הכי איכותית ומוקפדת שנתקלתי בה במדינת ישראל מכל הבחינות אווירה איכות ושירות של מישלן מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 21 ביקורות
אווירה יוקרתית ואוכל מצוין
4.5
22/01/19

חגגתי את יום הולדתי בבארנץ של יום שישי בהוטל מונטיפיורי עם כמה חברות. ממליצה בחום על המקום, האווירה יוקרית, האוכל מאוד טעים, מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים היו יוצאות מן הכלל, המחירים... קצת יקרים אך זה היה שווה את זה. השירות היה מצוין, אדיב, מקצועי, נעים. ממליצה בחום במיוחד לחגוג משהו (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
יוקרתי
3.8
12/01/19

חגגנו יום הולדת לחברה בשעות הצהריים. קיבלנו הן את תפריט הבוקר והן את תפריט הצהריים. המנות קטנות יחסית ויקרות מאוד. סלט אנדיב טעים מאוד וגם טורטוליני גבינות היא מנה ראשונה מצוינת. חזה... מולארד על מצע סלק (מושלם)! טורנדו רוסיני, מנה של אנטריקוט - מידת עשייה מידיום רייר - התענגנו. קינוחים מומלצים - סנט אנורה ועוגת גבינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elinor - תמונה
Elinor מבקר מתחיל
לא אחזור
1.0
27/10/18

הגענו ביום חמישי בשעה 11:15. לאחר כמה דק המתנה לשולחן שיתפנה, ניגשה אלי המארחת והודיעה שאין יותר ארוחות בוקר. אחרי שהתיישבנו המתנו במשך 30דק לתפריט צהרים, שעדיין לא הודפס מסתבר! בסופו... של דבר נאלצנו לקום רעבות וכל מה שהיה לאחראית לומר "אני מבינה ומצטערת, נפגש פעם הבאה בארוחת הבוקר". מיותר לציין שבאתר רשום שארוחות הבוקר מוגשת עד השעה 11:45. פשוט בייש אותנו ואת המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

3
אווירה יוקרתית
2
קינוחים מעולים
2
ארוחת טעימות שווה
1
אווירה של חגיגה
1
מומלץ לארוחה משפחתית
1
בראנץ' מעולה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-5646100

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה