נגישות
נגישות

רובינשטיין נתניה: הרבה יותר מבשר

מסעדת רובינשטיין המשפחתית משיקה קולקציית המבורגרים חדשה לצד תפריט מגוון של עסקיות צהריים וערב, וכמו במשפחות הכי טובות - כל אחד יכול להרגיש בבית ולקבל בדיוק את מה שמתאים לו

עסקיות המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 31/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בשר ובירה במסעדת רובינשטיין נתניה (צילום: באדיבות המקום) נראה אש - טעים אש. בשר ובירה במסעדת רובינשטיין נתניה (צילום: באדיבות המקום)

כבר כמעט 12 שנים שמסעדת רובינשטיין בנתניה מאכילה פיות רעבים בבשר משובח. המסעדה המשפחתית הוותיקה, שמתעסקת בבשר כבר מעל ל-30 שנים, ללא ספק יודעת, מכירה ואוהבת, ובכן - בשר. כעת הם מתחדשים בקולקציית המבורגרים מרעננת ובתפריט חדש של עסקיות צהריים וערב. קופצים לנתניה בקרוב? שימו לב לזה - כולנו יודעים שבשר איכותי עולה בהתאם. אוהבי הבשר תמיד יעריכו אותו וישמחו לשלם עבור נתח עסיסי שעובר טיפול נכון, אבל לא תמיד כולנו מחפשים את הסטייק הכי יקר בתפריט. במסעדת רובינשטיין מבינים גם את הצורך בבשר קזו'אלי יותר - ולכן השיקו לאחרונה קולקציית המבורגרים מיוחדים, ותאמינו או לא, חלקם אפילו זולים ונגישים יותר ממה שתמצאו ברשתות. בנוסף ראוי לציין, כי המסעדה הוותיקה נכנסה לאחרונה לרשימת המסעדות הטובות ביותר בנתניה לשנת 2018, וזאת על פי בחירת הגולשים והלקוחות הרעבים שביקרו במקום. שאפו.

כל אחד וההמבורגר שלו
"לא חייבים להגיע הנה רק בשביל הנתחים המובחרים" מסביר שי גל, מנהל המסעדה. "אנחנו יודעים לתת מענה גם מבחינת מחיר וגם מבחינת טעם, לכלל הלקוחות. מעבר לזאת היצע המנות שלנו נותן מענה גם ללקוחות הצמחוניים והטבעוניים".

המבורגרים במסעדת רובינשטיין נתניה (צילום: באדיבות המקום)                  ערימה של איכות. המבורגרים במסעדת רובינשטיין נתניה (צילום: באדיבות המקום)

אז קולקציית ההמבורגרים החדשה מכילה כאמור, בשר איכותי שנטחן במקום , בשילוב חומרי גלם איכותיים ולא מתפשרים. תפריט ההמבורגרים מגוון ויצירתי, עם מנות כמו האיטלקי - שמגיע עם תערובת גבינות; אמריקאי שמקבל תוספת של רוסטביף תוצרת בית; המבורגר "מפונק" שמוגש על חלת בריוש עם ביצה עלומה, בייקון והולנדז; והרשימה, למרבה הצער (כי בסוף צריך לבחור אחד, לא?) עוד ארוכה. יחד עם ההמבורגר תוכלו לבחור אם לזלול צ'יפס, פירה, תפוחי אדמה, אורז, סלט או שעועית מוקפצת במחירים הנעים בין 58-75 שקלים לארוחה.

וזה לא הכול - מסעדת רובינשטיין השיקה לאחרונה גם עסקיות צהריים חדשות, שכוללות מנה ראשונה של סלט, מרק או ספיישל יומי מתחלף, מנה עיקרית ושתייה קלה במחירים שנעים בין 56-86 שקלים, או עסקית נתחים שמחירה נקבע על פי העיקרית בה תבחרו. ואם דיברנו על הלקוחות שפחות מתחברים לבשר - הם יוכלו למצוא מגוון רחב של מנות, בהן סוגי סלטים שונים, פסטות, ואפילו המבורגר טבעוני מושחת.

ערב של בשר ויין
"התחלנו לאחרונה גם עם הקונספט של עסקיות ערב" מספר גל, ומסביר שבימים ראשון עד רביעי תוכלו להגיע וליהנות מארוחה שלמה שמכילה מנה ראשונה (לדוגמה קרפצ'יו בקר, פטה כבדים, ארטישוק בגריל, כנפיים וכדומה) לצד מנה עיקרית. אם תרצו, תוכלו לשלם 35 שקלים נוספים ולקבל את יין הבית, אדום או לבן - ללא הגבלה, כי אין כמו בשר משובח לצד יין טוב. כל התענוג הזה יעלה לכם בין 88-120 שקלים, ותאמינו לנו, כנראה שאחרי כל זה תצטרכו להתגלגל הביתה במקום ללכת.

בשר ואלכוהול במסעדת רובינשטיין נתניה (צילום: באדיבות המקום) הזוג המנצח. בשר ואלכוהול במסעדת רובינשטיין נתניה (צילום: באדיבות המקום)

"המסעדה יודעת לתת מענה לכל קשת הלקוחות - בין אם מדובר בטווח מחירים, ובין אם מדובר בהיצע רחב גם למי שלא אוכל בשר. אנחנו ערוכים ומקבלים באהבה ובשמחה את כולם. בתחום המסעדנות שסופג מכות כל כך קשות לאחרונה, זה לא מובן מאליו מבחינתנו להצליח להחזיק מקום שמצליח להאכיל לקוחות אדוקים כבר 12 שנה. אנחנו מצליחים להתקדם, להתפתח ותמיד להתאים את עצמנו לקהל, שאוהב ורוצה לקבל שירות טוב, ובעיקר בשר איכותי וטעים".

לסיום, חשוב לציין שבצמוד למסעדה תוכלו למצוא גם מעדניית בשרים איכותית של משפחת רובינשטיין, המציעה מבחר של מעדנים ונקניקים בייצור עצמי אותם תוכלו לקחת הביתה ולהתמוגג, כי אחרי הכול, אין כמו ליהנות מחומר גלם איכותי באמת גם בבית. לכו לבקר.

רובינשטיין - Rubinstein - גיבורי ישראל 17, Y סנטר פולג, נתניה, 053-9442773

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
איפה אוכלים בשר שבושל בבטן האדמה? בטוסקנה הישראלית