נגישות
נגישות

פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב

אחרי שש שנים של חגיגות בבר "המשבצת" ובעקבות איך לא - מגיפת הקורונה, הגיעה "פאפי צ'ולו" והפכה לפיצרייה הכי לוהטת בעיר. כיום תוכלו לפקוד את המקום לערב שלם של כיף, לטעום פיצות משוגעות ולשתות דרינקים מושקעים. אז איך אומרים? יש ערב

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 05/07/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

גיל בר, עמית תשובה, יפתח קורן, בן רביוב וגלעד אייזנפלד חברו יחד כדי לפתוח פיצה בר עם נשמה. פיצה היא אחת מהמאכלים הכי פופולאריים בארץ ובעולם, היא חמה, טעימה, מנחמת ומשמחת לבב אנוש ואם מוסיפים לה גם אלכוהול טוב וחברה כיפית, מדובר בשילוב מנצח.

 בואו לבלות עם פאפי. צילום: באדיבות המקום

כמו כל סיפור רומנטי, פאפי צ'ולו נולדה מתוך מצוקה: אחרי שנאלצו לסגור את בית העסק שלהם בגלל הקורונה, ובקונסטלציה חדשה, הבינו השותפים כי אם הם רוצים לנצל את החלל ולשרוד בעולם של מגיפה, הם חייבים לדבר בשפת המשלוחים. פאפי צ'ולו הגיעה לעולם, התפרסמה מפה לאוזן והפכה לאימפריית משלוחים ממש.

להזמנת שולחן בפאפי צ'ולו

לכו על הפיצה המקורית

כיום, כשכבר מותר ורצוי לפקוד מסעדות ובתי עסק, היא משמשת כפיצריית בילוי אליה ניתן להגיע לערב של אוכל טוב, שתייה טובה וחברה טובה. אגב, למרות שפיצה היא אחת מסמלי מאכלי המשלוחים בעולם, היא דווקא מאוד משנה את אופייה במשלוח ומיותר לציין שהיא הכי טובה, רגע אחרי שהיא יוצאת מהתנור. נסו ותיווכחו בעצמכם.

אז אם פעם הייתם מסיימים בילוי על ספסל ברחוב אחרי שקניתם סלייס פיצה באחת הפיצריות שפתוחה עד מאוחר, היום תוכלו להתחיל את הבילוי, ליד שולחן, בליווי קוקטייל מגניב או כוס יין, לאכול פיצה מושקעת, לשמוע קצת מוזיקה ברקע ולקבל את החוויה בשלמותה, בדיוק כמו שמגיע לכם.

 חברים לחיים ולפחמימות. צילום: באדיבות המקום

הפיצות של פאפי חוגגות תוצרת וחומרי גלם מקומיים. זה התחיל כמובן מרצון לפרנס עסקים מקומיים שנקלעו למצוקה בעקבות המצב וממשיך- פשוט מאוד כי מדובר בתוצרת איכותית שמחמיאה לתוצר הסופי: פיצה נפלאה.

וכך, בצק הפיצה מוכן מקמח שטיבל מקומי ועובר התפחה של לא פחות מ-48 שעות, בשביל מיצוי הטעמים שלו. לאחר כך, מורחים על הפיצה רסק מעגבניות טריות, וגבינת מוצרלה של מחלבת "עברי". התוצאה? תאווה לחיך.

איזה מגש תזמינו הערב?

בתפריט של פאפי 8 פיצות בשני גדלים, אישית ומשפחתית ולצד פיצה מרגריטה קלאסית נפלאה, תוכלו להזמין פיצה אדמה- עם רוטב גבינות, פטריות העונה וכמהין, פיצה ירוקה עם רוטב פסטו, מוצרלה, דפי זוקיני, שום קונפי קריספי סלק וקשקבל, פיצת בטטה סלמון עם רוטב שמנת בטטה, קונפי סלמון, פרמז'ן ועירית קצוצה, פיצה דה נקניק עם רוטב פסטו עגבניות, מוצרלה, בייקון, פפרוני ופרמז'ן, פיצת קרנה קון קסו עם בשר אונטריב מפורק בבישול ארוך, ספוג ברוטב עגבניות, גבינה עיראקית ופרמזן, ועוד.

במסגרת המיוחדים של פאפי, תוכלו למצוא פוקאצ'ת שום, נשיקה קטלונית- בצק פאפי בהתפחה ארוכה רוטב עגבניות, שמן זית איכותי, אורגנו טרי וגבישי מלח, ארנצ'יני- שלושה כדורי ריזוטו סלק, גבינה כחולה וקשקבל מטוגנים ועטופים בפנקו על מצע פסטו, לאבאנה ארטישוק- לאבאנה צאן, ארטישוק כבוש, בצל סומק, קריספי זעתר ושמן זית איכותי ועוד.

על התפריט אמונים יפתח קורן וחגי בלאעיש, שלא זנחו גם את קטגורית הקינוחים ומציעים מלבי טבעוני עם סירופ סלק, עשבים ומיקס גרעינים, וגרסה שלהם לקינוח "לילות ביירות" הלבנוני, שיסיים את הארוחה עם טעם של עוד.

 אל תלכו בלי קינוח.. צילום: באדיבות המקום

וזו רק יריית הפתיחה..

ואחרי כל זה, חמישיית השותפים העסוקה ממש לא נחה על זרי הדפנה: היא נמצאת במקום מבוקר ועד לילה, שוקדת על סניף חדש נוסף בצפון העיר ומתכננת לפתוח בשנה הקרובה עוד 5 סניפים חדשים במרכז. נו טוב, ככה זה כשמפצחים את הנוסחה המנצחת לאוכל טעים, איכותי ואווירה.

פאפי צ'ולו פיצה - Papi Chulo Pizza - שד' דוד המלך 1, תל אביב, 0534254711

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
ביסטרו מומו: תל אביב באה לחיפה
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?