נגישות
נגישות

אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ

ארוחת שרינג קיצית, מנות פוטוגניות שעוברות וואו מהצלחת לסטורי וקוקטיילים צבעוניים מול חוף הים בהרצליה – השף גיל אלמליח משיק את מהדורת הקיץ של 4SEA עם המון שיק אסייאתי שיקפיץ אתכם ואת העוקבים שלכם

המלצות קולינריות המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 02/08/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 הפתעות צבעוניות בקדרה. צילום: אמיר מנחם

פיוז'ן אסייתי וסושי בר - זה מה שיש למסעדת 4SEA ששוכנת בצמוד למלון דניאל להציע. המסעדה, לה שלושה חללים, נותנת מענה לכל סוג בילוי בו תחפצו. החלל הראשון פנימי וממוזג, השני חלל מקורה עם חלונות גדולים לים והשלישי, מרפסת חיצונית על הים, ממנה תוכלו לראות שקיעות נפלאות יחד עם האנשים שאתם אוהבים, ולאכול טוב תוך כדי. בכל הנוגע לפיוז'ן, מסעדת 4SEA החכימה לעשות, לקחה את הז'אנר של האוכל האסייתי והתאימה אותו לחך הישראלי. האם זה עובד? ובכן, השולחנות העמוסים מעידים שכן, לגמרי כן.

להזמנת שולחן במסעדת 4SEA

טריות מעל הכל

אנחנו מבינים שבלוטות הטעם שלכם כבר התחילו לעבוד, ולכן, לפני שנגיע לתפריט המיוחד של המסעדה, נציין את הדבר החשוב ביותר שיש לציין בכל הנוגע למסעדה שמוכרת דגים. חוק הברזל הוא כזה: אם אין דגים טריים, המסעדה לא פותחת את שעריה. זו בדיוק הסיבה שהמסעדה סגורה בימי ראשון, מכיוון שאין דגה טרייה בימי ראשון ולכן, באופן מעורר השתאות, הוחלט שלא לפתוח. האם יש תו תקן גבוה מזה לטריות? אנחנו לא מצאנו כזה.

 ארוחה שיתופית. גם לרשתות החברתיות. צילום: אמיר מנחם

באנו לעשות שרינג

אז מה אוכלים כאן? ובכן, בתפריט הנפלא של גיל אלמליח, השף הנצחי של מסעדת "קיוטו" תוכלו למצוא מנות פתיחה נהדרות של באן בקר או דג לבן ברוטב איולי צ'יפוטלה או לימון וקטשופ יפני, באן טופו או באן בורגר. אם בא לכם סלט, אתם יודעים שכאן המילה הזאת מקבלת משמעות אחרת לגמרי: תוכלו להזמין סלט “Makong Fish” עם קוביות דג מטוגן, למון גראס, בצלי שאלוט, פירות העונה, כוסברה ועוד, סלט וואקמה, סלט פאפאייה וגם סלט ירוק עם אטריות שעועית קריספיות ברוטב מיסו דבש.

במנות ה"שרינג" בתפריט תוכלו לבחור בין שיפודי יקיטורי של פרגית או סלמון, טטאקי סלמון צרוב, סביצ'ה של דג לבן, קרפצ'יו סלמון או טטאקי טונה, אם אתם אוהבים דגים יש כאן דג מוסר, פילה דניס וסלמון מאודה ברוטב מיסו ואם בא לכם קצת אסייתי מסורתי, תוכלו לבחור בין נודלס וקארי אדום, נודלס פילה בקר, פאלאק טופו, אנטריקוט קוריאני, מנת טאג'ין קייז'ן של פילה בקר ועוד.

 הברקות גם לטבעוניים. צילום: אמיר מנחם

סושי, סושי, סושי

אין מסעדה אסייתית טובה שמכבדת את עצמה בלי סושי, וגם במקרה של 4SEA הוחלט לשים דגש מכובד בכל מה שקשור לדג המגולגל. יתרון נוסף ומדהים הוא שהמסעדה מציעה רולים צמחוניים ושימו לב, אפילו טבעוניים עם אורז ללא גלוטן לכל חובבי הז'אנר. אז בין שלל קומבינציות, ניגירי, סשימי לספיישלים מעוררי תיאבון, תהיו בטוחים שמכאן, אתם לא תצאו רעבים.

אגב, כל המנות מקבלות "טאץ' אפ" סופי פוטוגני למדי, מכיוון שהמסעדה השכילו להבין את מה שכולם עושים כבר מזמן, מצלמים את האוכל. אוכל טוב הוא אוכל פוטוגני ואם בעבר אמנות הצלחות הייתה בעיקר כדי להחמיא לאוכל, עכשיו, היא גם מקבלת פן נוסף ומשמעותי במיוחד והוא, התאמה לרשתות החברתיות.

ארוחת טעימות פוטוגנית

מתקשים לבחור? זה מעולה! כי במסעדה יש אופציה ייחודית שלרוב לא קיימת במסעדות אסייתייות, והיא ארוחת טעימות, בה תוכלו לטעום כמעט את כל מה שיש לתפריט המיוחד להציע, ולזכות בחוויה טוטאלית שלא נעים לומר, כנראה תהפוך להרגל. וגם, יחד עם המנות הפוטוגניות למדי שלכם, תוכלו לקבל שלל קוקטיילים צבעוניים, קייציים ומושקעים, שילוו את הארוחה שלכם באופן מושלם.

את החוויה הקולינרית עוטפת מוזיקת DEEP, ומגוון רחב של די ג'ייז מתחלפים בימי חמישי. המטרה של המסעדה היא להעניק חוויה הרמונית וכוללת, והיא מתאימה לכל מי שאוהב את החיים, אוהב לבוא לבלות ולא רק לאכול, למי שאוסף חוויות ויודע שיש עוד הרבה מעבר לאוכל טוב, על אף שזה הבסיס.

 יש לי גינה בצלחת! צילום: אמיר מנחם

בואו לגלות את חוף הים של הרצליה

נכון לכתיבת שורות אלו, המסעדה פתוחה בערבים בלבד, למעט יום שבת בו היא נפתחת החל משעה 13:00 ומזמינה את כל מי שרוצה לבוא, לשבת על הים, לאכול דגים טובים ובשר איכותי, וליהנות. יש לציין שהמסעדה אמנם פתוחה בשבת, אך מקפידה שלא להגיש פירות ים או לערבב בין בשר לחלב.

אם תרצו לחגוג אירוע מיוחד במסעדה זו גם אפשרות, היא מתמחה באירועי בוטיק של עד 50 אנשים, כך שאת הרמה הגבוהה והניואנסים הקטנים במנות, תוכלו לקבל גם במסגרת אירוע מיוחד לחברים טובים וקרובים.

ולסיכום, אם בטעות הצלחתם לפספס את המקום היפה והמושקע הזה, שמבין שלהגיש דגים זו אמנות של ממש, אנחנו מציעים לכם להגיע לשם בדחיפות, כדי לגלות את מסעדת הבית החדשה שלכם.

פור סי - 4SEA kitchen & sushi bar - רמת ים 60, הרצליה פיתוח, 0539387201

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
ביסטרו מומו: תל אביב באה לחיפה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח